Ben er weg van. Vanwege een tamelijk absurd doordeweeks dagritme moet dat nu.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:32 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ik zeg het je ....Ik ben die persoon niet![]()
Ten eerste: ik zit nooit in de trein
En ten tweede:
Onm![]()
Miljuschka
dan maar
![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest googelen om erachter te komen wat een GAF-score is.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dobranoc (Pools, voor Kuwaro)
en houdoe![]()
Serieus?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik las het in een psychiatrisch rapport over mezelf.
Net als mijn sign trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hoor, maar er is geen nederlandse vertaling voor überhaupt.quote:
Nee ik bedoelde juist op jouw poolse woordje niet uberhauptquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, maar er is geen nederlandse vertaling voor überhaupt.
Maar ik ben geen schoenenverkoper.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik krijg een soort van All Bundy associatie.
Je moet voorzichtig zijn met dat hamertje en "dobranoc" is wel degelijk Pools, vanwaar de twijfelquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:45 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde juist op jouw poolse woordje niet uberhaupt![]()
Nee ik wacht net als jij ook nog op de pics.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb jij het geslacht van Kuwaro ook al gezien?
Jawel toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, maar er is geen nederlandse vertaling voor überhaupt.
Nee, Engels voetbal.quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoe Feyenoord van Nac wint?![]()
![]()
Gert zal ook wel heel blijerig zijn.
Nou Dobranoc (Pools, voor Kuwaro)quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je moet voorzichtig zijn met dat hamertje en "dobranoc" is wel degelijk Pools, vanwaar de twijfel
Dan kan je lang wachtenquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee ik wacht net als jij ook nog op de pics.
Daar zijn niet alle geleerden het over eens LS.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jawel toch?
Dat is toch .... overigens
Na ff opzoeken kwam van Dale met het volgende.
über·haupt [uuberhaupt] bw 1 over het algemeen: het is daar ~ niet zo duur 2 tenminste, althans: als ik daar ~ nog tijd voor heb 3 eigenlijk: begrijpt hij ~ wel waar het over gaat?
Nee, jij was journalist/cameraman toch?quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar ik ben geen schoenenverkoper.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:51 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, willen jullie onze nieuwe user niet zo onder druk zetten?
Volgende issue gehad .. up to next onequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:38 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Oke dan![]()
Het moet niet gekker worden met mij dan![]()
Ik ben benieuwd wat het volgende issue gaan worden
Dat zijn geen synoniemen hoor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jawel toch?
Dat is toch .... overigens
Na ff opzoeken kwam van Dale met het volgende.
über·haupt [uuberhaupt] bw 1 over het algemeen: het is daar ~ niet zo duur 2 tenminste, althans: als ik daar ~ nog tijd voor heb 3 eigenlijk: begrijpt hij ~ wel waar het over gaat?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:49 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Nou Dobranoc (Pools, voor Kuwaro)
Hoe kom je daarop![]()
Daar was ik benieuwd naar....
Scusa.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:51 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, willen jullie onze nieuwe user niet zo onder druk zetten?
Heb ik een broertjequote:Op zaterdag 27 december 2008 01:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Een reeks goedenacht wensen in meerdere talen en omdat ene Kuwaru mijn italiaans aanzag voor pools gaf ik een goedenachtwens in het pools speciaal voor Kuwaro.
Ik vind een smiley met een hamertje nu WEL op zijn plaats.
Yep.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, jij was journalist/cameraman toch?
Broertje al verwijderdquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:56 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Heb ik een broertje![]()
Naja nou wel trusten![]()
Ik ga zo slapen dan zal ik jullie straks met rust laten
Slaap lekker Kuwaro en Ruud!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Had al afscheid genomen en ben nou echt weg.
Que duermas bien, Rudiquote:Op zaterdag 27 december 2008 02:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
Had al afscheid genomen en ben nou echt weg.
Wat?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Robert Maaskant heeft verlies aan zichzelf te wijten. Zijn stropdas zat nergens naar.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?
-edit- want hij deed mee aan het wk-stropdassen-strikken?
Die van Verbeek zat wel goed?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Robert Maaskant heeft verlies aan zichzelf te wijten. Zijn stropdas zat nergens naar.
Is het op televisie?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet, en het is oranje.
Bong?!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
Als je mandarijntjes eet wel.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En is er een kans dat ik ook kan zien, wat jij ziet?
Nee, het is een oranje stropdas.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan is het een mandarijntje....
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:27 schreef FANN het volgende:
wie is http://fotoboek.fok.nl/Marieke_B en waarom kijk jij in mijn fobo?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zitten ze je weer te stalken Fan?
Omdat je subforum zeiquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gewoon mensen, ze hoeven niet perse van Fok! te zijn.
Heet jij zo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:27 schreef FANN het volgende:
wie is http://fotoboek.fok.nl/Marieke_B en waarom kijk jij in mijn fobo?
quote:
yup daar ga ik heen....... !quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan!
[Meeting] Elfstedentocht!
![]()
Ja, op het fotografie subforum staan foto's met comentaren en tips,quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Omdat je subforum zei![]()
Maar leuke hobby![]()
Snel sparen!![]()
Moet je eerst de nieuwjaarsduik doen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:31 schreef FANN het volgende:
[..]
yup daar ga ik heen....... !
met een unox ijsmuts op mijn knar
neequote:Op zaterdag 27 december 2008 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moet je eerst de nieuwjaarsduik doen!![]()
Zullen we anders samen gaan nieuwjaarsduiken?![]()
!
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:31 schreef FANN het volgende:
[..]
ook nog wakker?
wij zijn zielug.......
ja jij maar ik niet ........quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb beloofd geen kat's (Of wat wassut?) meer te doen 's nachts!
GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben officiëel kansloos!
![]()
![]()
[ afbeelding ]Beide kerstdagen topposter!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben officiëel kansloos!
![]()
![]()
[ afbeelding ]Beide kerstdagen topposter!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt je weet niet half hoe blij ik met jou ben als nieuwe RLS SC aanwinst!![]()
![]()
![]()
Anders was ik de hoogste van hier geweest, en ik wil ook niet dat mensen heel erg lachen om mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik steek er nog een op..quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:35 schreef FANN het volgende:
[..]
GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!
dat moeten we vieren.........
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
en een welverdiende beker voor Frits !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:39 schreef FANN het volgende:
[..]
en een welverdiende beker voor Frits !
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*meedoet*quote:
ik kijk nooit op die lijstjes........quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:43 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
*meedoet*![]()
Jij hebt nog wel hogere stats gehaald toch?
mag ik hopen![]()
Ik vind jou ook best sexyquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:44 schreef FANN het volgende:
[..]
ah.... daar hebben we meneer Twerk.......
van jou straalt ook de vrolijkheid vanaf .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |