Nahjaquote:
Waarom jij?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:52 schreef 3FMaster het volgende:
Valt tegen Noortje. Ik had wel mn naam in je TT verwacht![]()
quote:1533 12/26/2008 - 21:00 GABRIEL RIOS - BROAD DAYLIGHT 0
1534 12/26/2008 - 21:00 VELDHUIS & KEMPER - IK WOU DAT IK JOU WAS 0
1535 12/26/2008 - 21:00 ETTA JAMES - I JUST WANT TO MAKE LOVE TO YOU 0
1536 12/26/2008 - 21:00 MAROON 5 - MAKES ME WONDER 0
1537 12/26/2008 - 21:00 EMINEM - LOSE YOURSELF 0
1538 12/26/2008 - 21:00 NORAH JONES - SUNRISE 0
1539 12/26/2008 - 21:00 SPILLER - GROOVEJET 0
1540 12/26/2008 - 21:00 KEANE - THIS IS THE LAST TIME 0
1541 12/26/2008 - 21:00 MADONNA - HOLIDAY 0
1542 12/26/2008 - 21:00 ALPHABEAT - BOYFRIEND 0
1543 12/26/2008 - 21:00 ALICIA KEYS - IF I AIN'T GOT YOU 0
1544 12/26/2008 - 21:00 NELLY FURTADO - POWERLESS 0
1545 12/26/2008 - 21:00 WHAM! - LAST CHRISTMAS 0
Beheerlijke kud lijst weer.... behalve die van Eminemquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
En alvast de playlist voor het komende uur:
[..]
Dat is wel misbaar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had net een half uurtje van een film op RTL 4 gezien maar die is slecht !!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zo je hebt er ook weer zin in of niet?
Ik dacht dat jij Alphabeat's Boyfriend wel leuk vond?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beheerlijke kud lijst weer.... behalve die van Eminem
Gabriel Riosquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oja, die is wel tof !quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:55 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Alphabeat's Boyfriend wel leuk vond?
Je hoeft je nog maar een half uur hier te verschansen voordat Frans & Marianne afgelopen zijnquote:
Ik had het over je postsnelheidquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had net een half uurtje van een film op RTL 4 gezien maar die is slecht !!![]()
|quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:57 schreef -Hans- het volgende:
@ Noortje, dat ding heet Love actually. Wat een bagger
quote:
quote:Het is de maand voor kerst en in Londen hangt er liefde in de lucht. Cupido heeft rare streken, want hij schiet pijlen af op de set van een erotische film, waardoor de stand-ins voor de hoofdrolspelers echte gevoelens krijgen. Ook David, de nieuwe premier van het land, voelt vlinders voor zijn nieuwe huishoudster. Davids zus Karen is getrouwd met uitgever Harry, die zich vereerd voelt met de aandacht van zijn secretaresse Mia. Schrijver Jamie is net weer single. Hij vertrekt naar Frankrijk en wordt daar verliefd op de Portugese Aurelia. Terwijl Cupido woest om zich heen schiet, probeert de oude rocker Billy Mack zijn carrière nieuw leven in te blazen. Vechtend tegen zijn drugsverslaving beklimt hij de hitlijsten en beledigt hij iedereen op zijn weg naar de top, inclusief Britney Spears, die volgens hem niet veel waard is in bed
Verrek! Daar zal het aan liggen. Next time zal ik eraan denken, met als prijs: Mijn naam in de TTquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
omdat je fotos scheef laat staan
Klinkt inderdaad niet bijster interessant.quote:
Is dat op nederland 2 ? Ik zat net ook te kijken naar iets van de Top 2000 maar wat een gemaakte zooi zeg. Damn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad niet bijster interessant.
Ik ga zo denk ik Top Of A Go Go kijken met mijn ouders.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hoeft je nog maar een half uur hier te verschansen voordat Frans & Marianne afgelopen zijn
ze trekken alle oude lijken uit de kastquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat op nederland 2 ? Ik zat net ook te kijken naar iets van de Top 2000 maar wat een gemaakte zooi zeg. Damn.
Ik zit lekker Ranking the stars te kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat op nederland 2 ? Ik zat net ook te kijken naar iets van de Top 2000 maar wat een gemaakte zooi zeg. Damn.
Hahahaha briljantquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
daar ben ik idd weer ff....ik was de Telegraaf aan het lezen, en kwam DIT stukje tegen
![]()
en toen moest ik natuurlijk meteen hieraan denken
![]()
![]()
Geen idee, het was vanaf half acht tot half negen ofzoiets. We kijken het ieder jaar, ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt dramatisch inderdaad en dan een beetje lopen klappen als een clip is afgelopen. Damn, doe even normaal zeg. De keren dat ik heb gekeken zaten er van die weinig boeiende figuren. Vandaag waren het die 2 clowns uit Volendam. Nick en Simon, ofzo.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze trekken alle oude lijken uit de kast
Daar heb ik de promo van gezien maar dat is toch met Paul de Leeuw? dat leek mij eerlijk gezegd niet heel boeiend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit lekker Ranking the stars te kijken.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt dramatisch inderdaad en dan een beetje lopen klappen als een clip is afgelopen. Damn, doe even normaal zeg. De keren dat ik heb gekeken zaten er van die weinig boeiende figuren. Vandaag waren het die 2 clowns uit Volendam. Nick en Simon, ofzo.
oe goed plan.... koptelefoon opzet en uitzendinggemist erbij haaltquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Over kutprogramma's gesproken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:06 schreef Noortje. het volgende:
Geen idee, het was vanaf half acht tot half negen ofzoiets. We kijken het ieder jaar, ik vind het wel leuk.
Da's heul nie kutquote:
Pas op dat er gen bloed aan je koptelefoon komt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:08 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
oe goed plan.... koptelefoon opzet en uitzendinggemist erbij haalt
Is werkelijk schitterend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar heb ik de promo van gezien maar dat is toch met Paul de Leeuw? dat leek mij eerlijk gezegd niet heel boeiend.
Nee, prachtig programmaquote:Over kutprogramma's gesproken.
Ja als tijdverdrijf als je je de tering verveelt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Da's heul nie kut. Is best leuk
.
Als we zometeen bij het mindere deel van de lijst zijn aangekomen ga ik wel even kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is werkelijk schitterend.![]()
[..]
Nee, prachtig programma
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond DaMook !
Zometeen Alphabeat.
quote:
quote:
Eigenlijk valt het best tegen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ah, je bent weer vrolijk. Gelukkig maar.
Ruilen ? Ik moet morgenvroeg om 7 uur beginnenquote:
Mja ik moet morgen weer werken met de lunch, dus is lekker relaxt. 't Is altijd heel druk dan maar het hoeft niet zo achterlijk formeel. En en en dan zijn we drie weken gesloten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach denk daar pas maandag aan als ik nog 2,5 dag moet werken dit jaar
Valt het tegen?! ooh okay... Misschien dat Alphabeat je wat vrolijker kan krijgen ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het best tegen!
Alicia KeysVerschrikkelijk haar nieuwe nummers. Dit is nog wel leuk.
Nee ik wil nú werken. Morgen wil ik uitslapen en dan moet ik om 12 uur al (!!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ruilen ? Ik moet morgenvroeg om 7 uur beginnen.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt het tegen?! ooh okay... Misschiet dat Alphabeat je wat vrolijker kan krijgen ?
Bij wat voor toko werk jij ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja ik moet morgen weer werken met de lunch, dus is lekker relaxt. 't Is altijd heel druk dan maar het hoeft niet zo achterlijk formeel. En en en dan zijn we drie weken gesloten.
Daardoor krijg ik ook geenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Boyfriend van Alphabeat![]()
![]()
Lekker vrolijk plaatje.![]()
Godzijdank is deze single niet kapot gedraaid..
Morgen om 17.30 voor mij ook.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar wat 'ie leuk he?! al wat vrolijker nu?![]()
Holiday
Yesh, ben nu Alphabeat aan het luisteren dus het komt vast wel goed. Ooit.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar wat 'ie leuk he?! al wat vrolijker nu?![]()
Holiday
Precies, want hoe anders zou het zijn geweest als Boyfriend de eerste single zou zijn geweest.. ze (o.a. 3FM) hebben wel geleerd al was 10.000 nights natuurlijk een stuk minder dan Fascination.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daardoor krijg ik ook geenneigingen bij boyfriend
Sterkte!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:22 schreef Noortje. het volgende:
Yesh, ben nu Alphabeat aan het luisteren dus het komt vast wel goed. Ooit.
Een week. Soort van vakantie. Na de vakantie moeten alle schoolspullen af zijn. Dus volgende week nog wat projecten afronden en dingen bij elkaar zoeken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoelang heb je dan vakantie?Ga je trouwens nog weg?
jeff ffaaaaf Duuunnnnn Haaaaam dooooot coooomquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:10 schreef DaMook het volgende:
Ow en vanavond Jeff Dunham op Comedy Central.
Klinkt relaxt hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:25 schreef ChatGirl het volgende:
Een week. Soort van vakantie. Na de vakantie moeten alle schoolspullen af zijn. Dus volgende week nog wat projecten afronden en dingen bij elkaar zoeken.
Nee, ik ga niet weg. Misschien zondag met mn moeder, maar we weten nog niet wat we gaan doen.
Wat is er dan de 28e?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:26 schreef borisz het volgende:
Hans heeft zin in 28 december 0200-0300
quote:1533 12/26/2008 - 21:00 GABRIEL RIOS - BROAD DAYLIGHT
1534 12/26/2008 - 21:00 VELDHUIS & KEMPER - IK WOU DAT IK JOU WAS
1535 12/26/2008 - 21:00 ETTA JAMES - I JUST WANT TO MAKE LOVE TO YOU
1536 12/26/2008 - 21:00 MAROON 5 - MAKES ME WONDER
1537 12/26/2008 - 21:00 EMINEM - LOSE YOURSELF
1538 12/26/2008 - 21:00 NORAH JONES - SUNRISE
1539 12/26/2008 - 21:00 SPILLER - GROOVEJET
Een plek in een stad hier ver vandaan waar je kan slapenquote:
201 12/31/2008 - 2:00 RACOON - FEEL LIKE FLYING 0quote:
Schaatsen vind ik wel leuk, maar mn moeder kan niet schaatsen, dus alleen gaan is ook niet zo leuk. Maar ik denk dat we gaan shoppen ofzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt relaxt hoor. Gewoon even de dingen doen waar je anders weinig tot geen tijd voor hebt. Heerlijk. En het schijnt erg koud te worden dus misschien kan je buiten schaatsen, mits je dat leuk lijkt.
Ook hartstikke leuk natuurlijk en een stuk rustiger dan deze periode van kerst en oud en nieuw.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Schaatsen vind ik wel leuk, maar mn moeder kan niet schaatsen, dus alleen gaan is ook niet zo leuk. Maar ik denk dat we gaan shoppen ofzo
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Een plek in een stad hier ver vandaan waar je kan slapen.
uuuhhm kwartje wil niet echt vallen geloof ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vorige week viel het iig erg mee qua drukte.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook hartstikke leuk natuurlijk en een stuk rustiger dan deze periode van kerst en oud en nieuw.
Ja hoor, ik ben nog vrijgezelquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:36 schreef miss_bleu het volgende:
OOMG kan iemand mij helpen? mijn schoonouders zitten frans bauer te kijken
quote:
Heb je geluk gehad, denk ik.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Vorige week viel het iig erg mee qua drukte.
Proostquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
uuuhhm kwartje wil niet echt vallen geloof ik.![]()
* -Hans- trekt ondertussen even een biertje open..
Tokio hotelquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
[..]
uuuhhm kwartje wil niet echt vallen geloof ik.![]()
* -Hans- trekt ondertussen even een biertje open..
Jeff is coolquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:27 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
jeff ffaaaaf Duuunnnnn Haaaaam dooooot coooom
Krezipquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
...
203 12/31/2008 - 2:00 KREZIP - ALL MY LIFE 0
...
quote:Look, if you had one shot or one opportunity
To seize everything you ever wanted in one moment
Would you capture it or just let it slip?
Johnny Deppquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
kga Edward Scissorhands kijken![]()
* muisje-eliza kijkt m al voor de 100ste keer
![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Nooit geweten dat dat van haar was! Nou ja, nooit geweten wie zij is überhaupt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:36 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben nog vrijgezel
[..]
Vooral in de musicvideo, daarin is ze *zo* cute![]()
Ik zit Love Actually te kijken. Wat stom is, want die heb ik ook op DVD hier liggen. En stom om met Kerst, wat toch al een tijd is van het je eenzaam voelen, een film te kijken waarvan het motto "Love actually is all around" is...quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
langzaam aan bewegenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:47 schreef Steephsel het volgende:
Hoi ben ik weer, uiteraard teveel gegeten
Jij ook al? Wat heb je eigelijk gegeten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:47 schreef Steephsel het volgende:
Hoi ben ik weer, uiteraard teveel gegeten
Heyquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:51 schreef MarijeH het volgende:
De barbecue is voorbij. We zijn maar in de garage gaan zitten, buiten was het te koud.Vanmiddag hebben we een spel gedaan op dvd.
Goedenavond
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:09 schreef JJH het volgende:
G'dag.
Lekker gegeten bij mijn ouders vanavond
Heyquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:09 schreef JJH het volgende:
G'dag.
Lekker gegeten bij mijn ouders vanavond
Komt je vriend weer niet opdagen, omdat hij met vrienden aan het kroegen is?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:13 schreef Noortje. het volgende:
Ik háát mensen die plannen op het laatst wijzigen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:13 schreef Noortje. het volgende:
Ik háát mensen die plannen op het laatst wijzigen.
Duik in bed met de laptop op schoot, en zet een po ernaast.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:14 schreef Cee het volgende:
Helleuw
Ik heb besloten dat ik morgen mezelf een Dolce Gusto kado ga doen.![]()
Ik heb geprobeerd om deze avond alleen tv te kijken want dat houdt me tenminste bij m'n laptop weg, maar alle films op tv heb ik of al gezien of ze boeien me niet.
Het tocht hier ergens. Ik zit onder een fleecedekentje en dat maakt het lekker warm maar alleen maar erger als ik onder m'n dekentje vandaan moet om bijvoorbeeld naar de wc te gaan. Wat ik nu ook moet. Feit dat ik constant thee aan het drinken ben helpt ook weinig. Maar dit liedje houdt me weer warm.
Stomme winter.
Ik herken het, ik herken het. Alleen tocht het hier niet. Denk straks maar dat je na die warme douche lekker in je warme bedje kruiptquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:14 schreef Cee het volgende:
Helleuw
Ik heb geprobeerd om deze avond alleen tv te kijken want dat houdt me tenminste bij m'n laptop weg, maar alle films op tv heb ik of al gezien of ze boeien me niet.
Het tocht hier ergens. Ik zit onder een fleecedekentje en dat maakt het lekker warm maar alleen maar erger als ik onder m'n dekentje vandaan moet om bijvoorbeeld naar de wc te gaan. Wat ik nu ook moet. Feit dat ik constant thee aan het drinken ben helpt ook weinig. Maar dit liedje houdt me weer warm.
Stomme winter.
Ow? Wat was de grap?quote:Coldplay - 2000 Miles, mooi!
* Sirolf herinnert zich de grap van Giel en Paul bij dit nummer nog.
Net ook weer een stukje van die film gezien maar wat een briljante scene die gast met 3 onwijsquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zit Love Actually te kijken. Wat stom is, want die heb ik ook op DVD hier liggen. En stom om met Kerst, wat toch al een tijd is van het je eenzaam voelen, een film te kijken waarvan het motto "Love actually is all around" is...
Avond Marijequote:Op vrijdag 26 december 2008 21:51 schreef MarijeH het volgende:
De barbecue is voorbij. We zijn maar in de garage gaan zitten, buiten was het te koud.Vanmiddag hebben we een spel gedaan op dvd.
Goedenavond
Paul kondigde de plaat aan als 'toepasselijk, want we mogen bijna naar huis'.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik herken het, ik herken het. Alleen tocht het hier niet. Denk straks maar dat je na die warme douche lekker in je warme bedje kruipt![]()
[..]
Ow? Wat was de grap?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paul kondigde de plaat aan als 'toepasselijk, want we mogen bijna naar huis'.
Giel: "Oh, woon je zo ver weg dan?"
Paul: "Ik heb er een vakantiehuisje gehuurd!"
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paul kondigde de plaat aan als 'toepasselijk, want we mogen bijna naar huis'.
Giel: "Oh, woon je zo ver weg dan?"
Paul: "Ik heb er een vakantiehuisje gehuurd!"
Zoveel beter ook dan Beat it. Er zit echt behoorlijk wat power in This Ain't a Scene, It's an Arms Race.quote:
Idd, Beat It is wel leuk gedaan, maar hun eigen liedjes zijn leuker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoveel beter ook dan Beat it. Er zit echt behoorlijk wat power in This Ain't a Scene, It's an Arms Race.
Rock and Roll !
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik herken het, ik herken het. Alleen tocht het hier niet. Denk straks maar dat je na die warme douche lekker in je warme bedje kruipt![]()
[..]
Echt zo'n 'chant' zit erin en zo'n OOMPH, eh, als je snapt wat ik bedoel. En het is ook zo lekker gezongen. Normaal heb ik het niet zo op emo-bands maar dit vind ik best een leuke.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoveel beter ook dan Beat it. Er zit echt behoorlijk wat power in This Ain't a Scene, It's an Arms Race.
Rock and Roll !
Wat is je bui, ik verzin een liedje voor je om erbij te luisteren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef Noortje. het volgende:
Argh ik heb echt gewoon géén muziek die bij mijn bui past. Denk dat ik maar ga slapen.
Moet je eens kijken welke platen er zometeen komen... Dan zou ik ook maar gaan slapen, maar de plaat van Timbaland (ik heb geen geld, yo yo) is dan wel weer aardig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef Noortje. het volgende:
Argh ik heb echt gewoon géén muziek die bij mijn bui past. Denk dat ik maar ga slapen.
Begrijp denk ik wel wat je bedoelt. Ook de tempo wisselingen in de plaat vind ik bijzonder goed gedaan. Gewoon een kicken plaat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef Cee het volgende:
Echt zo'n 'chant' zit erin en zo'n OOMPH, eh, als je snapt wat ik bedoel. En het is ook zo lekker gezongen. Normaal heb ik het niet zo op emo-bands maar dit vind ik best een leuke.
Chagrijnig. Heul heul erg. Zo'n leeg gevoel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is je bui, ik verzin een liedje voor je om erbij te luisteren.
je moet aardig wat douchen wil je het merken op je rekening , vind de water relening altijd een lachertjequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik douche me suf al is het maar om warm te worden. Ik merk het straks wel wanneer ik de rekening krijg van 't water.
Gas zal het grootste "probleem" zijn en zeker na 1 januari.. En dan gaan de prijzen in de zomer weer omlaag. Ja, daar hebben we veel aan!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
je moet aardig wat douchen wil je het merken op je rekening , vind de water relening altijd een lachertje
Nope, vrees van niet..quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef Haunter het volgende:
Is er vannacht, nu het Top Serious Request is, nog iets op tv van 3FM?
Wat voor stemming ben je?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef Noortje. het volgende:
Ben ik even blij dat ik nog bij mijn ouders woon, hoef ik me daar iig niet druk om te maken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gas zal het grootste "probleem" zijn en zeker na 1 januari.. En dan gaan de prijzen in de zomer weer omlaag. Ja, daar hebben we veel aan!
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Chagrijnig. Heul heul erg. Zo'n leeg gevoel.
met gas heb ik ook weinig te maken heel houten zuid heeft geen gas maar stadsverwarming scheelt echt in de kostenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gas zal het grootste "probleem" zijn en zeker na 1 januari.. En dan gaan de prijzen in de zomer weer omlaag. Ja, daar hebben we veel aan!
Zuunig an in de winter, en de kachel op 30 in de zomer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk je ouders wel want de prijzen gaan echt behoorlijk omhoog.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef Noortje. het volgende:
Ben ik even blij dat ik nog bij mijn ouders woon, hoef ik me daar iig niet druk om te maken.
Lijkt me van niet..quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef Haunter het volgende:
profiteer er nog lekker van en spaar voor je toekomstquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik nog bij mijn ouders woon, hoef ik me daar iig niet druk om te maken.
uuhm dat is dan wel een voordeel inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
met gas heb ik ook weinig te maken heel houten zuid heeft geen gas maar stadsverwarming scheelt echt in de kosten
Het staat wel gewoon in alle gidsen (TVGids.nl, Gids.Omroep.NL, NOS Teletekst) dat er vannacht Nachtegiel en Ekdom In De Nacht is, maar komende nacht gaat de Top Serious Request gewoon door, dus geen Freaknacht en ook geen bijbehorende TV.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef Haunter het volgende:
Beetje kut wel, vrijstaand huis enzulks.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk je ouders wel want de prijzen gaan echt behoorlijk omhoog.
Uhhm. Rage against the machine?quote:
En reken maar dat die op 30 +gaat in de zomer. Ze zullen het weten ook dat de prijzen omlaag gaan!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:33 schreef JJH het volgende:
Zuunig an in de winter, en de kachel op 30 in de zomer.
ik woon nu een jaar op mezelf, en de rekeningen vallen me echt mee.
Deze is voor jou-jou-ou-ou.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Chagrijnig. Heul heul erg. Zo'n leeg gevoel.
Ga ik mee beginnen in 2009, motorrijbewijs enzo.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
profiteer er nog lekker van en spaar voor je toekomst
Hier ook en nog een groot huis ook dus dat is wel te merken qua rekening. 't is hier ook luchtverwarming dus de warmte blijft ook niet heel lang hangen, helaas..quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:36 schreef Noortje. het volgende:
Beetje kut wel, vrijstaand huis enzulks.
Doe ook zuinig aan hoor, woon tussen mensen in die de boel aardig heetstoken, en daar profiteer ik van mee.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En reken maar dat die op 30 +gaat in de zomer. Ze zullen het weten ook dat de prijzen omlaag gaan!![]()
Dat laatste is natuurlijk prima. Beter dat het meevalt dan tegen.
Dat is dan helemaal mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:37 schreef JJH het volgende:
Doe ook zuinig aan hoor, woon tussen mensen in die de boel aardig heetstoken, en daar profiteer ik van mee.
Ook gewoon Sclub7 hè, head dat net zo'n beetje uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar word ik zo mogelijk nóg chagrijniger van, maar toch bedankt.![]()
Mja wij hebben ook nog enorme ramen in de woonkamer (meer raam dan gewone muur).. We wonen hier nu iets meer dan twee jaar en vorig jaar was het echt zo'n schok voor mijn ouders, we woonden eerst in een twee-onder-één-kap, met veel kleinere woonkamer, minder ramen etc..quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier ook en nog een groot huis ook dus dat is wel te merken qua rekening. 't is hier ook luchtverwarming dus de warmte blijft ook niet heel lang hangen, helaas..
Dat klinkt als een nieuwe uitvinding: Vierdubbel, warmtewerend glas!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja wij hebben ook nog enorme ramen in de woonkamer (meer raam dan gewone muur).. We wonen hier nu iets meer dan twee jaar en vorig jaar was het echt zo'n schok voor mijn ouders, we woonden eerst in een twee-onder-één-kap, met veel kleinere woonkamer, minder ramen etc..
Ik morgenochtend ook, maar dan ben ik aan het hardlopen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:41 schreef -Hans- het volgende:
Kud en ik draag nu witte sportsokken.. dan doe ik toch iets niet goed als het toen in was.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daar word ik zo mogelijk nóg chagrijniger van, maar toch bedankt.![]()
Goede keuzequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:14 schreef Cee het volgende:
Helleuw
Oja, dat kan zeker wel een schol zijn. Wat wel helpt is op tijd de gordijnen/lamellen dicht doen. Op die manier kan je de kou wat beter 'buiten' houden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:40 schreef Noortje. het volgende:
Mja wij hebben ook nog enorme ramen in de woonkamer (meer raam dan gewone muur).. We wonen hier nu iets meer dan twee jaar en vorig jaar was het echt zo'n schok voor mijn ouders, we woonden eerst in een twee-onder-één-kap, met veel kleinere woonkamer, minder ramen etc..
Ik ben benieuwd of de prijzen over een halfjaar ook zo ongeveer halveren (of nog meer omlaag gaan). Zal dan wel weer een of ander kutexcuus komen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meestal draag ik ze in het weekend of als ik ga hardlopen. Doordeweeks meestal zwart of grijs.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik morgenochtend ook, maar dan ben ik aan het hardlopen.
Witte sokken zijn echt zóóó fout.
Zijn wel lekker warm, heb ook nog een paar voetbalsokken liggen, die heb ik meestal aan als ik met dit weer loop. Brrr....quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meestal draag ik ze in het weekend of als ik ga hardlopen. Doordeweeks meestal zwart of grijs.
Dat zou ik echt een kud actie vinden als ze met een excuus komen aanzetten want het is echt een forse stijging, maar volgens mij schijnt het toch al vrij zeker te zijn dat de prijs weer lager gaat worden. Althans, dat had ik op radio 1 gehoord. We zien/merken het welquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben benieuwd of de prijzen over een halfjaar ook zo ongeveer halveren (of nog meer omlaag gaan). Zal dan wel weer een of ander kutexcuus komen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat kan zeker wel een schol zijn. Wat wel helpt is op tijd de gordijnen/lamellen dicht doen. Op die manier kan je de kou wat beter 'buiten' houden.
Voetbalsokkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:45 schreef JJH het volgende:
Zijn wel lekker warm, heb ook nog een paar voetbalsokken liggen, die heb ik meestal aan als ik met dit weer loop. Brrr....
Goed bezig! dat zijn goede dingen inderdaad om rekening mee te houden.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:48 schreef Noortje. het volgende:doen we ook.
Nou ja, meteen als het donker wordt dan.
En verwarming pas aan als er iemand thuis is, deuren áltijd dicht, dat soort dingen.
Al de logica van nu met de stijgende prijzen wordt gevolgd wel iddquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou ik echt een kud actie vinden als ze met een excuus komen aanzetten want het is echt een forse stijging, maar volgens mij schijnt het toch al vrij zeker te zijn dat de prijs weer lager gaat worden. Althans, dat had ik op radio 1 gehoord. We zien/merken het wel
Dan stijgt de olieprijs weer en hebben ze geen reden om de prijs te verlagenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat zou ik echt een kud actie vinden als ze met een excuus komen aanzetten want het is echt een forse stijging, maar volgens mij schijnt het toch al vrij zeker te zijn dat de prijs weer lager gaat worden. Althans, dat had ik op radio 1 gehoord. We zien/merken het wel
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede keuze. Kijk ook ff naar de 'echte' Nespreso-apparaten. Daarop krijg je tot 11 januari nog 50 euro korting. Kost 't apparaat je bijna niks
.Zie o.a. http://www.modern.nl/producten/pdf/nespresso_50retour.pdf . En veel keuze qua cups. Weet ff niet hoe dat bij die Dolce Gusto zit. Heb zelf al een paar jaar een Nespresso-apparaat. Errrug lekker. Dan wil je geen Senseo meer
.
Wel een kut-reclamequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!Alhoewel ik waarschijnlijk toch voor de Gusto zal gaan. Qua prijs echt niet duur, wel per kopje maar het heeft goede reviews en zo'n Nespresso is me toch een beetje te duur.
en ik vind die Dolce Gusto er zo leuk schattig uitzien en hij is er in het rood en dat past mooi bij m'n keuken en ja ik ben een vrouw he dan let je op dat soort onbelangrijkheden
Yeshhhhhquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig! dat zijn goede dingen inderdaad om rekening mee te houden.
Dan ben ik op dat gebied een wijf....quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!Alhoewel ik waarschijnlijk toch voor de Gusto zal gaan. Qua prijs echt niet duur, wel per kopje maar het heeft goede reviews en zo'n Nespresso is me toch een beetje te duur.
en ik vind die Dolce Gusto er zo leuk schattig uitzien en hij is er in het rood en dat past mooi bij m'n keuken en ja ik ben een vrouw he dan let je op dat soort onbelangrijkheden
Leuke reclame! Met al die kippetjes achter elkaar.quote:
Daar kan je lekkere cappuccino's mee maken na wat oefenen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ben ik op dat gebied een wijf....
Ik vind voorlopig Senseo goed genoeg.
Maar als er binnenkort een opvolger moet komen zal ik ook zeker naar andere opties kijken.
[ afbeelding ]
Zoiets zou er komen als ik geld over had
Sorry hoor, mag ik ffquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:52 schreef Cee het volgende:
Het Tocht-mysterie is trouwens opgelost.
M'n raam zat niet goed dicht.
Gelukkig voor haar was het een raam die open wasquote:
De prijzen schijnen 2x per jaar te worden vastgesteld en op het moment dat de prijzen voor de winter werden vastgesteld was de olieprijs juist heel hoog. Maar nu zijn de prijzen erg laag dus dat moeten we in de zomer echt merken, maar ja dan is het zomer en dan heb je er toch minder voordeel van.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan stijgt de olieprijs weer en hebben ze geen reden om de prijs te verlagen.
Wij hadden het er trouwens over met een docent die er verstand van heeft. Die riep dat de olieprijs +- 70$ moet zijn. Dat is reëel.
Lijkt me gaaf om zo'n psssssssshhhhhhhhgggggggggghhhh geluid te kunnen maken met zo'n echte machine en dan je bezoek lekkere cappucino en latte's te kunnen geven.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar als er binnenkort een opvolger moet komen zal ik ook zeker naar andere opties kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:52 schreef Cee het volgende:
Het Tocht-mysterie is trouwens opgelost.
M'n raam zat niet goed dicht.
Ga je dat hippe ding .. apperaat kopen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me gaaf om zo'n psssssssshhhhhhhhgggggggggghhhh geluid te kunnen maken met zo'n echte machine en dan je bezoek lekkere cappucino en latte's te kunnen geven.
Alhoewel, meestal wil m'n bezoek gewoon een zwart bakkie leut. Saaierikken.
brb, ff link doorsturen naar ene Gerard E.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:54 schreef Treezz het volgende:
http://link.marktplaats.nl/217103604
Zoiets ga je toch niet verkopen
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:54 schreef Treezz het volgende:
Die machines waar je zelf je bonen gaat uitzoeken, malen etc. zijn natuurlijk helemaaaal het eindequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:54 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
James blunt...quote:
Oeh, dat ziet er al een stuk beter uit..! MC ga ik keihard skippen, maar nummer 1513 is toch wel erg vet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:56 schreef borisz het volgende:
Tijd om de dag af te sluiten
1508 12/26/2008 - 23:00 PINK - FEEL GOOD TIME
1509 12/26/2008 - 23:00 MEATLOAF - I'D DO ANYTHING FOR LOVE
1510 12/26/2008 - 23:00 JEWEL - HANDS
1511 12/26/2008 - 23:00 GYM CLASS HEROES - CUPID'S CHOKEHOLD
1512 12/26/2008 - 23:00 FLEETWOOD MAC - BIG LOVE
1513 12/26/2008 - 23:00 MECK/LEO SAYER - THUNDER IN MY HEART AGAIN
1514 12/26/2008 - 23:00 GAVIN DE GRAW - FOLLOW THROUGH
1515 12/26/2008 - 23:00 DEEP DISH/STEVIE NICKS - DREAMS
1516 12/26/2008 - 23:00 ARCTIC MONKEYS - WHEN THE SUN GOES DOWN
1517 12/26/2008 - 23:00 MARIAH CAREY - ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU
1518 12/26/2008 - 23:00 JAMES BLUNT - 1973
1519 12/26/2008 - 23:00 NELLY FURTADO - MANEATER
1520 12/26/2008 - 23:00 FRANZ FERDINAND - DO YOU WANT TO
Ik weet 99% zeker dat ene Gerard E. al geboden heeft.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:54 schreef Treezz het volgende:
Neuh, die heeft ze alquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik weet 99% zeker dat ene Gerard E. al geboden heeft.
Ff hyvenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
brb, ff link doorsturen naar ene Gerard E.
Zitten weer een paar "boxen vol open" momentjes tussen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:56 schreef borisz het volgende:
Echt!??quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:58 schreef -Hans- het volgende:
"aangevraagd door Sylvie vd Vaart" wtf
Gusto is 30 cent per kopje, heb ik horen zeggen. Heb vorige week bij de Saturn bij zo'n demo-dame'tje de latte macchiato (m'n favoriet) geprobeerd, een HELE vooruitgang vergeleken met die instant poeders in zakjes (ook van Nescafe) die ik nu drink. Tja, het blijft natuurlijk poeder maar toch. Deze was echt een stuk beter.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik drink zelf geen liters koffie op een dag, dus als ik 's avonds of in 't weekend een paar kopjes drink, moet 't wel lekker zijn. Dat mag dan wel een beetje kosten (gemiddeld 32 cent per cupje). En je hebt tig smaken waaruit je kunt kiezen en nu met de feestdagen nog een paar 'specials'
. Wat kosten die voor de Dolce Gusto
Kut moet ik tegen het einde van het volgende uur weer gaan luisterenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:56 schreef borisz het volgende:
Nee, niet dat ding, de Dolce Gusto.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:56 schreef Treezz het volgende:
[..]
Ga je dat hippe ding .. apperaat kopen?
Wat een gedoe om koffie te zetten..quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Gusto is 30 cent per kopje, heb ik horen zeggen. Heb vorige week bij de Saturn bij zo'n demo-dame'tje de latte macchiato (m'n favoriet) geprobeerd, een HELE vooruitgang vergeleken met die instant poeders in zakjes (ook van Nescafe) die ik nu drink. Tja, het blijft natuurlijk poeder maar toch. Deze was echt een stuk beter.
Gusto heeft nu Caffe Lungo, Latte macchiato, Cappuccino, Espresso en een chocolademelk die, naar horen zeggen, geen waterige zooi is zoals de Senseo heeft. En binnenkort in NL ook iced coffee beschikbaar.
Ah, dat zijn toch weer wat andere smaken dan de Nespressoquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Gusto is 30 cent per kopje, heb ik horen zeggen. Heb vorige week bij de Saturn bij zo'n demo-dame'tje de latte macchiato (m'n favoriet) geprobeerd, een HELE vooruitgang vergeleken met die instant poeders in zakjes (ook van Nescafe) die ik nu drink. Tja, het blijft natuurlijk poeder maar toch. Deze was echt een stuk beter.
Gusto heeft nu Caffe Lungo, Latte macchiato, Cappuccino, Espresso en een chocolademelk die, naar horen zeggen, geen waterige zooi is zoals de Senseo heeft. En binnenkort in NL ook iced coffee beschikbaar.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:01 schreef Treezz het volgende:
[..]
Wat een gedoe om koffie te zetten..
ik lus geen koffiequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als je 't eenmaal hebt, is het net zo makkelijk als een Senseo
. Alleen tig keer lekkerder
.
Get up a!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:02 schreef Cee het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa deze!Dat 'tududududududu' instrumentaaltje van nu is een tijdje m'n ringtone geweest.
Ik heb hier ook senseo. Het grootste nadeel is nog wel dat het zo koud is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Als je 't eenmaal hebt, is het net zo makkelijk als een Senseo
. Alleen tig keer lekkerder
.
Die kippen liggen als in een legbatterij opgestapeld bij de Saturn hier en er zijn daar ook al cups verkrijgbaar. Heb ook gecheckt bij supermarkten in de buurt en vrijwel allemaal hebben ze Gusto-cups.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, dat zijn toch weer wat andere smaken dan de Nespresso. Ook niet onbelangrijk om in de keuze mee te nemen. Qua prijs voor een cup hoef je 't iig niet te doen, zie ik
. Zijn ze ook op wat plaatsen bij je in de buurt verkrijgbaar
Nespresso kon je eerst alleen online krijgen, maar is nu bij de Bijenkorf hier in Maastricht ook te krijgen. Handig
.
Voor de prijs van 't apparaat hoef je 't niet te latenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb hier ook senseo. Het grootste nadeel is nog wel dat het zo koud is.
Moeders haal ik nu ook langzamerhand over om goede koffie in huis te halen + apparaat.
Ideaalquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Die kippen liggen als in een legbatterij opgestapeld bij de Saturn hier en er zijn daar ook al cups verkrijgbaar. Heb ook gecheckt bij supermarkten in de buurt en vrijwel allemaal hebben ze Gusto-cups.
Dat weet ik jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor de prijs van 't apparaat hoef je 't niet te laten. Die cups kosten dan wel meer, maar dan heb je ook wat
.
Je mag ook over jouw interesses pratenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:06 schreef Treezz het volgende:
euh ik ga
praten over koffie.. niet mijn ding
dag
Speelt een van de dj's dat niet als iemand iets heeft gewonnen? Timur?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:06 schreef JJH het volgende:
Dat "lucky lucky, you're so lucky" is ergens een jingle/reclame/watdanook geweest. Ik heb alleen geen idee meer waar.
Kunnen wij elkaar de hand geven, ik houd van koffie waar andere mensen hard van achteruit gaan lopen. Alleen na het eten drink ik wel eens wat anders, vaak met alcohol erinquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:07 schreef borisz het volgende:
Koffie mag van mij altijd lekker sterk zijn, ohja ook zwart.
Koffie met suiker en/of melk
Ah, een potentiële Ristretto-liefhebber (de sterkste van Nespresso). Zoals de echte Italiaanse espresso.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:07 schreef borisz het volgende:
Ik drink koffie altijd met suiker en met melk. Ik houd ook wel van sterke koffie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:07 schreef borisz het volgende:
interesse ? = muziekquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je mag ook over jouw interesses praten. Praten we waarschijnlijk net zo gemakkelijk over mee
.
Tot later.
Trustenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef 3FMaster het volgende:
Ja, ik ga ook maar eens. Nieuwe CD op iPod zetten, oortjes in, en slapen.
Heerlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, een potentiële Ristretto-liefhebber (de sterkste van Nespresso). Zoals de echte Italiaanse espresso.
Kom maar opquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef Treezz het volgende:
[..]
interesse ? = muziekdaarom kom ik ook hier heen
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef 3FMaster het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef 3FMaster het volgende:
Heb je een nummer aangevraagd voor SR? Zo ja, welke? Zo nee, welke zou je aanvragen? Voor hoeveel? Je mag in kleingeld betalen. Je mag ook doen alsof je miljonair bent en met grof geld gooien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef Treezz het volgende:
[..]
interesse ? = muziekdaarom kom ik ook hier heen
Gewoon beginnen bij zijn eerste lijstje en je leert vanzelf hele goede muziek kennenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:11 schreef Treezz het volgende:
[..]
dat is 'm juist..
daarom ben ik zo blij dat ik het boek van gerard heb.. die weet er zoveel over en heeft gewoon goeie smaak .
ben nog steeds zoekende
Rudy zei dat net. Echt lachenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:00 schreef Treezz het volgende:
[..]
Echt!??
ben niet aan het luisteren --> kerstmuziek staat aan, op dit moment ben ik het luisteren naar urbanus![]()
Ik ben ook zo jaloers op Gerardquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:11 schreef Treezz het volgende:
[..]
dat is 'm juist..
daarom ben ik zo blij dat ik het boek van gerard heb.. die weet er zoveel over en heeft gewoon goeie smaak .
ben nog steeds zoekende
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:06 schreef Treezz het volgende:
euh ik ga
praten over koffie.. niet mijn ding
dag
In een paar zinnen, waar gaat dat boek over? Gewoon een beetje geouwehoer over muziek, zit er een lijn in het verhaal, of wat? Had 'm namelijk vorige week kunnen kopen toen ik 'm zag liggen bij een boekwinkel maar toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:11 schreef Treezz het volgende:
[..]
dat is 'm juist..
ben nog steeds zoekende
Laatste maanden ook weer genoeg verzameld, met name aan de hand van het boek van Ekdom en in mindere mate dat van Stendersquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon beginnen bij zijn eerste lijstje en je leert vanzelf hele goede muziek kennen.
Ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen zit ik zelf mijn jaarlijst uit te zenden op een afgelegen webstream, met een voor jullie waarschijnlijk intressante top 3:
3. Jason Mraz - I'm Yours
2. Polarkreis 18 - Allein Allein (Live)
1. Coldplay - Viva la Vida
Edit: Geen's voor je de versie achter de link hebt gehoord van de nr. 2
Met vrienden ac/dc - rock 'n roll train en alleen justice - never be alonequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je een nummer aangevraagd voor SR? Zo ja, welke? Zo nee, welke zou je aanvragen? Voor hoeveel? Je mag in kleingeld betalen. Je mag ook doen alsof je miljonair bent en met grof geld gooien.
Ik houd niet van zwarte koffie, bij mij moeten er minstens een paar zoetjes in (wijf). Sterker dan medium met zoetjes kan ik niet hebben want dan hang ik in de lampen. Vandaar ook m'n liefde voor de latte's.
Je moet dat boek halen! Zo!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
In een paar zinnen, waar gaat dat boek over? Gewoon een beetje geouwehoer over muziek, zit er een lijn in het verhaal, of wat? Had 'm namelijk vorige week kunnen kopen toen ik 'm zag liggen bij een boekwinkel maar toch maar niet gedaan.
Maar Geer is m'n radio-held dus misschien pik ik 'm morgen op samen met m'n Gusto. Het boek dan, niet Gerard zelf, zou z'n vrouw niet appreciëren.
Hee dat komt ergens bekend voorquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laatste maanden ook weer genoeg verzameld, met name aan de hand van het boek van Ekdom en in mindere mate dat van Stenders. En als je dan op thepiratebay.org gaat zoeken op artiestnaam+discography heb je zo weer een pallet albums erbij
. Erg leerzaam en vermakelijk, zo'n muzikale ontdekkingstocht
.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
In een paar zinnen, waar gaat dat boek over? Gewoon een beetje geouwehoer over muziek, zit er een lijn in het verhaal, of wat? Had 'm namelijk vorige week kunnen kopen toen ik 'm zag liggen bij een boekwinkel maar toch maar niet gedaan.
Maar Geer is m'n radio-held dus misschien pik ik 'm morgen op samen met m'n Gusto. Het boek dan, niet Gerard zelf, zou z'n vrouw niet appreciëren.
ja echt hequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben ook zo jaloers op Gerard. Als ik lees en hoor hoe groot zijn passie voor muziek en de kennis ervan is..... Damn
.
Het boek van Ekdom is wat 'simpeler' (niet negatief bedoeld) dan dat van Stenders. Lezen beiden lekker vlot en zijn verslavendquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal eens bij boekenclub kijken of ze hem hebben.
Denk dat ik zijn schrijfstijl wel leuk vind
Marie Kerrie![]()
Het leest echt lekker wegquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Marie Kerrie![]()
idd..quote:
Je kunt het boek van Gerard Ekdom ook bestellen op www.bol.com. Als je op werkdagen voor 17:00 besteld heb je het boek de volgende dag in huis. Ik wil dat boek ook nog bestellen denk ik. Het lijkt me wel een leuk boek, als ik de reacties zo lees.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Marie Kerrie![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het leest echt lekker weg. Lekkere Ekdom schrijfstijl.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef Treezz het volgende:
[..]
ja echt he
alles weet ie de muziek de artiest en de singeltjes die hij gekocht heeft..
m'n eerste singeltje was denk ik clousou met passie ... of marco borsato met dromen zijn bedrog![]()
![]()
![]()
echt ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |