Was het elke werkdag maar kerst dan hequote:Op vrijdag 26 december 2008 19:26 schreef MPG het volgende:
Jazeker. Van 6:00 tot 18:00. En dat in een geheel Polenvrije werkomgeving.
De voltallige weekendploeg was opgetrommeld.
Haaiquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Net op tijd terug voor een nieuw topic
Hoiquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:39 schreef Ladylike het volgende:
Net op tijd terug voor een nieuw topic
Oh okee, ik begreep al dat het daar over ging, maar dat spreekt mij dus weer niet zo aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
@fles, ik vind die verhalen achter de muziek en de oude clips heel gaaf
Smaken verschillen enzoquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ik begreep al dat het daar over ging, maar dat spreekt mij dus weer niet zo aan
In de zeequote:
Hoi hoiquote:
De filmquote:
Lekker gegeten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
In de zee![]()
sorrie, ben erg flauw merk ik
[..]
Hoi hoi
Ja. Vooral wat betreft salariëringquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Was het elke werkdag maar kerst dan he.
quote:
Details.quote:
Je moet betalen om te mogen werken nu hequote:
Drukke dag weer morgen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]en veel
Maar dat loop ik morgen (werken) er wel weer vanaf
Ik houd van vrije tijd.quote:
Tja, ze moeten wat he?quote:
Geeeeen idee, geloof dat er niets speciaals is dus ik hoop op een rustig avondjequote:
quote:
Eindelijk weer even jaquote:
200% loon uitbetaald en extra opbouw van verlofurenquote:
Netjes, en nog een lange dag gemaakt ookquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
200% loon uitbetaald en extra opbouw van verlofuren.
Dat doen alleen kersthatersquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eindelijk weer even jaIedereen is weer afgerangeerd van de familiedis.
En die polen janken.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
en een gratis kropje slaquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat doen ze normaal nooit, maar nu het kerst is moet men er over gaan klagenquote:
Geen pool te bekennenquote:
Schelden op de weekendploegquote:
Ah, das nog wel te doenquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen pool te bekennen.
Die moesten zonodig naar de kerk.
[..]
Schelden op de weekendploeg.
Spuit 11quote:
Nee, een zak slaquote:
in dat gevalquote:
Als je het had verzonnen was je nu rijk geweestquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:50 schreef Ladylike het volgende:
ik kijk Tic Tac met mn zoon
wat is dat makkelijk tv maken zegalles wordt herhaald, alleen in een andere kleur
Is dat nou nog mierzoeter dan Sissi? Of niet? Wat denk jij?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
in dat geval
ik las ergens grease
grease
quote:
so true, zelfde met Mondriaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je het had verzonnen was je nu rijk geweest
Sissiquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat nou nog mierzoeter dan Sissi? Of niet? Wat denk jij?
Zei toch dat ik ziek wasquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt goed gaat het niet met je he
Of ze bedoelt met meidenfilms, films waarin je tetten ziet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt goed gaat het niet met je he
Klinkt toch alsof je je wel vermaakt evengoedquote:
* LL begint spontaan te zingenquote:
Dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze bedoelt met meidenfilms, films waarin je tetten ziet.
Ik vermaak me altijd welquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt toch alsof je je wel vermaakt evengoed
raar he, ik houd van meidenfilmsquote:
Voorstellen en sollicitatie per PMquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:01 schreef Kuwaro het volgende:
Zo ik zal ook maar een reactie zitten dat ik er ben
Tetten?quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of ze bedoelt met meidenfilms, films waarin je tetten ziet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, das raarquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
raar he, ik houd van meidenfilms
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tetten?
Je had beloofd geen pics van mij te posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik klaag nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doen ze normaal nooit, maar nu het kerst is moet men er over gaan klagen
youtube or it didnt happen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je had beloofd geen pics van mij te posten!
Sollicitatie? Voor wat solliciteer ik dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voorstellen en sollicitatie per PM
Er zijn tot nu toe alleen nog maar foto's van mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
Vrouwen moeten hun tetten posten! You can only guess what men should do....quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Sollicitatie? Voor wat solliciteer ik dan?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe alleen nog maar foto's van mij
geen filmpjes
Dat denk jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
* LL checked ff profielquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Sollicitatie? Voor wat solliciteer ik dan?
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe alleen nog maar foto's van mij
geen filmpjes
Oh. Ook de pics heb ik niet gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik hou van dat soort dingenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:04 schreef PeZu het volgende:
grease, sofm, sissi allemaal eve erg, voeg er aan toe mamma mia
Gelukkig weet ik dat zekerquote:
ja duh jij hebt geen piemelquote:
ik zou bijna medelijden met je krijgenquote:
quote:
Wij mogen dat want wij hebben geen piemolquote:
Zie jequote:
Nee, geef dat maar aan JortK, die zit nu bij familie.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zou bijna medelijden met je krijgen
I can guess, guess whatt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrouwen moeten hun tetten posten! You can only guess what men should do....
In een spoiler mocht wel toch?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je had beloofd geen pics van mij te posten!
ik welquote:
okay hij de medelijden, jij de picsquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, geef dat maar aan JortK, die zit nu bij familie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
In dat geval ben ik blij dat ik piemelloos door het leven gaquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij mogen dat want wij hebben geen piemol
[..]
Zie je
Vooruit dan maarquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay hij de medelijden, jij de picsDeal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pics anders hoaxquote:
pic of pik?quote:
pic van pikquote:
Yum!quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:11 schreef Pheno het volgende:
Nu nog wachten op de quiche
Beetje laat eten, maar dat kwam door _A_ die nog wat af wilde hebben.
Mja, ik heb het ook gemoeten, ooit.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig voor mn vent kick ik niet op foto's van naakte piemolsquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik heb het ook gemoeten, ooit.
Dus hij is nog fotovrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graagquote:
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
Lid van de MamaSquad
quote:
eigenlijk nietquote:
MM!quote:
Geeft niet, gewoon naar mn bed gaanquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:14 schreef Kuwaro het volgende:
Ik kan het niet meer volgen waar het over gaat
m-m hoiquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
Een schaal N seven-eleven
*gaat even bieden
Jij bent meer van de vrouwenliefde?quote:
watquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
Een schaal N seven-eleven
*gaat even bieden
das toevallig, ik ook nietquote:
Jepquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij bent meer van de vrouwenliefde?
wijst op ondertitel
Sorrie drank opquote:
aah die schaal Nquote:
Ah op die fietsquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sorrie drank op
sig
Ik ben hetro (nja..) maar heb het ook niet zo op foto's van piemols
![]()
Schiet er altijd van in de lach
Ja, die haal ik zelf in Japan. Hij is overal uitverkocht online, dus ik ga daar eens zoeken in Tokyo. Ik weet waar Kato zit daar, dus ik ga het er gewoon vragen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Shin 500 is wel knettervet hoor Ph
En anders nabestellenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, die haal ik zelf in Japan. Hij is overal uitverkocht online, dus ik ga daar eens zoeken in Tokyo. Ik weet waar Kato zit daar, dus ik ga het er gewoon vragen.
Hou jij je gemak eensquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:24 schreef Ladylike het volgende:
Oh oooh
* LL pakt dweil en dwangbuizen
foto's van treinen
Thomasquote:
quote:
Ik heb de N700 al.quote:
Oh dat "begint" nu pas?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:29 schreef Ladylike het volgende:
![]()
OMG ik moet minder drinken
begin melig te worden
Lekker rustigquote:mn stem is weg
Moest lachen om de kleine die met de hond speelt en ineens *poef* weg stem
Die is ook aardig vet ja. Maar de 500 is nog net wat vetterquote:
Okay ben het nu alquote:
quote:[..]
Lekker rustig
ik heb niks met treinen, mijn vader wel, maar nu ik die shin heb gezien moet ik hem ookquote:
droom *KNUF*quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:33 schreef DR34M3R het volgende:
Vroooooooooooooooooooooooooooolijk kerstfeest allemaal!
Vanavond op stap denk ik, zoals het er nu uit ziet
Hoe is het hier?
quote:
je leeftquote:
denk het nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Lekker vroeg te bedde maar dan![]()
(Ik wel iig)
Ik doe mijn bestquote:
Dat hoor ik vaker.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
hoi pinguin, ik heb gisteren je familie nog zien zwemmen op Canvas
Ik kom trouwens morgen nog even aan je snuffelenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet
zit bij mn schoonouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat was vast CNNquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:43 schreef Klonk het volgende:
gave film toch nightmare before christmas, meerdere keren gezien maar het gaat niet vervelen
ok, ik miste je een beetjequote:
quote:
True. Stond ook op TT.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef Klonk het volgende:
zie net op mijn rss dat er nog een negende is gevonden...
[vrouw-modus]Nou, dan weet je hoe ik me gevoeld heb toen jij je hier zo lang niet liet zien[/vrouw-modus]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[vrouw-modus]Nou, dan weet je hoe ik me gevoeld heb toen jij je hier zo lang niet liet zien[/vrouw-modus]ja ik was ook een tijdje ontvoerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn zelfs kerstkaarten met pinguins binnen gekomenquote:
Ja, ik kijk er nu ook naar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:43 schreef Klonk het volgende:
gave film toch nightmare before christmas, meerdere keren gezien maar het gaat niet vervelen
was net op tv, viel er middenin maar dat maakt niets uit bij die filmquote:
hier staat harry potter nu aan, ik haak even af, heb mijn concentratievermogen voor vanavond al gebruiktquote:
dat is uitlokkingquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk geen films. Niet van die zware althans. Sissi kan nog net
quote:
plas je ook zittend?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk geen films. Niet van die zware althans. Sissi kan nog net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
Doei PienTjek dat fobo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Doei PienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
Doei PienIk dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ze deugtquote:
quote:
Tsja, snuitjes mening kan ik niet in twijfel trekken hoorquote:
je zei trekkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, snuitjes mening kan ik niet in twijfel trekken hoor
Snuitjes mening?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, snuitjes mening kan ik niet in twijfel trekken hoor
nou ja.. als die je wauw vindt, dan ben je dat vast ookquote:
Eh... ja. Alleen een vrouw zal dat meestal niet zo op prijs stellen hoorquote:
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja.. als die je wauw vindt, dan ben je dat vast ook
Ik ben het met hem eens hoor... alleen jammer dat ze niet op mannen valtquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja.. als die je wauw vindt, dan ben je dat vast ook
* DR34M3R mompelt iets over fietsen en lerenquote:
quote:
ROFLquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het klinkt als een houseparty in een koelcel!
ja, ik moest ook altijd een heel eind fietsen naar school vroegerquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* DR34M3R mompelt iets over fietsen en leren
welll cute picture anywayquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik moest ook altijd een heel eind fietsen naar school vroeger
wat is er mis met een biertje in de kroegquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
ROFL
Het is mijn favoriete manier van stappen, errug gezellug!
www.frisofeest.nl
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is er mis met een biertje in de kroeg
Maar ze gaan wel swingen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die site, zo nadrukkelijk vermelden voor homo, lesbo, bi en hetero_!
en dan die hoedenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die site, zo nadrukkelijk vermelden voor homo, lesbo, bi en hetero_!
ooh tis een feest voor swingersquote:
Ook voor bestio hoor ik netquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan die hoeden![]()
maar goed, ieder diertje z´n pleziertje
Oeh, in Eindhovenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
ROFL
Het is mijn favoriete manier van stappen, errug gezellug!
www.frisofeest.nl
Eigen schuldquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef Klonk het volgende:
ja, fijn nu heb ik een mental image voor me dat ik niet wil zien
Sissie die naar de tandarts gaat?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef Klonk het volgende:
ja, fijn nu heb ik een mental image voor me dat ik niet wil zien
Je wilt ook swingen?quote:
zonder verdoving graagquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sissie die naar de tandarts gaat?
dat kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je dus wel van dansen houden als je daarnaartoe gaat!
Hahaha, ja, die hoeden die dragen ze normaal niet hoor.. geen idee wat voor thema dat weer geweest is. Maar het is er leukquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan die hoeden![]()
maar goed, ieder diertje z´n pleziertje
Last van heimwee marc?quote:
Da's toch een andere paddestoel dan die wij kennen daarquote:
jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
Oh damn.. ik moet nog pinnen... wat is wijsheid.. dat om half twaalf nog op het station doen als vrouw alleen, of nu even naar de automaat fietsen hier? Het laatste he?
*zucht* Ik wist het wel...quote:
tot zoquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*zucht* Ik wist het wel...
nou ja, laten we dat dan maar even gaan doen. Tot zo
Zeg, ga jij even lekker een visum halen voor je het land in magquote:
ja erg mooie stad eindhovenquote:
Zit je ons nou te zieken?quote:
Het is niet 1 mooie stadquote:
whehehehe... ik heb er nooit gewoond, al zal dat vanzelf nog wel gaan gebeuren. Kwestie van tijd voor wij ook bij Eindhoven horen vrees ik. En idd.. ik ben er zo, op de fiets of met de bus, ik hoef het niet te missenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hoeft het iig niet te missen nu
Je zoekt ze wel uit hequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
Rotterdam is erger dan Eindhoven, dat moet ik eerlijk toegeven
ik vind het na rottedam en almere de lelijkste stad van nederland daarin tegen is het wel heul erg gezelligquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zit je ons nou te zieken?
Er zijn mooiere steden, dat geef ik toe. Maar het is er wel gezellig
Ben je er wel eens op stap geweest?
I rest my case. Thuis is toch ook niet het blok stenen waar je in woont? Dat is toch ook de sfeer die het uitademt, de mensen waar je van houdt, je kat, je hond, dat soort dingen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het na rottedam en almere de lelijkste stad van nederland daarin tegen is het wel heul erg gezellig
Vandaar dat hij nu heimwee heeft waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
Rotterdam is erger dan Eindhoven, dat moet ik eerlijk toegeven
Yep, en dan sta ik in rotterdam snachts en moet ik maar zien thuis te komenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
Hey maar marc, jij hoeft Ehv toch ook niet te missen nu? Je weet toch dat ze op het nachtnet zitten tegenwoordig?
ik vin dhet ook wel wat hebben als ik hier door de binnenstad loop er allemaal oude gebouwen zijn met een hele historiequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
I rest my case. Thuis is toch ook niet het blok stenen waar je in woont? Dat is toch ook de sfeer die het uitademt, de mensen waar je van houdt, je kat, je hond, dat soort dingen?
ik kom oorspronkelijk uit Drenthe, gelukkig nooit langer dan een nacht in rotjeknor geslapenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vandaar dat hij nu heimwee heeft waarschijnlijk
ehh.... fiets? taxi? vriendin, vriend, kennis, whatever?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, en dan sta ik in rotterdam snachts en moet ik maar zien thuis te komen
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom oorspronkelijk uit Drenthe, gelukkig nooit langer dan een nacht in rotjeknor geslapen
Oh, maar dat heeft Ehv ook hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vin dhet ook wel wat hebben als ik hier door de binnenstad loop er allemaal oude gebouwen zijn met een hele historie
Lekker weer richting Eindhoven verhuizen, dan komt het weer goedquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehh.... fiets? taxi? vriendin, vriend, kennis, whatever?
ja, omdat het mooiste meisje ter wereld daar ook woondequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
En je bent vrijwillig in Limland gaan wonen? *duck*
awwww... wat lief! Dat is letterlijk naar het einde van de wereld willen reizen voor je lief...quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, omdat het mooiste meisje ter wereld daar ook woonde
Dat lijkt me ook een hele goede optiequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker weer richting Eindhoven verhuizen, dan komt het weer goed
ach het heeft wel wat, ik woon nu een paar kilometer van de camping waar ik als kind vaker kwam, en hoeveel mensen kunnen nu zeggen dat ze vlakbij hun vakantiestekje van vroeger wonen zonder daarvoor naar het buitenland te verhuizenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awwww... wat lief! Dat is letterlijk naar het einde van de wereld willen reizen voor je lief...
het geografisch middelpunt van nederland, het altijd bruisende amersfoortquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar dat heeft Ehv ook hoor
Welke stad zit jij dan?
In ieder geval naar het einde van de menselijke beschaving!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awwww... wat lief! Dat is letterlijk naar het einde van de wereld willen reizen voor je lief...
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval naar het einde van de menselijke beschaving!
En daaraan voorbijquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval naar het einde van de menselijke beschaving!
Eerst werk dan een huisquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een hele goede optie![]()
Ben je al werk aan het zoeken hier, of wil je dagelijks gaan filerijden?
Daar ben ik nog nooit geweest.. ik heb wel gehoord dast je er heerlijk kunt winkelenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
het geografisch middelpunt van nederland, het altijd bruisende amersfoort
Leuk! Wat voor iets?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst werk dan een huis
Van de week nog een sollicitatie gestuurd die kant op
quote:
geen idee, ben niet zo'n winkelfreak en we hebben niet echt een groot stadscentrumquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.. ik heb wel gehoord dast je er heerlijk kunt winkelen
pfff... dat kan nog van alles zijnquote:
Yep, kan een boel zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pfff... dat kan nog van alles zijn![]()
Denk er aan... je gaat niet concurreren met mijn vriend hè?
have funquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Nou... vooruit dan. En nu is het ineens al bijna tijd om aan te lopen richting bushalte.
Tot morgen of zo
Stap zequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Nou... vooruit dan. En nu is het ineens al bijna tijd om aan te lopen richting bushalte.
Tot morgen of zo
Ik zit te twijfelen of ik dit weekend of volgend weekend de kerstboom aftuigquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, en die rotte kerstmuziek weer van de radio ook natuurlijk
kerstboomquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik dit weekend of volgend weekend de kerstboom aftuig.
Over een minuut of 63 het raam uit dat dingquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik dit weekend of volgend weekend de kerstboom aftuig.
Nee, gewoon terug de doos inquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over een minuut of 63 het raam uit dat ding
heb ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo'n ding waar lichtjes en ballen in hangen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:02 schreef DaMart het volgende:
Potver, baggeraar heeft mooie topicnummer gejat.
1234567
Ik wilde ook een KSC met dat topicnummer, maar PeZu en Marc postten niet snel genoeg meequote:Op vrijdag 26 december 2008 23:05 schreef JortK het volgende:
Als iemand dat topicnummer verdientdtdt ben ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |