watskeburt?!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:48 schreef Snakey het volgende:
Nadat zarGon gisteren al liet blijken het niet eens te kunnen worden over beleidszaken, en dit in niet mis te verstane woorden liet blijken, heb ik geprobeerd vanavond alsnog een gesprek aan te gaan om het uit te praten om te kijken of we er uit zouden kunnen komen.
Na meerdere malen aandringen heb ik alleen een smilie terug ontvangen en is er geen mogelijkheid om te praten blijkbaar.
Het doet me een beetje pijn, maar dan is het niet anders en kan ik niet anders concluderen dat de wil er niet meer is.
Toch bedankt zarGon voor alle inzet die je hebt getoond, ik heb je altijd een goede mod gevonden. Jammer dat we op deze manier uit elkaar moeten.
Godsklere, je bent een modje op een klein forum. En dan over beleidszaken praten. Mijn god. Geen wonder dattie het er niet mee eens wasquote:Nadat zarGon gisteren al liet blijken het niet eens te kunnen worden over beleidszaken
klein forum? FOK! is de 12e van de wereldquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere, je bent een modje op een klein forum. En dan over beleidszaken praten. Mijn god. Geen wonder dattie het er niet mee eens was
vanwege dit?quote:Overigens wil ik tevens van de mogelijkheid gebruik maken om Snakey GEEN prettige kerst toe te wensen
Nee, ik vind hem over het algemeen genomen een ontzettende bokkelul.quote:
Primaquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem over het algemeen genomen een ontzettende bokkelul.
Daar heeft dit verder niets mee te maken
In welke eeuw?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef Olep het volgende:
Over moderators gesproken, ik werd toch nachtmod?
Dement hèquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:29 schreef Olep het volgende:
[..]
De 21e eeuw, 1 januari 2009. Of ben je het vergeten Yvonne?
Hetzelfde wat ik vannacht tegen je zeiquote:
je houdt van mij, en je wilt vreselijk hard genomen worden?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hetzelfde wat ik vannacht tegen je zei
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere, je bent een modje op een klein forum. En dan over beleidszaken praten. Mijn god. Geen wonder dattie het er niet mee eens was
Overigens wil ik tevens van de mogelijkheid gebruik maken om Snakey GEEN prettige kerst toe te wensen
Vanaf de Op al niet hoorquote:
je bent dus homoquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
krijg darmkanker achterlijke grafjostie
Praat eens normaal, kut debiel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Je zou hypocriet nog niet herkennen als het in je kankerbek scheet, hoerenzoon.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:59 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Wees eens niet zo hypocriet aandachtshoer.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Je zou hypocriet nog niet herkennen als het in je kankerbek scheet, hoerenzoon.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ahah.quote:
En dat is waarom je het nooit zal maken in het leven.quote:
Cerror wannabequote:Op zaterdag 27 december 2008 02:21 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
En dat is waarom je het nooit zal maken in het leven.
Genoegen nemen met het syndroom van down is als het opgeven na 1-3 voor jouw team.
Van achteren. Met een kettingzaag die loopt op nucleaire power zodat ik zijn lijk ten alle tijden kan bewerken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:32 schreef SHE het volgende:
Gast, hij maakt je uit voor Cerror.
Pak 'm!
Moet ik je wat van mijn salaris storten bijstandstrekker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Krijg een longembolie met een angst voor clowns en leef in circus renz vlegel.
Je hebt een nieuw woord geleerd!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Moet ik je wat van mijn salaris storten bijstandstrekker?
Ja, jij nog niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:46 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw woord geleerd!
Wel. 1.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef SHE het volgende:
Je zou hypocriet nog niet herkennen als het in je kankerbek scheet, hoerenzoon.
Noem een datum.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:51 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Wel. 1.
Graftakketeringuser. En dat ben jij!
Wanneer kom je eens met een topic wat enigzins wat kwaliteit toevoegd aan onz?
28 december 2008.quote:
Dan hoef ik er ook geen moeite meer voor te doen. Dan is het niet leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:54 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
28 december 2008.
Een TTT. Op z'n minst. (wat je wel gaat lukken gezien lui dit lezen en je het gunnen omdat ik je het niet gun etc)
Het zou niet eens een uitdaging moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:56 schreef Olep het volgende:
[..]
Dan hoef ik er ook geen moeite meer voor te doen. Dan is het niet leuk.
Waarom doe jij het dan niet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:57 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Het zou niet eens een uitdaging moeten zijn.
Je zou het gewoon zelf moeten willen. Ongedwongen. Een idee hebben en toevoegen zonder dat iemand er om vraagt. Dat zou het moeten zijn.
Maar blijkbaar werk je niet zo.
Hij heeft er al een paar staan op zijn naam.quote:
Waarom wil je anderen inspireren wanneer je jezelf niet eens kunt inspireren?quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:00 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Waarom redde Jezus hemzelf niet? Tja. Het gaat hier om het inspireren van anderen.
zichzelf.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:00 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Waarom redde Jezus hemzelf niet? Tja. Het gaat hier om het inspireren van anderen.
niet veel vrijwilligers eh?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef Paramnesia het volgende:
Wie wil er strijden voor zarGon.!!!!
We nemen het niet mee naar achteren.quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef Friek_ het volgende:
Ik moet trouwens toegeven zarGon dat ik het niet met je eens ben in de desbetreffende beleidsdiscussie. Deze discussie kwam ik ook een keer tegen toen ik moderator was op het Power Unlimited-forum en nam toen dezelfde positie in als jij, maar tegenwoordig niet meer.
In feite komt het neer op twee kampen in de discussie: 'persoonlijkheid' vs. 'regels toepassen'. Ieder heeft zo zijn onderliggende ethische theorie met bijbehorende voor- en nadelen. Het grote voordeel van een 'persoonlijkheid'-benadering (zoals Yvonne en wel andere mods innemen) is dat je dingen meer op iemands karakter kan beoordelen (lange termijn gedrag). Je ziet de dingen meer in zijn context en kijkt of iemand deugdelijk is of niet.
Het nadeel ervan is, zoals jij al aanstipt, soms het inconsequente. Als je de regels immers leest is hij (Tong80) gewoon een uitzondering. Toch als je die visie doorzet moet je op den duur regels enorm strikt en conservatief gaan toepassen. Dat is enorm irritant, zeker omdat je mens blijft en het vrijwel onmogelijk is om elke user gelijkwaardig te behandelen. Zoals Jezus al zei - niet dat ik christelijk ben, maar afijn - "Het boek is er voor de mens, de mens is er niet voor het boek." Zie de regels niet als een soort wet, maar als een hulpmiddel tot het beoordelen; een instructie. Progressief met regels omgaan werkt véél beter. Zeker als moderator.
Daarnaast moet je ook onthouden dat Fok! nog steeds een bedrijf is. Zij bepalen wat goed is en hoeft helemaal geen onpartijdige instantie te zijn (zoals jij wel insinueert in je posts). Dat geeft je juist een ruimte die je moet benutten.
Stop het maar in je achterste!!!111quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:53 schreef Olep het volgende:
[..]
We nemen het niet mee naar achteren.
Ach, wat kunnen ze doen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:09 schreef Friek_ het volgende:
Oei oei, de Forum Admins hebben de link ontdekt! Arme zarGon.
Waarom?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:21 schreef Re het volgende:
[..]
dus nu is hij zijn account en al zijn kloons kwijt
Omdat Re gemeen is. Die doet altijd gemeen alleen is het nu zarGon, normaal heb ik het altijd gevretenquote:
zarGon was een goede mod.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat Re gemeen is. Die doet altijd gemeen alleen is het nu zarGon, normaal heb ik het altijd gevreten![]()
Maarja, zarGon was ook gewoon een lul dus ik vind het niet erg en ik ben toch voor yvonne![]()
quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:10 schreef Mike het volgende:
Zargon en al zijn klonen baggeren, vieze plaatjes posten, ook na waarschuwingen van mods, permaban.
Doe maar nsb'erquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:46 schreef RickoKun het volgende:
IK GA DIT TOPIC REPORTEN HOR!!!!!!!!!!!!!!
Wat ga je er mee doen?quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:53 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb de link overigens vakkundig opgeslagen in mijn bladwijzers van Firefox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |