quote:
ROFLquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het klinkt als een houseparty in een koelcel!
ja, ik moest ook altijd een heel eind fietsen naar school vroegerquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* DR34M3R mompelt iets over fietsen en leren
welll cute picture anywayquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, ik moest ook altijd een heel eind fietsen naar school vroeger
wat is er mis met een biertje in de kroegquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
ROFL
Het is mijn favoriete manier van stappen, errug gezellug!
www.frisofeest.nl
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat is er mis met een biertje in de kroeg
Maar ze gaan wel swingen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die site, zo nadrukkelijk vermelden voor homo, lesbo, bi en hetero_!
en dan die hoedenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die site, zo nadrukkelijk vermelden voor homo, lesbo, bi en hetero_!
ooh tis een feest voor swingersquote:
Ook voor bestio hoor ik netquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan die hoeden![]()
maar goed, ieder diertje z´n pleziertje
Oeh, in Eindhovenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
ROFL
Het is mijn favoriete manier van stappen, errug gezellug!
www.frisofeest.nl
Eigen schuldquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef Klonk het volgende:
ja, fijn nu heb ik een mental image voor me dat ik niet wil zien
Sissie die naar de tandarts gaat?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef Klonk het volgende:
ja, fijn nu heb ik een mental image voor me dat ik niet wil zien
Je wilt ook swingen?quote:
zonder verdoving graagquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sissie die naar de tandarts gaat?
dat kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je dus wel van dansen houden als je daarnaartoe gaat!
Neequote:
Zelfs Sissie kan daar tegenquote:
Hahaha, ja, die hoeden die dragen ze normaal niet hoor.. geen idee wat voor thema dat weer geweest is. Maar het is er leukquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:23 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan die hoeden![]()
maar goed, ieder diertje z´n pleziertje
Last van heimwee marc?quote:
Da's toch een andere paddestoel dan die wij kennen daarquote:
jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:34 schreef DR34M3R het volgende:
Oh damn.. ik moet nog pinnen... wat is wijsheid.. dat om half twaalf nog op het station doen als vrouw alleen, of nu even naar de automaat fietsen hier? Het laatste he?
*zucht* Ik wist het wel...quote:
tot zoquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
*zucht* Ik wist het wel...
nou ja, laten we dat dan maar even gaan doen. Tot zo
Zeg, ga jij even lekker een visum halen voor je het land in magquote:
Jaquote:
ja erg mooie stad eindhovenquote:
Jij hoeft het iig niet te missen nuquote:
Zit je ons nou te zieken?quote:
Het is niet 1 mooie stadquote:
whehehehe... ik heb er nooit gewoond, al zal dat vanzelf nog wel gaan gebeuren. Kwestie van tijd voor wij ook bij Eindhoven horen vrees ik. En idd.. ik ben er zo, op de fiets of met de bus, ik hoef het niet te missenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hoeft het iig niet te missen nu
Je zoekt ze wel uit hequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
Rotterdam is erger dan Eindhoven, dat moet ik eerlijk toegeven
ik vind het na rottedam en almere de lelijkste stad van nederland daarin tegen is het wel heul erg gezelligquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zit je ons nou te zieken?
Er zijn mooiere steden, dat geef ik toe. Maar het is er wel gezellig
Ben je er wel eens op stap geweest?
I rest my case. Thuis is toch ook niet het blok stenen waar je in woont? Dat is toch ook de sfeer die het uitademt, de mensen waar je van houdt, je kat, je hond, dat soort dingen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het na rottedam en almere de lelijkste stad van nederland daarin tegen is het wel heul erg gezellig
Vandaar dat hij nu heimwee heeft waarschijnlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
Rotterdam is erger dan Eindhoven, dat moet ik eerlijk toegeven
Yep, en dan sta ik in rotterdam snachts en moet ik maar zien thuis te komenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:14 schreef DR34M3R het volgende:
Hey maar marc, jij hoeft Ehv toch ook niet te missen nu? Je weet toch dat ze op het nachtnet zitten tegenwoordig?
ik vin dhet ook wel wat hebben als ik hier door de binnenstad loop er allemaal oude gebouwen zijn met een hele historiequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
I rest my case. Thuis is toch ook niet het blok stenen waar je in woont? Dat is toch ook de sfeer die het uitademt, de mensen waar je van houdt, je kat, je hond, dat soort dingen?
ik kom oorspronkelijk uit Drenthe, gelukkig nooit langer dan een nacht in rotjeknor geslapenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vandaar dat hij nu heimwee heeft waarschijnlijk
ehh.... fiets? taxi? vriendin, vriend, kennis, whatever?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, en dan sta ik in rotterdam snachts en moet ik maar zien thuis te komen
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik kom oorspronkelijk uit Drenthe, gelukkig nooit langer dan een nacht in rotjeknor geslapen
Oh, maar dat heeft Ehv ook hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vin dhet ook wel wat hebben als ik hier door de binnenstad loop er allemaal oude gebouwen zijn met een hele historie
Lekker weer richting Eindhoven verhuizen, dan komt het weer goedquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ehh.... fiets? taxi? vriendin, vriend, kennis, whatever?
ja, omdat het mooiste meisje ter wereld daar ook woondequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
En je bent vrijwillig in Limland gaan wonen? *duck*
awwww... wat lief! Dat is letterlijk naar het einde van de wereld willen reizen voor je lief...quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, omdat het mooiste meisje ter wereld daar ook woonde
Dat lijkt me ook een hele goede optiequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker weer richting Eindhoven verhuizen, dan komt het weer goed
ach het heeft wel wat, ik woon nu een paar kilometer van de camping waar ik als kind vaker kwam, en hoeveel mensen kunnen nu zeggen dat ze vlakbij hun vakantiestekje van vroeger wonen zonder daarvoor naar het buitenland te verhuizenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awwww... wat lief! Dat is letterlijk naar het einde van de wereld willen reizen voor je lief...
het geografisch middelpunt van nederland, het altijd bruisende amersfoortquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar dat heeft Ehv ook hoor
Welke stad zit jij dan?
In ieder geval naar het einde van de menselijke beschaving!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awwww... wat lief! Dat is letterlijk naar het einde van de wereld willen reizen voor je lief...
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval naar het einde van de menselijke beschaving!
En daaraan voorbijquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval naar het einde van de menselijke beschaving!
Eerst werk dan een huisquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een hele goede optie![]()
Ben je al werk aan het zoeken hier, of wil je dagelijks gaan filerijden?
Daar ben ik nog nooit geweest.. ik heb wel gehoord dast je er heerlijk kunt winkelenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
het geografisch middelpunt van nederland, het altijd bruisende amersfoort
Leuk! Wat voor iets?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst werk dan een huis
Van de week nog een sollicitatie gestuurd die kant op
Ict achtigs ietsquote:
quote:
geen idee, ben niet zo'n winkelfreak en we hebben niet echt een groot stadscentrumquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:30 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest.. ik heb wel gehoord dast je er heerlijk kunt winkelen
pfff... dat kan nog van alles zijnquote:
Yep, kan een boel zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
pfff... dat kan nog van alles zijn![]()
Denk er aan... je gaat niet concurreren met mijn vriend hč?
have funquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Nou... vooruit dan. En nu is het ineens al bijna tijd om aan te lopen richting bushalte.
Tot morgen of zo
Stap zequote:Op vrijdag 26 december 2008 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Nou... vooruit dan. En nu is het ineens al bijna tijd om aan te lopen richting bushalte.
Tot morgen of zo
Ik zit te twijfelen of ik dit weekend of volgend weekend de kerstboom aftuigquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:50 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, en die rotte kerstmuziek weer van de radio ook natuurlijk
kerstboomquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik dit weekend of volgend weekend de kerstboom aftuig.
Over een minuut of 63 het raam uit dat dingquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik dit weekend of volgend weekend de kerstboom aftuig.
Nee, gewoon terug de doos inquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over een minuut of 63 het raam uit dat ding
heb ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo'n ding waar lichtjes en ballen in hangen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:02 schreef DaMart het volgende:
Potver, baggeraar heeft mooie topicnummer gejat.
1234567
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |