quote:• Afmetingen - 115,5 x 61,1 x 12,3mm
• Gewicht - 133 gram
• Scherm - 3.5 inch - 320 x 480 (163 ppi)
• Opslag - 8GB of 16GB (waarvan ongeveer 500 MB wordt ingenomen door het OS)
• Camera - 2.0 megapixels
• Kleur - zwart (8GB) & wit of zwart (16GB)
• UMTS/HSDPA - 850, 1900, 2100 MHz
• GSM / EDGE - 850, 900, 1800, 1900 MHz
• Wi-Fi - 802.11b/g (met geavanceerde beveiligingsopties zoals WPA2 en 802.1X)
• Wi-Fi - Bluetooth 2.0 + EDR
• Batterij
- Lithium
- Bellen - tot 10 uur met 2G en tot 5 uur met 3G
- Internet - tot 7 uur met Wi-Fi en tot 6 uur met 3G
- Video - tot 7 uur
- Audio - tot 24 uur
- Standby - tot 300 uur
• Aansluitingen e.d.
- 30 pins iPod dock aansluiting
- 3.5mm jack met audio en microfoon ondersteuning
- SIM kaart houder
- Ingebouwde luidspreker
- Ingebouwde microfoon
• Fysieke knoppen:
- Volume luider / zachter
- Geluid aan / uit
- Sluimer / Waakstand
- Thuisknop
In de doos zit: iPhone 3G, stereoheadset met microfoon, dockconnector-naar-USB-kabel, USB-lichtnetadapter, documentatie, reinigings- en poetsdoekje en een pinnetje voor het plaatsen van de simkaart.
quote:0 tot 3 maanden: ¤120
3 tot 6 maanden: ¤90
6 tot 9 maanden: ¤70
9 tot 12 maanden: ¤50
vanaf 12 maanden: gratis
Ja. Voor 7 euro p/m.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:28 schreef bodylotion het volgende:
zijn hier mensen die hun iPhone verzekerd hebben bij T-Mobile?
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:55 schreef Stinosss het volgende:
dus als jij je iPhone in de wasmachine doet krijg je een nieuwe?
maar gingen ze bij jou ook opeens 20 euro afschrijven?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja. Voor 7 euro p/m.
Ben tegen alles behalve diefstal verzekerd. Valschade, waterschade noem maar op.
Ze schrijven per 3 maanden af.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef bodylotion het volgende:
[..]
maar gingen ze bij jou ook opeens 20 euro afschrijven?![]()
ik dacht gisteravond trouwens even dat m'n net nieuwe iPhone (vorige week dinsdag) was overleden.
beeld deed het zo ineens niet meer, en hij reageerde nergens meer op - ook niet op de fysieke knoppen.
iTunes herkende hem gelukkig wel waarna ik hem helemaal gereset heb. zijn er meer mensen die dit probleem gehad hebben? vond het nogal vreemd
aah okeequote:Op zaterdag 27 december 2008 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze schrijven per 3 maanden af.
Tag1-Saal1-Slot20:30--ID2976-hacking_the_iphone-Main-2008-12-27T20:30:04+0100.ogmquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:42 schreef Swindler het volgende:
een leuke presentatie over de Iphone nu live bezig ;
mms://streaming-25c3.fem-net.de/saal1
Kijk even in dit topic: Apple iPhone Apps-topicquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Is er al een applicatie om 3G eenvoudig aan/uit te zetten vanaf het hoofdscherm? Zonder 3G kun je veel batterijduur besparen, maar ik vind het een gedoe om elke keer alle menu's te doorlopen en te switchen tussen 3G en het gewone netwerk. Ik heb standaard dus maar gewoon 3G aan en op zich gaat dat prima, maar een dergelijke app zou ik wel zien zitten.
Topple is inderdaad een toffe game overigens.
Zal er waarschijnelijk niet komen. Want dat systeem gedeelte is niet toegangelijk met de huidige SDK. Dus de programma's mogen daar niets in veranderen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Is er al een applicatie om 3G eenvoudig aan/uit te zetten vanaf het hoofdscherm? Zonder 3G kun je veel batterijduur besparen, maar ik vind het een gedoe om elke keer alle menu's te doorlopen en te switchen tussen 3G en het gewone netwerk. Ik heb standaard dus maar gewoon 3G aan en op zich gaat dat prima, maar een dergelijke app zou ik wel zien zitten.
De presentatie over de software unlock neem ik aan (?)quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:42 schreef Swindler het volgende:
een leuke presentatie over de Iphone nu live bezig ;
mms://streaming-25c3.fem-net.de/saal1
Yupquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:51 schreef Slein83 het volgende:
[..]
De presentatie over de software unlock neem ik aan (?)
quote:Hacking the iPhone
Pwning Apple's Mobile Internet Device
Apple's iPhone has made a tremendous impact on the smartphone market and the public consciousness, but it has also highlighted their desire to carefully control the device with draconian restrictions. These restrictions prevent users from choosing to run third-party applications unauthorized by Apple and using the devices on carriers not approved by Apple.
Since its release, a tremendous amount of effort has been made to remove these restrictions for the benefit of the community. A year later, we have now learned much about its inner workings and have methods to circumvent these restrictions. This talk will summarize what we have learned about the internal architecture of the iPhone platform, its security, and the ways we have found to defeat these security measures.
Links
* Our website/wiki
* Our blog
quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
Zonder te willen spammen wil ik jullie even behoeden voor de veel te dure beschermingsfolie bij de Apple Store. Ik heb op eBay.nl (dus vanuit Nederland) een beschermfolie besteld voor 1 euro zoveel en het ziet er echt perfect uit. Zoekterm: iPhone + folie
[ afbeelding ]
iPhone goed ontvetten en het folie er heel voorzichtig opdoen (zodat er geen luchtbubbels onder komen) en het werkt echt perfect. Gaat absoluut niet ten koste van het beeld of van de gevoeligheid van het touchscreen. Er is nog een bijkomend voordeel: je ziet véél minder vingerafdrukken op je iPhone!
Er zijn trouwens ook spiegelfolies te koopAls je iPhone uit staat is het een spiegel, zet je hem aan dan zie je gewoon de iPhone.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jahoor SBSettings werkt prima, wel ff een jailbreak uitvoeren. Maar je kan zowel 3G als EDGE uitschakelen en natuurlijk SSH.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:13 schreef Wepeel2 het volgende:
Topple is inderdaad een toffe game overigens.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:25 schreef DaMook het volgende:
Kun je apps weer verkopen, ik heb ondertussen al een aantal apps waar ik echt niets mee doe en aan heb
. Leuk die appstore
.
Maar dat hoeft dan juist niet meer. Als het 'terugbreng-dee' zou werken, zouden ontwikkelaars geen tijd meer hoeven te steken in het maken van 'lite-versies' (hoewel dat misschien weinig moeite voor ze is).quote:Op zondag 28 december 2008 13:07 schreef Stinosss het volgende:
Daarom kun je tegenwoordig veel ''Lite-'' versies van games en dergelijk downloaden.
Een trail-versie van "x" dagen is een veel gevraagde feature van Dev-ers aan Apple. En aangezien Apple ook is ingegaan op de grote vraag van het geven van promo versies verwacht ik het wel in de toekomst.quote:Op zondag 28 december 2008 13:32 schreef sunmoonstar het volgende:
Maar dat hoeft dan juist niet meer. Als het 'terugbreng-dee' zou werken, zouden ontwikkelaars geen tijd meer hoeven te steken in het maken van 'lite-versies' (hoewel dat misschien weinig moeite voor ze is).
Ik blijf het een goed plan vinden!
vond ik ook alquote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef ChRoNiC het volgende:
Blijft een geweldig apparaat. Alleen jammer dat die mute knop zo ontzettend brak is. Ik ben bang dat die de 2 jaar niet gaat volmaken..
Eerdere versies van de 3G brak de mute knop idd af, echter de nieuwe hoor je er niks meer over. Zal overigens echt nog wel een keer gebeuren, maar bij "normaal" gebruik zou het niet mogen.quote:Op zondag 28 december 2008 13:18 schreef ChRoNiC het volgende:
Blijft een geweldig apparaat. Alleen jammer dat die mute knop zo ontzettend brak is. Ik ben bang dat die de 2 jaar niet gaat volmaken..
Lees dit ffe. Misschien wel interessant voor je: http://www.iphoneclub.nl/(...)rlijn-een-terugblik/quote:Op zondag 28 december 2008 15:20 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten komt het Dev team 31 dec met de sim unlock tool voor de Iphone. Nu ben ik van plan mijn Iphone te unlocken (ik heb momenteel nog een T-mobile prepaid kaart erin) en er een abbo met mobiel internet op te knallen.
Nu vraag ik mij af welke abbo/mobiel internet deal jullie hebben afgesloten en welke aan te raden is. Belangrijk voor mij is voornamelijk onbeperkt internetten. De hoeveelheid belminuten of smsjes die er bij worden aangeboden kan wat mijbetreft redelijk minimaal blijven.
Ik had mijn ogen laten vallen op Vodafone Sim Only 1 Jaar. 50 of 100 Belminuten + Blox
Totale kosten dan ongeveer 17 of 20 euro per maand. Doen/niet doen?
Opties en dan gebruik layout ook mobiel (als je de baggerlayout hebt)quote:Op zondag 28 december 2008 21:05 schreef Flepke het volgende:
Hoe krijg ik de normale fok layout op mijn iphone ?
Trouwens, ik gebruik nu dtunes, is er iets vergelijkbaars dat de muziek wel in de ipod functie komt?
Bedankt!, wel vaag op fok log ik iedere keer na 1 pagina bekeken te hebben uit meer menen hier last van?quote:Op zondag 28 december 2008 21:14 schreef NanKing het volgende:
[..]
Opties en dan gebruik layout ook mobiel (als je de baggerlayout hebt)
Dat komt omdat je waarschijnlijk je account gekoppeld hebt aan een IP adres. Even alle clients uitloggen en weer inloggen op je iPhone.quote:Op maandag 29 december 2008 00:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Bedankt!, wel vaag op fok log ik iedere keer na 1 pagina bekeken te hebben uit meer menen hier last van?
Ik verwacht deze zilveren versie vandaag of morgen (ligt eraan of de post nowadays veel vertraging heeft)quote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 29 december 2008 07:48 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Ik verwacht deze zilveren versie vandaag of morgen (ligt eraan of de post nowadays veel vertraging heeft)![]()
Overigens nieuw via Marktplaats gekocht, scheelt paar muntjes en veel (lever)tijd.
witte behuizing......
Ohja, leuke tool :
- Where To ? (gebruikt je GPS positie om vanuit daar een dichtbijzijnd restaurant o.i.d. te vinden, kan makkelijk zijn)
- Animoto (leuke promo-filmpjes laten renderen van je foto's op je iPhone)
- Blogpress (vanaf je iPhone berichten / foto's uploaden naar je Wordpress blog)
(- wptouch -> plugin voor je Wordpress zodat je blog er op je iPhone strak uitziet)
Maar dat de mirror screen bekrast is toch niet zo erg, ik bedoel, het drukt toch niet door zodat je iPhone bekrast?quote:Op maandag 29 december 2008 13:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben benieuwd.![]()
Ik zag wel op reviews dat die mirrorscreen snel krast. Vraag me ook af of dat met die achterkant zo is.
Anders een Invisible shield van de oude iPhone eroverheen doen?
Bedankt maar nadat ik het net even heb geprobeerd werkt helaasch het nog steeds nietquote:Op maandag 29 december 2008 00:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat komt omdat je waarschijnlijk je account gekoppeld hebt aan een IP adres. Even alle clients uitloggen en weer inloggen op je iPhone.
Backgrounder aanstaan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb ook een probleem met mn iPhone sinds vanmiddag.. Er blijft constant staan dat ik een sms heb ontvangen. Maar er is helemaal geen nieuwe sms! Er blijft dus een 1'tje staan bij de SMS applicatie zonder dat er een nieuwe sms is..
Hoezo niet restoren?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:35 schreef ChRoNiC het volgende:
Geen JB of iets van dat soort. Alleen een zooitje Appstore apps. Opnieuw opgestart reeds geprobeerd, zo eens simkaart eruit. Misschien werkt dat.
Nog niet gerestored omdat ik dat liever niet doe..
Waarom ga je niet eerst gewoon naar de T-Mobile store?quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:48 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand bekent met dit soort dingen? Ik heb geprobeerd Solid Vision (officiele 'reparateur' van iPhone) te bellen maar nog niet te pakken gekregen. Ik ga proberen eerst iets van een prijs bij hen los te krijgen en daarna contact opnemen met T-Mobile.
Iemand die dit heeft laten repareren via de officiele weg, en hoeveel kost dat?
Voorderest helemaal top dat ding hoor, kan hem ondanks de barsten ook nog volledig gebruiken, maar pas nu wel beter op.
Nooit tijd voor, ik werk er vlakbij, maar altijd te druk voor in m'n lunchpauze en werk dan ook nog is soms 6 dagen per week, en ik heb meer te doen dan alleen werken uiteraard.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:49 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Waarom ga je niet eerst gewoon naar de T-Mobile store?
Laten vallen ja.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:56 schreef Stinosss het volgende:
Via de officiële weg is dat veel te duur! Kijk even op GoT, daar zijn meer mensen die met hetzelfde probleem zaten. Zijn genoeg bedrijfjes die zoiets vaak veel goedkoper kunnen repareren.
Waarom zit die barst erin btw? Laten vallen oid?
Hier een uitgebreide ervaring op Fok!: Reparatie iPhone bij PDATech.nlquote:Op dinsdag 30 december 2008 23:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Laten vallen ja.
Waarom ik het dus liever via de officiele weg doe, is omdat je bij 'andere bedrijven' de kans hebt dat je je garantie kwijt bent.
Maar ik vroeg naar ervaring, dus als die er zijn, graag
Heb ik lang geleden ook al een keer gehad. Als je de sms-applicatie opent, gaat hij dan nu altijd meteen naar de smsgeschiedenis van 1 bepaald contact? Zo ja, dan lost het wissen van de smsjes van die persoon je probleem op.quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:25 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik heb ook een probleem met mn iPhone sinds vanmiddag.. Er blijft constant staan dat ik een sms heb ontvangen. Maar er is helemaal geen nieuwe sms! Er blijft dus een 1'tje staan bij de SMS applicatie zonder dat er een nieuwe sms is..
Oh. Bij mij staat er geen iphone in de verkennerquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:11 schreef Merkie het volgende:
Hoezo is het omslachtig? De iPhone wordt als digitale camera herkend door Windows, heel makkelijk lijkt mij.
Ik heb het stuurprogramma al verwijderd en opnieuw laten detecteren door Windows maar hetzelfde probleem.quote:Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Instellingen -> Nieuwe gegevensquote:Op donderdag 1 januari 2009 23:52 schreef Misanthropist het volgende:
ik kan trouwens nergens vinden hoe ik instel hoevaak mail opgehaald wordt (het liefst per account in te stellen), iemand enig idee waar ik dat kan instellen?
thanksquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:36 schreef Junkie het volgende:
[..]
Instellingen -> Nieuwe gegevens
(4e icoon (met klok) van boven)
Ligt eraan wat voor site je bedoelt......quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:00 schreef c0nd0r het volgende:
TVPtje maar weer
Iemand een mooie tutorial over hoe je een site kan maken voor iPhone?
[
Ja dat klopt en is idd irritantquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:56 schreef portier het volgende:
Klopt het dat als je gebeld wordt, je ophangt en dan later je iPhone van de vergrendeling afhaalt je steeds in de Telefoon app uitkomt die je dan eerst moet sluiten voor je wat anders kan doen? En kan je dit uitzetten? Want het is irritant.
Welke plugin gebruik je?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:19 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor site je bedoelt......
Ik heb zelf Wordpress draaien en als je daarvoor een plugin upload, merk je gewoon via de browser op je PC niets, maar als je dan je site benadert mbv. je iPhone, dan krijg je een keurige iPhone layout. Simpel en makkelijk.
Ik bedoel in principe gewoon een layout inderdaad heb nu al wel een simpel iets maar iets als ebuddy.com die heeft wel een mooie iPhone layout.. Zoiets bedoel ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:19 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor site je bedoelt......
Ik heb zelf Wordpress draaien en als je daarvoor een plugin upload, merk je gewoon via de browser op je PC niets, maar als je dan je site benadert mbv. je iPhone, dan krijg je een keurige iPhone layout. Simpel en makkelijk.
Ik gebruik gewoon een theme: WP Mobile Edition 2.1quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:33 schreef WebbySP het volgende:
wptouch
Deze gewoon in je map plugins uploaden en klaar.........
Dankje!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 19:04 schreef Misanthropist het volgende:
Ik gebruik gewoon een theme: WP Mobile Edition 2.1
Deze draait gewoon naast je huidige theme en is alleen te zien op GSM's
Ja want dat heeft er erg veel mee te maken! Helemaal up to date, restoren niet omdat dat nergens voor nodig is. Hij is inmiddels gefixt, heb het gesprek van dat contactpersoon waar het mis mee ging gewist en nu nergens meer last van.quote:Op dinsdag 30 december 2008 23:44 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hoezo niet restoren?
Je hebt zeker er ook nog een hele oude firmware opstaan?
Dit dusquote:Op woensdag 31 december 2008 09:35 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Hier een uitgebreide ervaring op Fok!: Reparatie iPhone bij PDATech.nl
[..]
Heb ik lang geleden ook al een keer gehad. Als je de sms-applicatie opent, gaat hij dan nu altijd meteen naar de smsgeschiedenis van 1 bepaald contact? Zo ja, dan lost het wissen van de smsjes van die persoon je probleem op.
Geen manier om het aan te passenquote:
Werkelijk waar geen idee.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 11:08 schreef portier het volgende:
[..]
Geen manier om het aan te passen?
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:15 schreef newyorkcity het volgende:
Mijn contract loopt 24 april af, en mag 110 dagen daarvoor verlengen.
Dat is maandag! Joepie!!
Maar even een vraagje. Weet iemand hoe die app heet waarmee je kan checken hoeveel van je abo je hebt verbeldt?
Wat is er mis met T-mobile dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
![]()
------
Neem nou geen tmobile![]()
Nouja je bedoeld denk ik deze:
http://www.p-edge.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=54
Kan, http://www.ipuhelin.com/en/safariplus/ bezoeken op je telefoon en de juiste optie kiezen. Volgen wat er wordt uitgelegd en het kan.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:25 schreef Fukjoeman het volgende:
Sinds kort ook in het bezit. 1 kritiekpunt alvast: wanneer je tussen internetpaginas switcht worden ze altijd opnieuw geladen. Hoogst irritant. Is dit te verhelpen of doe ik iets fout?
Verder wel een prachtige telefoon _ O_
Belstatus (betaald)quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:15 schreef newyorkcity het volgende:
Dat is maandag! Joepie!!
Maar even een vraagje. Weet iemand hoe die app heet waarmee je kan checken hoeveel van je abo je hebt verbeldt?
Mijn contract liep op 1 april af, maar via de webshop kan je al eerder verlengen.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 12:15 schreef newyorkcity het volgende:
Dat is maandag! Joepie!!
Half waar. Een maand geleden of zo is er wel een itempje over geweest bij Kassa, maar dan niet over T-Mobile. Het ging over KPN (of Hi). Streaming video/audio wordt bij KPN uitgesloten van de fair-use policy en wordt extra in rekening gebracht.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:40 schreef newyorkcity het volgende:
Nog even een vraagje.
Ik zie op de site van T-mobile nergens een uitzondering op het onbeperkt gebruik maken van internet. Is die er ook niet? Mijn moeder had het namelijk over een uitzending van Kassa en daar was iemand die vertelde dat het niet zo was... Weet niet of dit waar is hoor...
O vaag! Heb gebeld met de klantenservice en daar zeiden ze 110 dagen. Maar, hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:03 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Mijn contract liep op 1 april af, maar via de webshop kan je al eerder verlengen.
Let er wel even op dat je je abo al per direct naar het iphone abo laat omzetten, anders loop je te internetten op je oude oude abo.
Ik heb gewoon ingelogd met mijn account op de t-mobile site. Bij Mijn Abonnement heb ik geloof ik 'Wijzig Abonnement' gedaan en daar stond bij dat ik in aanmerking kwam voor een contractverlenging.quote:Op zondag 4 januari 2009 11:31 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
O vaag! Heb gebeld met de klantenservice en daar zeiden ze 110 dagen. Maar, hoe werkt dat dan?
Is het deze link?
http://www.t-mobile.nl/pe(...)ract-vernieuwen.aspx
Bij de klantenservice vertelde ze wel dat als je van Orange komt, je nog extra voordeel kunt krijgen...
Dat heb je dus niet neem ik aan als je via de site verlengd?
En hoe zog je ervoor dat je abo gelijk wordt omgezet dan?
Ok, ik hoop dat het klopt en dat ik maandag idd mag verlengen. Ik kan me namelijk niet inloggen bi t-mobile omdat ik Orange heb, en dat dus niet hetzelfde is. Ik wacht maar af..quote:Op zondag 4 januari 2009 12:53 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon ingelogd met mijn account op de t-mobile site. Bij Mijn Abonnement heb ik geloof ik 'Wijzig Abonnement' gedaan en daar stond bij dat ik in aanmerking kwam voor een contractverlenging.
Extra voordeel krijg je geloof ik ook wel. Normaal betaal je namelijk 160 euro bij voor een 16gb iphone in combinatie met een i-150 abo. Als je echter inlogt met je huidige t-mobile account dan zie je dat je hem gratis kunt krijgen.
Maar als je het maandag toch kunt regelen kun je beter naar de winkel gaan. Kun je hem meteen meekrijgen.Als ze je laten bijbetalen voor een iphone dan kun je echter beter via de site bestellen. Maar ik neem aan dat het in de winkel hetzelfde geregeld is als op de website.
Iemand ervaring met Vodafone+Blox, en heeft iemand een vergelijkbaar abbo maar dan goedkoper bij een andere provider? Let me know please, TSquote:Uw Vodafone-pakket
Aantal: Per maand Eenmalig
Product
Sim Only 150 ¤ 0,00
Abonnement
Basis Sim Only 22,50 1 jaar ¤ 22,50 ¤ 0,00
Extra's:
Zorgeloos internet BloX ¤ 9,50 ¤ 0,00
Uw voordeel
+ van ¤ 22,50 voor ¤ 13,50 ¤ 9,00- ¤ 0,00
+ Geen aansluitkosten ¤ 0,00 ¤ 0,00
+ Gratis thuisbezorgd ¤ 0,00 ¤ 0,00
Totaal : ¤ 23,00 ¤ 0,00
dan doe je het toch lekker niet?quote:Op zondag 4 januari 2009 14:20 schreef Skv het volgende:
Kunnen we het hier niet gewoon over de iPhone in zn algemeen hebben, niet alleen maar gezeik met mensen die te lui zijn om zelf hun abonnement uit te zoeken? Ik ga echt jullie rotzooi niet uitzoeken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat klopt, ben bang dat het bij mij ook gaat afbreken.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn knopje om de telefoon stil te krijgen is afgebroken. Ontzettend slechte kwaliteit.
ben er wel tevreden mee, nu hopen dat de dekking van Telfort enigzins redelijk is!quote:Telfort sim only 200 (12 mnd) ¤ 6,95 p.mnd.
Actie: Nu 12 maanden ¤ 6,95 per maand
+100 SMS-berichten, van ¤6,95 voor ¤2,00 p/mnd ¤ 2,00 p.mnd.
+Surf & mail onbeperkt voor ¤ 7,95 per maand ¤ 7,95 p.mnd.
Kosten eenmalig : ¤ 0,00
Kosten per maand : ¤ 16,90
Ja, hebben dat knopje geplakt als ik me niet vergis.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn knopje om de telefoon stil te krijgen is afgebroken. Ontzettend slechte kwaliteit.
Hoe ben je aan die iPhone gekomen dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 00:13 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Vanmiddag mijn Iphone simlock vrij gemaakt met behulp van yellowsn0w![]()
Dewelke is dat dan op die safariplus pagina ?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:01 schreef Skv het volgende:
Deze dus http://ipuhelin.com/en/safariplus/__l__#javascript:(function(){var%20a=document.getElementsByTagName(%27a%27);for(var%20i=0,j=a.length;i%3Cj;i++){a[i].removeAttribute(%27target%27);var%20img=a[i].getElementsByTagName(%27img%27);for(var%20k=0,l=img.length;k%3Cl;k++){if%20(img[k].getAttribute(%27class%27)==%27new-window%27){img[k].parentNode.removeChild(img[k]);}}}})();
Tot op heden geen problemen ondervonden!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef dnzl het volgende:
Meer mensen die geen internet (TMobile - 3G) hebben sinds gister?
Orange en t-mobile zijn toch samengegaan? Dan zou je in principe gewoon per direct je huidige abonnement moeten kunnen omzetten. Mits je nu een goedkoper abo hebt. Ik zou gewoon even de klantenservice bellen. Zo heb ik het ook geregeld.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef newyorkcity het volgende:
Joepie!
Nu hoor ik er ook bij, heb ook een iPhone
even 1 vraagje ik heb nog 3 maanden Orange, en dus niet onbeperkt internet. Wat moet ik allemaal uitzetten wil ik niet per ongeluk online gaan. Heb trouwens thuis wel draadloos wifi.. Dat wil ik thuis wel kunnen gebruiken.
quote:Mobile biedt je altijd de mogelijkheid om naar een hoger of ander soort abonnement over te stappen. Heb je bijvoorbeeld T-Mobile Relax, maar wil je liever T-Mobile Flex, dan kun je hieronder je abonnement wijzigen.
Aan het overstappen zijn een aantal regels verbonden. De belangrijkste regels hebben wij voor je op een rij gezet. Voor meer informatie bel je met de T-Mobile Klantenservice, via 0800 - 7111 (gratis).
- Binnen de duur van je contract kun je éénmaal per maand je tariefplan verhogen.
- Bij een overstap van Relax naar Flex verlies je je opgespaarde belminuten.
- Bij een overstap van Flex naar Relax verlies je je opgespaarde beltegoed.
- Bij een overstap binnen een tariefplan (bijvoorbeeld van Relax naar Relax) behoud je je beltegoed en belminuten.
- Je kunt binnen een contractperiode alleen kiezen voor een tariefplan dat hoger ligt dan je huidige tariefplan.
Prima dekking hier.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef dnzl het volgende:
Meer mensen die geen internet (TMobile - 3G) hebben sinds gister?
Doe eens moeite voordat je wat vraagt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef bodylotion het volgende:
kan die 'toetsen'vergrendeling ook uit trouwens?
instellingen>algemeenquote:Op maandag 5 januari 2009 20:19 schreef bodylotion het volgende:
kan die 'toetsen'vergrendeling ook uit trouwens?
Mmm vaag. Morgens eens even bellen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:15 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Orange en t-mobile zijn toch samengegaan? Dan zou je in principe gewoon per direct je huidige abonnement moeten kunnen omzetten. Mits je nu een goedkoper abo hebt. Ik zou gewoon even de klantenservice bellen. Zo heb ik het ook geregeld.
Website t-mobile:
[..]
3G heeft betrekking op het gebruiken van het snellere 3G netwerk. Als je geen data wilt gebruiken dan moet je dataroaming uitschakelen. Zie hier een uitleg:quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Mmm vaag. Morgens eens even bellen.
Weet je toevallig ook antwoord op mijn andere vraag?
Als ik de button g3 gewoon uitzet kan ik nooit op internet?
Ok, dan zou het wel kloppen van dat apple logo.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:04 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
3G heeft betrekking op het gebruiken van het snellere 3G netwerk. Als je geen data wilt gebruiken dan moet je dataroaming uitschakelen. Zie hier een uitleg:
http://www.iphoneclub.nl/(...)tijdens-de-vakantie/
En dat Apple logo staat bij het opstarten wel even in beeld ja. Maar je zet je telefoon natuurlijk niet continu aan/uit. Bij elke PDA duurt het opstarten langer dan bij een gewone telefoon.
heb ik gedaan, en ik ga er van uit dat je me verkeerd hebt begrepen.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:41 schreef portier het volgende:
[..]
Doe eens moeite voordat je wat vraagt.
Oh kom op zeg, je hebt echt geen moeite gedaan. Het kost ongeveer 3 seconden om die instelling in het menu van je iPhone/Touch te vinden.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef bodylotion het volgende:
[..]
heb ik gedaan, en ik ga er van uit dat je me verkeerd hebt begrepen.
met vergrendeling bedoel ik die vergrendeling waarbij je de slider van links naar rechts moet sliden (wat elke keer moet als het beeldscherm uit is geweest)
Wat hij bedoelt kun je niet uitschakelen in Instellingen --> Algemeen. Hij bedoelt als je op de sleep/wake button drukt. Als je daarna op de home of dezelfde knop druk moet je nog een keer de telefoon ontgrendelen en dat gedeelte kun je niet uitschakelen. Volgens mij bedoelt hij dat. Hij wil gewoon direct het menu zien als hij op de home knop drukt en niet dan ontgrendel dingetje.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef portier het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, je hebt echt geen moeite gedaan. Het kost ongeveer 3 seconden om die instelling in het menu van je iPhone/Touch te vinden.
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:07 schreef dnzl het volgende:
En dat kan dus niet als je het niet kunt instellen.
ik ben iemand die zich daar niet zo aan ergert, heb geen zin om voor dat knopje te gaan zeuren.quote:Op zondag 4 januari 2009 16:24 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ben bang dat het bij mij ook gaat afbreken.
Wat ga je ermee doen? Terug neem ik aan?
Maar het werkt dus nog wel?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ik ben iemand die zich daar niet zo aan ergert, heb geen zin om voor dat knopje te gaan zeuren.
Is normaalquote:Op maandag 5 januari 2009 20:59 schreef newyorkcity het volgende:
En trouwens nadat ik de telefoon uit heb gezet, en dan weer aanzet zie ik het apple loge best lang in beeld voordat ie aangaat. Is dat normaal??
ja. Wel jammer uiteraard. Zelf ben ik iemand die de telefoon altijd op stil heeft. En als ik in de trein of bus zit neem ik niet eens op. En ik luister eigenlijk altijd muziek via mijn iPod video.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:14 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, allen het bovenste deel is afgebroken zeker..
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef portier het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, je hebt echt geen moeite gedaan. Het kost ongeveer 3 seconden om die instelling in het menu van je iPhone/Touch te vinden.
Volgens mij niet!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
Is het mogelijk om dat herhaal geluid van smsjes ook uit te zetten?
Meh ik wil hem liever niet jailbraiken, beetje huiverig daarvoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Volgens mij niet!
Sowieso niet via een normale Apple weg!
Misschien Jailbreak progje wat dit kan?
Waarom zou je dat willen? Gaat je batterij niet snel genoeg op?quote:
Was ik eerst ook, maar de voordelen zijn enorm..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh ik wil hem liever niet jailbraiken, beetje huiverig daarvoor
Huiverig waarom?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Meh ik wil hem liever niet jailbraiken, beetje huiverig daarvoor
Wat zijn de voordelen dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:01 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Was ik eerst ook, maar de voordelen zijn enorm..
Zonder Jailbreaken is je Iphone ook gewoon prima te gebruiken hoor. Maar als je hem jailbreaked zijn er verschillende applicaties beschikbaar (sommige die ook aangeboden worden in de App store, maar dan betaald) die erg nuttig kunnen zijn. En het is gratis.quote:
Video's is dus iets wat ik ontzettend graag zou willenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:00 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Zonder Jailbreaken is je Iphone ook gewoon prima te gebruiken hoor. Maar als je hem jailbreaked zijn er verschillende applicaties beschikbaar (sommige die ook aangeboden worden in de App store, maar dan betaald) die erg nuttig kunnen zijn. En het is gratis.
Zo kan je bijvoorbeeld heel gemakkelijk andere theme's op je Iphone knallen, leuke achtergronden andere icoontjes etc. Apps die ik van Cydia gebruik na de jailbreak zijn bv
BiteSMS (smsjes managen en forwarden)
ScummVM (games spelen zoals monkey island, indiana jones etc)
Cycorder (Video's opnemen met je Iphone)
NemusSynch (Google Agenda synchroniseren met de Iphone agenda)
Winterboard (achtergronden en theme's veranderen)
Dit zijn uiteraard maar een paar voorbeelden.
Als je verder tevreden bent met je iphone zonder een jailbreak dan is er ook niet echt een reden om het wel te doen. Ik denk als je op een gegeven moment iets tegenkomt en denk van... zou dit of dat niet mogelijk moeten zijn of kan het niet anders oid... dan zal je vanzelf wel gaan kijken jailbreaken een oplossing heeft daarvoor.
Daarnaast kun je makkelijke switchen toevoegen voor je 3G, WiFi, Bluetooth en andere dingen 5 icons in je dock onderin hebben (sms erbij vind ik reuze makkelijk niet iedere keer naar eerste schermpje toe) je iPhone als modem gebruiken voor je laptop.. Mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:00 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Zonder Jailbreaken is je Iphone ook gewoon prima te gebruiken hoor. Maar als je hem jailbreaked zijn er verschillende applicaties beschikbaar (sommige die ook aangeboden worden in de App store, maar dan betaald) die erg nuttig kunnen zijn. En het is gratis.
Zo kan je bijvoorbeeld heel gemakkelijk andere theme's op je Iphone knallen, leuke achtergronden andere icoontjes etc. Apps die ik van Cydia gebruik na de jailbreak zijn bv
BiteSMS (smsjes managen en forwarden)
ScummVM (games spelen zoals monkey island, indiana jones etc)
Cycorder (Video's opnemen met je Iphone)
NemusSynch (Google Agenda synchroniseren met de Iphone agenda)
Winterboard (achtergronden en theme's veranderen)
Dit zijn uiteraard maar een paar voorbeelden.
Als je verder tevreden bent met je iphone zonder een jailbreak dan is er ook niet echt een reden om het wel te doen. Ik denk als je op een gegeven moment iets tegenkomt en denk van... zou dit of dat niet mogelijk moeten zijn of kan het niet anders oid... dan zal je vanzelf wel gaan kijken jailbreaken een oplossing heeft daarvoor.
Bron?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:14 schreef Mrtnd het volgende:
jailbreaken is toch een beetje voor de gebruiker die er (nog) meer uit wil halen dan er in zit. Ik ben zelf tevreden met alles wat de iphone al kan en het goede aanbod van apps in de appstore.
Ook maakt een jailbreak je iphone langzamer en toch wel onstabiel.
Fora, blogs, vrienden..quote:
2 dagen wachten om te updaten vind ik niet noemens waardig en de discussie over langzamer/onstabieler is naar mijn weten nog steeds niet bewezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:28 schreef Mrtnd het volgende:
[..]
Fora, blogs, vrienden..
Wat ik bedoel te zeggen is, dat je er ook bij moet zeggen dat het niet altijd goed verloopt. En dat je over het algemeen ook langer moet wachten om te kunnen updaten.
Dat is niet per definitie zo he.. het is inderdaad zo dat veel "jailbroken" iPhones langzamer en onstabieler zijn, maar dat komt omdat er dan onofficiele apps op zijn geinstalleerd en misschien wel als achtergrondproces draaien, want daarvoor jailbreak je in de eerste plaats zo'n ding. Het jailbreaken op zich maakt je iPhone niet langzamer of onstabieler.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:14 schreef Mrtnd het volgende:
Ook maakt een jailbreak je iphone langzamer en toch wel onstabiel.
Wat voor nadelen zijn er dan allemaal?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef dottinator het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie zo he.. het is inderdaad zo dat veel "jailbroken" iPhones langzamer en onstabieler zijn, maar dat komt omdat er dan onofficiele apps op zijn geinstalleerd en misschien wel als achtergrondproces draaien, want daarvoor jailbreak je in de eerste plaats zo'n ding. Het jailbreaken op zich maakt je iPhone niet langzamer of onstabieler.
Nadelen zijn:quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat voor nadelen zijn er dan allemaal?
En hoe zit dat met updaten ja?
Terugzetten is dus goed mogelijkquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:10 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Nadelen zijn:
-Als je hem jailbreaked en je installeerd veel applicaties dan kunnen deze ervoor zorgen dat hij langzamer gaat werken (vrij logisch opzich)
-Als er een nieuwe update uitkomt van Apple dan zul je even moeten wachten tot Dev team (het team achter de jailbreak software) daar een antwoord op heeft in de vorm van een nieuwe tool waarmee je bij die update ook gewoon gebruik kan maken van je applicaties die je via je jailbreak gebruikt. Dit is het eeuwige kat en muis spelletje, maar het dev team heeft tot heden altijd een paar dagen na het uitbrengen van de nieuwe update haar tool weer bijgewerkt.
Verder kan je altijd mocht je het niet fijn meer vinden de Jailbreak software verwijderen en dan behoudt je altijd je applicaties die je via App store hebt gehaald want die worden gewoon gesync'd met Itunes.
Ben ik nog iets vergeten?
Misschien dat het jailbreaken opzich een drempel kan zijn maar eigenlijk is het echt een eitje, er zijn zat goede handleidingen te vinden en als je het stap voor stap doet kan er vrijwel niets fout gaan. Besides, is het wel kicken om je apperaatje "te hacken".
Nou maak me gekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 15:09 schreef FP128 het volgende:
iPhone & jailbreaken is zoooo 2008. 2009 wordt het jaar van deze phone-killer
Het enige wat ik als achtergrondproces draai is Beejive.. onbetaald uiteraard..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:44 schreef dottinator het volgende:
[..]
Dat is niet per definitie zo he.. het is inderdaad zo dat veel "jailbroken" iPhones langzamer en onstabieler zijn, maar dat komt omdat er dan onofficiele apps op zijn geinstalleerd en misschien wel als achtergrondproces draaien, want daarvoor jailbreak je in de eerste plaats zo'n ding. Het jailbreaken op zich maakt je iPhone niet langzamer of onstabieler.
Nou ik kom er maar eerlijk voor uit... Het grootste voordeel voor mij is dat ik door het jailbreaken al zo'n ¤300,- heb bespaard aan het niet hoeven betalen van applicaties. Ik ben arme student is mijn excuus.quote:
Ook usenet idd.. taggje xyrox toevoegen, die heeft meestal wel leuke apps..quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:59 schreef Stinosss het volgende:
Usenet of wat?
Ik kom regelmatig van die packs tegen met apps die je gewoon in iTunes kan importeren. Even sycnroniseren en het werkt.
als je altijd voor alles bang blijft en je nergens in verdiept schiet dat ook niet echt opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:27 schreef Flepke het volgende:
Alhoewel ik niet meer zonder jailbreak kan (Sbsettings, cycorder, installous, five icon dock, ssh, mobile terminal, binnenkort bluetooth) raad ik het niet aan voor mensen die er geen verstand van hebben.
Als je nog bang bent voor een jailbreak zou ik het sowieso niet doen, zegt al genoeg over je huidig kennis niveau.
Nee eerst research doen na wat het precies met je telefoon doet etcquote:Op dinsdag 6 januari 2009 21:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
als je altijd voor alles bang blijft en je nergens in verdiept schiet dat ook niet echt op
Je gewoon goed laten voorlichten en als je er dan een goed gevoel bij hebt en denkt dat het echt meerwaarde heeft; doen, anders; niet doen.
misschien dit ? http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1785071&tstart=-10quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:18 schreef bodylotion het volgende:
waarom trilt mijn iPhone steeds als ik hem oplaad met mn laptop?
ja bij het aansluiten trilt of maakt hij geluid. Maar daarna ook om de zoveel minutenquote:Op woensdag 7 januari 2009 12:28 schreef Mrtnd het volgende:
[..]
misschien dit ? http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=1785071&tstart=-10
Ik heb het twee keer gedaan, maar vond dat de batterij dan écht max een dag mee ging. Zonder jailbreak een dag of 2, soms drie.. Reden voor mij om niet meer te JB-enquote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:17 schreef WebbySP het volgende:
Nu we het daar toch over hebben : hier een happy user met jailbroken iPhone
Heeft iemand ervaring met thems maken ? Ik zou graag een lockscreen willen met daarop slechts de komende "x" aantal afspraken c.q. verjaardagen.
Intelliscreen kan m.i., teveel en als het anders kan, waarom niet he ?
Heb al wel hele kalenders en weerberichten op m'n lockscreen gekregen, maar zo'n uitgeklede versie lukt me nog niet.
Ohja, als je twijfelt om te gaan jailbreaken of niet : niet doen (ik zeg altijd : bij twijfel : niet doen). Niet dat er enge dingen kunnen gebeuren, maar je kunt maar beter even goed op de hoogte zijn van wat er allemaal mogelijk is voordat je gaat zitten rommelen.
Ik ben er zelf meer dan blij mee dat het mogelijk is en had m'n toestel binnen een paar minuten klaar.
Dat is niet mijn ervaring, en eigenlijk heeft dat ook helemaal niets met jailbreaken te maken. Hooguit met een app die op de achtergrond bleef draaien misschien ?quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer gedaan, maar vond dat de batterij dan écht max een dag mee ging. Zonder jailbreak een dag of 2, soms drie.. Reden voor mij om niet meer te JB-en
Wat raar. Installeerde je dan extra programma's of echt alleen de jailbreak? Want in principe worden er alleen wat instellingen veranderd met een jailbreak volgens mij, en draaien er geen extra achtergrondprocessen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 14:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb het twee keer gedaan, maar vond dat de batterij dan écht max een dag mee ging. Zonder jailbreak een dag of 2, soms drie.. Reden voor mij om niet meer te JB-en
Wat versta je onder gewoon internetten? WiFi? En waar probeer je het internet op te gaan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:23 schreef newyorkcity het volgende:
He!
Ik kan dus nog geen gebruik maken van onb. internet, maar als ik gewoon wil internetten kan dat niet.
Ik heb op google al ff gezocht of ik wat instellingen moet veranderen, maar dit werkt ook niet.
Weet iemand wat ik moet doen?
Wifi werkt wel,quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat versta je onder gewoon internetten? WiFi? En waar probeer je het internet op te gaan?
Ik snap het niet..quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:31 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Wifi werkt wel,
Maar als ik bv niet thuis ben, maar onderweg..
Nee, maar ik dacht dat je wel gewoon kon internetten, maar het dan gewoon heel duur is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik snap het niet..
Je zegt dat je nog geen gebruikt kunt maken van onbeperkt internet (van T-Mobile dus neem ik aan?) dan is het toch logisch dat je onderweg geen internet hebt?
Uhm.. Zou ik eigenlijk niet weten maar volgens mij kun je de instellingen voor het 3G enz niet ergens aanpassen dus volgens mij nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:36 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat je wel gewoon kon internetten, maar het dan gewoon heel duur is.
Niet dus?
mm oke jammer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Uhm.. Zou ik eigenlijk niet weten maar volgens mij kun je de instellingen voor het 3G enz niet ergens aanpassen dus volgens mij niet
Is wel handig om dan te zeggen voor watquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
Heeft iemand een goede handleiding? Via de PM graag
Heb er al wel meerdere gevonden hoor, daar niet van
2 sec Google geeft je dit: http://morouxshi.com/2008(...)on-error-0xe800002e/quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:59 schreef Chrisjedegekste het volgende:
weet iemand toevallig hoe ik applicaties zoals gamen en programma's er voor de 2e keer op kan zetten???
Ik heb gister mijn programma's per ongeluk verwijderd maar nu wil ik ze weer downloaden via me iphone en dan krijg ik de fout : u hebt dit item al gekocht. om het nogmaals gratis te downloaden, selecteer OK.
dan doe ik dat en dan krijg ik de fout : Programma kan niet worden gedownload : hyves kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op de itunes store.
Dan download ik het op mijn computer via itunes store dan staat het bij programma's en dan ga ik hem synchroniseren en dan krijg ik de fout : Het programma hyves in niet op de iphone iphone van chris geinstaleerd omdat zich een onbekende fout heeft voorgedaan ( 0xE800002E )
Weet iemand wat ik eraan kan doen ????
Iets met uit de gevangenis brekenquote:
Doe het nou niet...quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iets met uit de gevangenis breken
quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
2 sec Google geeft je dit: http://morouxshi.com/2008(...)on-error-0xe800002e/
Serieus kan dat joh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:42 schreef Misan het volgende:
weet iemand trouwens hoe dat werkt met t-mobile /kpn hotspots waar je als t-mobile abonnee gebruik van kunt maken?
Om even woorden van gelijke strekking te gebruiken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe het nou niet...
Als je nog te imbiciel bent om 1 seconde te googlen naar hoe het moet, hoef ik zeker ook niet van je te verwachten dat je een beetje achter grond informatie zou zoeken?
Nouja jammer dan, fijn nog meer adresboeken, smsjes en foto's bekijken![]()
![]()
Laat jij mensen is lekker in hun waarde en leer is lezenquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Doe het nou niet...
Als je nog te imbiciel bent om 1 seconde te googlen naar hoe het moet, hoef ik zeker ook niet van je te verwachten dat je een beetje achter grond informatie zou zoeken?
Nouja jammer dan, fijn nog meer adresboeken, smsjes en foto's bekijken![]()
![]()
Dat is alleen bij openSSH. OpenSSH stelt standaard een user/password in.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Laat jij mensen is lekker in hun waarde en leer is lezen
Daarnaast ben ik erg benieuwd waar jij vandaan haalt dat een iPhone na jailbreak zo verschrikkelijk openstaat voor hackers want ik heb er nog NOOIT iets over gehoord
Doe eensch een gok zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:41 schreef NanKing het volgende:
Waarom kan het hier bijna alleen maar over jailbreaken gaan?
Klopt en anders even uitzoeken hoe je openSSH pass veranderd en alles is weer klaarquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:07 schreef ChRoNiC het volgende:
Als je openSSH er niet op zet heb je dat probleem dus ook niet neem ik aan?
Verder zit ik er zelf heel sterk aan te denken ook te gaan jailbraiken simpelweg omdat ik me dood erger aan niet landscape e-mail en sms. Op dat kleine toetsenbordje typ ik 2 keer zo traag en met veel meer fouten..
Tot op heden niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:36 schreef Misan het volgende:
is het uberhaupt mogelijk te copy-pasten met een iPhone, tekst bijvoorbeeld?
bijzonder kansloos dat dergelijke basale dingen gewoon niet mogelijk zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tot op heden niet!
Er gaan genoeg geruchten dat dat in de volgende firmware zit maar ach.. Je weet het nooit met geruchten!
Er zijn geloof ik wel een aantal (jailbreak) apps die wel copy/paste ondersteunen maar das dan alleen binnen die app natuurlijk
Even zoeken bracht mij op deze post:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:43 schreef ChRoNiC het volgende:
Hmm, is er een goed (landscape) email programma voor als je hem jailbreakt?
Easywriter is er ook 1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even zoeken bracht mij op deze post:
http://theappleblog.com/2(...)plications-released/
Ik heb overigens geen ervaring en volgens mij hoef je hem hiervoor niet eens te jailbreaken
Ja daar was ik ook al opgekomen, ik gebruikte al Firemail hiervoor. Maar het is echt een gare manier, je typt je email in dat programmatje en die stuurt het dan door naar Mail..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Even zoeken bracht mij op deze post:
http://theappleblog.com/2(...)plications-released/
Ik heb overigens geen ervaring en volgens mij hoef je hem hiervoor niet eens te jailbreaken
Of ze het negeren is wel een grote aanname natuurlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:03 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ja daar was ik ook al opgekomen, ik gebruikte al Firemail hiervoor. Maar het is echt een gare manier, je typt je email in dat programmatje en die stuurt het dan door naar Mail..
Heel omslachtig, wat dit betreft vind ik Apple wel echt slecht bezig. Dingen als landscape sms/e-mail dus, daar wordt al een jaar om gevraagd maar ze negeren het gewoon.
En wat niet is, kan nog komenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Of ze het negeren is wel een grote aanname natuurlijk
Ik weet niet hoe groot hun development team is (ik neem aan vrij groot gezien de populariteit) maar daarnaast geloof ik wel dat ze bij Apple vooral veel research doen en nadenken OF ze dit willen doen en zo ja, hoe ze dit het beste kunnen doen!
En werkt als een trein.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:12 schreef Flepke het volgende:
Jeuj, hotmail in de standaard mail app!
http://www.iphoneclub.nl/(...)de-iphone-ontvangen/
We love MS
Neen lekker 'ouderwets' zwart.quote:
ja, ff bellen naar tmobile of je nu alvast gebruik kunt maken van het iPhone abo met 3G internet en visual voicemail. Werd bij mij dezelfde dag nog geregeld, gewoon gezegd dat de verkoper zei dat het mogelijk wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen lekker 'ouderwets' zwart.
Abbo gaat pas 1 Maart in maar goed ik had toch al web 'n walk op mijn 'oude' N73 dus kan lekker een beetje klooien. Nog goede tips voor de IPhone?
Nou het lukt mij niet hoor! Ik heb dan naar orange gebeld, want als ik naar t-mobile bel moet ik mijn nummer ingeven en dat heb ik niet, maar bij Orange vertelde ze dat het niet kon... Hoe heb jij dat dan precies gedaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:10 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, ff bellen naar tmobile of je nu alvast gebruik kunt maken van het iPhone abo met 3G internet en visual voicemail. Werd bij mij dezelfde dag nog geregeld, gewoon gezegd dat de verkoper zei dat het mogelijk was
ik was al t-mobile abonnee en heb mijn abo telefonisch verlengd. de verkoper vertelde mij dat tijdens het gesprek dat zodra ik de iphone ontvangen had (mijn nieuwe abo gaat begin februari in) ik mijn abonnement alvast kon omzetten. dus toen ik de ihpone ontving heb ik even gebeld naar tmobile (1200 geloof ik) en kon het in eerste instantie niet, maar toen ik vertelde dat de verkoper het mij had toegezegd moest ze even wat navragen ofzo en kon het wel. ik heb iig geen orange, maar gewoon t-mobilequote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:39 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Nou het lukt mij niet hoor! Ik heb dan naar orange gebeld, want als ik naar t-mobile bel moet ik mijn nummer ingeven en dat heb ik niet, maar bij Orange vertelde ze dat het niet kon... Hoe heb jij dat dan precies gedaan?
Mooi ding. Ze hebben goed gekeken naar de iPhone. Ik verbaas me er eigenlijk over dat Apple kennelijk geen patent heeft op de methode waarbij je met 2 vingers uitzoomt/inzoomt. Maar misschien is dat wel onmogelijk te patenteren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:27 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik zit filmpjes te kijken over die nieuwe Palm telefoon en moet zeggen dat ik impressed ben! Denk dat dit de eerste potentiele iPhone killer is.
Het zijn er 5 dus je moet ff doorklikken maar het ziet er veelbelovend uit.
Is dat nou wat? Dat visual voicemail... moet het volgens mij nog steeds instellenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:10 schreef Misan het volgende:
[..]
ja, ff bellen naar tmobile of je nu alvast gebruik kunt maken van het iPhone abo met 3G internet en visual voicemail. Werd bij mij dezelfde dag nog geregeld, gewoon gezegd dat de verkoper zei dat het mogelijk was
Kijk gewoon eens rond, alles is eigenlijk wel interessant!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is dat nou wat? Dat visual voicemail... moet het volgens mij nog steeds instellen
[Edit]
Op mijn iPhone staat nu ook Cydia, nog goede apps die ik moet installeren? Ben zelf bijvoorbeeld ontzettend te spreken of de 5 icons in je bar en het downloaden van youtube filmpjes.
Sbsettings twijfelde ik nog even over, heb al wel BossPreffs en Cycorder en natuurlijk biteSMS, eindelijk in landscape-modus sms'enquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:06 schreef Flepke het volgende:
[..]
Kijk gewoon eens rond, alles is eigenlijk wel interessant!![]()
Sbsettings is gewoon een must have netzo als cycorder en alle andere apps de in een van mijn laatste post staan
da's kut zegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Fokkedop het volgende:
Lang leve de Iphone? Je bedoelt een kort leven doordat zakkenrollers zichzelf benatten met een gestolen Iphone.
Tip 1: ga nooit met je iphone stappen. Neem je oldie mee. Ik was zaterdag wezen stappen en is zo uit mn broekzak gerold. Weg iphone, maar mn abo gaat gewoon door. Verzekering had ik niet, maar heeft ook geen zin gehad, tenzij iemand mij nu even in elkaar slaat als bewijs.
Anyways, de iphone is zo gewild dat je echt echt op moet letten dat ie niet gestolen wordt. Hopelijk zakt de marktwaarde snel hier in NL, want ook dat maakt ze razend populair, ze kosten nog al wat in Nederland.
Waar woon je?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Fokkedop het volgende:
Lang leve de Iphone? Je bedoelt een kort leven doordat zakkenrollers zichzelf benatten met een gestolen Iphone.
Tip 1: ga nooit met je iphone stappen. Neem je oldie mee. Ik was zaterdag wezen stappen en is zo uit mn broekzak gerold. Weg iphone, maar mn abo gaat gewoon door. Verzekering had ik niet, maar heeft ook geen zin gehad, tenzij iemand mij nu even in elkaar slaat als bewijs.
Anyways, de iphone is zo gewild dat je echt echt op moet letten dat ie niet gestolen wordt. Hopelijk zakt de marktwaarde snel hier in NL, want ook dat maakt ze razend populair, ze kosten nog al wat in Nederland.
Kom op zeg, zelfs mijn moeder kan er mee overweg...quote:Op zondag 11 januari 2009 11:40 schreef Edgerguy het volgende:
okay.... ik ben een sukkel met dit soort dingen... en door dit topic denk ik al dat ik dat apparaat nooit zal snappen. is het een beetje lekker te doen als je a-technisch bent?
enne met een t-mobile abonnement kun je toch onbeperkt internetteN...gratis?
Jazeker daar staat het zelfs om bekend. Elke gek kan ermee werken in tegenstelling tot bijvoorbeeld ondingen als de HTC's. (windows mobile =quote:Op zondag 11 januari 2009 11:40 schreef Edgerguy het volgende:
okay.... ik ben een sukkel met dit soort dingen... en door dit topic denk ik al dat ik dat apparaat nooit zal snappen. is het een beetje lekker te doen als je a-technisch bent?
enne met een t-mobile abonnement kun je toch onbeperkt internetteN...gratis?
Je kan misschien wel makkelijk met de basisfuncties omgaan, maar wil je wel zo'n telefoon met zulke uitgebreide mogelijkheden?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:40 schreef Edgerguy het volgende:
Onbeperkt wel ja, maar gratis niet. Daar betaal je natuurlijk gewoon voor.quote:enne met een t-mobile abonnement kun je toch onbeperkt internetteN...gratis?
Als je een bestand opent op een externe website wordt het automatisch geopend/gedownload/geinstalleerd via iTunes.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:57 schreef Bellerophon het volgende:
Hoe moet je trouwens apps (open source, zoals Mame) die je via een website download installeren op je iphone? Je moet dit bestand dan toch eerst via een bepaalde applicatie op je iphone krijgen?
Ja maar dat is toch via de pc? Kan het niet direct op de iPhone?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als je een bestand opent op een externe website wordt het automatisch geopend/gedownload/geinstalleerd via iTunes.
Gedaan en dat werkte niet heulemaal lekkerquote:
en helaas blijven de updates nog uitquote:Zitten nog een hoop rare dingen in.
Instellingen -> Algemeen -> Codeslot -> toegangscode invoeren -> Code aanzetten op 4 uur tijdsspanne -> Toon deel van SMS uitzetten.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:18 schreef Here2Stay het volgende:
wellicht is het al eens (of vaak) besproken, maar is er een manier om te zorgen dat de sms die binnenkomt niet gelijk wordt weergegeven? Heb nu het codeslot erop staan, maar daar word ik nu al zat van..
*H2S bezit een witte sinds dit weekend..
Ik weet niet of je je telefoon lang aan hebt staan, maar even herstarten lost alle problemen tot nu toe wel op bij mij.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:41 schreef Ericjuh het volgende:
tis eigenlijk als volgt:
als ik mijn telefoon van slaapstand afhaal (of hoe heet die stand waar hij in gaat als je 1 minuut niks doet met telefoon), dan krijg ik soms dit te zien (kijk naar bereik):
[ afbeelding ]
een paar seconden later krijg ik dan opeens:
[ afbeelding ]
Dit gebeurt mij niet elke keer! Ik heb gewoon in mijn huis bereik, maar toch valt op één of andere manier soms mijn bereik weg.
[..]
en helaas blijven de updates nog uit![]()
Dat heeft hij dus waarschijnlijk al. Ik vind het ook waardeloos dat ze dat zo doen, als mn telefoon ergens ligt kan iedereen mijn berichten lezen. Zou gewoon een optie moeten zijn dat je die weergave uit kan zetten. Net zoals veel meer dingen gewoon een optie zou moeten zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:59 schreef Skv het volgende:
[..]
Instellingen -> Algemeen -> Codeslot -> toegangscode invoeren -> Code aanzetten op 4 uur tijdsspanne -> Toon deel van SMS uitzetten.
Gaat niet over de iPhone, maak een eigen topicquote:Op maandag 12 januari 2009 22:27 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik heb hier nog een N82 nieuw in doos liggen. Wat kan ik daar voor vragen en kan ik met mijn vodaphone een iPhone aanschaffen?
Whehequote:Op maandag 12 januari 2009 22:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaat niet over de iPhone, maak een eigen topic
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:26 schreef portier het volgende:
[..]
Ik weet niet of je je telefoon lang aan hebt staan, maar even herstarten lost alle problemen tot nu toe wel op bij mij.
[..]
Dat heeft hij dus waarschijnlijk al. Ik vind het ook waardeloos dat ze dat zo doen, als mn telefoon ergens ligt kan iedereen mijn berichten lezen. Zou gewoon een optie moeten zijn dat je die weergave uit kan zetten. Net zoals veel meer dingen gewoon een optie zou moeten zijn.
Kleuter.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:19 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Die smsjes van jou zijn ook zóó spannend.
Ik kreeg hem net ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Slein83 het volgende:
vanmorgen kreeg ik deze![]()
[ afbeelding ]
ze zijn ook zo lekker op tijd
quote:Vanochtend heeft T-Mobile duizenden bezitters van een iPhone de stuipen op het lijf gejaagd door ze een SMSje te sturen waarin staat dat hun mobiele nummer met ingang van morgen naar T-Mobile overgezet zal worden.
Navraag bij T-Mobile door enkele klanten heeft uitgewezen dat het hier gaat om een fout in de systemen van de van oorsprong Duitse provider. De inhoud van de SMS:
"Morgen zal de overzetting van uw huidige nummer naar T-Mobile plaatsvinden. Heeft u vragen, bel T-Mobile klantenservice 0800-7111"
Het moge duidelijk zijn dat de lijnen van de T-Mobile klantenservice momenteel roodgloeiend staan. Wij hebben T-Mobile inmiddels ook om uitleg gevraagd. Later meer. . .
Is gewoon de schuld van de stagair "He, waar is dat knoppie voor, oepsquote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ook. Heb vandaag al 8 sms-jes van T-Mobile ontvangen.
Lijkt niet helemaal goed te gaan daar![]()
Zie ook: http://www.mobilecowboys.nl/nieuws/8872
[..]
Ik ook. Drie keer..quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Slein83 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan gebeuren hequote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:37 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Is gewoon de schuld van de stagair "He, waar is dat knoppie voor, oeps"
ik zat vanmorgen idd al weer te vloeken dat ik weer gezeik heb met t-mobile.. Valt dus nog mee!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Slein83 het volgende:
[ afbeelding ]
haha ik kreeg m ookquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:52 schreef Slein83 het volgende:
[ afbeelding ]
He, intresting. Ik heb deze Iphone namelijk op het oog. Over 3 maanden loopt mijn abonnement af.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:54 schreef Misan het volgende:
ik was al t-mobile abonnee en heb mijn abo telefonisch verlengd. de verkoper vertelde mij dat tijdens het gesprek dat zodra ik de iphone ontvangen had (mijn nieuwe abo gaat begin februari in) ik mijn abonnement alvast kon omzetten. dus toen ik de ihpone ontving heb ik even gebeld naar tmobile (1200 geloof ik) en kon het in eerste instantie niet, maar toen ik vertelde dat de verkoper het mij had toegezegd moest ze even wat navragen ofzo en kon het wel. ik heb iig geen orange, maar gewoon t-mobile
Staat er idd niet bij dat het voor de 3g versie is.. ik had altijd gedacht dat een eerste generatie iphone/ipod en de 3g dezelfde aansluiting hadden. Heb je al een ipod/1ste gen. iphone geprobeerd? want misschien werkt je setje gewoon niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:30 schreef DaMook het volgende:
Ik heb vandaag mijn logitech Pure-Fi Anytime binnengekregen. Hierbij krijg ik de melding dat mijn iphone niet compatible is met dat apparaat. Volgens de site van Logitech is ie wel geschikt voor de iphone 1g, anders had ik hem uiteraard ook niet besteld. Heb al het stof dat in de connector zat al weggehaald, maar krijg deze melding nog steeds. Iemand een oplossing hiervoor ?
http://www.logitech.com/index.cfm/sp.../4782&cl=nl,nl
Minder.quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:58 schreef no1uknow het volgende:
Kan nauwlijks smsen'Fout bij het versturen'
Nou ik heb dus een 1st gen en geen 3gquote:Op donderdag 15 januari 2009 20:47 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Staat er idd niet bij dat het voor de 3g versie is.. ik had altijd gedacht dat een eerste generatie iphone/ipod en de 3g dezelfde aansluiting hadden. Heb je al een ipod/1ste gen. iphone geprobeerd? want misschien werkt je setje gewoon niet.
Moet je opnieuw weer instellen. Althans zo heeft het mijn probleem wel verholpen.quote:Op donderdag 15 januari 2009 18:10 schreef apengek het volgende:
klopt het dat belstatus niet werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |