Nouja.. ik vond het wel fijn dat het een naam heeft. Ik had er nog nooit van gehoord, dus wist niet echt wat ik van die momenten moest maken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:17 schreef Popples het volgende:
miffy lijkt me wel raar als je zoiets leest en het herkent.
Tel je ook soep, yoghurt, pap, vla, fruit en dat soort dingen mee?quote:foto Op zaterdag 27 december 2008 20:09 schreef Popples het volgende:
toch vraag ik mij af. mijn oudste drinkt soms echt maar 300cc op een dag.
ik krijg meer vocht gewoon niet binnen. kan dat nu wel of geen kwaad?
uit bekertjes haalt ze nooit zoveel maar uit de rietjesbeker mag ik blij zijn met 400cc.
Welkomquote:Op zondag 28 december 2008 09:57 schreef missCMS het volgende:
oh ja, natuurlijk wil ik graag in de lijst, maar doen we dat zelf of word dat gedaan...
30april 2007, Caithlynn Maria, dochter van miss CMS
hhaha, dat nog net....maar met ze ontbijten niet, want ik krijg 100 x te horen dat ze zich wel gaat redden en dat ik maar lekker moet gaan slapen...quote:Op zondag 28 december 2008 17:43 schreef Stiemie het volgende:
KP jij kunt ze dus gewoon nog zelf uit bed halen? Die optie is er hier niet eens als mijn (schoon)moeder er isLeuk toch als de oma's zo enthousiast zijn
9 van de 10 x wordt het fout geschreven... of moet ik het dus weer spellenquote:Welkom , ik heb Caithlynn (je moet het zeker voortdurend spellen?) erbij gezet hoor.
Oei Miffy, dat is heel heftig, ik heb daar tot een paar jaar geleden erge last van gehad en nu nog wel eens in tijden van stress. Ik heb het pas gekregen toen ik een jaar of 12, 13 was en mijn moeder was destijds bang dat ik aan de hallicunogenen zatquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:09 schreef Miffy1984 het volgende:
Het naar beneden gaan met Jesper willen we ook echt wel vermijden, maar hij was toen zo overstuur dat het soms de enige manier is om hem te kalmeren. En inderdaad ging hij daarna vrij snel slapen. (maar het moet geen gewenning worden idd) Vannacht heeft hij heeerlijk geslapen en vanavond is hij ook zonder een kik gaan slapen.
Toevallig kwam ik vanmiddag een artikel tegen en dat ging over ' pavor nocturnus'. Anders gezegd: nachtangst. De omschrijving daarvan was voor ons 1 en al herkenning. Dat is echt waar Jesper af en toe last van heeft. Als ik hem op dat moment ook oppak of probeer te troosten wordt het aleen maar heftiger. De volgende keer als het gebeurd zal ik eens afwachten of hij er zelf uitkomt.
Maar als meneer gewoon wakker wordt om niks, proberen we wat 'strenger' te zijn.
JESPER staat niet op de lijst zie ik ineens
![]()
25 januari wordt hij twee
quote:Op maandag 29 december 2008 11:46 schreef DaviniaHR het volgende:
En ff cross-post vanuit het fototopic.
We waren bij vrienden die hun eerste kindje binnenkort verwachten en dus hun bedje nog hoog hebben staan, en Eli deed even zijn middagdutje daar. Ik denk, toch ff kijken hoe het gaat...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 december 2008 20:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
boven in de woonkamer...ik voorzie een heel leuk speels huis ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop