Van achteren. Met een kettingzaag die loopt op nucleaire power zodat ik zijn lijk ten alle tijden kan bewerken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:32 schreef SHE het volgende:
Gast, hij maakt je uit voor Cerror.
Pak 'm!
Moet ik je wat van mijn salaris storten bijstandstrekker?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:43 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Krijg een longembolie met een angst voor clowns en leef in circus renz vlegel.
Je hebt een nieuw woord geleerd!quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:44 schreef Olep het volgende:
[..]
Moet ik je wat van mijn salaris storten bijstandstrekker?
Ja, jij nog niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:46 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw woord geleerd!
Wel. 1.quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:11 schreef SHE het volgende:
Je zou hypocriet nog niet herkennen als het in je kankerbek scheet, hoerenzoon.
Noem een datum.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:51 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Wel. 1.
Graftakketeringuser. En dat ben jij!
Wanneer kom je eens met een topic wat enigzins wat kwaliteit toevoegd aan onz?
28 december 2008.quote:
Dan hoef ik er ook geen moeite meer voor te doen. Dan is het niet leuk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:54 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
28 december 2008.
Een TTT. Op z'n minst. (wat je wel gaat lukken gezien lui dit lezen en je het gunnen omdat ik je het niet gun etc)
Het zou niet eens een uitdaging moeten zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:56 schreef Olep het volgende:
[..]
Dan hoef ik er ook geen moeite meer voor te doen. Dan is het niet leuk.
Waarom doe jij het dan niet?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:57 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Het zou niet eens een uitdaging moeten zijn.
Je zou het gewoon zelf moeten willen. Ongedwongen. Een idee hebben en toevoegen zonder dat iemand er om vraagt. Dat zou het moeten zijn.
Maar blijkbaar werk je niet zo.
Hij heeft er al een paar staan op zijn naam.quote:
Waarom wil je anderen inspireren wanneer je jezelf niet eens kunt inspireren?quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:00 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Waarom redde Jezus hemzelf niet? Tja. Het gaat hier om het inspireren van anderen.
zichzelf.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:00 schreef Zaeqomqommer het volgende:
[..]
Waarom redde Jezus hemzelf niet? Tja. Het gaat hier om het inspireren van anderen.
niet veel vrijwilligers eh?quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:37 schreef Paramnesia het volgende:
Wie wil er strijden voor zarGon.!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |