sorryquote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Mirel het volgende:
Niet van Star Trek houden vanwege gekke oortjes maar wel Star Wars met allemaal bullshit wezens
Ja idd, Jarjar alleen al maakt van Star Wars een dure Muppetshow!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Mirel het volgende:
Niet van Star Trek houden vanwege gekke oortjes maar wel Star Wars met allemaal bullshit wezens
Er zijn best een aantal minder sterke afleveringen geweest hoor. Dat heeft Moore achteraf ook gewoon erkend in zijn podcasts. (black market en een aantal fillers)quote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef Migue het volgende:
Battlestar Galactica is in vier seizoenen nog geen enkele keer met een prutverhaal op de proppen gekomen
BSG en Lost weer bijna begonnen.quote:
Die zijn zeer zeldzaam in Sci-Fi land.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Series met een doorlopende verhaallijn.
Precies wat ik dacht, hahaquote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Mirel het volgende:
En dat was gewoon gedwongen door SciFi.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zijn best een aantal minder sterke afleveringen geweest hoor. Dat heeft Moore achteraf ook gewoon erkend in zijn podcasts. (black market en een aantal fillers)
linkje iemand?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef Karina het volgende:
Ik ga deze Battlestar.Galactica The Top 10 Things You Need To Know aflevering(?) ook maar even kijken, schijnt erg handig te zijn als je het allemaal niet zo goed meer weet.
Echt een aanrader ja!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:15 schreef Karina het volgende:
Ik ga deze Battlestar.Galactica The Top 10 Things You Need To Know aflevering(?) ook maar even kijken, schijnt erg handig te zijn als je het allemaal niet zo goed meer weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |