quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paul kondigde de plaat aan als 'toepasselijk, want we mogen bijna naar huis'.
Giel: "Oh, woon je zo ver weg dan?"
Paul: "Ik heb er een vakantiehuisje gehuurd!"
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Paul kondigde de plaat aan als 'toepasselijk, want we mogen bijna naar huis'.
Giel: "Oh, woon je zo ver weg dan?"
Paul: "Ik heb er een vakantiehuisje gehuurd!"
Zoveel beter ook dan Beat it. Er zit echt behoorlijk wat power in This Ain't a Scene, It's an Arms Race.quote:
Idd, Beat It is wel leuk gedaan, maar hun eigen liedjes zijn leuker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoveel beter ook dan Beat it. Er zit echt behoorlijk wat power in This Ain't a Scene, It's an Arms Race.
Rock and Roll !
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik herken het, ik herken het. Alleen tocht het hier niet. Denk straks maar dat je na die warme douche lekker in je warme bedje kruipt![]()
[..]
Echt zo'n 'chant' zit erin en zo'n OOMPH, eh, als je snapt wat ik bedoel. En het is ook zo lekker gezongen. Normaal heb ik het niet zo op emo-bands maar dit vind ik best een leuke.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zoveel beter ook dan Beat it. Er zit echt behoorlijk wat power in This Ain't a Scene, It's an Arms Race.
Rock and Roll !
Wat is je bui, ik verzin een liedje voor je om erbij te luisteren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef Noortje. het volgende:
Argh ik heb echt gewoon géén muziek die bij mijn bui past. Denk dat ik maar ga slapen.
Moet je eens kijken welke platen er zometeen komen... Dan zou ik ook maar gaan slapen, maar de plaat van Timbaland (ik heb geen geld, yo yo) is dan wel weer aardig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef Noortje. het volgende:
Argh ik heb echt gewoon géén muziek die bij mijn bui past. Denk dat ik maar ga slapen.
Begrijp denk ik wel wat je bedoelt. Ook de tempo wisselingen in de plaat vind ik bijzonder goed gedaan. Gewoon een kicken plaat.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef Cee het volgende:
Echt zo'n 'chant' zit erin en zo'n OOMPH, eh, als je snapt wat ik bedoel. En het is ook zo lekker gezongen. Normaal heb ik het niet zo op emo-bands maar dit vind ik best een leuke.
Chagrijnig. Heul heul erg. Zo'n leeg gevoel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat is je bui, ik verzin een liedje voor je om erbij te luisteren.
je moet aardig wat douchen wil je het merken op je rekening , vind de water relening altijd een lachertjequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik douche me suf al is het maar om warm te worden. Ik merk het straks wel wanneer ik de rekening krijg van 't water.
Gas zal het grootste "probleem" zijn en zeker na 1 januari.. En dan gaan de prijzen in de zomer weer omlaag. Ja, daar hebben we veel aan!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
je moet aardig wat douchen wil je het merken op je rekening , vind de water relening altijd een lachertje
Nope, vrees van niet..quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef Haunter het volgende:
Is er vannacht, nu het Top Serious Request is, nog iets op tv van 3FM?
Wat voor stemming ben je?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef Noortje. het volgende:
Ben ik even blij dat ik nog bij mijn ouders woon, hoef ik me daar iig niet druk om te maken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gas zal het grootste "probleem" zijn en zeker na 1 januari.. En dan gaan de prijzen in de zomer weer omlaag. Ja, daar hebben we veel aan!
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Chagrijnig. Heul heul erg. Zo'n leeg gevoel.
met gas heb ik ook weinig te maken heel houten zuid heeft geen gas maar stadsverwarming scheelt echt in de kostenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gas zal het grootste "probleem" zijn en zeker na 1 januari.. En dan gaan de prijzen in de zomer weer omlaag. Ja, daar hebben we veel aan!
Zuunig an in de winter, en de kachel op 30 in de zomer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk je ouders wel want de prijzen gaan echt behoorlijk omhoog.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef Noortje. het volgende:
Ben ik even blij dat ik nog bij mijn ouders woon, hoef ik me daar iig niet druk om te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |