En de Miniseries ('het echte begin') ook al gezien? (1x01 is officieel 33 minutes, briljante aflevering was dat, wist gelijk dat ik mijn serie gevonden had toen. Nou ja, dat wist ik eigenlijk al na het gevecht bij Raknor station, en de laatste scene van de Miniseries, briljant!) 33 trok me over de streep laten we maar zeggenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:04 schreef planethugo het volgende:
zo ik ben in 8 weken helemaal van 1.1 tot 4.10.
Kan iemand me even bijpraten, is dit het laatste seizoen, komt er een spin-off Caprica?
Ik hoop met je mee, maar ik ben er nog altijd niet zeker van. Vergeet niet dat ie een hoop knopen met elkaar te verbinden heeftquote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef Migue het volgende:
Battlestar Galactica is in vier seizoenen nog geen enkele keer met een prutverhaal op de proppen gekomen, lekker dom als je nu denkt dat de finale wel prut zou zijn en dingen open zal laten.
Nou weet ik niet zo goed wat dat er mee te maken heeft...quote:En Caprica is al opgepikt voor een compleet seizoen.
Nou moet ik bekennen dat ik nooit echt Star Trek gevolgd heb, maar daar heeft ie genoeg credits mee verdiend begrijp ikquote:Op maandag 12 januari 2009 00:18 schreef Migue het volgende:
Ron Moore is een geweldig goede schrijver en de finale duurt 3 uur, reken er maar op dat alles op z'n plaats zal vallen
yup, ben uiteraard met de miniserie begonnen. Hou normaal niet zo van sciencefiction series, moet ik altijd meteen aan star trek en die gekke oren etc denken, Star Wars daarentegen vind ik wel goed dus die miniserie was een goede test of ik de serie wilde gaan kijken en na '33', idd een briljante aflevering, wist ik t zeker. Had alleen beter 2 maandjes kunnen wachten, dan had ik de complete serie achter elkaar kunnen kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:27 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
En de Miniseries ('het echte begin') ook al gezien? (1x01 is officieel 33 minutes, briljante aflevering was dat, wist gelijk dat ik mijn serie gevonden had toen. Nou ja, dat wist ik eigenlijk al na het gevecht bij Raknor station, en de laatste scene van de Miniseries, briljant!) 33 trok me over de streep laten we maar zeggen
2 TV films? Op dit moment is er alleen Razor dacht ik. Wel komt er een afsluitende TV film. Razor staat officieel als aflevering 1 en 2 van eht vierde seizoen, maar speelt zich eerder af.quote:Op maandag 12 januari 2009 13:02 schreef planethugo het volgende:
Heb de 2 tv-films nog niet gezien, Razor en dan is er nog ene? Maar heb gelezen dat die niets bijdragen aan de serie zelf? Wel die korte stukjes van Face of the Enemy gezien en dan is er nog iets van het verzet dat ik nog niet gekeken heb.
Dat zit ik nu te kijken.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:34 schreef planethugo het volgende:
ow ok dacht dat the risistance ook een soort film was, thnx for the info
op eztv staat trouwens een pas uitgezonden stukje met de makers en 10 basisregels die gelden voor de laatste 10 afleveringen, eigenlijk een korte samenvatting tot nu toe van 22 minuten
Ze verdelen de series finale zo te zien over twee afleveringen: Daybreak I en een week later Daybreak II. De eerste een uur, de tweede twee uur.quote:MR: Dave Howe said the final episode itself could be two or three or four hours. Can you clarify that?
RDM: [The finale] started as two hours. It was always meant to be two [hours long]. It was going to be episodes 21 and 22, in terms of production [for production purposes, Season 4 episodes were numbered 1 through 22, with the standalone movie “Razor” as the first two “episodes” of that 22 hours.]
Then we wrote it and prepped it and realized that it was much bigger than two [hours] and went to the network and studio and said, “Look, to do this justice, we probably need it to be longer than two. Would you be willing to do that?” And they had to crunch all their numbers and they loved it too, and they came back and they said, “Yeah, we’ll do three [hours for the finale].”
But we haven’t cut it together, it’s being cut together as we speak. We’re way long, as usual. I don’t know what that means -- if there’s a possibility it goes to four [hours], do we keep it at three? It’s hard to say until you see it. So I think he’s being honest when he says we don’t quite know yet because none of us know, even the director hasn’t seen it. We just know there’s a lot of footage right now.
MR: So at this point it’d be safe to say…
RDM: It’s 11 hours…
MR: Airing next year.
RDM: And the finale of the show is the last three of those 11 hours.
sorryquote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Mirel het volgende:
Niet van Star Trek houden vanwege gekke oortjes maar wel Star Wars met allemaal bullshit wezens
Ja idd, Jarjar alleen al maakt van Star Wars een dure Muppetshow!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef Mirel het volgende:
Niet van Star Trek houden vanwege gekke oortjes maar wel Star Wars met allemaal bullshit wezens
Er zijn best een aantal minder sterke afleveringen geweest hoor. Dat heeft Moore achteraf ook gewoon erkend in zijn podcasts. (black market en een aantal fillers)quote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef Migue het volgende:
Battlestar Galactica is in vier seizoenen nog geen enkele keer met een prutverhaal op de proppen gekomen
BSG en Lost weer bijna begonnen.quote:
Die zijn zeer zeldzaam in Sci-Fi land.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Series met een doorlopende verhaallijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |