Het is toch niet normaal... Jesper is bijna 2 en 81 cm en 10 kiloquote:Op maandag 5 januari 2009 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
Vanmorgen zijn we even naar het CB geweest voor een extra ogen controle voor Sasha. ZIjn rechter-oog lijkt iets naar binnen te trekken, maar echt maar een heeeeeeeel klein beetje. Mij was het nog niet opgevallen.
Anyway, iig wilde hij deze keer niet mee werken, dus over 6 weken nog maar een keertje kijken.
Meteen maar even gewogen en gemeten en de lijntjes buigen nog steeds ietjes af naar beneden, maar alles gaat wel gelijk op met elkaar zeg maar, gewoon een eigen lijntje en niet zo'n grote flinke meer als hij was toen hij geboren werd.
1 jaar oud: 77,5cm en 9480gr
En nu ben ik weer wakker mama!!!!!!!!! Kom me nou ha-halen!!!!!!!!!!!
Een uurtje geslapen maar, jammer ik hoopte op 2.
Ja hoiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Miffy1984 het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal... Jesper is bijna 2 en 81 cm en 10 kilo![]()
Hebben hier mensen ook KLEINE kinderen??
mama van klein kind meldquote:Op dinsdag 6 januari 2009 17:01 schreef Miffy1984 het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal... Jesper is bijna 2 en 81 cm en 10 kilo![]()
Hebben hier mensen ook KLEINE kinderen??
Ah kijk, wat 'fijn' om een keer te horen!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:34 schreef p_iglet het volgende:
[..]
mama van klein kind meld
Met 15 maanden 8,5 kilo en 72cm...
14 januari moeten we weer, dan heb ik recentere cijfers van met ruim 18 maanden.
recentere cijfers, hahaha.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:34 schreef p_iglet het volgende:
[..]
mama van klein kind meld
Met 15 maanden 8,5 kilo en 72cm...
14 januari moeten we weer, dan heb ik recentere cijfers van met ruim 18 maanden.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
oh oh....en ? Hoe is het met de val ? Kapot ?
Dean heeft al een half jaar ofzo een dekbedje!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Wat een slaapaap !
Liggen jullie kinderen nog onder een dekentje of hebben ze al een dekbedje ?
Ah, dat is hier ook favoriet momenteel, tellen en kleuren (al is het meeste nog wel "blauw"quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Geen idee hoe zwaar Meike is. Denk dat ze wel rond de 90 cm zit, aan de kleren te merken.
In bed heeft Meike aan:
-romper
-pyama (katoen)
-winterslaapzak met mouwen
-3 dekens in een dekbedhoesje
Jaik heb een koukleum gekweekt. Als ze bijv een slaapzak zonder mouwen aanheeft is ze sochtends een uur eerder wakker met ijskoude handjes en voetjes.
Wisten jullie trouwens al dat mijn kleine kabouter met hulp tot 10 kan tellen!! (om en om een getal noemen)
En ze kent en herkent al 5 kleuren! blauw, rood, geel, groen en paars!![]()
Haha, die staat bij de Babypark in de etalage en ik had me al eens bedacht dat ik dat echt iets voor jou vond!quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dean heeft al een half jaar ofzo een dekbedje!
En eind van de maand voor zijn verjaardag krijgt ie een nieuw bed (+ grote jongenskamer).
[ afbeelding ].
quote:Op woensdag 7 januari 2009 10:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Haha, die staat bij de Babypark in de etalage en ik had me al eens bedacht dat ik dat echt iets voor jou vond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |