Heb je een nummer aangevraagd voor SR? Zo ja, welke? Zo nee, welke zou je aanvragen? Voor hoeveel? Je mag in kleingeld betalen. Je mag ook doen alsof je miljonair bent en met grof geld gooien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef Treezz het volgende:
[..]
interesse ? = muziekdaarom kom ik ook hier heen
Gewoon beginnen bij zijn eerste lijstje en je leert vanzelf hele goede muziek kennenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:11 schreef Treezz het volgende:
[..]
dat is 'm juist..
daarom ben ik zo blij dat ik het boek van gerard heb.. die weet er zoveel over en heeft gewoon goeie smaak .
ben nog steeds zoekende
Rudy zei dat net. Echt lachenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:00 schreef Treezz het volgende:
[..]
Echt!??
ben niet aan het luisteren --> kerstmuziek staat aan, op dit moment ben ik het luisteren naar urbanus![]()
Ik ben ook zo jaloers op Gerardquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:11 schreef Treezz het volgende:
[..]
dat is 'm juist..
daarom ben ik zo blij dat ik het boek van gerard heb.. die weet er zoveel over en heeft gewoon goeie smaak .
ben nog steeds zoekende
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:06 schreef Treezz het volgende:
euh ik ga
praten over koffie.. niet mijn ding
dag
In een paar zinnen, waar gaat dat boek over? Gewoon een beetje geouwehoer over muziek, zit er een lijn in het verhaal, of wat? Had 'm namelijk vorige week kunnen kopen toen ik 'm zag liggen bij een boekwinkel maar toch maar niet gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:11 schreef Treezz het volgende:
[..]
dat is 'm juist..
ben nog steeds zoekende
Laatste maanden ook weer genoeg verzameld, met name aan de hand van het boek van Ekdom en in mindere mate dat van Stendersquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Gewoon beginnen bij zijn eerste lijstje en je leert vanzelf hele goede muziek kennen.
Ikquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen zit ik zelf mijn jaarlijst uit te zenden op een afgelegen webstream, met een voor jullie waarschijnlijk intressante top 3:
3. Jason Mraz - I'm Yours
2. Polarkreis 18 - Allein Allein (Live)
1. Coldplay - Viva la Vida
Edit: Geen's voor je de versie achter de link hebt gehoord van de nr. 2
Met vrienden ac/dc - rock 'n roll train en alleen justice - never be alonequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je een nummer aangevraagd voor SR? Zo ja, welke? Zo nee, welke zou je aanvragen? Voor hoeveel? Je mag in kleingeld betalen. Je mag ook doen alsof je miljonair bent en met grof geld gooien.
Ik houd niet van zwarte koffie, bij mij moeten er minstens een paar zoetjes in (wijf). Sterker dan medium met zoetjes kan ik niet hebben want dan hang ik in de lampen. Vandaar ook m'n liefde voor de latte's.
Je moet dat boek halen! Zo!quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
In een paar zinnen, waar gaat dat boek over? Gewoon een beetje geouwehoer over muziek, zit er een lijn in het verhaal, of wat? Had 'm namelijk vorige week kunnen kopen toen ik 'm zag liggen bij een boekwinkel maar toch maar niet gedaan.
Maar Geer is m'n radio-held dus misschien pik ik 'm morgen op samen met m'n Gusto. Het boek dan, niet Gerard zelf, zou z'n vrouw niet appreciëren.
Hee dat komt ergens bekend voorquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laatste maanden ook weer genoeg verzameld, met name aan de hand van het boek van Ekdom en in mindere mate dat van Stenders. En als je dan op thepiratebay.org gaat zoeken op artiestnaam+discography heb je zo weer een pallet albums erbij
. Erg leerzaam en vermakelijk, zo'n muzikale ontdekkingstocht
.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
In een paar zinnen, waar gaat dat boek over? Gewoon een beetje geouwehoer over muziek, zit er een lijn in het verhaal, of wat? Had 'm namelijk vorige week kunnen kopen toen ik 'm zag liggen bij een boekwinkel maar toch maar niet gedaan.
Maar Geer is m'n radio-held dus misschien pik ik 'm morgen op samen met m'n Gusto. Het boek dan, niet Gerard zelf, zou z'n vrouw niet appreciëren.
ja echt hequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben ook zo jaloers op Gerard. Als ik lees en hoor hoe groot zijn passie voor muziek en de kennis ervan is..... Damn
.
Het boek van Ekdom is wat 'simpeler' (niet negatief bedoeld) dan dat van Stenders. Lezen beiden lekker vlot en zijn verslavendquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal eens bij boekenclub kijken of ze hem hebben.
Denk dat ik zijn schrijfstijl wel leuk vind
Marie Kerrie![]()
Het leest echt lekker wegquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Marie Kerrie![]()
idd..quote:
Je kunt het boek van Gerard Ekdom ook bestellen op www.bol.com. Als je op werkdagen voor 17:00 besteld heb je het boek de volgende dag in huis. Ik wil dat boek ook nog bestellen denk ik. Het lijkt me wel een leuk boek, als ik de reacties zo lees.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Marie Kerrie![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Het leest echt lekker weg. Lekkere Ekdom schrijfstijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |