abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64381889

De iPhone3G is vanaf nu exclusief verkrijgbaar bij T-Mobile. Hij is het wachten meer dan waard geweest. Want met 3G technologie, GPS routeplanner, Microsoft Exchange en App Store heb je nog meer functies bij de hand. De iPhone3G is net als de eerste iPhone drie producten in één: een revolutionaire telefoon, een iPod met breedbeelddisplay en een toestel waarmee je kunt internetten en e-mailen. Alleen gaat dit nu veel sneller en zonder beperkingen. iPhone3G. Zet de trend in de mobiele telefonie.

De knoppen en maten:

En de specificaties:
quote:
• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)

• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR

• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur

• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon

• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop

In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.

Klik hier voor de uitgebreide technische specificaties.

Wat is nieuw aan de Iphone 3G?

iPhone met 3G-technologie biedt snelle toegang tot het internet en e-mail, op alle mobiele netwerken wereldwijd. Met iPhone 3G kun je overal van alles doen: internetten, e-mailen, routebeschrijvingen opvragen en filmpjes bekijken – zelfs als je tegelijkertijd aan het bellen bent.

Altijd weten waar je bent, routebeschrijvingen opvragen en kijken waar de files staan – het kan allemaal direct vanaf je iPhone. De applicatie Kaarten op iPhone 3G combineert GPS, Wi-Fi en gsm-locatietechnologie met een multi-touch-interface, en vormt zo de beste routeplanner ooit.

Een abonnement neem je bij T-Mobile met de volgende tarieven:

En het unlocken van de sim bij T-Mobile kost:
quote:
0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis

Frequently Asked Questions

Onderstaande tekst is afkomstig van het iPhone-topic @ GoT en is vervaardigd door harley.

Wat is de nieuwe functionaliteit van de 2.0 software?

De functionaliteit is voor de nieuwe en oude iPhone gelijk en is alleen beperkt door de hardware. Het is onder te verdelen in 3 categoriën: de nieuwe functionaliteit die vooral interessant voor bedrijven is, de SDK en de nieuwe functionaliteit voor de "gewone" consumenten.

Voor bedrijven is er naast Microsoft Exchange support, ondersteuning voor Cisco VPN netwerken, auto-discovery, remote wipe en betere beveiligingen voor draadloze netwerken, zoals 802.1X en WPA2 worden ondersteund.

De SDK voegt de mogelijkheid toe voor ontwikkelaars om software te ontwikkelen. Deze software wordt verkocht via de App store. Deze zorgt er ook voor dat updates beschikbaar worden gesteld etc. De AppStore is beschikbaar in 62 landen, en alle applicaties die kleiner zijn dan 10 MB kunnen via het mobiele netwerk worden gedownload.

Voor de eindgebruiker zijn er ook veel nieuwe features, ik zal de belangrijkste hier noemen. Er is volledige ondersteuning voor zowel iWork als MS Office documenten (incl. Powerpoint). In het adresboek zit nu ook een zoekfunctie. In Mail is het mogelijk om meerdere e-mails tegelijk te verwijderen of verplaatsen.

Hoe kan ik aan een simlockvrije iPhone komen?

Met de komst van de nieuwe 3G iPhone zal importeren een stuk lastiger worden. In Amerika zal de telefoon alleen nog maar geactiveerd verkocht worden. Dus je kunt niet zomaar de winkel uit lopen, je zult een abonnement erbij moeten afsluiten. Misschien komen er wel mogelijkheden in andere landen, want vanaf 11 juli zal de iPhone in 22 landen te koop zijn en later dit jaar zelfs in 70 landen.

In België en Frankrijk moet de iPhone ook simlockvrij verkocht worden. Dat betekent dat er daar een mogelijkheid zal zijn om aan een simlockvrije telefoon te komen. Het probleem daarbij is alleen de prijs, want het zal waarschijnlijk niet goedkoop worden. In Engeland zal de iPhone ook prepaid te krijgen zijn, misschien dat daar mogelijkheden voor komen

Het importeren (voornamelijk uit Amerika) wordt verder besproken in [iPhone] Importeren deel 2. Als je een topic wilt openen over het gebruiken van een iPhone 3G uit een andere europees land, neem dan even contact op met een van de moderators van Apple Talk

Waar kan ik de handleiding eigenlijk vinden?

De iPhone is voor veel mensen het eerste Apple produkt en daarom kunnen er een aantal zaken onduidelijk zijn. Het feit dat je niet eens een handleiding meegeleverd krijgt en alleen een snelstartgids helpt hier natuurlijk niet aan mee. Dus om te beginnen. De nederlandse handleiding is te downloaden op:
Apple iPhone handleiding (PDF).

Daarnaast staat bij de bookmarks op de iPhone zelf ook een link naar de "iPhone User Guide". Dit is een link naar de website van Apple, waarin op een speciaal voor de iPhone gemaakte site ook allerlei dingen worden uitgelegd.

Hoe kan ik de iPhone klaarmaken voor gebruik?

Als je je iPhone voor de 1e keer aanzet krijg je na het opstarten en ingeven van je pincode het volgende scherm:

Hiermee bedoelt apple dat je je telefoon aan je pc of mac dient te koppelen en via iTunes dient aan te melden. Mocht je iTunes nog niet geinstalleerd hebben kun je deze downloaden via: iTunes Download pagina. Hierna is je iPhone actief en kun je bellen en alle andere dingen doen die mogelijk zijn met een iPhone.

Ik heb geen creditcard en wil me toch registreren om mijn iPhone te kunnen gebruiken?

Je kunt in het registratiescherm ook kiezen voor de optie:
Geen - aanschaffen van betaalde applicaties is niet mogelijk
Click 'n Buy - voor aanschaffen via je afschrijving van je bankrekening.

Hoe kan ik een eigen ringtone instellen?

Mac gebruikers kunnen dit het makkelijkst doen via het programmapakket iLife '08 van Apple zelf waarin het programma Garageband zit. Hiermee kun je een willekeurig audiobestand selecteren bewerken en omzetten naar het juiste formaat zodat je iPhone hem accepteert als beltoon.

Voor Windows gebruikers is er het programma iPhone Ringtone Maker van Efiko Software. Je kunt daarvan een demo downloaden welke je 3 ringtones laat maken. Vanuit dit programma wordt het direct toegevoegd aan je ringtone collectie in iTunes 7.7. Logischerwijs dien je op de Mac en PC nog wel even te synchroniseren en daarna via het instellingen menu je ringtone in te stellen.

Daarnaast kan het ook via iTunes zelf (met dank aan Fab1Man):
Ga naar de MP3 die je wilt converten naar ringtone.
Rechtsklik op MP3 -> Info Tonen -> Opties -> stel bij begintijd je starttijd in, dus stel op 0:10 gaat dat in waarmee je wilt beginnen. Eindtijd moet maximaal 40 seconden later zijn.
Sluit venster.
Rechtsklik op MP3 -> Selectie converteren naar AAC
Rechtsklik op de ringtone -> In Windows Explorer tonen.
Extensie wijzigen van m4a naar m4r.
Plaats je ringtone in een map waar je 'm wilt hebben en dubbelklik op de ringtone.
Er komt een nieuwe tab bij in iTunes, genaamd ringtones.
Wanneer je nu je iPhone synchroniseert, heb je de tab "Ringtones". Hierin kun je de gewenste ringtone(s) selecteren om te syncen met je iPhone.
Wil je apps uit de store via je pc installeren op je iPhone maar heb je daar geen rechten toe volgens iTunes?

Probeer in bovenaan in de werkbalk van itunes het volgende in te stellen:
Store -> Computer Machtigen met dank aan Erulezz

Het terugsyncen van apps die gekocht zijn via de iPhone wil ook niet altijd lekker gaan. Je kunt dit handmatig doen, door de iPhone aan te sluiten en dan in de linkerkolom van iTunes met de rechtermuisknop te klikken op de iPhone en te kiezen voor "zet aankopen over".

Hoe kan ik apps verwijderen welke via de iPhone zijn geinstalleerd?

- Houd je vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Tik op het kruisje in de hoek van het programma dat u wilt verwijderen.
- Tik op 'Verwijder' en druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik het springboard organiseren?

- Houd uw vinger op een willekeurig programmasymbool op het beginscherm tot de
symbolen gaan bewegen.
- Sleep het icoontje naar de gewenste plaats.druk vervolgens op de thuisknop om de wijziging te bewaren.

Hoe kan ik een filmpje omzetten voor gebruik op de iPhone?

Mits hij aan de goede voorwaarden voldoet kun je hem via iTunes zo overzetten. Mocht je een afwijkend bestandsformaat hebben. Dan zijn er heel veel opties. iLounge heeft twee fantastische guides hierover gemaakt:
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Mac)
The Complete Guide to iPod, iPhone and Apple TV Video Conversion (Windows)

Voor Windows gebruikers is er daarnaast in PMD nog een fantastische handleiding te vinden: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs.

Waarom geeft Google Maps geeft een grote blauwe pulserende ring om mijn locatie?

Deze ring geeft aan hoeveel "afwijking" er is op dat moment. De afwijking zal binnen groter zijn, omdat GPS dan geen of geen goede fix kan krijgen. Dan wordt er overgeschakeld op de minder precieze locatiebepaling met behulp van GSM masten en wifi.

Waarom kan ik niet navigeren?

Google Maps is een locatiebepalend programma met routeplan mogelijkheden. Het is dus wel mogelijk om een route te plannen en deze dan te volgen op het scherm. Het is niet mogelijk om aanwijzingen te krijgen.

Gesproken navigatie is nog niet mogelijk alhoewel er al een werkende Tomtom is geshowed door TomTom en Telenav ook al navigatie officieel heeft aangekondigd zie ook Telenav kondigt navigatie voor iPhone 3G aan.

Hoe kan ik tabbladen gebruiken in Safari?

Het onderste icoontje (de twee kleine venstertjes achter elkaar) eenmaal aanklikken en je kunt met meerdere vensters/tabbladen internetten.

Ik kan de Scientific calculator niet vinden alleen de standaard?

Kantel je iPhone eens op zijn kant en dan schakelt de calculator ook om naar de uitgebreide variant.

Hoe maak ik een screenshot op de iPhone?

Houd de home-knop ingedrukt en druk één maal op de aan/uit-knop. Je screenshot word nu in de foto-rol geplaatst (zelfde locatie als de foto's van de camera). De screenshots worden opgeslagen als PNG's. Bestandsgrootte is ongeveer 50-100 Kb.

Linkje naar wiki van deze OP
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:03:42 #2
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  vrijdag 26 december 2008 @ 19:25:24 #3
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_64382415
Klap eens in je handjes.
  vrijdag 26 december 2008 @ 21:13:09 #4
170462 Stinosss
You can see a lot by just look
pi_64384814
KersTVP
pi_64385787
Nuttige bijdrages ook, die tvp's......

Anyway, ik heb af en toe dat al m'n icons door elkaar raken. Geen duidelijke oorzaak voor. met zo'n 4 schermen vol is dat nogal lastig om telkens terug te zetten. Is er niet iets waardoor dit "vastgelegd" kan worden zodat het weer hersteld kan worden ofzo ?
Zag iets over Customize, maar die is (nog) niet geschikt voor de 2.x versies ?
pi_64387570
Geen idee, ik een restore wordt het niet vastgelegd iig.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_64401493
Jeej TVP

En om nog wat inhoud aan deze reactie toe te voegen:

- Tap Tap Dance is cool (vervolg op Tap Tap Revenge)
- Topple is cool
pi_64404537
------------------
pi_64404778
Iemand nog een musthave apptipidee?
ijs_beer fan!
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:25:40 #11
170462 Stinosss
pi_64407834
iPhone synchroniseren met je Google account. Contacten in je iPhone zetten werkt echt heerlijk dan.
Tevens ook je kalender. Nuevasync heet het.
pi_64408704
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 14:28 schreef bodylotion het volgende:
zijn hier mensen die hun iPhone verzekerd hebben bij T-Mobile?
Ja. Voor 7 euro p/m.
Ben tegen alles behalve diefstal verzekerd. Valschade, waterschade noem maar op.
0 topics op naam. 14.gif
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:55:10 #13
170462 Stinosss
pi_64408811
dus als jij je iPhone in de wasmachine doet krijg je een nieuwe?
pi_64408869
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef Stinosss het volgende:
dus als jij je iPhone in de wasmachine doet krijg je een nieuwe?
0 topics op naam. 14.gif
  zaterdag 27 december 2008 @ 19:59:30 #15
170462 Stinosss
pi_64408978
Heb je iets van een bron oid ?
pi_64409833
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ja. Voor 7 euro p/m.
Ben tegen alles behalve diefstal verzekerd. Valschade, waterschade noem maar op.
maar gingen ze bij jou ook opeens 20 euro afschrijven?

ik dacht gisteravond trouwens even dat m'n net nieuwe iPhone (vorige week dinsdag) was overleden .
beeld deed het zo ineens niet meer, en hij reageerde nergens meer op - ook niet op de fysieke knoppen.

iTunes herkende hem gelukkig wel waarna ik hem helemaal gereset heb. zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? vond het nogal vreemd
Please, make yourself uncomfortable.
pi_64410296
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef bodylotion het volgende:

[..]

maar gingen ze bij jou ook opeens 20 euro afschrijven?

ik dacht gisteravond trouwens even dat m'n net nieuwe iPhone (vorige week dinsdag) was overleden .
beeld deed het zo ineens niet meer, en hij reageerde nergens meer op - ook niet op de fysieke knoppen.

iTunes herkende hem gelukkig wel waarna ik hem helemaal gereset heb. zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? vond het nogal vreemd
Ze schrijven per 3 maanden af.
0 topics op naam. 14.gif
pi_64410612
een leuke presentatie over de Iphone nu live bezig ;

mms://streaming-25c3.fem-net.de/saal1
<>
pi_64411241
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ze schrijven per 3 maanden af.
aah okee
  zaterdag 27 december 2008 @ 21:44:02 #20
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_64413616
Is er al een applicatie om 3G eenvoudig aan/uit te zetten vanaf het hoofdscherm? Zonder 3G kun je veel batterijduur besparen, maar ik vind het een gedoe om elke keer alle menu's te doorlopen en te switchen tussen 3G en het gewone netwerk. Ik heb standaard dus maar gewoon 3G aan en op zich gaat dat prima, maar een dergelijke app zou ik wel zien zitten.

Topple is inderdaad een toffe game overigens.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_64414463
Zonder te willen spammen wil ik jullie even behoeden voor de veel te dure beschermingsfolie bij de Apple Store. Ik heb op eBay.nl (dus vanuit Nederland) een beschermfolie besteld voor 1 euro zoveel en het ziet er echt perfect uit. Zoekterm: iPhone + folie

iPhone goed ontvetten en het folie er heel voorzichtig opdoen (zodat er geen luchtbubbels onder komen) en het werkt echt perfect. Gaat absoluut niet ten koste van het beeld of van de gevoeligheid van het touchscreen. Er is nog een bijkomend voordeel: je ziet véél minder vingerafdrukken op je iPhone!

Er zijn trouwens ook spiegelfolies te koop Als je iPhone uit staat is het een spiegel, zet je hem aan dan zie je gewoon de iPhone.

MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_64414499
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Is er al een applicatie om 3G eenvoudig aan/uit te zetten vanaf het hoofdscherm? Zonder 3G kun je veel batterijduur besparen, maar ik vind het een gedoe om elke keer alle menu's te doorlopen en te switchen tussen 3G en het gewone netwerk. Ik heb standaard dus maar gewoon 3G aan en op zich gaat dat prima, maar een dergelijke app zou ik wel zien zitten.

Kijk even in dit topic: Apple iPhone Apps-topic

@ Mod: is het een idee om de link naar dat topic in de OP te zetten? Zo weten nog meer mensen dat topic te vinden
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  zaterdag 27 december 2008 @ 22:48:09 #24
11697 Junkie
pi_64414534
quote:
Zal er waarschijnelijk niet komen. Want dat systeem gedeelte is niet toegangelijk met de huidige SDK. Dus de programma's mogen daar niets in veranderen.
pi_64414641
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:42 schreef Swindler het volgende:
een leuke presentatie over de Iphone nu live bezig ;

mms://streaming-25c3.fem-net.de/saal1
De presentatie over de software unlock neem ik aan (?)
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:16:21 #26
11697 Junkie
pi_64415326
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:51 schreef Slein83 het volgende:

[..]

De presentatie over de software unlock neem ik aan (?)
Yup
quote:
Hacking the iPhone
Pwning Apple's Mobile Internet Device

Apple's iPhone has made a tremendous impact on the smartphone market and the public consciousness, but it has also highlighted their desire to carefully control the device with draconian restrictions. These restrictions prevent users from choosing to run third-party applications unauthorized by Apple and using the devices on carriers not approved by Apple.

Since its release, a tremendous amount of effort has been made to remove these restrictions for the benefit of the community. A year later, we have now learned much about its inner workings and have methods to circumvent these restrictions. This talk will summarize what we have learned about the internal architecture of the iPhone platform, its security, and the ways we have found to defeat these security measures.
Links

* Our website/wiki
* Our blog
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:25:47 #27
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_64415619
Kun je apps weer verkopen , ik heb ondertussen al een aantal apps waar ik echt niets mee doe en aan heb . Leuk die appstore .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 27 december 2008 @ 23:32:38 #28
50442 DaMook
pi_64415814
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 22:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
Zonder te willen spammen wil ik jullie even behoeden voor de veel te dure beschermingsfolie bij de Apple Store. Ik heb op eBay.nl (dus vanuit Nederland) een beschermfolie besteld voor 1 euro zoveel en het ziet er echt perfect uit. Zoekterm: iPhone + folie

[ afbeelding ]

iPhone goed ontvetten en het folie er heel voorzichtig opdoen (zodat er geen luchtbubbels onder komen) en het werkt echt perfect. Gaat absoluut niet ten koste van het beeld of van de gevoeligheid van het touchscreen. Er is nog een bijkomend voordeel: je ziet véél minder vingerafdrukken op je iPhone!

Er zijn trouwens ook spiegelfolies te koop Als je iPhone uit staat is het een spiegel, zet je hem aan dan zie je gewoon de iPhone.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://www.more-thing.com(...)4e64287808988bbf74c5

krijg je er ook een bij.

Vind deze case wel tof .

Jammer dat ik een 2g heb .

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
pi_64416805
quote:

Jahoor SBSettings werkt prima, wel ff een jailbreak uitvoeren. Maar je kan zowel 3G als EDGE uitschakelen en natuurlijk SSH.
pi_64418099
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:25 schreef DaMook het volgende:
Kun je apps weer verkopen , ik heb ondertussen al een aantal apps waar ik echt niets mee doe en aan heb . Leuk die appstore .

Dat zou handig zijn!!! Ik heb vanavond voor 2,99 "frogger" ofzoiets gekocht. Maar vond er helemaal niks aan.

Ze zouden ook kunnen doen dat je het spe (of een willekeurige app)l bijvoorbeeld binnen 2 uur kunt 'terugbrengen'. Gewoon zo inbouwen dat de geldtransactie 2 uur na aankoop van de app plaatsvindt wanneer de app niet binnen die tijd is teruggebracht.

Ik vind het een goed plan!
  zondag 28 december 2008 @ 13:07:04 #31
170462 Stinosss
pi_64426696
Daarom kun je tegenwoordig veel ''Lite-'' versies van games en dergelijk downloaden .
pi_64427074
Blijft een geweldig apparaat. Alleen jammer dat die mute knop zo ontzettend brak is. Ik ben bang dat die de 2 jaar niet gaat volmaken..
pi_64427472
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef Stinosss het volgende:
Daarom kun je tegenwoordig veel ''Lite-'' versies van games en dergelijk downloaden .
Maar dat hoeft dan juist niet meer. Als het 'terugbreng-dee' zou werken, zouden ontwikkelaars geen tijd meer hoeven te steken in het maken van 'lite-versies' (hoewel dat misschien weinig moeite voor ze is).

Ik blijf het een goed plan vinden!
  zondag 28 december 2008 @ 13:56:55 #34
11697 Junkie
pi_64428372
Er is nu een torrent beschikbaar van de iPhone lezing.
25c3-2976-en-hacking_the_iphone.mp4 (720x576 - h264)
Ben hem nu zelf ook aan het downloaden.
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:32 schreef sunmoonstar het volgende:
Maar dat hoeft dan juist niet meer. Als het 'terugbreng-dee' zou werken, zouden ontwikkelaars geen tijd meer hoeven te steken in het maken van 'lite-versies' (hoewel dat misschien weinig moeite voor ze is).

Ik blijf het een goed plan vinden!
Een trail-versie van "x" dagen is een veel gevraagde feature van Dev-ers aan Apple. En aangezien Apple ook is ingegaan op de grote vraag van het geven van promo versies verwacht ik het wel in de toekomst.
  zondag 28 december 2008 @ 14:07:57 #35
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64428761
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef ChRoNiC het volgende:
Blijft een geweldig apparaat. Alleen jammer dat die mute knop zo ontzettend brak is. Ik ben bang dat die de 2 jaar niet gaat volmaken..
vond ik ook al

op m'n iPod heeft ie het ook nog altijd uitgehouden tho
pi_64431015
quote:
Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef ChRoNiC het volgende:
Eerdere versies van de 3G brak de mute knop idd af, echter de nieuwe hoor je er niks meer over. Zal overigens echt nog wel een keer gebeuren, maar bij "normaal" gebruik zou het niet mogen.
  zondag 28 december 2008 @ 15:20:36 #37
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_64431072
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten komt het Dev team 31 dec met de sim unlock tool voor de Iphone. Nu ben ik van plan mijn Iphone te unlocken (ik heb momenteel nog een T-mobile prepaid kaart erin) en er een abbo met mobiel internet op te knallen.

Nu vraag ik mij af welke abbo/mobiel internet deal jullie hebben afgesloten en welke aan te raden is. Belangrijk voor mij is voornamelijk onbeperkt internetten. De hoeveelheid belminuten of smsjes die er bij worden aangeboden kan wat mijbetreft redelijk minimaal blijven.

Ik had mijn ogen laten vallen op Vodafone Sim Only 1 Jaar. 50 of 100 Belminuten + Blox
Totale kosten dan ongeveer 17 of 20 euro per maand. Doen/niet doen?

[ Bericht 1% gewijzigd door TheSeeker_NL op 28-12-2008 16:01:16 ]
pi_64431563
tvp
  zondag 28 december 2008 @ 16:02:13 #39
170462 Stinosss
pi_64432402
quote:
Op zondag 28 december 2008 15:20 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten komt het Dev team 31 dec met de sim unlock tool voor de Iphone. Nu ben ik van plan mijn Iphone te unlocken (ik heb momenteel nog een T-mobile prepaid kaart erin) en er een abbo met mobiel internet op te knallen.

Nu vraag ik mij af welke abbo/mobiel internet deal jullie hebben afgesloten en welke aan te raden is. Belangrijk voor mij is voornamelijk onbeperkt internetten. De hoeveelheid belminuten of smsjes die er bij worden aangeboden kan wat mijbetreft redelijk minimaal blijven.

Ik had mijn ogen laten vallen op Vodafone Sim Only 1 Jaar. 50 of 100 Belminuten + Blox
Totale kosten dan ongeveer 17 of 20 euro per maand. Doen/niet doen?
Lees dit ffe. Misschien wel interessant voor je: http://www.iphoneclub.nl/(...)rlijn-een-terugblik/
  zondag 28 december 2008 @ 20:42:38 #40
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_64441734
Over de muteknop gesproken, iemand anders er ook last van dat deze in je zak er zomaar af en op gaat? De mute dan, dus dat het knopje omgaat.
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zondag 28 december 2008 @ 20:53:22 #41
170462 Stinosss
pi_64442151
Had ik eerst ook ja. Ik gebruik zelf een Fabrix sleeve waarin ik mijn iPhone altijd doe, dus heb er nu niet zoveel last meer van.

Je kunt het knopje wat afvijlen zodat het niet meer zo uitsteekt.
pi_64442538
Hoe krijg ik de normale fok layout op mijn iphone ?

Trouwens, ik gebruik nu dtunes, is er iets vergelijkbaars dat de muziek wel in de ipod functie komt?
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_64442716
Ik hoop dat er binnenkort ook real time navigatie mogelijk is.Gebruik het relatief vaak op mijn N95.Heb laatst de iphone kunnen testen en vond de bediening echt super.
pi_64442860
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Flepke het volgende:
Hoe krijg ik de normale fok layout op mijn iphone ?

Trouwens, ik gebruik nu dtunes, is er iets vergelijkbaars dat de muziek wel in de ipod functie komt?
Opties en dan gebruik layout ook mobiel (als je de baggerlayout hebt)
ijs_beer fan!
pi_64443302
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 11:08 schreef RHCPeter het volgende:
*wacht op navigatiesoftware*
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_64450634
quote:
Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef NanKing het volgende:

[..]

Opties en dan gebruik layout ook mobiel (als je de baggerlayout hebt)
Bedankt!, wel vaag op fok log ik iedere keer na 1 pagina bekeken te hebben uit meer menen hier last van?
pi_64451002
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Bedankt!, wel vaag op fok log ik iedere keer na 1 pagina bekeken te hebben uit meer menen hier last van?
Dat komt omdat je waarschijnlijk je account gekoppeld hebt aan een IP adres. Even alle clients uitloggen en weer inloggen op je iPhone.
ijs_beer fan!
pi_64455390
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 23:32 schreef DaMook het volgende:

Ik verwacht deze zilveren versie vandaag of morgen (ligt eraan of de post nowadays veel vertraging heeft)

Overigens nieuw via Marktplaats gekocht, scheelt paar muntjes en veel (lever)tijd.

witte behuizing......

Ohja, leuke tool :

- Where To ? (gebruikt je GPS positie om vanuit daar een dichtbijzijnd restaurant o.i.d. te vinden, kan makkelijk zijn)
- Animoto (leuke promo-filmpjes laten renderen van je foto's op je iPhone)
- Blogpress (vanaf je iPhone berichten / foto's uploaden naar je Wordpress blog)

(- wptouch -> plugin voor je Wordpress zodat je blog er op je iPhone strak uitziet)
pi_64457826
Heb die case uit de handwoven series besteld, en een mirror screen protector
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
  maandag 29 december 2008 @ 12:45:12 #50
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
  maandag 29 december 2008 @ 13:25:53 #51
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_64462479
quote:
Op maandag 29 december 2008 07:48 schreef WebbySP het volgende:

[..]

Ik verwacht deze zilveren versie vandaag of morgen (ligt eraan of de post nowadays veel vertraging heeft)

Overigens nieuw via Marktplaats gekocht, scheelt paar muntjes en veel (lever)tijd.

witte behuizing......

Ohja, leuke tool :

- Where To ? (gebruikt je GPS positie om vanuit daar een dichtbijzijnd restaurant o.i.d. te vinden, kan makkelijk zijn)
- Animoto (leuke promo-filmpjes laten renderen van je foto's op je iPhone)
- Blogpress (vanaf je iPhone berichten / foto's uploaden naar je Wordpress blog)

(- wptouch -> plugin voor je Wordpress zodat je blog er op je iPhone strak uitziet)
Ben benieuwd.
Ik zag wel op reviews dat die mirrorscreen snel krast. Vraag me ook af of dat met die achterkant zo is.
Anders een Invisible shield van de oude iPhone eroverheen doen?
0 topics op naam. 14.gif
pi_64463532
quote:
Op maandag 29 december 2008 13:25 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
Ik zag wel op reviews dat die mirrorscreen snel krast. Vraag me ook af of dat met die achterkant zo is.
Anders een Invisible shield van de oude iPhone eroverheen doen?
Maar dat de mirror screen bekrast is toch niet zo erg, ik bedoel, het drukt toch niet door zodat je iPhone bekrast?
Alleen gaat idd het effect vab de spiegel een beetje weg....
Je kan bij T-Mobile ook vast wel gewone folie kopen neem ik aan, maar zijn ze allemaal goed?
Of heeft iemand misschien een bepaald merk dat goed bevalt..?
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_64475129
quote:
Op maandag 29 december 2008 00:12 schreef NanKing het volgende:

[..]

Dat komt omdat je waarschijnlijk je account gekoppeld hebt aan een IP adres. Even alle clients uitloggen en weer inloggen op je iPhone.
Bedankt maar nadat ik het net even heb geprobeerd werkt helaasch het nog steeds niet
Ik heb eerst bij de session manager alles leeg gegooid en toen bij het uitloggen van pc ook nog alle clients uitloggen.
Maar nog steeds niks
pi_64490294
Grrrr, m'n iPhone doet niet wat ie zou moeten doen. Het basisdoel waarvoor je een mobiel toestel hebt : bellen ! Ik kan wel gebeld worden trouwens.

Als ik op de groene telefoon-knop druk, dan springt het scherm binnen enkele tellen terug naar m'n springboard. Ook na een herstart van het toestel. Heb wel de nodige spullen geinstalleerd staan, jailbreak enz.
Wat te doen : helemaal terug naar af ? Of is er misschien iets anders wat ik zou kunnen proberen ?

Edit :

Ik kwam erachter dat een ander probleem wat ik had (herhaaldelijk door elkaar raken van icoontjes die ik netjes gerangschikt had) ook waarschijnlijk door Kate werd veroorzaakt (zie : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1310697).

Het probleem van het niet kunnen bellen komt zeer waarschijnlijk ook door Kate.

NIET INSTALLEREN DUS DIE MEUK !!

[ Bericht 19% gewijzigd door WebbySP op 30-12-2008 10:47:35 ]
pi_64507312
Vandaag de Noel case / screenprotector binnengekregen en ze zitten erop

Strak hoor !

Mja, of de screenprotector snel krast....geen idee nog, maar ik leg m'n toestel nooit met het scherm op tafel en doe m'n sleutels in een andere zak, dus ben er evengoed wel zuinig op. En mochten er wat krasjes op komen, jammer dan. Beter op het folie dan op het scherm zelf.

Hij reageert wel gewoon goed (dus niet zo ellendig als wanneer je op bijv. een PDA een screenprotector zou plakken).

Ik denk dat de achterkant wel wat sneller zal gaan krassen, maar hey....uiteindelijk is het een gebruiksvoorwerp en als het te lelijk wordt dan koop ik weer een andere (kleur of uitvoering).

Ben er heel blij mee in ieder geval.

Nog even een tipje van mij over het opnieuw jailbreaken en installeren van apps / games :

Mocht je "Categories" hebben gebruikt en je wilt apps / games terugzetten, dan krijg je het verschijnsel dat je de icoontjes niet te zien krijgt. Ik kwam er te laat achter en heb dus tig keer opnieuw de apps / games zitten installeren voordat ik het licht zag. Ja, ik had (heb) Categories nog niet geinstalleerd dus vandaario......
  dinsdag 30 december 2008 @ 20:58:13 #56
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64508441
kun je die covers eigenlijk ook makkelijk vervangen, dus bijv. een witte cover op een 8gb iPhone zetten?
  dinsdag 30 december 2008 @ 21:24:27 #57
170462 Stinosss
pi_64509604
Dat is mogelijk. Wanneer je een beetje handig bent is het te doen.
pi_64509674
Ik heb ook een probleem met mn iPhone sinds vanmiddag.. Er blijft constant staan dat ik een sms heb ontvangen. Maar er is helemaal geen nieuwe sms! Er blijft dus een 1'tje staan bij de SMS applicatie zonder dat er een nieuwe sms is..
pi_64509961
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb ook een probleem met mn iPhone sinds vanmiddag.. Er blijft constant staan dat ik een sms heb ontvangen. Maar er is helemaal geen nieuwe sms! Er blijft dus een 1'tje staan bij de SMS applicatie zonder dat er een nieuwe sms is..
Backgrounder aanstaan?
Opnieuw opgestart?
Opnieuw je sim erin gedaan?
Gerestored?
pi_64510161
Geen JB of iets van dat soort. Alleen een zooitje Appstore apps. Opnieuw opgestart reeds geprobeerd, zo eens simkaart eruit. Misschien werkt dat.

Nog niet gerestored omdat ik dat liever niet doe ..
pi_64517236
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Geen JB of iets van dat soort. Alleen een zooitje Appstore apps. Opnieuw opgestart reeds geprobeerd, zo eens simkaart eruit. Misschien werkt dat.

Nog niet gerestored omdat ik dat liever niet doe ..
Hoezo niet restoren?
Je hebt zeker er ook nog een hele oude firmware opstaan?
pi_64517405

Iemand bekent met dit soort dingen? Ik heb geprobeerd Solid Vision (officiele 'reparateur' van iPhone) te bellen maar nog niet te pakken gekregen. Ik ga proberen eerst iets van een prijs bij hen los te krijgen en daarna contact opnemen met T-Mobile.

Iemand die dit heeft laten repareren via de officiele weg, en hoeveel kost dat?

Voorderest helemaal top dat ding hoor, kan hem ondanks de barsten ook nog volledig gebruiken, maar pas nu wel beter op.
pi_64517490
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:48 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand bekent met dit soort dingen? Ik heb geprobeerd Solid Vision (officiele 'reparateur' van iPhone) te bellen maar nog niet te pakken gekregen. Ik ga proberen eerst iets van een prijs bij hen los te krijgen en daarna contact opnemen met T-Mobile.

Iemand die dit heeft laten repareren via de officiele weg, en hoeveel kost dat?

Voorderest helemaal top dat ding hoor, kan hem ondanks de barsten ook nog volledig gebruiken, maar pas nu wel beter op.
Waarom ga je niet eerst gewoon naar de T-Mobile store?
  dinsdag 30 december 2008 @ 23:56:35 #64
170462 Stinosss
pi_64517819
Via de officiële weg is dat veel te duur! Kijk even op GoT, daar zijn meer mensen die met hetzelfde probleem zaten. Zijn genoeg bedrijfjes die zoiets vaak veel goedkoper kunnen repareren.

Waarom zit die barst erin btw? Laten vallen oid?
pi_64517939
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Waarom ga je niet eerst gewoon naar de T-Mobile store?
Nooit tijd voor, ik werk er vlakbij, maar altijd te druk voor in m'n lunchpauze en werk dan ook nog is soms 6 dagen per week, en ik heb meer te doen dan alleen werken uiteraard.
pi_64517980
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:56 schreef Stinosss het volgende:
Via de officiële weg is dat veel te duur! Kijk even op GoT, daar zijn meer mensen die met hetzelfde probleem zaten. Zijn genoeg bedrijfjes die zoiets vaak veel goedkoper kunnen repareren.

Waarom zit die barst erin btw? Laten vallen oid?
Laten vallen ja.

Waarom ik het dus liever via de officiele weg doe, is omdat je bij 'andere bedrijven' de kans hebt dat je je garantie kwijt bent.
Maar ik vroeg naar ervaring, dus als die er zijn, graag
pi_64524387
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Laten vallen ja.

Waarom ik het dus liever via de officiele weg doe, is omdat je bij 'andere bedrijven' de kans hebt dat je je garantie kwijt bent.
Maar ik vroeg naar ervaring, dus als die er zijn, graag
Hier een uitgebreide ervaring op Fok!: Reparatie iPhone bij PDATech.nl
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef ChRoNiC het volgende:
Heb ik lang geleden ook al een keer gehad. Als je de sms-applicatie opent, gaat hij dan nu altijd meteen naar de smsgeschiedenis van 1 bepaald contact? Zo ja, dan lost het wissen van de smsjes van die persoon je probleem op.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  woensdag 31 december 2008 @ 17:37:42 #68
170462 Stinosss
pi_64539407
Iemand die weet hoelaat de 3G unlock uitkomt?
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:37:10 #69
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64556980
ligt het aan mij of gaat het muziek op een iPhone zetten tov een iPod echt stervens traag?
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:44:47 #70
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64557157
De iPhone 3G-unlock is uit (2.2 only), maar hij werkt niet .
2000 light years from home
  donderdag 1 januari 2009 @ 16:56:58 #71
20641 portier
pi_64557463
Klopt het dat als je gebeld wordt, je ophangt en dan later je iPhone van de vergrendeling afhaalt je steeds in de Telefoon app uitkomt die je dan eerst moet sluiten voor je wat anders kan doen? En kan je dit uitzetten? Want het is irritant .
GEILE VROUWPERSONEN!
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_64561852
Hoe exporteer ik foto's van mijn iphone naar mijn computer? Ik kan zo gauw niet vinden hoe dat werkt .

edit: Al gevonden. Jezus wat is dat omslachtig.
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:00:42 #73
20641 portier
pi_64562298
iPhoto .
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_64562397
Handig als je een Apple computer hebt maar die heb ik niet .
Waarom kan ik geen foto's importeren met Adobe Photoshop. Niet echt gebruiksvriendelijk.
  donderdag 1 januari 2009 @ 20:11:48 #75
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64562611
Hoezo is het omslachtig? De iPhone wordt als digitale camera herkend door Windows, heel makkelijk lijkt mij.
pi_64562933
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Merkie het volgende:
Hoezo is het omslachtig? De iPhone wordt als digitale camera herkend door Windows, heel makkelijk lijkt mij.
Oh. Bij mij staat er geen iphone in de verkenner .
pi_64563051
Als ik mijn iPhone in de pc prop kan ik alles direct c/p naar mijn pc.
ijs_beer fan!
pi_64563847
Onder apparaatbeheer geeft Windows een foutmelding. Vandaar dat ik hem niet zie in Verkenner.
quote:
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Ik heb het stuurprogramma al verwijderd en opnieuw laten detecteren door Windows maar hetzelfde probleem.
pi_64568070
tvp
pi_64569791
ik kan trouwens nergens vinden hoe ik instel hoevaak mail opgehaald wordt (het liefst per account in te stellen), iemand enig idee waar ik dat kan instellen?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:36:05 #81
11697 Junkie
pi_64570869
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 23:52 schreef Misanthropist het volgende:
ik kan trouwens nergens vinden hoe ik instel hoevaak mail opgehaald wordt (het liefst per account in te stellen), iemand enig idee waar ik dat kan instellen?
Instellingen -> Nieuwe gegevens
(4e icoon (met klok) van boven)
pi_64570953
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef Junkie het volgende:

[..]

Instellingen -> Nieuwe gegevens
(4e icoon (met klok) van boven)
thanks
pi_64571594
TVPtje maar weer
Iemand een mooie tutorial over hoe je een site kan maken voor iPhone?

Is de documentatie van Apple zelf nog een beetje door te komen? (te lui om zelf te kijken op dit tijdstip sorry! )
pi_64573963
Hoi
pi_64574316
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:00 schreef c0nd0r het volgende:
TVPtje maar weer
Iemand een mooie tutorial over hoe je een site kan maken voor iPhone?

[
Ligt eraan wat voor site je bedoelt......

Ik heb zelf Wordpress draaien en als je daarvoor een plugin upload, merk je gewoon via de browser op je PC niets, maar als je dan je site benadert mbv. je iPhone, dan krijg je een keurige iPhone layout. Simpel en makkelijk.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 10:16:38 #86
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_64575352
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 16:56 schreef portier het volgende:
Klopt het dat als je gebeld wordt, je ophangt en dan later je iPhone van de vergrendeling afhaalt je steeds in de Telefoon app uitkomt die je dan eerst moet sluiten voor je wat anders kan doen? En kan je dit uitzetten? Want het is irritant .
Ja dat klopt en is idd irritant
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:58:40 #87
11697 Junkie
pi_64577051
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 08:19 schreef WebbySP het volgende:

[..]

Ik heb zelf Wordpress draaien en als je daarvoor een plugin upload, merk je gewoon via de browser op je PC niets, maar als je dan je site benadert mbv. je iPhone, dan krijg je een keurige iPhone layout. Simpel en makkelijk.
Welke plugin gebruik je?
pi_64577616
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 08:19 schreef WebbySP het volgende:

[..]

Ik bedoel in principe gewoon een layout inderdaad heb nu al wel een simpel iets maar iets als ebuddy.com die heeft wel een mooie iPhone layout.. Zoiets bedoel ik
pi_64578280
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef Junkie het volgende:

[..]

Welke plugin gebruik je?
wptouch

Deze gewoon in je map plugins uploaden en klaar.........
  vrijdag 2 januari 2009 @ 15:54:28 #90
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_64581127
Gvd, ik kan de SIM-Code van mijn oude telefoonkaartje niet verwijderen met mijn telefoon.
Wel wijzigen e.d. maar niet verwijderen.. hierdoor kan ik dus geen yellowsn0w gebruiken..
------------------
pi_64586177
Tip:
http://www.ipuhelin.com/en/safariplus/

bezoek op je telefoon en voeg zoekfuncties e.d. toe aan safari!
pi_64588016
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef Junkie het volgende:

[..]

Welke plugin gebruik je?
Ik gebruik gewoon een theme: WP Mobile Edition 2.1

Deze draait gewoon naast je huidige theme en is alleen te zien op GSM's
pi_64590402
Bluesn0w roelt
  vrijdag 2 januari 2009 @ 22:08:01 #94
11697 Junkie
pi_64595973
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef WebbySP het volgende:
wptouch
Deze gewoon in je map plugins uploaden en klaar.........
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Misanthropist het volgende:
Ik gebruik gewoon een theme: WP Mobile Edition 2.1
Deze draait gewoon naast je huidige theme en is alleen te zien op GSM's
Dankje!
Die WPTouch ziet er goed uit. Volgens mij heb ik die ook eerder gezien op sites. Vandeweek maar installeren op me blog.
pi_64602583
quote:
Op dinsdag 30 december 2008 23:44 schreef Flepke het volgende:

[..]

Hoezo niet restoren?
Je hebt zeker er ook nog een hele oude firmware opstaan?
Ja want dat heeft er erg veel mee te maken! Helemaal up to date, restoren niet omdat dat nergens voor nodig is. Hij is inmiddels gefixt, heb het gesprek van dat contactpersoon waar het mis mee ging gewist en nu nergens meer last van.

edit:
quote:
Op woensdag 31 december 2008 09:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Hier een uitgebreide ervaring op Fok!: Reparatie iPhone bij PDATech.nl
[..]

Heb ik lang geleden ook al een keer gehad. Als je de sms-applicatie opent, gaat hij dan nu altijd meteen naar de smsgeschiedenis van 1 bepaald contact? Zo ja, dan lost het wissen van de smsjes van die persoon je probleem op.
Dit dus .
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:08:39 #96
20641 portier
pi_64608160
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 10:16 schreef RHCPeter het volgende:

[..]

Ja dat klopt en is idd irritant
Geen manier om het aan te passen ?
GEILE VROUWPERSONEN!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 11:25:03 #97
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_64608443
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 11:08 schreef portier het volgende:

[..]

Geen manier om het aan te passen ?
Werkelijk waar geen idee.
pi_64609330
Mijn contract loopt 24 april af, en mag 110 dagen daarvoor verlengen.
Dat is maandag! Joepie!!

Maar even een vraagje. Weet iemand hoe die app heet waarmee je kan checken hoeveel van je abo je hebt verbeldt?
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_64609500
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:15 schreef newyorkcity het volgende:
Dat is maandag! Joepie!!

Maar even een vraagje. Weet iemand hoe die app heet waarmee je kan checken hoeveel van je abo je hebt verbeldt?

------
Neem nou geen tmobile
Nouja je bedoeld denk ik deze:
http://www.p-edge.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=54
pi_64609519
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:22 schreef Flepke het volgende:

[..]

------
Neem nou geen tmobile
Nouja je bedoeld denk ik deze:
http://www.p-edge.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=54
Wat is er mis met T-mobile dan?
Ik heb nu Orange en dat bevalt wel goed...

Bedankt voor de link trouwens
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_64609579
Sinds kort ook in het bezit. 1 kritiekpunt alvast: wanneer je tussen internetpaginas switcht worden ze altijd opnieuw geladen. Hoogst irritant. Is dit te verhelpen of doe ik iets fout?

Verder wel een prachtige telefoon _ O_
pi_64611983
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Fukjoeman het volgende:
Sinds kort ook in het bezit. 1 kritiekpunt alvast: wanneer je tussen internetpaginas switcht worden ze altijd opnieuw geladen. Hoogst irritant. Is dit te verhelpen of doe ik iets fout?

Verder wel een prachtige telefoon _ O_
Kan, http://www.ipuhelin.com/en/safariplus/ bezoeken op je telefoon en de juiste optie kiezen. Volgen wat er wordt uitgelegd en het kan.
pi_64611990
Deze dus http://ipuhelin.com/en/safariplus/__l__#javascript:(function(){var%20a=document.getElementsByTagName(%27a%27);for(var%20i=0,j=a.length;i%3Cj;i++){a[i].removeAttribute(%27target%27);var%20img=a[i].getElementsByTagName(%27img%27);for(var%20k=0,l=img.length;k%3Cl;k++){if%20(img[k].getAttribute(%27class%27)==%27new-window%27){img[k].parentNode.removeChild(img[k]);}}}})();
  zaterdag 3 januari 2009 @ 15:40:29 #104
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_64614754
Rolando en Crayon Physics is tvp ja.

Bedankt voor de tip van herladen pagina's Skv!
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 16:10:39 #105
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64615663
quote:
Dat is maandag! Joepie!!

Belstatus (betaald)

er is ook een webapp van je online telefoonrekening op de site van t-mobile
pi_64622053
Nog even een vraagje.
Ik zie op de site van T-mobile nergens een uitzondering op het onbeperkt gebruik maken van internet. Is die er ook niet? Mijn moeder had het namelijk over een uitzending van Kassa en daar was iemand die vertelde dat het niet zo was... Weet niet of dit waar is hoor...
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_64624009
Gewoon onbeperkt.
pi_64624620
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:30 schreef Skv het volgende:
Gewoon onbeperkt.
OK. Heeft m'n moeder niet goed opgelet..
Dvd'tjes
Cd'tjes
  zaterdag 3 januari 2009 @ 21:03:50 #109
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_64625416
quote:
Dat is maandag! Joepie!!
Mijn contract liep op 1 april af, maar via de webshop kan je al eerder verlengen.
Let er wel even op dat je je abo al per direct naar het iphone abo laat omzetten, anders loop je te internetten op je oude oude abo.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 23:05:13 #110
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_64629994
Iemand wel eens wat bij iphoneclub besteld?
0 topics op naam. 14.gif
  zondag 4 januari 2009 @ 02:43:31 #111
67670 Skv
Cynist.
pi_64636516
Ja, heb ik. Binnen twee dagen binnen. Keurige zaak.
pi_64639375
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 19:40 schreef newyorkcity het volgende:
Nog even een vraagje.
Ik zie op de site van T-mobile nergens een uitzondering op het onbeperkt gebruik maken van internet. Is die er ook niet? Mijn moeder had het namelijk over een uitzending van Kassa en daar was iemand die vertelde dat het niet zo was... Weet niet of dit waar is hoor...
Half waar. Een maand geleden of zo is er wel een itempje over geweest bij Kassa, maar dan niet over T-Mobile. Het ging over KPN (of Hi). Streaming video/audio wordt bij KPN uitgesloten van de fair-use policy en wordt extra in rekening gebracht.

Daar heb je als (potentiële) T-Mobile klant dus niets mee te maken (met de FUP van KPN dus)
pi_64640067
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:03 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Mijn contract liep op 1 april af, maar via de webshop kan je al eerder verlengen.
Let er wel even op dat je je abo al per direct naar het iphone abo laat omzetten, anders loop je te internetten op je oude oude abo.
O vaag! Heb gebeld met de klantenservice en daar zeiden ze 110 dagen. Maar, hoe werkt dat dan?
Is het deze link?
http://www.t-mobile.nl/pe(...)ract-vernieuwen.aspx

Bij de klantenservice vertelde ze wel dat als je van Orange komt, je nog extra voordeel kunt krijgen...
Dat heb je dus niet neem ik aan als je via de site verlengd?
En hoe zog je ervoor dat je abo gelijk wordt omgezet dan?
Dvd'tjes
Cd'tjes
  zondag 4 januari 2009 @ 12:53:13 #114
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_64642031
quote:
Op zondag 4 januari 2009 11:31 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

O vaag! Heb gebeld met de klantenservice en daar zeiden ze 110 dagen. Maar, hoe werkt dat dan?
Is het deze link?
http://www.t-mobile.nl/pe(...)ract-vernieuwen.aspx

Bij de klantenservice vertelde ze wel dat als je van Orange komt, je nog extra voordeel kunt krijgen...
Dat heb je dus niet neem ik aan als je via de site verlengd?
En hoe zog je ervoor dat je abo gelijk wordt omgezet dan?
Ik heb gewoon ingelogd met mijn account op de t-mobile site. Bij Mijn Abonnement heb ik geloof ik 'Wijzig Abonnement' gedaan en daar stond bij dat ik in aanmerking kwam voor een contractverlenging.

Extra voordeel krijg je geloof ik ook wel. Normaal betaal je namelijk 160 euro bij voor een 16gb iphone in combinatie met een i-150 abo. Als je echter inlogt met je huidige t-mobile account dan zie je dat je hem gratis kunt krijgen.

Maar als je het maandag toch kunt regelen kun je beter naar de winkel gaan. Kun je hem meteen meekrijgen. Als ze je laten bijbetalen voor een iphone dan kun je echter beter via de site bestellen. Maar ik neem aan dat het in de winkel hetzelfde geregeld is als op de website.
pi_64643373
quote:
Op zondag 4 januari 2009 12:53 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Ik heb gewoon ingelogd met mijn account op de t-mobile site. Bij Mijn Abonnement heb ik geloof ik 'Wijzig Abonnement' gedaan en daar stond bij dat ik in aanmerking kwam voor een contractverlenging.

Extra voordeel krijg je geloof ik ook wel. Normaal betaal je namelijk 160 euro bij voor een 16gb iphone in combinatie met een i-150 abo. Als je echter inlogt met je huidige t-mobile account dan zie je dat je hem gratis kunt krijgen.

Maar als je het maandag toch kunt regelen kun je beter naar de winkel gaan. Kun je hem meteen meekrijgen. Als ze je laten bijbetalen voor een iphone dan kun je echter beter via de site bestellen. Maar ik neem aan dat het in de winkel hetzelfde geregeld is als op de website.
Ok, ik hoop dat het klopt en dat ik maandag idd mag verlengen. Ik kan me namelijk niet inloggen bi t-mobile omdat ik Orange heb, en dat dus niet hetzelfde is. Ik wacht maar af..
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_64643416
Trouwens... Hoe lang duurt het voordat de telefoon binnen is als je via de site besteld dan?
Dvd'tjes
Cd'tjes
  zondag 4 januari 2009 @ 13:57:36 #117
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_64644066
Zijn er al mensen die hun Iphone simlock vrij hebben gemaakt? Ik ga er zo denk ik even mee bezig. Ik ben er alleen nog niet over uit welke provider ik zal kiezen.
quote:
Uw Vodafone-pakket
Aantal: Per maand Eenmalig

Product
Sim Only 150 ¤ 0,00

Abonnement
Basis Sim Only 22,50 1 jaar ¤ 22,50 ¤ 0,00

Extra's:
Zorgeloos internet BloX ¤ 9,50 ¤ 0,00
Uw voordeel
+ van ¤ 22,50 voor ¤ 13,50 ¤ 9,00- ¤ 0,00
+ Geen aansluitkosten ¤ 0,00 ¤ 0,00
+ Gratis thuisbezorgd ¤ 0,00 ¤ 0,00

Totaal : ¤ 23,00 ¤ 0,00
Iemand ervaring met Vodafone+Blox, en heeft iemand een vergelijkbaar abbo maar dan goedkoper bij een andere provider? Let me know please, TS
  zondag 4 januari 2009 @ 14:20:35 #118
67670 Skv
Cynist.
pi_64644850
Kunnen we het hier niet gewoon over de iPhone in zn algemeen hebben, niet alleen maar gezeik met mensen die te lui zijn om zelf hun abonnement uit te zoeken? Ik ga echt jullie rotzooi niet uitzoeken hoor.
  zondag 4 januari 2009 @ 14:23:52 #119
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_64644946
quote:
Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Skv het volgende:
Kunnen we het hier niet gewoon over de iPhone in zn algemeen hebben, niet alleen maar gezeik met mensen die te lui zijn om zelf hun abonnement uit te zoeken? Ik ga echt jullie rotzooi niet uitzoeken hoor.
dan doe je het toch lekker niet?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 4 januari 2009 @ 15:25:17 #120
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_64647497
Net Iphone sim unlocked. Zoals verwacht erg makkelijk zolang je maar de stappen opvolgt.

links:
http://www.iphoneclub.nl/(...)lock-yellowsn0w.html
of
http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=2538
pi_64649402
Eindelijk geupdate naar 2.2
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_64649670
Mijn knopje om de telefoon stil te krijgen is afgebroken. Ontzettend slechte kwaliteit.
pi_64650091
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn knopje om de telefoon stil te krijgen is afgebroken. Ontzettend slechte kwaliteit.
Ja dat klopt, ben bang dat het bij mij ook gaat afbreken.

Wat ga je ermee doen? Terug neem ik aan?
pi_64659767
het voelt ook niet echt stabiel aan
Don't take life too serious or you'll never get out of life.
  maandag 5 januari 2009 @ 00:13:25 #125
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_64672194
Vanmiddag mijn Iphone simlock vrij gemaakt met behulp van yellowsn0w
Net mijn abbo afgesloten bij Telfort. Eerste instantie wilde ik gaan voor Vodafone omdat ze een snellere 3G verbinding hebben maar uiteindelijk toch gekozen voor een goedkopere abbo met meer belminuten, smsjes en een lagere snelheid (maar ook onbeperkt).

uiteindelijke keuze:
quote:
Telfort sim only 200 (12 mnd) ¤ 6,95 p.mnd.
Actie: Nu 12 maanden ¤ 6,95 per maand
+100 SMS-berichten, van ¤6,95 voor ¤2,00 p/mnd ¤ 2,00 p.mnd.
+Surf & mail onbeperkt voor ¤ 7,95 per maand ¤ 7,95 p.mnd.
Kosten eenmalig : ¤ 0,00
Kosten per maand : ¤ 16,90
ben er wel tevreden mee, nu hopen dat de dekking van Telfort enigzins redelijk is!
  maandag 5 januari 2009 @ 01:02:27 #126
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_64673420
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
Ja, hebben dat knopje geplakt als ik me niet vergis.
Niet de meest slimme zet van Apple.
0 topics op naam. 14.gif
  maandag 5 januari 2009 @ 08:03:06 #127
20641 portier
pi_64675664
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Vanmiddag mijn Iphone simlock vrij gemaakt met behulp van yellowsn0w
Hoe ben je aan die iPhone gekomen dan?
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_64699770
Joepie!
Nu hoor ik er ook bij, heb ook een iPhone

even 1 vraagje ik heb nog 3 maanden Orange, en dus niet onbeperkt internet. Wat moet ik allemaal uitzetten wil ik niet per ongeluk online gaan. Heb trouwens thuis wel draadloos wifi.. Dat wil ik thuis wel kunnen gebruiken.
Dvd'tjes
Cd'tjes
  maandag 5 januari 2009 @ 19:48:34 #129
148823 znarch
ondertitel
pi_64699977
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 14:01 schreef Skv het volgende:
Deze dus http://ipuhelin.com/en/safariplus/__l__#javascript:(function(){var%20a=document.getElementsByTagName(%27a%27);for(var%20i=0,j=a.length;i%3Cj;i++){a[i].removeAttribute(%27target%27);var%20img=a[i].getElementsByTagName(%27img%27);for(var%20k=0,l=img.length;k%3Cl;k++){if%20(img[k].getAttribute(%27class%27)==%27new-window%27){img[k].parentNode.removeChild(img[k]);}}}})();
Dewelke is dat dan op die safariplus pagina ?
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
  maandag 5 januari 2009 @ 19:48:39 #130
73209 dnzl
Minimalist.
pi_64699984
Meer mensen die geen internet (TMobile - 3G) hebben sinds gister?
pi_64700477
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef dnzl het volgende:
Tot op heden geen problemen ondervonden!
pi_64700743
hier ook niet!
  maandag 5 januari 2009 @ 20:15:11 #133
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_64701370
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef newyorkcity het volgende:
Joepie!
Nu hoor ik er ook bij, heb ook een iPhone

even 1 vraagje ik heb nog 3 maanden Orange, en dus niet onbeperkt internet. Wat moet ik allemaal uitzetten wil ik niet per ongeluk online gaan. Heb trouwens thuis wel draadloos wifi.. Dat wil ik thuis wel kunnen gebruiken.
Orange en t-mobile zijn toch samengegaan? Dan zou je in principe gewoon per direct je huidige abonnement moeten kunnen omzetten. Mits je nu een goedkoper abo hebt. Ik zou gewoon even de klantenservice bellen. Zo heb ik het ook geregeld.

Website t-mobile:
quote:
Mobile biedt je altijd de mogelijkheid om naar een hoger of ander soort abonnement over te stappen. Heb je bijvoorbeeld T-Mobile Relax, maar wil je liever T-Mobile Flex, dan kun je hieronder je abonnement wijzigen.
Aan het overstappen zijn een aantal regels verbonden. De belangrijkste regels hebben wij voor je op een rij gezet. Voor meer informatie bel je met de T-Mobile Klantenservice, via 0800 - 7111 (gratis).

- Binnen de duur van je contract kun je éénmaal per maand je tariefplan verhogen.
- Bij een overstap van Relax naar Flex verlies je je opgespaarde belminuten.
- Bij een overstap van Flex naar Relax verlies je je opgespaarde beltegoed.
- Bij een overstap binnen een tariefplan (bijvoorbeeld van Relax naar Relax) behoud je je beltegoed en belminuten.
- Je kunt binnen een contractperiode alleen kiezen voor een tariefplan dat hoger ligt dan je huidige tariefplan.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:15:56 #134
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_64701407
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef dnzl het volgende:
Prima dekking hier.
  maandag 5 januari 2009 @ 20:19:55 #135
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64701649
kan die 'toetsen'vergrendeling ook uit trouwens?
  maandag 5 januari 2009 @ 20:41:19 #136
20641 portier
pi_64702830
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef bodylotion het volgende:
Doe eens moeite voordat je wat vraagt.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_64702884
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef bodylotion het volgende:
instellingen>algemeen
pi_64703778
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Orange en t-mobile zijn toch samengegaan? Dan zou je in principe gewoon per direct je huidige abonnement moeten kunnen omzetten. Mits je nu een goedkoper abo hebt. Ik zou gewoon even de klantenservice bellen. Zo heb ik het ook geregeld.

Website t-mobile:
[..]

