watskeburt?!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:48 schreef Snakey het volgende:
Nadat zarGon gisteren al liet blijken het niet eens te kunnen worden over beleidszaken, en dit in niet mis te verstane woorden liet blijken, heb ik geprobeerd vanavond alsnog een gesprek aan te gaan om het uit te praten om te kijken of we er uit zouden kunnen komen.
Na meerdere malen aandringen heb ik alleen een smilie terug ontvangen en is er geen mogelijkheid om te praten blijkbaar.
Het doet me een beetje pijn, maar dan is het niet anders en kan ik niet anders concluderen dat de wil er niet meer is.
Toch bedankt zarGon voor alle inzet die je hebt getoond, ik heb je altijd een goede mod gevonden. Jammer dat we op deze manier uit elkaar moeten.
Godsklere, je bent een modje op een klein forum. En dan over beleidszaken praten. Mijn god. Geen wonder dattie het er niet mee eens wasquote:Nadat zarGon gisteren al liet blijken het niet eens te kunnen worden over beleidszaken
klein forum? FOK! is de 12e van de wereldquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere, je bent een modje op een klein forum. En dan over beleidszaken praten. Mijn god. Geen wonder dattie het er niet mee eens was
vanwege dit?quote:Overigens wil ik tevens van de mogelijkheid gebruik maken om Snakey GEEN prettige kerst toe te wensen
Nee, ik vind hem over het algemeen genomen een ontzettende bokkelul.quote:
Primaquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem over het algemeen genomen een ontzettende bokkelul.
Daar heeft dit verder niets mee te maken
In welke eeuw?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef Olep het volgende:
Over moderators gesproken, ik werd toch nachtmod?
Dement hèquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:29 schreef Olep het volgende:
[..]
De 21e eeuw, 1 januari 2009. Of ben je het vergeten Yvonne?
Hetzelfde wat ik vannacht tegen je zeiquote:
je houdt van mij, en je wilt vreselijk hard genomen worden?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hetzelfde wat ik vannacht tegen je zei
Inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere, je bent een modje op een klein forum. En dan over beleidszaken praten. Mijn god. Geen wonder dattie het er niet mee eens was
Overigens wil ik tevens van de mogelijkheid gebruik maken om Snakey GEEN prettige kerst toe te wensen
Vanaf de Op al niet hoorquote:
je bent dus homoquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
krijg darmkanker achterlijke grafjostie
Praat eens normaal, kut debiel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Je zou hypocriet nog niet herkennen als het in je kankerbek scheet, hoerenzoon.quote:Op zaterdag 27 december 2008 01:59 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Wees eens niet zo hypocriet aandachtshoer.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef SHE het volgende:
[..]
Je zou hypocriet nog niet herkennen als het in je kankerbek scheet, hoerenzoon.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Ahah.quote:
En dat is waarom je het nooit zal maken in het leven.quote:
Cerror wannabequote:Op zaterdag 27 december 2008 02:21 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
En dat is waarom je het nooit zal maken in het leven.
Genoegen nemen met het syndroom van down is als het opgeven na 1-3 voor jouw team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |