Ik kom trouwens morgen nog even aan je snuffelenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
denk het niet
zit bij mn schoonouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat was vast CNNquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:43 schreef Klonk het volgende:
gave film toch nightmare before christmas, meerdere keren gezien maar het gaat niet vervelen
ok, ik miste je een beetjequote:
quote:
True. Stond ook op TT.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef Klonk het volgende:
zie net op mijn rss dat er nog een negende is gevonden...
[vrouw-modus]Nou, dan weet je hoe ik me gevoeld heb toen jij je hier zo lang niet liet zien[/vrouw-modus]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[vrouw-modus]Nou, dan weet je hoe ik me gevoeld heb toen jij je hier zo lang niet liet zien[/vrouw-modus]ja ik was ook een tijdje ontvoerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Er zijn zelfs kerstkaarten met pinguins binnen gekomenquote:
Ja, ik kijk er nu ook naar.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:43 schreef Klonk het volgende:
gave film toch nightmare before christmas, meerdere keren gezien maar het gaat niet vervelen
was net op tv, viel er middenin maar dat maakt niets uit bij die filmquote:
hier staat harry potter nu aan, ik haak even af, heb mijn concentratievermogen voor vanavond al gebruiktquote:
dat is uitlokkingquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk geen films. Niet van die zware althans. Sissi kan nog net
quote:
plas je ook zittend?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kijk geen films. Niet van die zware althans. Sissi kan nog net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:06 schreef DR34M3R het volgende:
Doei PienTjek dat fobo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Doei PienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Doei PienIk dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Ze deugtquote:
quote:
Tsja, snuitjes mening kan ik niet in twijfel trekken hoorquote:
je zei trekkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, snuitjes mening kan ik niet in twijfel trekken hoor
Snuitjes mening?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Tsja, snuitjes mening kan ik niet in twijfel trekken hoor
nou ja.. als die je wauw vindt, dan ben je dat vast ookquote:
Eh... ja. Alleen een vrouw zal dat meestal niet zo op prijs stellen hoorquote:
Oh op die fietsquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja.. als die je wauw vindt, dan ben je dat vast ook
Ik ben het met hem eens hoor... alleen jammer dat ze niet op mannen valtquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja.. als die je wauw vindt, dan ben je dat vast ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |