Hahahaha briljantquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
daar ben ik idd weer ff....ik was de Telegraaf aan het lezen, en kwam DIT stukje tegen
![]()
en toen moest ik natuurlijk meteen hieraan denken
![]()
![]()
Geen idee, het was vanaf half acht tot half negen ofzoiets. We kijken het ieder jaar, ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is dat op nederland 2 ? Ik zat net ook te kijken naar iets van de Top 2000 maar wat een gemaakte zooi zeg. Damn.
Echt dramatisch inderdaad en dan een beetje lopen klappen als een clip is afgelopen. Damn, doe even normaal zeg. De keren dat ik heb gekeken zaten er van die weinig boeiende figuren. Vandaag waren het die 2 clowns uit Volendam. Nick en Simon, ofzo.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze trekken alle oude lijken uit de kast
Daar heb ik de promo van gezien maar dat is toch met Paul de Leeuw? dat leek mij eerlijk gezegd niet heel boeiend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zit lekker Ranking the stars te kijken.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt dramatisch inderdaad en dan een beetje lopen klappen als een clip is afgelopen. Damn, doe even normaal zeg. De keren dat ik heb gekeken zaten er van die weinig boeiende figuren. Vandaag waren het die 2 clowns uit Volendam. Nick en Simon, ofzo.
oe goed plan.... koptelefoon opzet en uitzendinggemist erbij haaltquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Over kutprogramma's gesproken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:05 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:06 schreef Noortje. het volgende:
Geen idee, het was vanaf half acht tot half negen ofzoiets. We kijken het ieder jaar, ik vind het wel leuk.
Da's heul nie kutquote:
Pas op dat er gen bloed aan je koptelefoon komt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:08 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
oe goed plan.... koptelefoon opzet en uitzendinggemist erbij haalt
Is werkelijk schitterend.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Daar heb ik de promo van gezien maar dat is toch met Paul de Leeuw? dat leek mij eerlijk gezegd niet heel boeiend.
Nee, prachtig programmaquote:Over kutprogramma's gesproken.
Ja als tijdverdrijf als je je de tering verveelt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Da's heul nie kut. Is best leuk
.
Als we zometeen bij het mindere deel van de lijst zijn aangekomen ga ik wel even kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is werkelijk schitterend.![]()
[..]
Nee, prachtig programma
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Avond DaMook !
Zometeen Alphabeat.
quote:
quote:
Eigenlijk valt het best tegen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ah, je bent weer vrolijk. Gelukkig maar.
Ruilen ? Ik moet morgenvroeg om 7 uur beginnenquote:
Mja ik moet morgen weer werken met de lunch, dus is lekker relaxt. 't Is altijd heel druk dan maar het hoeft niet zo achterlijk formeel. En en en dan zijn we drie weken gesloten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ach denk daar pas maandag aan als ik nog 2,5 dag moet werken dit jaar
Valt het tegen?! ooh okay... Misschien dat Alphabeat je wat vrolijker kan krijgen ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Eigenlijk valt het best tegen!
Alicia KeysVerschrikkelijk haar nieuwe nummers. Dit is nog wel leuk.
Nee ik wil nú werken. Morgen wil ik uitslapen en dan moet ik om 12 uur al (!!!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ruilen ? Ik moet morgenvroeg om 7 uur beginnen.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Valt het tegen?! ooh okay... Misschiet dat Alphabeat je wat vrolijker kan krijgen ?
Bij wat voor toko werk jij ?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja ik moet morgen weer werken met de lunch, dus is lekker relaxt. 't Is altijd heel druk dan maar het hoeft niet zo achterlijk formeel. En en en dan zijn we drie weken gesloten.
Daardoor krijg ik ook geenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:17 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Boyfriend van Alphabeat![]()
![]()
Lekker vrolijk plaatje.![]()
Godzijdank is deze single niet kapot gedraaid..
Morgen om 17.30 voor mij ook.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar wat 'ie leuk he?! al wat vrolijker nu?![]()
Holiday
Yesh, ben nu Alphabeat aan het luisteren dus het komt vast wel goed. Ooit.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar wat 'ie leuk he?! al wat vrolijker nu?![]()
Holiday
Precies, want hoe anders zou het zijn geweest als Boyfriend de eerste single zou zijn geweest.. ze (o.a. 3FM) hebben wel geleerd al was 10.000 nights natuurlijk een stuk minder dan Fascination.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daardoor krijg ik ook geenneigingen bij boyfriend
Sterkte!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:22 schreef Noortje. het volgende:
Yesh, ben nu Alphabeat aan het luisteren dus het komt vast wel goed. Ooit.
Een week. Soort van vakantie. Na de vakantie moeten alle schoolspullen af zijn. Dus volgende week nog wat projecten afronden en dingen bij elkaar zoeken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoelang heb je dan vakantie?Ga je trouwens nog weg?
jeff ffaaaaf Duuunnnnn Haaaaam dooooot coooomquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:10 schreef DaMook het volgende:
Ow en vanavond Jeff Dunham op Comedy Central.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |