abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64484828
Oh en deze kinderstoel heeft ook als het blad eraf is ook nog een beugel, vandaar dat ik bedoel dat het dan nog op die manier onveilig blijft...
pi_64485301
ik vind douchen met je kind in een andere kamer eigenlijk zowieso een belachelijke situatie...
Als ik de kamer uit ga, dan gaat Pepijn mee, naja niet als ik voor 2 tellen ff iets naar de keuken breng.
Maar als ik de was ga doen, of iets dan helpt Pepijn mee.
Met douchen gaat Pepijn mee, of als ik daar geen zin in heb, dan douche ik als Pepijn slaapt of als papa thuis is.
pi_64485348
ik vind 't ook wat link klinken TDb. heb je geen box ofzo waar je 'm nog in kunt 'stallen'? of z'n bedje. in ieder geval iets waar hij niet uit kan klimmen.
pi_64485426
Nu is mijn voordeel dat ik alles gelijkvloers heb, dus ook eventueel alles open kan laten staan en de kinderen op zn minst kan horen. Of soms om het hoekje gluur.

Ja de box staat er nog wel maar zit helemaal vol met speelgoed, heb er even gewoon de plek niet voor. Maar goed, deze situaties komen niet veel voor en daar ging het ook niet om in de eerste instantie.
pi_64485461
Kan je de stoel anders niet bij je in de badkamer zetten zodat je er zicht op hebt? Dat doe ik nog wel eens. Dat gaat Linde ondertussen 'Boekie lees' of rozijntjes eten ofzo
pi_64485482
Als je ze kan horen of om het hoekje gluurt waarom moet hij dan "vast"?
pi_64485537
Ik kan Linde ook horen als ik onder de douche sta (gelijkvloers appartement) maar het gaat dan juist om de momenten dat ik haar niet hoor
pi_64485592
Omdat hij dan zoiezo geen kant op kan misschien?

Maar goed, ik gaf net al aan dat dat niet de reden was hoor, dat hij daarom persé in die kinderstoel moet zitten op dat moment. Ik haalde dat aan als voorbeeld dat hij er uit had kunnen vallen op het moment dat hij dus in de stoel had gezeten terwijl ik er niet bij was.
pi_64485657
Dus zorgen dat je kind niet in een kinderstoel zit als jij er niet bij bent
pi_64485664
als ie valt met / uit zo'n hoge stoel kan hij zich natuurlijk wel rottig bezeren/verwonden. dus ik snap piglets huiver zeker. die dingen zijn eigenlijk alleen bedoeld om onder voortdurend toezicht gebruikt te worden.
pi_64485762
Nee dat was het idee ''mooi dat het gebeurt waar ik bij ben en niet als ik daar had gestaan''

Maar tevens een beetje verontwaardiging dat hij eruit kón hoor. Want het is Wes zn oude stoel en die heeft er nooit uit kunnen klimmen. Ik dacht ook dat het smal genoeg was zeg maar zodat ze niet eens eens tussenuit konden. Dus had er niet bij stil gestaan.
pi_64489637
TD jeejtje zeg je zult wel flink geschrokken zijn. kindjes klimmen overal uit. mijn oudste die heeft een stoel en het blad zit van de rugleunig misschien 10 cm opening dan zit hij op zijn verst maar daar klimt mevrouw zo uit.

maar wij komen afscheid nemen hier. mijn eigenwijze dreumes is een echte peuter geworden
onze dame heeft veel geleerd dit jaar. maar ze is ook een echte peuter met peuterstreken nu.
jullie komen ons toch volgen naar het peutertopic en wij lezen hier toch wel mee. allemaal tot snel.
mama van 3 kids!
pi_64490550
Alweer een dreumesje klaargestoomt voor het peuterwerk.. Veel plezier daar popples, en tot over een boel maandjes

Chris blijft voorlopig wel in zijn ledikant. Hij ligt zo onmogelijk soms. En dan zou ik ook nog elke dag de kasten weer in kunnen ruimen

Als ik snel moet douchen, omdat we weg moeten, dan gaat Chris even in de box. Dan zit hij wel eventjes alleen beneden, maar hij vermaakt zich prima, met speelgoed&tv. In de kinderstoel zou ik hem niet achterlaten, niet eens voor een wc-bezoekje. Hij zit wel in een tuigje, maar daar wurmt hij zich ook wel tussenuit als hij het wil. Dan nog liever los in de woonkamer.
pi_64491440
Daag popples .

Ik douche als Mirte nog in bed ligt, zolang ik haar kamer niet op kom blijft ze redelijk rustig liggen (met af en toe gemopper).
Ze heeft vanmorgen peutermuesli gegeten, van een lepeltje .
Driftig worden om dingen die niet mogen/waar je het niet mee eens bent en je duidelijk laten horen... fase zeker???
Fake it till you make it...
pi_64494051
Dag Popples, tot ziens

BE, Devin drinkt pap van Friso, die je zelf moet aanmaken, en om de zoveel tijd krijgt hij kant-en-klare Pyjamapapje van Nestle, waar hij gek op is!

Eli, jij stuntman
Zo heb ik bij de IKEA Devin eens op een hoogstaand bedje gezet terwijl ik er naast bleef staan. Ik kon hem net op tijd vastgrijpen voordat hij head first naar beneden kukelde.

Pepijn al zo goed puzzelen, knap hoor

Vivi, hoe ging het bij de dokter?

Jongens.... ik heb nieuws. Goed nieuws. Nieuws waar ik helemaal blij van word elke keer als ik er weer aan denk.
Devin zegt "mama"
.... met gevoel voor drama....
pi_64496192
Devin
pi_64499770
Hoe lang zijn jullie nog door gegaan met de avond fles?
Ik vind het nog zo fijn met hem in de zitzak en dan hem een fles geven.

Ik heb nog een halve blik nr2. Moet het nu persee nr3 worden of kan ik de nr2 blik gewoon opmaken?
pi_64499834
Tuurlijkkun je nummer 2 melk gewoon nog opmaken.
Het is echt niet van de een op de andere dag niet meer geschikt.
Nummer 3 melk is redelijk onzin eigenlijk, tenzij je graag de kunstvoedingsindustrie blijft financieren.
Je kunt ook als dit pak op is overstappen op gewone koemelk. Moet je alleen bedenken of je dan vitamine D bij wilt geven, want dat zit wel in de kunstvoeding maar neit in gewone melk.
pi_64499902
Ardenlyn, de meiden krijgen 's avonds nog een flesje opvolgmelk.
  dinsdag 30 december 2008 @ 16:37:21 #100
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64500721
Hier ook! En dat kan ook gewoon nummer 2 zijn, zo werd mij verteld. Dat maakt niks uit.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:10:24 #101
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_64504439
quote:
Op maandag 29 december 2008 20:45 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Cool....samen met Pien aan de puzzels, dan maar ? Die vindt dat ook leuk !
Floor loopt ALTIJD met het laatste stukje weg, zo irritant...
Hihi... zie het zo voor me! Geinig!
pi_64504720
Chris krijgt nu voor het slapengaan een flesje warme gewone melk. Om de voedingsstoffen heeft hij geen extra's nodig, dus met 12 maanden zijn we gestopt met poedermelk.
  dinsdag 30 december 2008 @ 19:38:57 #103
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64505406
Devin, wat goed!

Popples, van harte met je dochter! En tot weer in het peutertopic!

Ja. Nijna, het is een fase

Wij doen s ochtends nog een papje met friso3. gewoon voor het idee dat hij dan iig die vitamines binnenkrijgt op een dag. vanochtend bambix en brinta gemengd. geen seconde gemopper gehoord.
morgen de verdeling dus iets aanpassen, meer brinta, minder bambix

we waren net uit eten, en meneer weigerde eerst zijn viskoekje (ziet er ook een beetj euit als vegaburger )in alle toonaarden en at alleen een beetje brood, dus wij eten verder, laten stukje viskoekje voor hem liggen, en warempel! hij pakt het heel geniepigjes en eet het op! toch nog een half viskoekje weggestouwd dus! Ben blij!

al is hij superhangerig, vooral naar mij toe. ik vind het wel gezellig, maar PR is ook niet voed genoeg als ik in de kamer ben. vind ik dan weer zielig voor hem... naja, fase? (+ minstens 1 kies op springen)

Net op de radio "Onderweg" van Abel:
"Je hart is zo dichtbij me, maar het klopt niet"

*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_64505714
Eli, stiekum toch wel lekker he zo'n viskoekje ;-).

Mirte heeft voor het eerst meer dan 1 muizenhapje zuurkool gegeten. De worst vindt gretig aftrek, en de zuurkool ging er redelijk in. Ze probeerde het met lepeltje en later gewoon met haar handen.
En de yoghurt wil ze ook graag zelluf doen, ze lijkt geloof ik behoorlijk op haar moeder... .
Ze krijgt sinds een weekje zo ongeveer geen avondfles meer. Ze krijgt denk ik nu zo'n 300-350ml op een dag gewone melk en vit. D.

Mirte was vandaag trouwens vrolijker dan gisteren, zit ze zo lief naar me te grijnzen
pi_64506323
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 19:10 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Hihi... zie het zo voor me! Geinig!
Gij ! stiekeme gluurder !
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:33:31 #106
239293 missCMS
neem je dromen mee de dag in..
pi_64507401
hey hoi

super van Devin!!!!
Popless tot over 4 maandjes....

en dat eten met die kleintjes....
Caithlynn heeft een hele poos alles gegeten zonder gemopper.
maar nu wil ze het liefst alleen eten en owee als wij eten geven....
oei....dan kan ze gillen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kun je soms helemaal van worden...

oh ja dat... bam bam ...woh betekende dat ze het vuurwerk wat ze hoorde mooi vond hahahahaha
Veiligheid is voor een kind zijn vaders hand, die hem stevig vasthoudt.
pi_64508156
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 10:13 schreef Nijna het volgende:

Driftig worden om dingen die niet mogen/waar je het niet mee eens bent en je duidelijk laten horen... fase zeker???
welkom in de wereld die dreumes heet,
het schijnt nog lang niet over te gaan

Vuurwerk wordt hier ook gewaardeerd, Meike noemt het een "ter" (ster)
Ze knalde me daarnet toch met haar kin op punt van de salontafel! Auw!
Bloed op de kin, en in haar mondje, en BRULLEN!
Zielig is dat. Zal wel flink blauw zijn morgen denk ik.

En Caithlynn kan inderdaad gillen!!!

Dag Popples ! nog maar even en dan komen we dr aan! Gefeliciteerd met je kleine grote meid!
Vivi, hoe is het met Dean?
En Devin die mama zegt! Nog net voor het 2009 is, super!

[ Bericht 24% gewijzigd door XXXKarinXXX op 30-12-2008 20:58:11 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:10:39 #108
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64508973
Meike, das niet slim, he? Kusje op je kin!

En, hier het bewijs dat ik me niet iets inbeeld...
De eerste kies!

Al verwachtte ik een kies linkesvoor, en niet rechtsmidden, maar dat terzijde...
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:21:30 #109
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64509442
Ik vind dat hele douchen sowieso altijd een probleem. Jesper zou misschien op zich wel op de bovenverdieping kunnen spelen (traphek dicht) en dat ik ga douchen met de badkamerdeur open. Maarja... altijd weer die stille momenten :-) En Thijmen die vast en zeker huilt op de achtergrond... pffff. Nee, ik vind dat douchen altijd maar een gedoe.

Ik neem Jesper altijd overal mee naartoe in huis. Vooral een wasje draaien vindt hij meer dan geweldig. Altijd op een krukje zitten en naar de wasmachine staren; 'draaien' 'draaien' 'draaien' zegt ie dan En HUILEN als ik weer terug wil naar de huiskamer.
Hij zorgt er wel voor dat ik niet achter loop op me was ...
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64509585
En uitkijken dat ze je de wasmachine niet opnieuw aanzetten als die net klaar is....

Ik douche altijd savonds, als ze op bed ligt, of beneden met papa is.
En anders samen met haar. Ik laat haar echt niet alleen terwijl ik me douche
pi_64512596
ik ga dan nog lekker door met een fles 's avonds
  dinsdag 30 december 2008 @ 22:32:57 #112
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64513260
Anna begint zich tegenwoordig al uit te kleden als ze de badkamer oploopt. Ook wanneer ze net gedouched heeft. Ze vindt het tegenwoordig gewoon helemaal prachtig, getuige ook deze foto:

Morgen gaat Anna toch nog even naar de creche, er worden oliebollen gegeten, dus ik breng haar maar even. Dan kan ik rustig boodschappen doen en mijn vader "helpen" met oliebollen bakken... Na de scene vandaag bij AH ga ik liever even alleen (kernwoorden: gillen, drama, gillen, aanstellen etc. En dat alles omdat ze 10 minuten eerder mee moest toen we weggingen bij de kinderboerderij en ze een soort sit-in hield bij de koeien. )
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  † In Memoriam † dinsdag 30 december 2008 @ 22:39:20 #113
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_64513605
Wat een schattige foto Memmel. Hier is douchen ineens ook helemaal favoriet. Vooral als papa en mama ook meegaan onder de douche. Is voor ons gewoon een heel gezellig familiemoment in het weekend
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_64514157
Devin je zegt mama! Goed zeg!

Eli lekker he die viskoekjes Net doen of je niet ziet wat ze doen is hier ook vaak de allerbeste aansporing om te gaan eten. En een kies

Meike wel voorzichtig doen he

Anna lekker he douchen. Linde wilde laatst zo met haar kleren aan de douche inlopen. Fijn dat de opvang bij jou trouwens gewoon open is Memmel. Hier is ie tussen kerst en 1 januari dicht. Nou ja he is natuurlijk wel heel gezellig zo met zijn allen thuis

Krijgen jullie dreumessen nog een melkfles voor het slapen gaan Volgens mij heeft Linde zo'n 5 maanden geleden de laatste avondfles gekregen. En verder ook geen opvolgmelk meer. Ze eet flink mee met het avondeten (mits ze zelf mag eten, anders is het hopeloos ) en dus leek me dat ik die laatste fles dan wel weg kon laten. Linde is echt een vreetzak(je). Er is bijna niets dat ze niet lekker vindt, behalve ei, gekookte aardappels en pannenkoeken. Ach verder eet ze alles dus het is haar vergeven Na het avondeten krijgt ze nog een danoontje/beetje yoghurt/banaan voor het slapen. Dan nog een beetje water en dan tanden poetsen en hup naar bed.

Hier komt er onderin eindelijk nog een tand door. Ze heeft inmiddels wel een stuk of 4 kiezen, maar qua gewone tanden is ze onderin nog steeds Thea van Theo.
pi_64514495
Karin, bedankt voor het warme welkom in de wereld die dreumes heet... ;-).
Arme meike met haar kin op de tafel

Eli, een heuse kies, stoer man!

Anna, wat is dat lekker he onder de douche!

Stiemie, weer een tand erbij .
pi_64518300
* Webkim kwam Sasha en BE even brengen
Hardloper.
IG @webkim
pi_64523718
eli

anna memmel dat drama gedoe kan nog wel even doorgaan hoor.

karin ervaring met de wasmaschine opnieuw aanzetten?
wij hebben nu een klein maandje een nieuwe vaatwasser maar mevrouw weet precies hoe hij werkt.
dus dat ding ben ik 10 keer op een dag uit aan het drukken.

dank jullie wel voor jullie felicitaties. ze heeft genoten. vooral toen de kindjes kwamen.
mama van 3 kids!
  woensdag 31 december 2008 @ 08:05:52 #118
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64523723
Welkom Sasha!

Jesper krijgt voor zijn middag en avond slaapje nog een flesje gewone warme melk.
Gewoon als ritueel. Ik heb alijd gezegd dat ik met zijn 2e verjaardag stop met de flesjes. Dus dat is al bijna.... ik vind het altijd zo schattig Maargoed, jesper kan ook prima uit een normale beker drinken, dus hij zal het niet missen denk ik.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64523751
BE en Sasha !

Hier gaan de meiden ook nog even naar het kdv...heerlijk !
Over een klein uurtje lig ik weer in bed
pi_64524232
Haha, de wasmachine, die wordt hier ook steeds aan of uit gezet! Net als de TV, de Xbox, de stereo... hij is helemaal van de knopjes.

Anna

Devin is ook gek op douchen. Tegenwoordig altijd met zijn badje erbij op de grond, kan hij lekker water scheppen en er af en toe zelf inspringen.
Douchen als ik alleen met hem ben doe ik als hij slaapt en anders moet ik hem mee eronder nemen. Compleet onverantwoord om mijn kleine slopert/brokkenpiloot/acrobaat alleen te laten!
.... met gevoel voor drama....
  Milf woensdag 31 december 2008 @ 09:29:14 #121
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64524329
Gelukkig blijft Dana van alle knopjes af. Het enige wat ze aan mag zetten is de kerstboom.

Vief, hoest met mijn schoonzoon lieffie?

Oh en Dana heeft gisteren voor het eerst een drol geproduceerd op de WC . Ik ben best wel trots

Van harte gefeliciteerd BE, stinkie en Sasha
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 31 december 2008 @ 11:05:58 #122
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64525945
Pics or it didn't happen Nikky

Dean en zijn piem zijn gisteren naar de dokter geweest, en het viel reuze mee (het was ook al veel minder rood maar ik ben toch maar gegaan to be sure). Gewoon ff weken in een badje Betadine .

Zo, en nu snel oliebollen halen! Zalig uiteinde allemaal!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Milf woensdag 31 december 2008 @ 11:11:22 #123
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64526082
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef Vivi het volgende:

Dean en zijn piem zijn gisteren naar de dokter geweest, en het viel reuze mee (het was ook al veel minder rood maar ik ben toch maar gegaan to be sure). Gewoon ff weken in een badje Betadine .

Eer ik mijn cam heb heeft Dana al doorgetrokken en gezwaait naar de inhoud .

Kusje voor Dean. Fijn dat het niets ernstigs is. Ik zou later heel graag oma willen worden.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 31 december 2008 @ 13:04:53 #124
239293 missCMS
pi_64529969
gelukkig maar dat het mee veel voor Dean... hopen dat alles snel helemaal over is

kusje voor Meike van caithlynn

en caithlynn gaat altijd mee de badkamer in.
de ene keer doucht ze samen met mij en de andere keer speelt ze lekker
maar moet altijd oppassen dat de toiletbril omlaag is, anders heb ik de wc vol liggen met toiletpapier en speelgoed

en karin...de wasmachine is bekend verhaal, ik dacht een tijd geleden ook is de was nu nog niet klaar??? maar had Caithlynn hem ook weer aan gezet..
quote:
Krijgen jullie dreumessen nog een melkfles voor het slapen gaan Volgens mij heeft Linde zo'n 5 maanden geleden de laatste avondfles gekregen.
caithlynn krijgt ook al heel lang geen fles meer, nadat ik over ging na nutrilon 3 en dat ging halveren, was het gedaan met de pret... never geen melk mee
nu nog steeds niet
zij eet ook voldoende en krijg genoeg gezonde voeidingsstoffen binnen.

voor iedereen een heel goed uiteinde en een super 2009!!
pi_64530544
Ik weet nu dat ik Maarten nog gerust een aantal weekjes melk kan geven voor het slapen gaan.
Mannetje word al zo groot en alles gaat al veel te snel soms.

Gaat 1 tot 2 jaar ook snel met de ontwikkeling?
  woensdag 31 december 2008 @ 13:47:27 #126
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64531297
Wat een mooie foto van Anna!

voor BE, Stinkie en Sasha! Welkom in het dreumestopic

Wat goed van Dana, al poepen op de WC!

Vivi, veel succes met het weken!

Als ik dit soort verhalen lees, ben ik blij dat onze wasmachine op zolder staat, waar eli nooit komt
  † In Memoriam † woensdag 31 december 2008 @ 13:49:28 #127
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_64531378
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:05 schreef Vivi het volgende:

Pics or it didn't happen Viev Normaal gesproken doe je als moeder zijnde altijd "kusje erop, over" maar in jouw geval lijkt me dat toch een beetje vreemd overkomen
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  woensdag 31 december 2008 @ 14:19:52 #128
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64532370
quote:
Op woensdag 31 december 2008 11:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Eer ik mijn cam heb heeft Dana al doorgetrokken en gezwaait naar de inhoud .

Kusje voor Dean. Fijn dat het niets ernstigs is. Ik zou later heel graag oma willen worden.
pi_64533724
Nou Nikky van mij mag je die drollenfoto wel houden hoor, maar ik vind het wel knap van Dana!!

Fijn Vivi, dat het onschuldig is. Hoe ga je dat weken in vredesnaam voor elkaar boksen? Dan mag hij meteen in het bad vol betadine ofzo?

Meike's kin valt mee, ik had het bont en blauw verwacht, maar tis alleen beschadigd.

Speelgoed in de wc....a jakkes!
Meike heeft wel een keer haar favo knuf erin gemieterd, die kon dus regelrecht de wasmachine in.

K_P, wat gaat er gebeuren dat je alvast in voren moet slapen? Ga je weer flink aan de lampen hangen vanaaf?

Maken jullie je kindje(s) ook wakker voor het vuurwerk vannacht? Wij laten Meike lekker slapen, en zien wel of ze wakker wordt. Zo ja, mag ze vuurwerk kijken.
pi_64533862
Wij laten Maarten lekker slapen en als hij toch wakker zal worden dan gaan we pas vuurwekr kijken.
Hier even een foto van onze dreumes
Met z'n nieuwe muts en schoenen
pi_64533894
Cool ventje die Maarten!
pi_64537832
Maarten wat word je al groooot! Stoere vent op je auto!

Ik laat Mirte lekker slapen. Als ze wakker wordt gaan we wel even voor het raam kijken.
  woensdag 31 december 2008 @ 20:03:42 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64543166
Hallo allemaal, wij komen ons hier melden!

Ons deumesje ligt uitgeput in bed, het was wel een hele heftige drukke middag hoor!
Sasha is heerlijk verwend, maar ik heb even geen puf om de foto'sop de laptop te zetten enzo.

Ik ben er ook nog niet helemaal uit of we Sasha nou wakker gaan maken of niet. Ik maak hem normaal om 23.00 wakker voor een fles, doen we dat nu om 0.00, of wel om 23.00 en kijken we dan of hij door alles heen slaapt...
Ik hoop dat ik het ergens halverwege de avond zal besluiten.
pi_64543523
Ik laat Nathan gewoon lekker slapen en als hij zelf wakker word door al die herrie mag hij gerust uit bed en voor het raam naar al die kleurtjes kijken. Morgaine gaat samen met papa vuurwerk (kindervuurwerk dus sterretjes) af steken.

Oh en tandje nummer 6 en 7 zijn ook door gekomen !! En de eerste losse stapjes zonder hulpmiddelen zijn gezet!!!!!!
pi_64551700
Gelukkig nieuwjaar allemaal Ik wens iedereen een mooi 2009 vol liefde, geluk en gezondheid

Welkom Sasha en BE

En Nathan wat ga je hard!

Linde is gisteren/vandaag opgebleven tot het vuurwerk. Nou ja vanuit ons gezien niet geheel vrijwillig hoor. We wilden haar om half negen in bed leggen en daar was ze zo aan het huilen dat we het vermoeden hadden dat er iets was. Nou had ze de hele dag nog niet gepoept, dus we dachten dat ze dat nog moest doen. Zit ze bij mijn vader op schoot, moet ze ineens overgeven Tussen 21 en 23.56 heeft ze vier keer overgegeven. Misschien overbodig om te zeggen dat we het proosten met champagne om 12 uur dus maar hebben overgeslagen Vannacht heeft ze in haar bedje bij ons op de kamer geslapen en ook nog een keer overgegeven, maar nu lijkt het goed te gaan. Ze heeft uitgeslapen tot 11 uur en begint nu rustig met een biscuitje en slappe thee en nu maar hopen dat het goed gaat.

Ze vond het vuurwerk trouwens prachtig. We wonen vrij hoog en dus kan je het hier heel goed zien. Het vuurwerk noemde ze trouwens steeds "auto's". Waarschijnlijk omdat we wel eens 's avonds naar de auto's met lichten aan gaan kijken voordat ze naar bed gaat
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:00:31 #136
239293 missCMS
pi_64552451
hallo allemaal

een super gezond, gelukkig 2009 gewenst.....

Caithlynn werd mooi om kwart voor 12 wakker en heb ik maar uit bed gehaald....
ze vond het toch prachtig.. wilde dus naar buiten....
heb haar dik ingepakt...
bij mama op de arm en daar zat mevrouw .....woh....woh,....bam.bam.. en maar klappen in de handen..prachtig!!!!
en ja toen weer nar bed... iets minder leuk, maar toch opgegeven alleen om kwart voor 7 ..mama..papa..bah!!!!!!!!!!! en ja hoor mevrouw was wakker met een vieze luier...

maarten wat ze je er geweldig uit...en wat een heerlijke bolle toet hoor..
welkom sasha en BE
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:04:00 #137
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64552519
BE, welkom lieffie En jij natuurlijk ook Sasha, stoere knappe pleuter dat je d'r bent!

Maak er een mooi jaar van, hier, en overal!

donderdag 1 januari 2009 @ 13:05:09 #138
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64552538
En IEDEREEN natuurlijk heel veel geluk, gezondheid, en alles wat leuk mooi en fijn is gewenst, voor 2009
pi_64552562
BE en Sasha, welkom .

Mirte heeft overal doorheen geslapen en er werd aardig wat afgestoken hier.
Vanmorgen om 8 uur was ze aan de klets, ik eruit, douchen en aankleden. Ben ik klaar, ligt ze weer heerlijk te slapen. Zit je dan op nieuwjaarsochtend fris en fruitig in je uppie beneden .
We gaan zo maar eens een frisse neus halen.

Linde, gelukkig lijk je je alweer beter te voelen

Allemaal de beste wensen voor 2009!
  donderdag 1 januari 2009 @ 13:42:13 #140
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64553178
Maarten, wat een leuk kereltje ben jij zeg!
Linde, wat naar! voor jou

Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar!!

Eli is overal doorheen geslapen. We hadden 11 man beneden
Ben ik erg blij mee Vanochtend hebben we ook mogen blijven liggen tot 10u, toen vond eli het wel genoeg geweest en was hij uitgepraat met zijn beer, dus moest ik eruit. Ook een prima score, toch?
  donderdag 1 januari 2009 @ 14:21:05 #141
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_64554002
Wij zijn ook weer boven water. Gelukkig nieuwjaar iedereen! Anna heeft vannacht bij mijn ouders geslapen, zodat ze niet van hot naar her gesleept hoefde te worden door de kou. En wij hebben lekker tot half tien kunnen uitslapen. Half tien! Zolang heb ik in tijden al niet meer geslapen. Heerlijk. Wat een zalige joggingbroek-en-slobbertrui-ochtend was het.
pi_64556206
Memmel, uitslapen....HEERLIJK!!! wat kun je daar dan van genieten he!
Nathan, los lopen is stoer en handig! Goed van je!
En uiteraard doe ik mee met het warme onthaal van Sasha en BE, welkom!!

Meike sliep ook lekker door het voorwerk heen!
Heerlijk is dat!
Vanmorgen naar de opa's en oma's en vanmiddag lekker thuis aanklungelen.

Beetje minder grappig is dat we op Meikes kamer een lek hebben in de waterleiding (in de muur dus)
Het komt door het plafond naar beneden....
pi_64556679
Caitlynn leuk he dat vuurwerk?

Nijna zal je altijd zien dat ze dan besluit lekker weer verder te slapen Ach even heerlijk niksdoen is ook wel lekker toch?

Eli lekker doorgeslapen! Ik had gisteren in Tunfun echt niet het idee dat Linde niet lekker was en we zijn vanuit daar ook nog onderweg gaan lunchen bij de kalvertoren. Ze heeft nog heerlijk zitten smullen. Het kwam dan ook echt als een verrassing (ook voor mijn vader bij wie ze op schoot zat ) Nou ze heeft net alweer 2 boterhammen op en ligt nu lekker te slapen dus hopelijk hebben we het ergste weer achter de rug.

En Memmel klinkt als een heerlijke ochtend Vooral de pyamabroek en slobbertrui. Heerlijk

Karin succes met de lekkage!

Hier is er wat meer actie geweest. Ik was dat hele kerst en nieuwjaarsgebeuren zo zat dat de boom en alle kerstspullen hier al opgeruimd zijn. Normaal wachten we nog een weekje maar hij viel nogal uit en Linde probeerde steeds alle uitgevallen naaldjes terug te stoppen in de boom Dus ik heb mijn kind maar een traumaatje bespaard... Ik ben net klaar met stofzuigen en nu gaat mijn vriend dweilen en dan kunnen we fris het nieuwe jaar in.
pi_64556829
tja we kunnen eerst niet zoveel doen aan de lekkage, want ze willen niet komen.
Dus flink met handdoeken in de weer om het zoveel mogelijk tegen te houden.
De vloer begint al krom te staan op Meikes kamer dus dat gaat lekker.

Stiemie ook al zo ijverig de kerstspullen opgeruimd! Wij ook al!
Gelukkig is dat stomme ding weer naar zolder verkast.
Meike vindt het alleen maar raar, die loopt steeds te roepen om de kerstboom, en dattie aan moet enzo
pi_64556913
Hoezo willen ze niet komen dan Karin? Lijkt me toch best een noodsituatie of niet?

Toen we de boom beneden bij de container wilden leggen bleken veel buren er net zo over te denken. Er liggen er al een stuk of zes! Linde moet ook wennen dat ie weg is. Boom? zegt ze dan
pi_64557007
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Stiemie het volgende:
Hoezo willen ze niet komen dan Karin? Lijkt me toch best een noodsituatie of niet?

Toen we de boom beneden bij de container wilden leggen bleken veel buren er net zo over te denken. Er liggen er al een stuk of zes! Linde moet ook wennen dat ie weg is. Boom? zegt ze dan
tja de kids snappen er niks van dat de kerstboom ineens weg is.
Meike roept nu: boom inne doos!!!

Ze willen niet komen, want geen tijd.
En het was nu toch al door het plafond, en erger kon het niet worden zei de storingsmeneer. We moeten morgen maar weer bellen daar gaat ons dagje Ballorig.
pi_64561744
Wat irritant Karin, kan je het nog enigzins opvangen in bakken ofzo? Of loopt het langs de muren...
Wat stom dat ze er niet voor komen, straks heb je je eigen indoor zwembad...
pi_64561994
we hebben er wat doeken omheen gedaan, af en toe even vervangen door droge, en dan houden we het wel redelijk droog. Bel morgen wel weer met de hulpdiensten. Volgens mijn vriend gaan we ons Ballorig dagje niet in het water laten vallen, dus extra doekies erom en gaan! Dat zal Meike wel weer helemaal prachtig vinden!

Vandaag een beetje harrie in de warrie ons Meikie, vanmiddag maar een half uurtje geslapen dus vanavond was ze helemaal gesloopt.
Heb het nog een poosje kunnen rekken met grappige filmpjes van YouTube, van katten die van aanrechten afvallen enzo, ze lag in een deuk!
  donderdag 1 januari 2009 @ 22:14:41 #149
239293 missCMS
pi_64566909
karin wat super vervelend zeg....
hoop voor jullie dat ze snel komen... gewoon doordringen......!!!
en have fun bij ballorig! ( gaat vast wel door)

wij hebben onze kerstboom meteen na kerst opgeruimd... ik was helaas niet zo in de kerstsfeer dit jaar door omstandigheden dus was al lang blij dat die dagen weer voorbij waren...
caithlynn vond het heel vreemd... maar wanneer ze nu ergens lichtjes ziet hangen, roept ze nog oh boom!!!!

oliebollen vallen trouwens ook goed in de smaak bij caithlynn!
pi_64574781
Ik zit hier een beetje achter mn pc, draai ik me om, zit Damian in de stoel Ik denk, nou dat gaat ook ineens hard. Eerst uit zn kinderstoel klimmen en nu al op de stoel kunnen klimmen!
Dus ik even testen door er speelgoed op te zetten, maar hij maakte niet echt aanstalten.... Even doorvragen bij Wesley ( nee ik heb het niet gedaan! ) maar die bleek er dus wél mee te maken te hebben. Hij had hem een handje geholpen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 10:03:57 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64575193
Ik ga er straks maar eens op uit om een medicijnkastje te halen. Alles ligt in mijn nachtkastje, maar nu Sasha zo af en toe rondscharrelt boven moet het toch maar snel weg daar.
Te laat nu natuurlijk eigenlijk al, maar ja.
pi_64593425
Wat is het hier rustig vandaag....allemaal lieve moppies vandaag ?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:12:04 #153
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64593495
K_P heb je nog wat gewonnen bij de postcodeloterij gezien het feestje waar je heen ging?
pi_64593706
Hier zitten we weer droog. Moeten helaas nog wel met Meikes kamertje aan de slag, want het vocht heeft de vloer aangetast, en de ondervloer begint al te schimmelen, dus dat is iets minder.
Morgen naar Ballorig!
pi_64593734
niets gewonnen, ook geen lid en verkeerde postcode...haha
Onze 2 vorige huizen stonden in dat postcodegebied en dat is echt 3 minuten hier vandaan.
Was wel erg leuk om een x mee te maken. Anita Meijer, Thomas Berger en van die foute meezingers,heerlijk! Oude achterbuurman...6,5 miljoen....echt niet normaal, wat een geld......

Vriendinnetjes en andere bekenden hadden in de de meeste gavallen 1 lot, dus 7000 euro rijker! Echt super.
pi_64593819
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hier zitten we weer droog. Moeten helaas nog wel met Meikes kamertje aan de slag, want het vocht heeft de vloer aangetast, en de ondervloer begint al te schimmelen, dus dat is iets minder.
Morgen naar Ballorig!
*bekijkt van positieve kant* ...
nieuw kamertje voor Meike....en potentiele baby in Meike haar kamer....
*bemoei modus uit*
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:20:44 #157
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_64593903
O wat leuk zeg zoveel bekenden met een prijs! Wow je achterbuurman is nu miljonair

Hier een lekker klein grietje vandaag dat bijna niets wilde eten (en dat is hier echt superzeldzaam bij ons kleine vreetzakje ) Hoop maar dat ze niet weer misselijk is...
pi_64594001
haha K_P, gaat niet door dat plan van jou!
Want Meike heeft al de grootste kamer, dus de evt nieuwkomer krijgt het kleine kamertje.
Een nieuwe vloer laten we leggen (lang leve de verzekering) dus dat valt ook nog mee.
Alleen de zooi die je er van hebt he.
pi_64594365
Ach..en het was zo'n briljant uitgedacht plan.....
Ja, die zooi...das irritant. En die gasten over de vloer....
pi_64594944
Naja, daar komen we ook wel weer overheen...
Dan die avatar van jou! Jeumig, ik krijg er zere ogen van zo snel gaat dat ding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')