Mmm vaag. Morgens eens even bellen.
Weet je toevallig ook antwoord op mijn andere vraag?
Als ik de button g3 gewoon uitzet kan ik nooit op internet?
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_64703834
En trouwens nadat ik de telefoon uit heb gezet, en dan weer aanzet zie ik het apple loge best lang in beeld voordat ie aangaat. Is dat normaal??
Dvd'tjes
Cd'tjes
  maandag 5 januari 2009 @ 21:04:11 #140
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_64704080
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Mmm vaag. Morgens eens even bellen.
Weet je toevallig ook antwoord op mijn andere vraag?
Als ik de button g3 gewoon uitzet kan ik nooit op internet?
3G heeft betrekking op het gebruiken van het snellere 3G netwerk. Als je geen data wilt gebruiken dan moet je dataroaming uitschakelen. Zie hier een uitleg:
http://www.iphoneclub.nl/(...)tijdens-de-vakantie/

En dat Apple logo staat bij het opstarten wel even in beeld ja. Maar je zet je telefoon natuurlijk niet continu aan/uit. Bij elke PDA duurt het opstarten langer dan bij een gewone telefoon.
pi_64704221
quote:
Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

3G heeft betrekking op het gebruiken van het snellere 3G netwerk. Als je geen data wilt gebruiken dan moet je dataroaming uitschakelen. Zie hier een uitleg:
http://www.iphoneclub.nl/(...)tijdens-de-vakantie/

En dat Apple logo staat bij het opstarten wel even in beeld ja. Maar je zet je telefoon natuurlijk niet continu aan/uit. Bij elke PDA duurt het opstarten langer dan bij een gewone telefoon.
Ok, dan zou het wel kloppen van dat apple logo.
gebruk thuis wel wifi trouwens..
Dvd'tjes
Cd'tjes
  maandag 5 januari 2009 @ 23:23:45 #142
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64711505
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef portier het volgende:

[..]

Doe eens moeite voordat je wat vraagt.
heb ik gedaan, en ik ga er van uit dat je me verkeerd hebt begrepen.

met vergrendeling bedoel ik die vergrendeling waarbij je de slider van links naar rechts moet sliden (wat elke keer moet als het beeldscherm uit is geweest)

maandag 5 januari 2009 @ 23:34:05 #143
20641 portier
pi_64711952
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef bodylotion het volgende:

[..]

heb ik gedaan, en ik ga er van uit dat je me verkeerd hebt begrepen.

met vergrendeling bedoel ik die vergrendeling waarbij je de slider van links naar rechts moet sliden (wat elke keer moet als het beeldscherm uit is geweest)

Oh kom op zeg, je hebt echt geen moeite gedaan. Het kost ongeveer 3 seconden om die instelling in het menu van je iPhone/Touch te vinden.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_64712550
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef portier het volgende:

[..]

Oh kom op zeg, je hebt echt geen moeite gedaan. Het kost ongeveer 3 seconden om die instelling in het menu van je iPhone/Touch te vinden.
Wat hij bedoelt kun je niet uitschakelen in Instellingen --> Algemeen. Hij bedoelt als je op de sleep/wake button drukt. Als je daarna op de home of dezelfde knop druk moet je nog een keer de telefoon ontgrendelen en dat gedeelte kun je niet uitschakelen. Volgens mij bedoelt hij dat. Hij wil gewoon direct het menu zien als hij op de home knop drukt en niet dan ontgrendel dingetje.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 00:07:57 #145
73209 dnzl
Minimalist.
pi_64713442
En dat kan dus niet als je het niet kunt instellen.
pi_64713633
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:07 schreef dnzl het volgende:
En dat kan dus niet als je het niet kunt instellen.
Inderdaad .
  dinsdag 6 januari 2009 @ 00:16:08 #147
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_64713808
Wel is er een app waarmee je ipv sliden slechts een knop hoeft in te drukken.... maar of je daar zo vrolijk van wordt?
pi_64715363
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ben bang dat het bij mij ook gaat afbreken.

Wat ga je ermee doen? Terug neem ik aan?
ik ben iemand die zich daar niet zo aan ergert, heb geen zin om voor dat knopje te gaan zeuren.
pi_64715462
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 01:04 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

ik ben iemand die zich daar niet zo aan ergert, heb geen zin om voor dat knopje te gaan zeuren.
Maar het werkt dus nog wel?
pi_64715593
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 01:07 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Maar het werkt dus nog wel?
De functie werkt nog wel
pi_64715617
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 01:13 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

De functie werkt nog wel
Ja dat bedoel ik, allen het bovenste deel is afgebroken zeker..
pi_64715633
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef newyorkcity het volgende:
En trouwens nadat ik de telefoon uit heb gezet, en dan weer aanzet zie ik het apple loge best lang in beeld voordat ie aangaat. Is dat normaal??
Is normaal
pi_64715756
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 01:14 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik, allen het bovenste deel is afgebroken zeker..
ja. Wel jammer uiteraard. Zelf ben ik iemand die de telefoon altijd op stil heeft. En als ik in de trein of bus zit neem ik niet eens op. En ik luister eigenlijk altijd muziek via mijn iPod video.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 09:55:32 #154
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64719559
Is het mogelijk om dat herhaal geluid van smsjes ook uit te zetten?
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:24:16 #155
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64720344
quote:
Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef portier het volgende:

[..]

pi_64720492
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
Is het mogelijk om dat herhaal geluid van smsjes ook uit te zetten?
Volgens mij niet!
Sowieso niet via een normale Apple weg!
Misschien Jailbreak progje wat dit kan?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 10:48:31 #157
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64721026
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Volgens mij niet!
Sowieso niet via een normale Apple weg!
Misschien Jailbreak progje wat dit kan?
Meh ik wil hem liever niet jailbraiken, beetje huiverig daarvoor
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
  dinsdag 6 januari 2009 @ 11:34:59 #158
20641 portier
pi_64722452
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:24 schreef bodylotion het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen? Gaat je batterij niet snel genoeg op?
GEILE VROUWPERSONEN!
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:01:43 #159
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_64723481
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Was ik eerst ook, maar de voordelen zijn enorm..
------------------
pi_64723863
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Huiverig waarom?
Bricken kun je hem haast niet want je hebt die DFU modus of hoe heet het iig een modus waarop je gewoon hoppa nieuwe firmware terugzet en niets meer aan het handje en dat is volgens mij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg zeldzaam. Lees maar weinig mislukkingen met jailbreaken.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 12:37:32 #161
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64724663
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef Trigalti het volgende:

[..]

Was ik eerst ook, maar de voordelen zijn enorm..
Wat zijn de voordelen dan?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:00:46 #162
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_64725365
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:37 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Zonder Jailbreaken is je Iphone ook gewoon prima te gebruiken hoor. Maar als je hem jailbreaked zijn er verschillende applicaties beschikbaar (sommige die ook aangeboden worden in de App store, maar dan betaald) die erg nuttig kunnen zijn. En het is gratis.

Zo kan je bijvoorbeeld heel gemakkelijk andere theme's op je Iphone knallen, leuke achtergronden andere icoontjes etc. Apps die ik van Cydia gebruik na de jailbreak zijn bv

BiteSMS (smsjes managen en forwarden)
ScummVM (games spelen zoals monkey island, indiana jones etc)
Cycorder (Video's opnemen met je Iphone)
NemusSynch (Google Agenda synchroniseren met de Iphone agenda)
Winterboard (achtergronden en theme's veranderen)

Dit zijn uiteraard maar een paar voorbeelden.

Als je verder tevreden bent met je iphone zonder een jailbreak dan is er ook niet echt een reden om het wel te doen. Ik denk als je op een gegeven moment iets tegenkomt en denk van... zou dit of dat niet mogelijk moeten zijn of kan het niet anders oid... dan zal je vanzelf wel gaan kijken jailbreaken een oplossing heeft daarvoor.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:01:47 #163
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64725396
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:00 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Zonder Jailbreaken is je Iphone ook gewoon prima te gebruiken hoor. Maar als je hem jailbreaked zijn er verschillende applicaties beschikbaar (sommige die ook aangeboden worden in de App store, maar dan betaald) die erg nuttig kunnen zijn. En het is gratis.

Zo kan je bijvoorbeeld heel gemakkelijk andere theme's op je Iphone knallen, leuke achtergronden andere icoontjes etc. Apps die ik van Cydia gebruik na de jailbreak zijn bv

Als je verder tevreden bent met je iphone zonder een jailbreak dan is er ook niet echt een reden om het wel te doen. Ik denk als je op een gegeven moment iets tegenkomt en denk van... zou dit of dat niet mogelijk moeten zijn of kan het niet anders oid... dan zal je vanzelf wel gaan kijken jailbreaken een oplossing heeft daarvoor.
Video's is dus iets wat ik ontzettend graag zou willen
pi_64725519
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:00 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Daarnaast kun je makkelijke switchen toevoegen voor je 3G, WiFi, Bluetooth en andere dingen 5 icons in je dock onderin hebben (sms erbij vind ik reuze makkelijk niet iedere keer naar eerste schermpje toe) je iPhone als modem gebruiken voor je laptop.. Mogelijkheden zijn eindeloos
pi_64725815
jailbreaken is toch een beetje voor de gebruiker die er (nog) meer uit wil halen dan er in zit. Ik ben zelf tevreden met alles wat de iphone al kan en het goede aanbod van apps in de appstore.

Ook maakt een jailbreak je iphone langzamer en toch wel onstabiel.
pi_64725884
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:14 schreef Mrtnd het volgende:
jailbreaken is toch een beetje voor de gebruiker die er (nog) meer uit wil halen dan er in zit. Ik ben zelf tevreden met alles wat de iphone al kan en het goede aanbod van apps in de appstore.

Bron?
pi_64726260
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:16 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Bron?
Fora, blogs, vrienden..
Wat ik bedoel te zeggen is, dat je er ook bij moet zeggen dat het niet altijd goed verloopt. En dat je over het algemeen ook langer moet wachten om te kunnen updaten.
pi_64726548
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:28 schreef Mrtnd het volgende:

[..]

Fora, blogs, vrienden..
Wat ik bedoel te zeggen is, dat je er ook bij moet zeggen dat het niet altijd goed verloopt. En dat je over het algemeen ook langer moet wachten om te kunnen updaten.
2 dagen wachten om te updaten vind ik niet noemens waardig en de discussie over langzamer/onstabieler is naar mijn weten nog steeds niet bewezen.

Tuurlijk je doet iets met de software e.d. wat niet bedoeld is door de maker, dan ga ik ervanuit dat men zo slim is zelf te bedenken dat daar risico's aanzitten.
pi_64726764
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:14 schreef Mrtnd het volgende:

Dat is niet per definitie zo he.. het is inderdaad zo dat veel "jailbroken" iPhones langzamer en onstabieler zijn, maar dat komt omdat er dan onofficiele apps op zijn geinstalleerd en misschien wel als achtergrondproces draaien, want daarvoor jailbreak je in de eerste plaats zo'n ding. Het jailbreaken op zich maakt je iPhone niet langzamer of onstabieler.
pi_64726958
er werd gepraat over de voordelen van een jailbreak dus ik dacht even wat licht te werpen op eventuele nadelen, maar afijn, ik laat het weer aan jullie over verder
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:57:27 #171
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64727266
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef dottinator het volgende:

[..]

Dat is niet per definitie zo he.. het is inderdaad zo dat veel "jailbroken" iPhones langzamer en onstabieler zijn, maar dat komt omdat er dan onofficiele apps op zijn geinstalleerd en misschien wel als achtergrondproces draaien, want daarvoor jailbreak je in de eerste plaats zo'n ding. Het jailbreaken op zich maakt je iPhone niet langzamer of onstabieler.
Wat voor nadelen zijn er dan allemaal?
En hoe zit dat met updaten ja?
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:10:00 #172
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_64727750
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:57 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Wat voor nadelen zijn er dan allemaal?
En hoe zit dat met updaten ja?
Nadelen zijn:

-Als je hem jailbreaked en je installeerd veel applicaties dan kunnen deze ervoor zorgen dat hij langzamer gaat werken (vrij logisch opzich)
-Als er een nieuwe update uitkomt van Apple dan zul je even moeten wachten tot Dev team (het team achter de jailbreak software) daar een antwoord op heeft in de vorm van een nieuwe tool waarmee je bij die update ook gewoon gebruik kan maken van je applicaties die je via je jailbreak gebruikt. Dit is het eeuwige kat en muis spelletje, maar het dev team heeft tot heden altijd een paar dagen na het uitbrengen van de nieuwe update haar tool weer bijgewerkt.

Verder kan je altijd mocht je het niet fijn meer vinden de Jailbreak software verwijderen en dan behoudt je altijd je applicaties die je via App store hebt gehaald want die worden gewoon gesync'd met Itunes.

Ben ik nog iets vergeten?

Misschien dat het jailbreaken opzich een drempel kan zijn maar eigenlijk is het echt een eitje, er zijn zat goede handleidingen te vinden en als je het stap voor stap doet kan er vrijwel niets fout gaan. Besides, is het wel kicken om je apperaatje "te hacken".
pi_64728006
Nu we het daar toch over hebben : hier een happy user met jailbroken iPhone

Heeft iemand ervaring met thems maken ? Ik zou graag een lockscreen willen met daarop slechts de komende "x" aantal afspraken c.q. verjaardagen.

Intelliscreen kan m.i., teveel en als het anders kan, waarom niet he ?

Heb al wel hele kalenders en weerberichten op m'n lockscreen gekregen, maar zo'n uitgeklede versie lukt me nog niet.

Ohja, als je twijfelt om te gaan jailbreaken of niet : niet doen (ik zeg altijd : bij twijfel : niet doen). Niet dat er enge dingen kunnen gebeuren, maar je kunt maar beter even goed op de hoogte zijn van wat er allemaal mogelijk is voordat je gaat zitten rommelen.

Ik ben er zelf meer dan blij mee dat het mogelijk is en had m'n toestel binnen een paar minuten klaar.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:03:53 #174
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64729929
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:10 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Nadelen zijn:

-Als je hem jailbreaked en je installeerd veel applicaties dan kunnen deze ervoor zorgen dat hij langzamer gaat werken (vrij logisch opzich)
-Als er een nieuwe update uitkomt van Apple dan zul je even moeten wachten tot Dev team (het team achter de jailbreak software) daar een antwoord op heeft in de vorm van een nieuwe tool waarmee je bij die update ook gewoon gebruik kan maken van je applicaties die je via je jailbreak gebruikt. Dit is het eeuwige kat en muis spelletje, maar het dev team heeft tot heden altijd een paar dagen na het uitbrengen van de nieuwe update haar tool weer bijgewerkt.

Verder kan je altijd mocht je het niet fijn meer vinden de Jailbreak software verwijderen en dan behoudt je altijd je applicaties die je via App store hebt gehaald want die worden gewoon gesync'd met Itunes.

Ben ik nog iets vergeten?

Misschien dat het jailbreaken opzich een drempel kan zijn maar eigenlijk is het echt een eitje, er zijn zat goede handleidingen te vinden en als je het stap voor stap doet kan er vrijwel niets fout gaan. Besides, is het wel kicken om je apperaatje "te hacken".
Terugzetten is dus goed mogelijk

Ik heb daarnet alweer een reden gevonden... Ik wilde de internet verbinding van mijn iPhone gebruiken om op het internet te gaan op mijn laptop. Krijg ik dus niet voor elkaar. Of ik moet hem gaan Jailbreaken.
pi_64730131
iPhone & jailbreaken is zoooo 2008. 2009 wordt het jaar van deze phone-killer
75 topics = FIN
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:11:01 #176
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64730186
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef FP128 het volgende:
iPhone & jailbreaken is zoooo 2008. 2009 wordt het jaar van deze phone-killer
Nou maak me gek
  dinsdag 6 januari 2009 @ 15:54:08 #177
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_64732032
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef dottinator het volgende:

[..]

Het enige wat ik als achtergrondproces draai is Beejive.. onbetaald uiteraard..
En dat is uiterst handig op die manier.
------------------
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:01:02 #178
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_64737443
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:37 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Nou ik kom er maar eerlijk voor uit... Het grootste voordeel voor mij is dat ik door het jailbreaken al zo'n ¤300,- heb bespaard aan het niet hoeven betalen van applicaties. Ik ben arme student is mijn excuus.

Tevens vind ik het leuk om veel programma's even uit te proberen maar waarvoor ik niet elke keer 3 euro wil betalen. Het is ook té verleidelijk als werkelijkwaar elke applicatie binnen een dag gratis te downloaden is.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:14:37 #179
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64737901
Ik heb ook honderden applicaties op mijn computer die ik ook op mijn iPhone kan gebruiken zonder te betalen, terwijl ze niet gratis zijn.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 18:59:15 #180
170462 Stinosss
pi_64739544
Usenet of wat?
Ik kom regelmatig van die packs tegen met apps die je gewoon in iTunes kan importeren. Even sycnroniseren en het werkt.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:40:56 #181
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_64741494
appulo.us en ipa wonderland beide wel te vinden met google. Bijna alles staat op rapidshare waardoor je eigenlijk ook wel linkjes kunt vinden door 'appname'+ipa te googlen.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 20:18:30 #182
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_64743488
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef Stinosss het volgende:
Usenet of wat?
Ik kom regelmatig van die packs tegen met apps die je gewoon in iTunes kan importeren. Even sycnroniseren en het werkt.
Ook usenet idd.. taggje xyrox toevoegen, die heeft meestal wel leuke apps..
------------------
pi_64746719
Alhoewel ik niet meer zonder jailbreak kan (Sbsettings, cycorder, installous, five icon dock, ssh, mobile terminal, binnenkort bluetooth ) raad ik het niet aan voor mensen die er geen verstand van hebben.
Als je nog bang bent voor een jailbreak zou ik het sowieso niet doen, zegt al genoeg over je huidig kennis niveau.
pi_64746848
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef Flepke het volgende:
Alhoewel ik niet meer zonder jailbreak kan (Sbsettings, cycorder, installous, five icon dock, ssh, mobile terminal, binnenkort bluetooth ) raad ik het niet aan voor mensen die er geen verstand van hebben.
Als je nog bang bent voor een jailbreak zou ik het sowieso niet doen, zegt al genoeg over je huidig kennis niveau.
als je altijd voor alles bang blijft en je nergens in verdiept schiet dat ook niet echt op
Je gewoon goed laten voorlichten en als je er dan een goed gevoel bij hebt en denkt dat het echt meerwaarde heeft; doen, anders; niet doen.
pi_64747588
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:31 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

als je altijd voor alles bang blijft en je nergens in verdiept schiet dat ook niet echt op
Je gewoon goed laten voorlichten en als je er dan een goed gevoel bij hebt en denkt dat het echt meerwaarde heeft; doen, anders; niet doen.
Nee eerst research doen na wat het precies met je telefoon doet etc
Als je namelijk net een iphone hebt gejailbreakt en je doet beveiligd hem verder niet maak je het hackers wel heel gemakkelijk om heel je adres boek over te laten kopiëren etc.
  woensdag 7 januari 2009 @ 02:23:41 #186
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_64756695
Ik heb mijn telefoon net ook gejailbreakt. Of hoe je dat ook zegt. Werkt prima inderdaad. Heb nu Winterboard al draaiend.
  woensdag 7 januari 2009 @ 08:47:56 #187
50442 DaMook
pi_64758691
Die sling app die er aankomt lijkt me wel tof, begin nu wel te twijfel of ik een slingbox moet kopen .

woensdag 7 januari 2009 @ 11:18:57 #188
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64762693
waarom trilt mijn iPhone steeds als ik hem oplaad met mn laptop?
pi_64763614
Trillen als je 'm aansluit ? Vaag, heb ik nog niet eerder gehad eigenlijk. Heb je dat elke keer als je 'm aansluit dan ?

Heb zelf net Intelliscreen d'rop gezet. Handig hoor Eindelijk de komende afspraken en verjaardagen op m'n lockscreen Woot woot !!
pi_64765096
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 11:18 schreef bodylotion het volgende:
waarom trilt mijn iPhone steeds als ik hem oplaad met mn laptop?
misschien dit ? http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1785071&tstart=-10
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:05:35 #191
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64766372
quote:
ja bij het aansluiten trilt of maakt hij geluid. Maar daarna ook om de zoveel minuten
pi_64766767
Ik heb zelf dat ie een geluidje maakt. Heel normaal. Heb jij het toestel dan op "stil" staan (knopje) of niet ?
pi_64768860
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:17 schreef WebbySP het volgende:
Nu we het daar toch over hebben : hier een happy user met jailbroken iPhone

Heeft iemand ervaring met thems maken ? Ik zou graag een lockscreen willen met daarop slechts de komende "x" aantal afspraken c.q. verjaardagen.

Intelliscreen kan m.i., teveel en als het anders kan, waarom niet he ?

Heb al wel hele kalenders en weerberichten op m'n lockscreen gekregen, maar zo'n uitgeklede versie lukt me nog niet.

Ohja, als je twijfelt om te gaan jailbreaken of niet : niet doen (ik zeg altijd : bij twijfel : niet doen). Niet dat er enge dingen kunnen gebeuren, maar je kunt maar beter even goed op de hoogte zijn van wat er allemaal mogelijk is voordat je gaat zitten rommelen.

Ik ben er zelf meer dan blij mee dat het mogelijk is en had m'n toestel binnen een paar minuten klaar.
Ik heb het twee keer gedaan, maar vond dat de batterij dan écht max een dag mee ging. Zonder jailbreak een dag of 2, soms drie.. Reden voor mij om niet meer te JB-en
  woensdag 7 januari 2009 @ 14:22:10 #194
16082 Wytze
...Confidential
pi_64769333
tvp
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
pi_64773315
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik heb het twee keer gedaan, maar vond dat de batterij dan écht max een dag mee ging. Zonder jailbreak een dag of 2, soms drie.. Reden voor mij om niet meer te JB-en
Dat is niet mijn ervaring, en eigenlijk heeft dat ook helemaal niets met jailbreaken te maken. Hooguit met een app die op de achtergrond bleef draaien misschien ?
Heb er diverse dingen op draaien (nu zelfs toch Intelliscreen), maar geen enkel probleem en geen batterydrain ofzo hoor.
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:55:25 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_64773660
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat raar. Installeerde je dan extra programma's of echt alleen de jailbreak? Want in principe worden er alleen wat instellingen veranderd met een jailbreak volgens mij, en draaien er geen extra achtergrondprocessen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 7 januari 2009 @ 20:34:50 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64785524
Weet iemand (of kan iemand mij PM'en) hoe ik een eh... 'test' applicatie op m'n ipod touch geinstalleerd krijg? Ik krijg de melding "Het programma 'naam' is niet geinstalleerd omdat u er geen bevoegdheid voor hebt op deze computer."
pi_64801917
He!

Ik kan dus nog geen gebruik maken van onb. internet, maar als ik gewoon wil internetten kan dat niet.
Ik heb op google al ff gezocht of ik wat instellingen moet veranderen, maar dit werkt ook niet.
Weet iemand wat ik moet doen?
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_64801994
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:23 schreef newyorkcity het volgende:
He!

Ik kan dus nog geen gebruik maken van onb. internet, maar als ik gewoon wil internetten kan dat niet.
Ik heb op google al ff gezocht of ik wat instellingen moet veranderen, maar dit werkt ook niet.
Weet iemand wat ik moet doen?
Wat versta je onder gewoon internetten? WiFi? En waar probeer je het internet op te gaan?
pi_64802179
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:25 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Wat versta je onder gewoon internetten? WiFi? En waar probeer je het internet op te gaan?
Wifi werkt wel,

Maar als ik bv niet thuis ben, maar onderweg..
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_64802261
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:31 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Wifi werkt wel,

Maar als ik bv niet thuis ben, maar onderweg..
Ik snap het niet..
Je zegt dat je nog geen gebruikt kunt maken van onbeperkt internet (van T-Mobile dus neem ik aan?) dan is het toch logisch dat je onderweg geen internet hebt?
pi_64802352
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ik snap het niet..
Je zegt dat je nog geen gebruikt kunt maken van onbeperkt internet (van T-Mobile dus neem ik aan?) dan is het toch logisch dat je onderweg geen internet hebt?
Nee, maar ik dacht dat je wel gewoon kon internetten, maar het dan gewoon heel duur is.
Niet dus?
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_64802381
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Nee, maar ik dacht dat je wel gewoon kon internetten, maar het dan gewoon heel duur is.
Niet dus?
Uhm.. Zou ik eigenlijk niet weten maar volgens mij kun je de instellingen voor het 3G enz niet ergens aanpassen dus volgens mij niet
pi_64802497
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Uhm.. Zou ik eigenlijk niet weten maar volgens mij kun je de instellingen voor het 3G enz niet ergens aanpassen dus volgens mij niet
mm oke jammer.
Dvd'tjes
Cd'tjes
  donderdag 8 januari 2009 @ 10:59:20 #205
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64803147
Heeft iemand een goede handleiding? Via de PM graag
Heb er al wel meerdere gevonden hoor, daar niet van
  donderdag 8 januari 2009 @ 11:52:33 #206
170462 Stinosss
pi_64804963
Een handleiding voor wat?
  donderdag 8 januari 2009 @ 12:26:21 #207
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_64806051
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
Heeft iemand een goede handleiding? Via de PM graag
Heb er al wel meerdere gevonden hoor, daar niet van
Is wel handig om dan te zeggen voor wat Van de iPhone zit in de doos
pi_64807093
weet iemand toevallig hoe ik applicaties zoals gamen en programma's er voor de 2e keer op kan zetten???
Ik heb gister mijn programma's per ongeluk verwijderd maar nu wil ik ze weer downloaden via me iphone en dan krijg ik de fout : u hebt dit item al gekocht. om het nogmaals gratis te downloaden, selecteer OK.
dan doe ik dat en dan krijg ik de fout : Programma kan niet worden gedownload : hyves kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op de itunes store.

Dan download ik het op mijn computer via itunes store dan staat het bij programma's en dan ga ik hem synchroniseren en dan krijg ik de fout : Het programma hyves in niet op de iphone iphone van chris geinstaleerd omdat zich een onbekende fout heeft voorgedaan ( 0xE800002E )

Ik heb het bij alle programma die ik al een keer geinstaleerd had.

Weet iemand wat ik eraan kan doen ????

[ Bericht 4% gewijzigd door Chrisjedegekste op 08-01-2009 13:08:24 ]
pi_64807320
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 12:59 schreef Chrisjedegekste het volgende:
weet iemand toevallig hoe ik applicaties zoals gamen en programma's er voor de 2e keer op kan zetten???
Ik heb gister mijn programma's per ongeluk verwijderd maar nu wil ik ze weer downloaden via me iphone en dan krijg ik de fout : u hebt dit item al gekocht. om het nogmaals gratis te downloaden, selecteer OK.
dan doe ik dat en dan krijg ik de fout : Programma kan niet worden gedownload : hyves kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op de itunes store.

Dan download ik het op mijn computer via itunes store dan staat het bij programma's en dan ga ik hem synchroniseren en dan krijg ik de fout : Het programma hyves in niet op de iphone iphone van chris geinstaleerd omdat zich een onbekende fout heeft voorgedaan ( 0xE800002E )

Weet iemand wat ik eraan kan doen ????
2 sec Google geeft je dit: http://morouxshi.com/2008(...)on-error-0xe800002e/
pi_64807701
ik heb wel dit forum gevonden maar dit werkt ook niet.
http://www.iphoneclub.nl/forum/f8/ap...problemen.html
omdat ik de programma's niet op mijn telefoon heb en ze er op geen mogelijkheid meer erop krijg weet iemand wat ik eraan zou kunnen doen ???

[ Bericht 69% gewijzigd door Chrisjedegekste op 08-01-2009 19:33:51 ]
  donderdag 8 januari 2009 @ 15:31:35 #211
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64813375
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 11:52 schreef Stinosss het volgende:
Een handleiding voor wat?
Iets met uit de gevangenis breken
pi_64813749
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Iets met uit de gevangenis breken
Doe het nou niet...
Als je nog te imbiciel bent om 1 seconde te googlen naar hoe het moet, hoef ik zeker ook niet van je te verwachten dat je een beetje achter grond informatie zou zoeken?

Nouja jammer dan, fijn nog meer adresboeken, smsjes en foto's bekijken
pi_64822495
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:07 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

2 sec Google geeft je dit: http://morouxshi.com/2008(...)on-error-0xe800002e/

ik heb wel dit forum gevonden maar dit werkt ook niet.
http://www.iphoneclub.nl/forum/f8/ap...problemen.html
omdat ik de programma's niet op mijn telefoon heb en ze er op geen mogelijkheid meer erop krijg weet iemand wat ik eraan zou kunnen doen ???
pi_64822823
weet iemand trouwens hoe dat werkt met t-mobile /kpn hotspots waar je als t-mobile abonnee gebruik van kunt maken?
  donderdag 8 januari 2009 @ 20:06:29 #215
20641 portier
pi_64823840
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_64825186
thanks for googling!
pi_64841105
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef Misan het volgende:
weet iemand trouwens hoe dat werkt met t-mobile /kpn hotspots waar je als t-mobile abonnee gebruik van kunt maken?
Serieus kan dat joh?
Ik weet wel dat het bij een KPN Planet/XS4all abo kan. Als je dan verbind met een hotspot krijg je eerst een pagina te zien waarop je moet inloggen, daar selecteer je even of je een kaartje hebt gekocht voor het internetten of dus dat je een gebr.naam en ww hebt van t-mobile (schijnbaar)/KPN Planet/Xs4all/nogeenhelelijst hebt even die gegevens ook invullen en internetten maar!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:20:25 #218
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64842139
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Flepke het volgende:

[..]

Doe het nou niet...
Als je nog te imbiciel bent om 1 seconde te googlen naar hoe het moet, hoef ik zeker ook niet van je te verwachten dat je een beetje achter grond informatie zou zoeken?

Om even woorden van gelijke strekking te gebruiken.

Als je nou te imbeciel bent om een bericht goed te lezen, reageer dan maar niet.
Ik gaf duidelijk aan dat ik al meerdere handleidingen had gevonden. Echter was ik benieuwd naar welke handleiding mensen als prettig en gemakkelijk hebben ervaren.
pi_64842789
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Flepke het volgende:

[..]

Doe het nou niet...

Laat jij mensen is lekker in hun waarde en leer is lezen
Daarnaast ben ik erg benieuwd waar jij vandaan haalt dat een iPhone na jailbreak zo verschrikkelijk openstaat voor hackers want ik heb er nog NOOIT iets over gehoord
pi_64842849
Waarom kan het hier bijna alleen maar over jailbreaken gaan?
ijs_beer fan!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:50:35 #221
170462 Stinosss
pi_64843241
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Laat jij mensen is lekker in hun waarde en leer is lezen
Daarnaast ben ik erg benieuwd waar jij vandaan haalt dat een iPhone na jailbreak zo verschrikkelijk openstaat voor hackers want ik heb er nog NOOIT iets over gehoord
Dat is alleen bij openSSH. OpenSSH stelt standaard een user/password in.
pi_64843888
Als je openSSH er niet op zet heb je dat probleem dus ook niet neem ik aan?

Verder zit ik er zelf heel sterk aan te denken ook te gaan jailbraiken simpelweg omdat ik me dood erger aan niet landscape e-mail en sms. Op dat kleine toetsenbordje typ ik 2 keer zo traag en met veel meer fouten..
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 9 januari 2009 @ 11:10:07 #223
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_64843971
Nou ik ga vanmiddag ook zo'n ding halen, leve lang abbo zijn bij T-mobile.

400 belminuten, 1000 smsjes, 24 maanden gratis 1mbps internet, 30 euro per maand.

Hatsikdiee
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_64844666
Ik zit filmpjes te kijken over die nieuwe Palm telefoon en moet zeggen dat ik impressed ben! Denk dat dit de eerste potentiele iPhone killer is.

Het zijn er 5 dus je moet ff doorklikken maar het ziet er veelbelovend uit.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:29:44 #225
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64844753
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef NanKing het volgende:
Waarom kan het hier bijna alleen maar over jailbreaken gaan?
Doe eensch een gok zou ik zo zeggen
pi_64844798
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef ChRoNiC het volgende:
Als je openSSH er niet op zet heb je dat probleem dus ook niet neem ik aan?

Verder zit ik er zelf heel sterk aan te denken ook te gaan jailbraiken simpelweg omdat ik me dood erger aan niet landscape e-mail en sms. Op dat kleine toetsenbordje typ ik 2 keer zo traag en met veel meer fouten..
Klopt en anders even uitzoeken hoe je openSSH pass veranderd en alles is weer klaar
pi_64845029
is het uberhaupt mogelijk te copy-pasten met een iPhone, tekst bijvoorbeeld?
pi_64845118
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:36 schreef Misan het volgende:
is het uberhaupt mogelijk te copy-pasten met een iPhone, tekst bijvoorbeeld?
Tot op heden niet!
Er gaan genoeg geruchten dat dat in de volgende firmware zit maar ach.. Je weet het nooit met geruchten!
Er zijn geloof ik wel een aantal (jailbreak) apps die wel copy/paste ondersteunen maar das dan alleen binnen die app natuurlijk
pi_64845293
Hmm, is er een goed (landscape) email programma voor als je hem jailbreakt?
pi_64845489
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:38 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Tot op heden niet!
Er gaan genoeg geruchten dat dat in de volgende firmware zit maar ach.. Je weet het nooit met geruchten!
Er zijn geloof ik wel een aantal (jailbreak) apps die wel copy/paste ondersteunen maar das dan alleen binnen die app natuurlijk
bijzonder kansloos dat dergelijke basale dingen gewoon niet mogelijk zijn
pi_64845695
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Hmm, is er een goed (landscape) email programma voor als je hem jailbreakt?
Even zoeken bracht mij op deze post:

http://theappleblog.com/2(...)plications-released/

Ik heb overigens geen ervaring en volgens mij hoef je hem hiervoor niet eens te jailbreaken
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:55:24 #232
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64845766
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ik heb overigens geen ervaring en volgens mij hoef je hem hiervoor niet eens te jailbreaken
Easywriter is er ook 1
pi_64846116
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ja daar was ik ook al opgekomen, ik gebruikte al Firemail hiervoor. Maar het is echt een gare manier, je typt je email in dat programmatje en die stuurt het dan door naar Mail..

Heel omslachtig, wat dit betreft vind ik Apple wel echt slecht bezig. Dingen als landscape sms/e-mail dus, daar wordt al een jaar om gevraagd maar ze negeren het gewoon.
pi_64846232
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef ChRoNiC het volgende:

[..]

Ja daar was ik ook al opgekomen, ik gebruikte al Firemail hiervoor. Maar het is echt een gare manier, je typt je email in dat programmatje en die stuurt het dan door naar Mail..

Heel omslachtig, wat dit betreft vind ik Apple wel echt slecht bezig. Dingen als landscape sms/e-mail dus, daar wordt al een jaar om gevraagd maar ze negeren het gewoon.
Of ze het negeren is wel een grote aanname natuurlijk
Ik weet niet hoe groot hun development team is (ik neem aan vrij groot gezien de populariteit) maar daarnaast geloof ik wel dat ze bij Apple vooral veel research doen en nadenken OF ze dit willen doen en zo ja, hoe ze dit het beste kunnen doen!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:07:30 #235
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64846270
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:06 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Of ze het negeren is wel een grote aanname natuurlijk
Ik weet niet hoe groot hun development team is (ik neem aan vrij groot gezien de populariteit) maar daarnaast geloof ik wel dat ze bij Apple vooral veel research doen en nadenken OF ze dit willen doen en zo ja, hoe ze dit het beste kunnen doen!
En wat niet is, kan nog komen
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 9 januari 2009 @ 16:59:38 #236
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_64857807
Vanmiddag gehaald. 16GB IPhone
pi_64858203
Jeuj, hotmail in de standaard mail app!
http://www.iphoneclub.nl/(...)de-iphone-ontvangen/
We love MS
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 9 januari 2009 @ 17:22:58 #238
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_64858562
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Flepke het volgende:
Jeuj, hotmail in de standaard mail app!
http://www.iphoneclub.nl/(...)de-iphone-ontvangen/
We love MS
En werkt als een trein.
pi_64858861
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 16:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanmiddag gehaald. 16GB IPhone
Gefeliciteerd
Wit?
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 9 januari 2009 @ 17:40:08 #240
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_64859145
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:32 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Gefeliciteerd
Wit?
Neen lekker 'ouderwets' zwart.

Abbo gaat pas 1 Maart in maar goed ik had toch al web 'n walk op mijn 'oude' N73 dus kan lekker een beetje klooien. Nog goede tips voor de IPhone?
pi_64859809
Die air mouse applicatie werk echt perfect.
<>
pi_64862167
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Neen lekker 'ouderwets' zwart.

Abbo gaat pas 1 Maart in maar goed ik had toch al web 'n walk op mijn 'oude' N73 dus kan lekker een beetje klooien. Nog goede tips voor de IPhone?
ja, ff bellen naar tmobile of je nu alvast gebruik kunt maken van het iPhone abo met 3G internet en visual voicemail. Werd bij mij dezelfde dag nog geregeld, gewoon gezegd dat de verkoper zei dat het mogelijk was
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:03:49 #243
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_64864197
Het verschil tussen 'Push' en 'Fetch' is toch dat met Push je meteen melding krijgt dat je mail hebt en met Fetch alleen om de zoveel minuten?
0 topics op naam. 14.gif
  vrijdag 9 januari 2009 @ 21:23:19 #244
20641 portier
pi_64866973
Yesh. Push duwt de mail direct door. Fetch checkt om de X interval op de server of er nog nieuwe berichten zijn.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_64879528
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:10 schreef Misan het volgende:

[..]

ja, ff bellen naar tmobile of je nu alvast gebruik kunt maken van het iPhone abo met 3G internet en visual voicemail. Werd bij mij dezelfde dag nog geregeld, gewoon gezegd dat de verkoper zei dat het mogelijk was
Nou het lukt mij niet hoor! Ik heb dan naar orange gebeld, want als ik naar t-mobile bel moet ik mijn nummer ingeven en dat heb ik niet, maar bij Orange vertelde ze dat het niet kon... Hoe heb jij dat dan precies gedaan?
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_64879732
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:39 schreef newyorkcity het volgende:

[..]

Nou het lukt mij niet hoor! Ik heb dan naar orange gebeld, want als ik naar t-mobile bel moet ik mijn nummer ingeven en dat heb ik niet, maar bij Orange vertelde ze dat het niet kon... Hoe heb jij dat dan precies gedaan?
ik was al t-mobile abonnee en heb mijn abo telefonisch verlengd. de verkoper vertelde mij dat tijdens het gesprek dat zodra ik de iphone ontvangen had (mijn nieuwe abo gaat begin februari in) ik mijn abonnement alvast kon omzetten. dus toen ik de ihpone ontving heb ik even gebeld naar tmobile (1200 geloof ik) en kon het in eerste instantie niet, maar toen ik vertelde dat de verkoper het mij had toegezegd moest ze even wat navragen ofzo en kon het wel. ik heb iig geen orange, maar gewoon t-mobile
  zaterdag 10 januari 2009 @ 12:13:27 #247
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_64881197
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zit filmpjes te kijken over die nieuwe Palm telefoon en moet zeggen dat ik impressed ben! Denk dat dit de eerste potentiele iPhone killer is.

Het zijn er 5 dus je moet ff doorklikken maar het ziet er veelbelovend uit.
Mooi ding. Ze hebben goed gekeken naar de iPhone. Ik verbaas me er eigenlijk over dat Apple kennelijk geen patent heeft op de methode waarbij je met 2 vingers uitzoomt/inzoomt. Maar misschien is dat wel onmogelijk te patenteren.
pi_64887144
Waarom heeft iedereen zwart?
pi_64887354
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 15:28 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom heeft iedereen zwart?
misschien omdat mensen wit gewoon lelijk vinden voor een telefoon?
  zaterdag 10 januari 2009 @ 16:11:19 #250
20641 portier
pi_64888446
Wat moet je nou met een witte achterkant als de voorkant toch zwart is. Dat is waar je naar kijkt. Plus dat zwart gewoon mooier is .
GEILE VROUWPERSONEN!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 18:48:38 #251
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64893198
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 19:10 schreef Misan het volgende:

[..]

Is dat nou wat? Dat visual voicemail... moet het volgens mij nog steeds instellen

[Edit]
Op mijn iPhone staat nu ook Cydia, nog goede apps die ik moet installeren? Ben zelf bijvoorbeeld ontzettend te spreken of de 5 icons in je bar en het downloaden van youtube filmpjes.
pi_64893705
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 18:48 schreef Bellerophon het volgende:

[..]

Is dat nou wat? Dat visual voicemail... moet het volgens mij nog steeds instellen

[Edit]
Op mijn iPhone staat nu ook Cydia, nog goede apps die ik moet installeren? Ben zelf bijvoorbeeld ontzettend te spreken of de 5 icons in je bar en het downloaden van youtube filmpjes.
Kijk gewoon eens rond, alles is eigenlijk wel interessant!
Sbsettings is gewoon een must have netzo als cycorder en alle andere apps de in een van mijn laatste post staan
pi_64893843
Lang leve de Iphone? Je bedoelt een kort leven doordat zakkenrollers zichzelf benatten met een gestolen Iphone.

Tip 1: ga nooit met je iphone stappen. Neem je oldie mee. Ik was zaterdag wezen stappen en is zo uit mn broekzak gerold. Weg iphone, maar mn abo gaat gewoon door. Verzekering had ik niet, maar heeft ook geen zin gehad, tenzij iemand mij nu even in elkaar slaat als bewijs.
Anyways, de iphone is zo gewild dat je echt echt op moet letten dat ie niet gestolen wordt. Hopelijk zakt de marktwaarde snel hier in NL, want ook dat maakt ze razend populair, ze kosten nog al wat in Nederland.
  zaterdag 10 januari 2009 @ 19:14:46 #254
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64894005
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:06 schreef Flepke het volgende:

[..]

Kijk gewoon eens rond, alles is eigenlijk wel interessant!
Sbsettings is gewoon een must have netzo als cycorder en alle andere apps de in een van mijn laatste post staan
Sbsettings twijfelde ik nog even over, heb al wel BossPreffs en Cycorder en natuurlijk biteSMS, eindelijk in landscape-modus sms'en
pi_64901068
Even een reactie op de kleur wit/zwart:

Ik heb wit gekozen uiteindelijk. Ben niet de grootste fan van de combi (doe dan óf helemaal wit óf helemaal zwart). Maar goed, de keuze is op wit gevallen omdat mijn vriend al een zwarte heeft en op de tweede plaats omdat je op wit gewoon zo goed als geen krasjes ziet. Dat was mijn ervaring met de (supermooie ) LG Chocolote white .

Na 1 jaar rondzwerven in mijn tas en broekzak zag je er nauwelijks iets op. Op de zwarte van de vriend van mijn zus zag je de krassen wel goed (als ik het me goed herinner).
  zondag 11 januari 2009 @ 10:51:27 #256
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64908461
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Fokkedop het volgende:
Lang leve de Iphone? Je bedoelt een kort leven doordat zakkenrollers zichzelf benatten met een gestolen Iphone.

Tip 1: ga nooit met je iphone stappen. Neem je oldie mee. Ik was zaterdag wezen stappen en is zo uit mn broekzak gerold. Weg iphone, maar mn abo gaat gewoon door. Verzekering had ik niet, maar heeft ook geen zin gehad, tenzij iemand mij nu even in elkaar slaat als bewijs.
Anyways, de iphone is zo gewild dat je echt echt op moet letten dat ie niet gestolen wordt. Hopelijk zakt de marktwaarde snel hier in NL, want ook dat maakt ze razend populair, ze kosten nog al wat in Nederland.
da's kut zeg
voor zakkenrollers kun je je sowieso niet verzekeren
pi_64909245
okay.... ik ben een sukkel met dit soort dingen... en door dit topic denk ik al dat ik dat apparaat nooit zal snappen. is het een beetje lekker te doen als je a-technisch bent?

enne met een t-mobile abonnement kun je toch onbeperkt internetteN...gratis?
huh...weet jij niet wat edgen is?
  zondag 11 januari 2009 @ 11:44:21 #258
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64909324
ja en ja
pi_64909352
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:44 schreef bodylotion het volgende:
ja en ja
lol duidelijk antwoord!
pi_64909365
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Fokkedop het volgende:

Waar woon je?
Voor 50 euro valt er wel wat te regelen
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:40 schreef Edgerguy het volgende:
okay.... ik ben een sukkel met dit soort dingen... en door dit topic denk ik al dat ik dat apparaat nooit zal snappen. is het een beetje lekker te doen als je a-technisch bent?

Kom op zeg, zelfs mijn moeder kan er mee overweg...
Loop anders eens even een tmobile winkel binnen, daar kun je hem gratis uitproberen.(waarna je hem vervolgens natuurlijk wel simlockvrij uit belgie haalt)
pi_64910038
flepke:

simlockvrij uit belgie halen waarom is dat natuurlijk?.... ik wil wel graag ook onbeperkt internetten en dan zit ik sowiezo aan een abbonnement van een euro of 30 vast...of niet?
wat is dan het voordeel nog?
  zondag 11 januari 2009 @ 12:32:45 #262
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_64910374
quote:

Jazeker daar staat het zelfs om bekend. Elke gek kan ermee werken in tegenstelling tot bijvoorbeeld ondingen als de HTC's. (windows mobile = )
  zondag 11 januari 2009 @ 13:43:16 #263
20641 portier
pi_64912318
quote:
Je kan misschien wel makkelijk met de basisfuncties omgaan, maar wil je wel zo'n telefoon met zulke uitgebreide mogelijkheden?
quote:
Onbeperkt wel ja, maar gratis niet. Daar betaal je natuurlijk gewoon voor.
GEILE VROUWPERSONEN!
  zondag 11 januari 2009 @ 18:57:45 #264
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64922880
Hoe moet je trouwens apps (open source, zoals Mame) die je via een website download installeren op je iphone? Je moet dit bestand dan toch eerst via een bepaalde applicatie op je iphone krijgen?
pi_64923017
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef Bellerophon het volgende:
Hoe moet je trouwens apps (open source, zoals Mame) die je via een website download installeren op je iphone? Je moet dit bestand dan toch eerst via een bepaalde applicatie op je iphone krijgen?
Als je een bestand opent op een externe website wordt het automatisch geopend/gedownload/geinstalleerd via iTunes.
ijs_beer fan!
  zondag 11 januari 2009 @ 19:10:48 #266
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64923304
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef NanKing het volgende:

[..]

Als je een bestand opent op een externe website wordt het automatisch geopend/gedownload/geinstalleerd via iTunes.
Ja maar dat is toch via de pc? Kan het niet direct op de iPhone?
pi_64923772
Test het uit?
ijs_beer fan!
  zondag 11 januari 2009 @ 19:52:33 #268
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_64924832
edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Rossoneri op 11-01-2009 20:04:33 ]
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  maandag 12 januari 2009 @ 08:21:42 #269
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64938691
quote:
Op zondag 11 januari 2009 19:24 schreef NanKing het volgende:
Test het uit?
Gedaan en dat werkte niet heulemaal lekker
pi_64958109
Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat iemand mij belt, maar de telefoon niet overgaat. Pas na een tiental minuten krijg ik een sms dat ik een gemiste oproep heb.

Net wou mijn vriendin mij bellen en ze heeft 4x gebeld, waarvan 1x de telefoon overging, maar ik had geen gemiste oproepen. Pas veel later kreeg ik een bericht dat ik 4 oproepen gemist heb.

Ik heb ook gewoon vol bereik met mijn telefoon.. heel raar!

owhh btw.. hoe zet je de voicemail van de iphone aan? want mensen komen nu gewoon bij mijn t-mobile voicemail, ipv iphone. Ik heb keurig een intro ingesproken op mijn iphone.. toch hoor ik hem niet.
Dit keer zonder signature
  maandag 12 januari 2009 @ 18:23:16 #271
20641 portier
pi_64958689
Ik had laatst dat ik wel kon opnemen en bellen, maar ik hoorde de andere kant niet en de andere kant hoorde mij niet. En ik heb ook al regelmatig gehad dat mijn wekker wel afging, maar zonder geluid. En wat kleiner ongemak, ik heb ook af en toe dat het toetsenbord opeens voor bepaalde letters geen feedback meer geeft (dus letter die omhoog komt). En als je gebeld wordt dan blijft de telefoon app open staan als je weer ophangt, dus na ontgrendeling moet je die eerst weer weghalen.

Zitten nog een hoop rare dingen in.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_64959252
tis eigenlijk als volgt:

als ik mijn telefoon van slaapstand afhaal (of hoe heet die stand waar hij in gaat als je 1 minuut niks doet met telefoon), dan krijg ik soms dit te zien (kijk naar bereik):

een paar seconden later krijg ik dan opeens:

Dit gebeurt mij niet elke keer! Ik heb gewoon in mijn huis bereik, maar toch valt op één of andere manier soms mijn bereik weg.
quote:
Zitten nog een hoop rare dingen in.
en helaas blijven de updates nog uit
  maandag 12 januari 2009 @ 18:52:53 #273
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64959610
ik erger me er nog steeds altijd aan dat je moet ontgrendelen als je beeldscherm uit is geweest
  maandag 12 januari 2009 @ 20:18:55 #274
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_64963374
wellicht is het al eens (of vaak) besproken, maar is er een manier om te zorgen dat de sms die binnenkomt niet gelijk wordt weergegeven? Heb nu het codeslot erop staan, maar daar word ik nu al zat van..

*H2S bezit een witte sinds dit weekend..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_64965321
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef Here2Stay het volgende:
wellicht is het al eens (of vaak) besproken, maar is er een manier om te zorgen dat de sms die binnenkomt niet gelijk wordt weergegeven? Heb nu het codeslot erop staan, maar daar word ik nu al zat van..

*H2S bezit een witte sinds dit weekend..
Instellingen -> Algemeen -> Codeslot -> toegangscode invoeren -> Code aanzetten op 4 uur tijdsspanne -> Toon deel van SMS uitzetten.
  maandag 12 januari 2009 @ 22:26:37 #276
20641 portier
pi_64969947
quote:
Op maandag 12 januari 2009 18:41 schreef Ericjuh het volgende:
tis eigenlijk als volgt:

als ik mijn telefoon van slaapstand afhaal (of hoe heet die stand waar hij in gaat als je 1 minuut niks doet met telefoon), dan krijg ik soms dit te zien (kijk naar bereik):

[ afbeelding ]

een paar seconden later krijg ik dan opeens:

[ afbeelding ]

Dit gebeurt mij niet elke keer! Ik heb gewoon in mijn huis bereik, maar toch valt op één of andere manier soms mijn bereik weg.
[..]

en helaas blijven de updates nog uit
Ik weet niet of je je telefoon lang aan hebt staan, maar even herstarten lost alle problemen tot nu toe wel op bij mij.
quote:
Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef Skv het volgende:

[..]

Instellingen -> Algemeen -> Codeslot -> toegangscode invoeren -> Code aanzetten op 4 uur tijdsspanne -> Toon deel van SMS uitzetten.
Dat heeft hij dus waarschijnlijk al. Ik vind het ook waardeloos dat ze dat zo doen, als mn telefoon ergens ligt kan iedereen mijn berichten lezen. Zou gewoon een optie moeten zijn dat je die weergave uit kan zetten. Net zoals veel meer dingen gewoon een optie zou moeten zijn.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_64969987
Ik heb hier nog een N82 nieuw in doos liggen. Wat kan ik daar voor vragen en kan ik met mijn vodaphone een iPhone aanschaffen?
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_64970496
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:27 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik heb hier nog een N82 nieuw in doos liggen. Wat kan ik daar voor vragen en kan ik met mijn vodaphone een iPhone aanschaffen?
Gaat niet over de iPhone, maak een eigen topic
  dinsdag 13 januari 2009 @ 08:10:57 #279
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64978640
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef Skv het volgende:

[..]

Gaat niet over de iPhone, maak een eigen topic
Whehe
  dinsdag 13 januari 2009 @ 09:19:53 #280
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_64979655
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:26 schreef portier het volgende:

[..]

Ik weet niet of je je telefoon lang aan hebt staan, maar even herstarten lost alle problemen tot nu toe wel op bij mij.
[..]

Dat heeft hij dus waarschijnlijk al. Ik vind het ook waardeloos dat ze dat zo doen, als mn telefoon ergens ligt kan iedereen mijn berichten lezen. Zou gewoon een optie moeten zijn dat je die weergave uit kan zetten. Net zoals veel meer dingen gewoon een optie zou moeten zijn.

Die smsjes van jou zijn ook zóó spannend.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:49:31 #281
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64981884
azijnpissers!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 10:52:11 #282
20641 portier
pi_64981971
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 09:19 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Die smsjes van jou zijn ook zóó spannend.
Kleuter.
GEILE VROUWPERSONEN!
pi_64984305
vanmorgen kreeg ik deze

ze zijn ook zo lekker op tijd
  dinsdag 13 januari 2009 @ 12:03:57 #284
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_64984684
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Slein83 het volgende:
vanmorgen kreeg ik deze

[ afbeelding ]

Ik kreeg hem net ook
------------------
pi_64985267
Ik ook. Heb vandaag al 8 sms-jes van T-Mobile ontvangen.

Lijkt niet helemaal goed te gaan daar

Zie ook: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/8872
quote:
Vanochtend heeft T-Mobile duizenden bezitters van een iPhone de stuipen op het lijf gejaagd door ze een SMSje te sturen waarin staat dat hun mobiele nummer met ingang van morgen naar T-Mobile overgezet zal worden.

Navraag bij T-Mobile door enkele klanten heeft uitgewezen dat het hier gaat om een fout in de systemen van de van oorsprong Duitse provider. De inhoud van de SMS:

"Morgen zal de overzetting van uw huidige nummer naar T-Mobile plaatsvinden. Heeft u vragen, bel T-Mobile klantenservice 0800-7111"

Het moge duidelijk zijn dat de lijnen van de T-Mobile klantenservice momenteel roodgloeiend staan. Wij hebben T-Mobile inmiddels ook om uitleg gevraagd. Later meer. . .
pi_64985866
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ook. Heb vandaag al 8 sms-jes van T-Mobile ontvangen.

Lijkt niet helemaal goed te gaan daar

Zie ook: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/8872
[..]

Is gewoon de schuld van de stagair "He, waar is dat knoppie voor, oeps "
pi_64986926
quote:
vanmorgen kreeg ik deze

[ afbeelding ]
Ik ook. Drie keer..

[ Bericht 2% gewijzigd door Skv op 13-01-2009 13:35:25 ]
  dinsdag 13 januari 2009 @ 13:42:16 #288
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_64988125
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:37 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Is gewoon de schuld van de stagair "He, waar is dat knoppie voor, oeps "
Kan gebeuren he
pi_64989146
quote:
vanmorgen kreeg ik deze

[ afbeelding ]

ik zat vanmorgen idd al weer te vloeken dat ik weer gezeik heb met t-mobile.. Valt dus nog mee!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:31:26 #290
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_64989870
quote:
vanmorgen kreeg ik deze

[ afbeelding ]

haha ik kreeg m ook
pi_65007294
Lekker irritant trouwens, laptop opnieuw geïnstalleerd, iphone opnieuw gesynchroniseerd en hop al mijn podcasts pleite

dinsdag 13 januari 2009 @ 22:58:00 #292
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_65010776
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef Misan het volgende:

ik was al t-mobile abonnee en heb mijn abo telefonisch verlengd. de verkoper vertelde mij dat tijdens het gesprek dat zodra ik de iphone ontvangen had (mijn nieuwe abo gaat begin februari in) ik mijn abonnement alvast kon omzetten. dus toen ik de ihpone ontving heb ik even gebeld naar tmobile (1200 geloof ik) en kon het in eerste instantie niet, maar toen ik vertelde dat de verkoper het mij had toegezegd moest ze even wat navragen ofzo en kon het wel. ik heb iig geen orange, maar gewoon t-mobile
He, intresting. Ik heb deze Iphone namelijk op het oog. Over 3 maanden loopt mijn abonnement af.
En aangezien de lader kapot is wel intresse in een nieuwe telefoon (na 2 jaar sowieso wel fijn).
Het zou dan mooi zijn als je dan al het nieuwe abonnement kan overnemen
Zit nu namelijk nog bij Orange, en heb orange world als internet....
  woensdag 14 januari 2009 @ 00:30:12 #293
50442 DaMook
pi_65014597
Ik heb vandaag mijn logitech Pure-Fi Anytime binnengekregen. Hierbij krijg ik de melding dat mijn iphone niet compatible is met dat apparaat. Volgens de site van Logitech is ie wel geschikt voor de iphone 1g, anders had ik hem uiteraard ook niet besteld. Heb al het stof dat in de connector zat al weggehaald, maar krijg deze melding nog steeds. Iemand een oplossing hiervoor ?

http://www.logitech.com/index.cfm/sp.../4782&cl=nl,nl

pi_65079724
klopt het dat belstatus niet werkt?
pi_65085435
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 00:30 schreef DaMook het volgende:
Ik heb vandaag mijn logitech Pure-Fi Anytime binnengekregen. Hierbij krijg ik de melding dat mijn iphone niet compatible is met dat apparaat. Volgens de site van Logitech is ie wel geschikt voor de iphone 1g, anders had ik hem uiteraard ook niet besteld. Heb al het stof dat in de connector zat al weggehaald, maar krijg deze melding nog steeds. Iemand een oplossing hiervoor ?

http://www.logitech.com/index.cfm/sp.../4782&cl=nl,nl
Staat er idd niet bij dat het voor de 3g versie is.. ik had altijd gedacht dat een eerste generatie iphone/ipod en de 3g dezelfde aansluiting hadden. Heb je al een ipod/1ste gen. iphone geprobeerd? want misschien werkt je setje gewoon niet.
pi_65087474
Prachtig hoe iemand hier met een Nokia niks heeft te zoeken, maar praten over smsjes kan wel.

Heerlijk

Positief hoor !
pi_65088435
Kan nauwlijks smsen 'Fout bij het versturen'
pi_65088922
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 21:58 schreef no1uknow het volgende:
Kan nauwlijks smsen 'Fout bij het versturen'
Minder.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 00:02:48 #299
50442 DaMook
pi_65093599
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Staat er idd niet bij dat het voor de 3g versie is.. ik had altijd gedacht dat een eerste generatie iphone/ipod en de 3g dezelfde aansluiting hadden. Heb je al een ipod/1ste gen. iphone geprobeerd? want misschien werkt je setje gewoon niet.
Nou ik heb dus een 1st gen en geen 3g . En er staat bij op de site van logitech dat ze beide moeten werken.

pi_65094493
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef apengek het volgende:
klopt het dat belstatus niet werkt?
Moet je opnieuw weer instellen. Althans zo heeft het mijn probleem wel verholpen.
pi_65102527
Hallo allemaal,

Heb twee problemen met mijn Iphone 3G.
De eerste is dat ik geen reservekopien meer kan maken.
Heb nu alleen nog maar een backup van 3 maanden geleden.

Het tweede probleem is dat ik maar 2 gig vrij heb op mijn Iphone terwijl er ik alle muziek, ringtones en video's heb verwijderd.
Er staat dat er meer dan 4gig aan overige bestanden op staan maar dat klopt niet.
Op een Iphone forum is er ook iemand met dit probleem maar daar staat helaas nog geen oplossing.

Syncen lukt wel gewoon. Voor de duidelijkheid heb ik nog twee plaatjes toegevoegd.

Alvast dank!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')