Wat ben jij toch een pokkeventje.quote:
Zeg dat even tegen Nautilus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een pokkeventje.
Maar wel iemand met de lekkerste espresso.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Novosibirsk is een mooie stad, maar net iets te dichtbij.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ja hoor, liefst in 1300.quote:
quote:
Grapefruitsap. Heb te allen tijde een pak grapefruitsap in huis tegen de katers.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:56 schreef du_ke het volgende:
Brakheid gaat het beste over door op tijd weer te beginnen met drinken. Dat weet je toch?
Daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Grapefruitsap. Heb te allen tijde een pak grapefruitsap in huis tegen de katers.
Zeker. Dat heb ik gisteren ook gedaan en werkte weer prima. Alleen met kerstnacht en gisteren de wijnvoorraad geplunderd. Moet nu over op bier.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:56 schreef du_ke het volgende:
Brakheid gaat het beste over door op tijd weer te beginnen met drinken. Dat weet je toch?
Goed. Grapefruitsap is hét wondermiddel tegen katers. Probeer dat eens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker. Dat heb ik gisteren ook gedaan en werkte weer prima. Alleen met kerstnacht en gisteren de wijnvoorraad geplunderd. Moet nu over op bier.
@ yildiz. grapefruitsap heb ik in huis
Oefening werkt ook prima.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goed. Grapefruitsap is hét wondermiddel tegen katers.
Voor het plebs wel ja.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:13 schreef MrX1982 het volgende:
Water is het beste middel om een kater te voorkomen.
De drank laten staan schijnt nog beter te zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:13 schreef MrX1982 het volgende:
Water is het beste middel om een kater te voorkomen.
Durf je jezelf dan nog man te noemenquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:30 schreef Monolith het volgende:
De drank laten staan schijnt nog beter te zijn.
Gewoon 24/7 doorzuipen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:56 schreef du_ke het volgende:
ander keertje. Deze was bedorvenquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goed. Grapefruitsap is hét wondermiddel tegen katers. Probeer dat eens.
Nee die zure smaak hoort bij die rommelquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ander keertje. Deze was bedorven
Ik ben de pokkeventjestigst van allemaal.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
Jullie zijn allemaal pokkeventjes.
AH open, tijdens kerst? Heeft Rouvoet er al schande over gesproken?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:23 schreef Aoristus het volgende:
godzijdank was de AH nog open, m'n bier was op.
tot 21.00, in mijn beste duits vroeg ik aan het turkse kassameisje of ze me wilde heiraten, gelukkig verstond ze er geen klap vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
AH open, tijdens kerst? Heeft Rouvoet er al schande over gesproken?
De tweede kerstdag is al opgegeven aan de Ikea en de Intratuin.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
AH open, tijdens kerst? Heeft Rouvoet er al schande over gesproken?
Mij nog net iets te vroeg, vanavond weer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Iedereen nog veel plezier met ronde twee. Ik ga de kroeg in.
Ik ga ook eerst met een hele zwik eten in de kroeg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mij nog net iets te vroeg, vanavond weer.
die wending ook is weer prachtigquote:
wtfquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:25 schreef du_ke het volgende:
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Het kan ook wazig
Ja een fijn subforum is datquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wtf
Voor de mannen: Penislengte en psychologie
dit is ook al zo`n goede, echt R&P
Lijkt wel een bijeenkomst van de anonieme alcoholisten deze SC.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:39 schreef du_ke het volgende:
Was van plan vanavond eens niet aan het zuipen te gaan op een vrijdag. Zal wel niet lukken.
Ik ga dan altijd sporten dan heb je een goede reden om in de kantine te gaan hangenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:39 schreef du_ke het volgende:
Was van plan vanavond eens niet aan het zuipen te gaan op een vrijdag. Zal wel niet lukken.
Ach alcoholisten lijkt me een wat overdreven begrip.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt wel een bijeenkomst van de anonieme alcoholisten deze SC.![]()
Ik ga maar weer eens naar de kroeg.
Ja normaal heb ik vrijdags ook altijd een prima excuus. Nu moet ik er maar een verzinnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd sporten dan heb je een goede reden om in de kantine te gaan hangen![]()
(lees biljarten)
en eentje voor jou
sp3cquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach alcoholisten lijkt me een wat overdreven begrip.
In de Nieuws SC kunnen ze er ook wat van.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Doet me denken aan een incident tijdens carnaval 4/5 jaar terug![]()
niet ik,quote:
dat topic wordt steeds vagerquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik denk niet dat jullie het begrijpen dus ik zal het opnieuw uitleggen:
Ik heb een leven als ik een dag vrij heb van school. Ik verwachtte niet dat ik naar mijn dokter moest om een onderwaterweegtest te nemen. Ik was blij met mijn vrije dag van school en ik hoefde niet te douchen. Toen moesten we onszelf laten wegen onder water.
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh. Ik moest ook strakke kleding aan.
Mijn zus genoot van de strakke kleren. Ik zou ook genieten van de strakke kleding maar ik was boos omdat ik de test moest ondergaan dus ik genoot er niet van.
Mijn huis heeft een keuken,twee badkamers, een huiskamer ,een eetkamer,drie slaapkamers en een kelder. Zoals ik al zei ik werd de dag ervoor 's middags wakker en nam geen douche.
Mijn zus had ook geen douche genomen voordat we de onderwaterweegtest ondergingen waardoor we beide nat werden.
Hij zegt gewoon elke keer hetzelfde vage verhaal maar dan nog wat vagerquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat topic wordt steeds vager
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee die zure smaak hoort bij die rommel.
Konijntje.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.112groningen.n(...)-kerstdag-video.html
Woon je ook in zo'n gezellig rijtjeshuis?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Menselijk drama zo vlak voor m'n deur.
Ongeveer er recht tegenover. In een gelijke woning uit 1900.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Woon je ook in zo'n gezellig rijtjeshuis?
yay! allemaal hout en halfsteen dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ongeveer er recht tegenover. In een gelijke woning uit 1900.
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
yay! allemaal hout en halfsteen dus.
Zeker in deze periode als elke huismuts kaarsjes gezellig vind.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja.Er zit geen fatsoenlijke hoek van 90 graden in het pand.
Maar het is zo brandbaar als een tierelier.
hoe?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef Fastmatti het volgende:
Deze jongen heeft mijn Kerst verziekt![]()
Omdat hij zanger is en dus iedere jongen kan krijgen die hij wil?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef Fastmatti het volgende:
Je weet wat ik van homo's vindquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:52 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Omdat hij zanger is en dus iedere jongen kan krijgen die hij wil?
Je vind ze leuker dan je vriendin?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je weet wat ik van homo's vind
De vraag is wat de andere homo's van jou vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je weet wat ik van homo's vind
Geen kaartje gehad?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef Fastmatti het volgende:
Meer dan terechtquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Wheelgunner het volgende:
Ter uw vermaak:
Israël is van start gegaan met nieuw offensief in Gaza
Als er elk jaar nog een groot offensief nodig is. Dan lijkt me de oplossingsrichting tot nu toe niet echt duurzaamquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef Fastmatti het volgende:
Onzin. Israel is al een paar jaar relatief veilig. De zelfmoordaanslagen zijn zelfs volledig verdwenen. Nu die raketten nog.
Een weg moet je ook onderhouden, zie dit dus als preventief onderhoud.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als er elk jaar nog een groot offensief nodig is. Dan lijkt me de oplossingsrichting tot nu toe niet echt duurzaam.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:57 schreef Sam_Spade het volgende:
Dan hebben ze allebei naar jou geluisterd
quote:'Palestijnse jongeren graag in Israëlische cel'
Vanwege de uitzichtloze armoede en het voortdurende geweld in de Palestijnse gebieden kiezen steeds meer Palestijnse jongeren voor een vrijwillig verblijf in een Israëlische gevangenis.
Ouders zetten hun kinderen in de Gazastrook en op de westelijke Jordaanoever steeds vaker aan tot kleine overtredingen, zodat ze enige tijd in Israëlische gevangenschap moeten doorbrengen, schrijft de Britse krant The Times.
Financiële vergoeding
Niet alleen hebben de Palestijnse jongeren dan onderdak en de zekerheid van voldoende voedsel, ook voor hun ouders is het aantrekkelijk. Van de Palestijnse Autoriteit ontvangen ze een financiële vergoeding voor het gevangenschap van hun kinderen: bijna 125 euro per maand, meer dan het gemiddelde salaris van de Palestijnen.
Vaak is dat hun enige bron van inkomsten: de Palestijnse gebieden worden door het aanhoudende geweld geteisterd door armoede en een hoge werkloosheid.
Wapens
Om gearresteerd te worden, komen Palestijnse jongeren bij Israëlische grensposten met ongevaarlijke wapens die ze openlijk tonen. Ook schelden ze de Israëlische grenswachten en soldaten uit, in de hoop te worden meegenomen.
In de afgelopen twee jaar zouden zo'n tweehonderd Palestijnse jongeren zich vrijwillig hebben laten oppakken. Een zeventienjarige Palestijnse jongen zegt in The Times zijn verblijf, als gevolg van het zwaaien met een mes, te missen: 'Ik speelde elke dag tafeltennis en basketbal. Drie van mijn beste vrienden waren er ook. Elke dag aten we eieren als ontbijt.'
Bron: Elsevier, 17 maart 2007
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens dit topic
<3
Ik heb rollercoaster tycoon gedownload!
met als beste post
[ afbeelding ]
Bedankt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Wheelgunner het volgende:
Ter uw vermaak:
Israël is van start gegaan met nieuw offensief in Gaza
Door 'de muur', dat wel. Maar voornamelijk inderdaad door het uitschakelen van de organisaties, of het verstoren ervan. Blijkt dat Palestina toch geen Irak is.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:50 schreef Fastmatti het volgende:
Onzin. Israel is al een paar jaar relatief veilig. De zelfmoordaanslagen zijn zelfs volledig verdwenen.
Hier moest ik om lachen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:03 schreef Reya het volgende:
Ik hecht waarde aan tradities, dus ik wacht totdat NorthernStar en Sam_Spade hun bijdrage hebben geleverd in het betreffende topic.
Gniffel, gnaffel, gnuisje, wie likt er aan mijn kruisje?quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:19 schreef Sam_Spade het volgende:
Gniffelen.
Leuk maar als de toegang tot de plaats waar het werk is (Israël) om de haverklap wordt afgesloten schiet dat ook niet opquote:Op zaterdag 27 december 2008 14:03 schreef Picchia het volgende:
De Palestijnen moet gewoon aan het werk gaan, dan neemt de tijd en het belang om oorlog te voeren ook af.
Moeten ze maar niet om de haverklap aanslagen plegen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk maar als de toegang tot de plaats waar het werk is (Israël) om de haverklap wordt afgesloten schiet dat ook niet op.
De werkenden mogen wel naar binnen hoor. Het is maar sporadisch voorgekomden dat het voor 100% dicht zat.quote:Op zaterdag 27 december 2008 14:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leuk maar als de toegang tot de plaats waar het werk is (Israël) om de haverklap wordt afgesloten schiet dat ook niet op.
Nee. Slotje. Ik haat je.quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:57 schreef Autodidact het volgende:
Die foetussen, zijn die nu trouwens al verzonden?
Dan is er voor jou geen hoop.quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:11 schreef MrX1982 het volgende:
Ik gebruik de baggerlayout niet maar misschien bedoel je iets anders waar ik geen weet van heb.
Alleen de tien grootste klootzakken van Fok! maken zich hieraan schuldig.quote:
De gaskachel hier doet het primaquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:37 schreef Aoristus het volgende:
ook ruzie met je stervende hoeren kankerkachel? Ik heb er maar net een bij de Gamma gehaald omdat dat vervloekte gasapparaat niet wil
stik er in, ransaapquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
De gaskachel hier doet het prima.
Maar ik goed ik ga nu vrijwillig naar buiten om barbecueën![]()
Waarin, een lekker stuk koe of een lekker stuk zalm?quote:
ben jij die buurman dukequote:Op zaterdag 27 december 2008 17:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waarin, een lekker stuk koe of een lekker stuk zalm?
Dan is het een Ötzi experiment. Ik ben benieuwd naar de uitkomstquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:40 schreef Sam_Spade het volgende:
Ik denk het niet, hij smaalde ooit op Turkenbuurten.
Emperisch testen van wonderen. Helemaal voor.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:02 schreef Aoristus het volgende:
Meisje overleeft val van 170 meter
Ik zeg: Meer kinderen in het ravijn! Het is een wonder!
Toen kon Mutant nog om mij lachen,quote:''U heeft een laag incasseringsvermogen'' kan heel goed ''u overleeft het vast niet als ik op eens echt op u schiet'' betekenen. Ik sluit in ieder geval niets uit, dat is een slechte eigenschap.
Ik eet allesquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ben jij die buurman duke
Mannen die vegetariër zijn
Onderdeel van goed burgerschap Reya. Voor Volk en Vaderland!quote:Op zondag 28 december 2008 11:42 schreef Reya het volgende:
Pfff, binnenkort weer eens naar Amsterdam om mijn paspoort te verlengen. Al die omslachtige procedures...
quote:Op zondag 28 december 2008 11:42 schreef Reya het volgende:
Pfff, binnenkort weer eens naar Amsterdam om mijn paspoort te verlengen. Al die omslachtige procedures...
Wat ben je nog meer?quote:
Rare jongen.quote:
ze wou je gewoon doen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef MrX1982 het volgende:
Afgelopen nacht in de Baja beach club, best ok bij gebrek aan beter, zo'n chick die ineens in mijn arm kneep en vroeg, kneep jij in mijn kont?
Ik was geheel onschuldig maar excuses ho maar.
Rare manier om dat kenbaar te maken. Ze was wel leuk jaquote:Op zondag 28 december 2008 14:36 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ze wou je gewoon doen.
was het wat?
Niet zo zeuren. Ik wilde naar huis fietsen en toen bleek ik een bevroren slot te hebbenquote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef MrX1982 het volgende:
Afgelopen nacht in de Baja beach club, best ok bij gebrek aan beter, zo'n chick die ineens in mijn arm kneep en vroeg, kneep jij in mijn kont?
Was het niet gewoon iemand anders zijn fietsquote:Op zondag 28 december 2008 14:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Niet zo zeuren. Ik wilde naar huis fietsen en toen bleek ik een bevroren slot te hebbenVijf minuten staan etteren en toen ging die moeiteloos los.
Waarom zei je niet gewoon ''ja'' dan?quote:Op zondag 28 december 2008 14:30 schreef MrX1982 het volgende:
Nee, hoewel ik wel altijd moeite heb mijn fiets terug te vinden. Ook als ik niet gezopen heb. Heb die fiets al sinds de middelbare school en ook toen al was ik hem altijd kwijt. Terwijl ik hem altijd op hetzelfde rijtje zettequote:Op zondag 28 december 2008 14:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Was het niet gewoon iemand anders zijn fiets.
Ze klonk niet echt vriendelijk dus een nee uit veiligheidsoverwegingen.quote:Op zondag 28 december 2008 14:46 schreef Aoristus het volgende:
Waarom zei je niet gewoon ''ja'' dan?
Van vriendelijkheid voel je niksquote:Op zondag 28 december 2008 14:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze klonk niet echt vriendelijk dus een nee uit veiligheidsoverwegingen.
Soort traditie geworden voor je. Je "verdwenen" fiets terug zoeken.quote:Op zondag 28 december 2008 14:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, hoewel ik wel altijd moeite heb mijn fiets terug te vinden. Ook als ik niet gezopen heb. Heb die fiets al sinds de middelbare school en ook toen al was ik hem altijd kwijt. Terwijl ik hem altijd op hetzelfde rijtje zette![]()
Daarom zijn er ook garderobes uitgevonden.quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef du_ke het volgende:
Ik heb meer moeite met m'n jas terugvinden. Fiets lukt over het algemeen wel.
Van een knietje in je kruis wel.quote:Op zondag 28 december 2008 14:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Van vriendelijkheid voel je niks
Nooit gehad, ben te liefquote:Op zondag 28 december 2008 15:12 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Van een knietje in je kruis wel.
hebben jullie dat ook altijd dat de automatische piloot aan gaat en je de volgende dag niet meer weet hoe je thuis bent gekomenquote:Op zondag 28 december 2008 15:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Soort traditie geworden voor je. Je "verdwenen" fiets terug zoeken.
Ik fiets meestal ook naar huis maar dit keer gelukkig niet. Het was echt zo koud.
Alleen dat ik niet begrijp waarom ik er anderhalf uur over gedaan heb om thuis te komenquote:Op zondag 28 december 2008 15:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hebben jullie dat ook altijd dat de automatische piloot aan gaat en je de volgende dag niet meer weet hoe je thuis bent gekomen
Nee, zelden eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 15:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
hebben jullie dat ook altijd dat de automatische piloot aan gaat en je de volgende dag niet meer weet hoe je thuis bent gekomen
Op een of andere manier word ik altijd weer wat nuchterder op de fiets. De automatische piloot gaat aan. Lak aan elke verkeersregel en verkeerslicht dat welquote:Op zondag 28 december 2008 15:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
beweging dat heb ik ook wel ik herinner me alleen niets meer van de terugreisquote:Op zondag 28 december 2008 15:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Op een of andere manier word ik altijd weer wat nuchterder op de fiets. De automatische piloot gaat aan. Lak aan elke verkeersregel en verkeerslicht dat wel.
Ben je dan niet gewoon stomdronkenquote:Op zondag 28 december 2008 15:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
beweging dat heb ik ook wel ik herinner me alleen niets meer van de terugreis
Dan ben ik de dag erna van binnen nog steeds ontzettend brak. Dan heb ik wel niet echt een kater, maar het kan beter.quote:Op zondag 28 december 2008 15:38 schreef MrX1982 het volgende:
Water gedronken bij thuiskomst en nergens last van.
Is grapefruitsap zo goed tegen een kater dat het water verslaat? Misschien maar eens proberen.quote:Op zondag 28 december 2008 15:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan ben ik de dag erna van binnen nog steeds ontzettend brak. Dan heb ik wel niet echt een kater, maar het kan beter.
Gisteren kreeg ik tequila in colaglazen en dan tot over de helft gevuld. Daarna ging het licht uit. Heb dat wel vaker dat ik veel te veel sterke drank krijg.quote:Op zondag 28 december 2008 15:46 schreef Nautilus_ het volgende:
Ik kreeg gisteren twee briefjes van twintig terug nadat ik met een tientje had betaald. Dat tientje was nat van het bier en een beetje verfrommeld, het werd waarschijnlijk aangezien voor een briefje van vijftig.
Het heeft evenveel vocht als een glas water, maar zit propvol vitamine C en nog wat ellende wat een gunstig effect heeft op het verwerken van alcohol door je lever.quote:Op zondag 28 december 2008 15:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is grapefruitsap zo goed tegen een kater dat het water verslaat? Misschien maar eens proberen.
Dat zou sluw zijn. Ik heb er in een ander café mee betaald.quote:Op zondag 28 december 2008 15:52 schreef Picchia het volgende:
Het was waarschijnlijk een vals briefje waar ze vanaf wilde.
Van wat ik gelezen heb, is grapefruit iets wat echt goed je lever herstelt (terwijl alcohol je lever dus een optater geeft waardoor je van binnen echt gaar wordt). Zo schijn je dus bij medicijnentesten dus ook naast alcohol geen grapefruit te mogen eten / drinken.quote:Op zondag 28 december 2008 15:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is grapefruitsap zo goed tegen een kater dat het water verslaat? Misschien maar eens proberen.
Sowieso is met geld thuiskomen gewoon belachelijkquote:Op zondag 28 december 2008 15:57 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Dat zou sluw zijn. Ik heb er in een ander café mee betaald.
quote:Het eten van een grapefruit of het drinken van grapefruitsap naast het gebruik van reguliere medicatie kan tot gevaarlijke interacties leiden. Bestanddelen in grapefruit(sap) - de flavonoiden naringine en quercetine, furanocoumarines en mogelijk andere stoffen - blokkeren de activiteit van het enzym CYP3A4 (cytochroom P450 3A4-isoenzym) in de dunne darmwand en zorgen daarnaast voor afbraak van dit enzym. Grapefruitsap heeft daarentegen geen noemenswaardige invloed op de activiteit van het cytochroom P450 3A4 isoenzym in de lever.
De schatting is dat meer dan de helft van de veel voorgeschreven medicijnen na orale inname gedeeltelijk door het enzym CYP3A4 in de darmwand wordt afgebroken (first-pass effect) Bij een verminderde CYP3A4-activi-teit als gevolg van het drinken van grapefruitsap, kan de bloedconcentratie van een medicijn gevaarlijk hoog oplopen en kunnen emstige bijwerkingen optreden.
Een voorbeeld; één tablet lovastatine (een cholesterolverlagende statine) ingenomen met een glas grapefruitsap kan hetzelfde effect hebben als 12 tot 15 tabletten, ingenomen met water. Een ander mechanisme waardoor grapefruitsap de plasmaconcentratie van een geneesmiddel mogelijk verhoogt, is via inhibitie van het intestinale P -glycoproteïne, dat belast is met de excretie van verschillende xenobiotica naar het darmlumen. Dit laatste mechanisme speelt vermoedelijk een rol bij cyclosporine. De mate waarin grapefruitsap de primaire afbraak van een geneesmiddel in de dunne darm vermindert verschilt aanzienlijk per individu. Herhaalde inname van grapefruitsap leidt tot een verdere verlaging van CYP3A4 door afbraak van het enzym en onvoldoende compensatie door synthese van CYP3A4, zodat consumptie van grapefruitsap een cumulatief effect heeft. Door het cumulatieve effect van grapefruitsap en de individuele reactie en wordt het veiliger geacht grapefruitsap niet te combineren met een aantal medicijnen. De lijst medicijnen waarbij consumptie van grapefruitsap wordt afgeraden wordt gaandeweg langer. Deze interactie nodigt echter ook uit tot een positieve uitleg; de effectieve orale dosis van een geneesmiddel is lager bij gelijktijdig gebruik van grapetruitsap. Zo wordt in een onderzoek grapefruitsap aangewend om de cyclosporinespiegel bij patiénten met psoriasis te verhogen. Voorzichtigheid is geboden.
Ik ga het de volgende keer meteen proberenquote:Op zondag 28 december 2008 15:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het heeft evenveel vocht als een glas water, maar zit propvol vitamine C en nog wat ellende wat een gunstig effect heeft op het verwerken van alcohol door je lever.
Bovendien is het lekker.
The internets says yes.quote:
Je kunt niet overal met je creditcard betalen.quote:Op zondag 28 december 2008 15:58 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Sowieso is met geld thuiskomen gewoon belachelijk
Nederland is sowieso niet zo'n creditcard land. In de beschaafde wereld lever je gewoon je CC in bij de bar en zet je aan de eind van de avond een krabbeltje onder het bonnetje en krijg je jouw CC weer terug. Ideaal, tot mijn vriendin amper nog een krabbeltje kon zettenquote:Op zondag 28 december 2008 16:07 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Je kunt niet overal met je creditcard betalen.
Onzin, CC is superieur vanwege de veiligheid.quote:Op zondag 28 december 2008 16:10 schreef Yildiz het volgende:
Sowieso is CC inferieur aan de pinpas.
Hoe dan, een handtekening beter dan een pincode? Ja, als het eraf gejat wordt met identiteitsfraude kun je het wel terug laten storten, maar dat is bij de pinpas ook zo.quote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Onzin, CC is superieur vanwege de veiligheid.
Wat ben je toch een bijna-lullo.quote:Op zondag 28 december 2008 16:09 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nederland is sowieso niet zo'n creditcard land. In de beschaafde wereld lever je gewoon je CC in bij de bar en zet je aan de eind van de avond een krabbeltje onder het bonnetje en krijg je jouw CC weer terug. Ideaal, tot mijn vriendin amper nog een krabbeltje kon zetten
Ach, de bank vergoed toch alles. Zij bewaren namelijk je geld en zijn verantwoordelijk voor het onveilige systeem.quote:Op zondag 28 december 2008 16:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Onzin, CC is superieur vanwege de veiligheid.
Als je iets via internet koopt en je ontvangt het product niet. CC maatschappij bellen en je krijgt je geld terug. Geeft toch een veilig gevoel.quote:Op zondag 28 december 2008 16:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Gelul over credit cards en of pinpassen. Betalen is betalen.
CC is voor nieuw geld. Omhoog gevallen plebs.
Nee, de pincode is zo betrouwbaar gebleken. Bij de creditcard moet de verkopende partij tenminste nog aantonen dat de aankoop gedaan is.quote:Op zondag 28 december 2008 16:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoe dan, een handtekening beter dan een pincode? Ja, als het eraf gejat wordt met identiteitsfraude kun je het wel terug laten storten, maar dat is bij de pinpas ook zo.
Dat ik haar laat betalen? Tja, zij is een stukje rijker dan ik.quote:Op zondag 28 december 2008 16:15 schreef Nautilus_ het volgende:
[..]
Wat ben je toch een bijna-lullo.
die service blijf ik dan wel weer apart vindenquote:Op zondag 28 december 2008 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je iets via internet koopt en je ontvangt het product niet. CC maatschappij bellen en je krijgt je geld terug. Geeft toch een veilig gevoel.
quote:
Verpinpassisering van de maatschappij.quote:Op zondag 28 december 2008 17:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens bij cc zit tegenwoordig een chip en heb je ook een code nodig
In mijn favoriete kroegen doen ze daar niet aanquote:Op zondag 28 december 2008 15:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook garderobes uitgevonden.
Ja dat wil wel eens gebeurenquote:Op zondag 28 december 2008 15:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op maandag 29 december 2008 09:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Je bent vast niet de enige die totaal in de vernieling zit.
Nu er een zwarte president is in Amerika, moeten de Afrikanen eens ophouden met 'ik heb honger,quote:Op maandag 29 december 2008 10:18 schreef Autodidact het volgende:
Nee, volgens mij is er nog honger in Afrika.
Bovendien hebben ze weer meer boerderijen gekregen!quote:Op maandag 29 december 2008 10:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu er een zwarte president is in Amerika, moeten de Afrikanen eens ophouden met 'ik heb honger,, ik word gediscrimineerd'. De verkiezingen van Barack Obama heeft bewezen dat de honger voorbij is.
Moeten ze hem opeten dan?quote:Op maandag 29 december 2008 10:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nu er een zwarte president is in Amerika, moeten de Afrikanen eens ophouden met 'ik heb honger,, ik word gediscrimineerd'. De verkiezingen van Barack Obama heeft bewezen dat de honger voorbij is.
Maar ze hoeven verdomme niet in de kou in de auto te stappen om verdomme acht uur. En krabbenquote:Op maandag 29 december 2008 10:18 schreef Autodidact het volgende:
Nee, volgens mij is er nog honger in Afrika.
Hihi.quote:Op maandag 29 december 2008 10:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Maar ze hoeven verdomme niet in de kou in de auto te stappen om verdomme acht uur. En krabben. Verdomme.
De CV is hier op het werk kapot.quote:Op maandag 29 december 2008 10:22 schreef Autodidact het volgende:
Maar ze hoeven verdomme niet in de kou in de auto te stappen om verdomme acht uur. En krabben. Verdomme.
Verrockisering.quote:Op maandag 29 december 2008 10:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Of je draait je om 9 uur nog een paar keer omquote:Op maandag 29 december 2008 10:22 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat een rottijd om het te vergeten...quote:Op maandag 29 december 2008 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben m'n afpsraak met de tandarts om 8:45 vergeten
Mooi klotequote:Op maandag 29 december 2008 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ben m'n afpsraak met de tandarts om 8:45 vergeten
Pa ziet er nog redelijk normaal uit. Maar ma heeft echt voor 5 gevreten tijdens die zwangerschap zo te zienquote:Op maandag 29 december 2008 11:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
OMFG
http://www.nuvideo.nl/opm(...)kilo-zware-baby.html
Is het al een neptand?quote:Op maandag 29 december 2008 11:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nu
Het is wel vervelend dat ik nu nog langer rond moet lopen met een halve voortand.
Nee alleen de onderste helft. Het gevolg van een studentenleven teveel drinken.quote:
Ja, oké, maar dat betekent dat je zonder (veel) pijn zit nu. Dat scheelt.quote:Op maandag 29 december 2008 11:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee alleen de onderste helft. Het gevolg van een studentenleven teveel drinken.
dat zou ik ook graag willen weten voor windows 7quote:Op maandag 29 december 2008 12:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Weet iemand hier hoe je van een partitie met daarop windows je een virtual machine maakt voor VMWARE?
http://www.thebanmappingproject.com/atlas/index_kv.asp?tombID=825quote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef Sam_Spade het volgende:
Dat zou ik ook graag willen weten voor
Latitude: 25.44 N
Longitude: 32.36 E
Elevation: 175.89 msl
North: 99,539.973
East: 94,050.193
JOG map reference: NG 36-10
Barbaar.quote:
Die linker komt weleens in Het Keldertje, maar gaat alleen met Marokkanen om.quote:
Dat is onmogelijk bij de EUR, dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 29 december 2008 13:11 schreef Nautilus_ het volgende:
Die tentamenuitslagen zijn dus tijdig gepubliceerd.
Ik heb Mountolive gekocht.quote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Die linker komt weleens in Het Keldertje, maar gaat alleen met Marokkanen om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |