Wat ben jij toch een pokkeventje.quote:
Zeg dat even tegen Nautilus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een pokkeventje.
Maar wel iemand met de lekkerste espresso.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Novosibirsk is een mooie stad, maar net iets te dichtbij.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:29 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Ja hoor, liefst in 1300.quote:
quote:
Grapefruitsap. Heb te allen tijde een pak grapefruitsap in huis tegen de katers.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:56 schreef du_ke het volgende:
Brakheid gaat het beste over door op tijd weer te beginnen met drinken. Dat weet je toch?
Daar begin ik niet aanquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:59 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Grapefruitsap. Heb te allen tijde een pak grapefruitsap in huis tegen de katers.
Zeker. Dat heb ik gisteren ook gedaan en werkte weer prima. Alleen met kerstnacht en gisteren de wijnvoorraad geplunderd. Moet nu over op bier.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:56 schreef du_ke het volgende:
Brakheid gaat het beste over door op tijd weer te beginnen met drinken. Dat weet je toch?
Goed. Grapefruitsap is hét wondermiddel tegen katers. Probeer dat eens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker. Dat heb ik gisteren ook gedaan en werkte weer prima. Alleen met kerstnacht en gisteren de wijnvoorraad geplunderd. Moet nu over op bier.
@ yildiz. grapefruitsap heb ik in huis
Oefening werkt ook prima.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goed. Grapefruitsap is hét wondermiddel tegen katers.
Voor het plebs wel ja.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:13 schreef MrX1982 het volgende:
Water is het beste middel om een kater te voorkomen.
De drank laten staan schijnt nog beter te zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:13 schreef MrX1982 het volgende:
Water is het beste middel om een kater te voorkomen.
Durf je jezelf dan nog man te noemenquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:30 schreef Monolith het volgende:
De drank laten staan schijnt nog beter te zijn.
Gewoon 24/7 doorzuipen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:56 schreef du_ke het volgende:
ander keertje. Deze was bedorvenquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:02 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goed. Grapefruitsap is hét wondermiddel tegen katers. Probeer dat eens.
Nee die zure smaak hoort bij die rommelquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ander keertje. Deze was bedorven
Ik ben de pokkeventjestigst van allemaal.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:31 schreef MrX1982 het volgende:
Jullie zijn allemaal pokkeventjes.
AH open, tijdens kerst? Heeft Rouvoet er al schande over gesproken?quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:23 schreef Aoristus het volgende:
godzijdank was de AH nog open, m'n bier was op.
tot 21.00, in mijn beste duits vroeg ik aan het turkse kassameisje of ze me wilde heiraten, gelukkig verstond ze er geen klap vanquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
AH open, tijdens kerst? Heeft Rouvoet er al schande over gesproken?
De tweede kerstdag is al opgegeven aan de Ikea en de Intratuin.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
AH open, tijdens kerst? Heeft Rouvoet er al schande over gesproken?
Mij nog net iets te vroeg, vanavond weer.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Iedereen nog veel plezier met ronde twee. Ik ga de kroeg in.
Ik ga ook eerst met een hele zwik eten in de kroeg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mij nog net iets te vroeg, vanavond weer.
die wending ook is weer prachtigquote:
wtfquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:25 schreef du_ke het volgende:
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Het kan ook wazig
Ja een fijn subforum is datquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:38 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wtf
Voor de mannen: Penislengte en psychologie
dit is ook al zo`n goede, echt R&P
Lijkt wel een bijeenkomst van de anonieme alcoholisten deze SC.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:39 schreef du_ke het volgende:
Was van plan vanavond eens niet aan het zuipen te gaan op een vrijdag. Zal wel niet lukken.
Ik ga dan altijd sporten dan heb je een goede reden om in de kantine te gaan hangenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:39 schreef du_ke het volgende:
Was van plan vanavond eens niet aan het zuipen te gaan op een vrijdag. Zal wel niet lukken.
Ach alcoholisten lijkt me een wat overdreven begrip.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt wel een bijeenkomst van de anonieme alcoholisten deze SC.![]()
Ik ga maar weer eens naar de kroeg.
Ja normaal heb ik vrijdags ook altijd een prima excuus. Nu moet ik er maar een verzinnenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd sporten dan heb je een goede reden om in de kantine te gaan hangen![]()
(lees biljarten)
en eentje voor jou
sp3cquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach alcoholisten lijkt me een wat overdreven begrip.
In de Nieuws SC kunnen ze er ook wat van.
quote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Doet me denken aan een incident tijdens carnaval 4/5 jaar terug![]()
niet ik,quote:
dat topic wordt steeds vagerquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:58 schreef Ikzoekiets het volgende:
Ik denk niet dat jullie het begrijpen dus ik zal het opnieuw uitleggen:
Ik heb een leven als ik een dag vrij heb van school. Ik verwachtte niet dat ik naar mijn dokter moest om een onderwaterweegtest te nemen. Ik was blij met mijn vrije dag van school en ik hoefde niet te douchen. Toen moesten we onszelf laten wegen onder water.
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh. Ik moest ook strakke kleding aan.
Mijn zus genoot van de strakke kleren. Ik zou ook genieten van de strakke kleding maar ik was boos omdat ik de test moest ondergaan dus ik genoot er niet van.
Mijn huis heeft een keuken,twee badkamers, een huiskamer ,een eetkamer,drie slaapkamers en een kelder. Zoals ik al zei ik werd de dag ervoor 's middags wakker en nam geen douche.
Mijn zus had ook geen douche genomen voordat we de onderwaterweegtest ondergingen waardoor we beide nat werden.
Hij zegt gewoon elke keer hetzelfde vage verhaal maar dan nog wat vagerquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat topic wordt steeds vager
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee die zure smaak hoort bij die rommel.
Konijntje.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
http://www.112groningen.n(...)-kerstdag-video.html
Woon je ook in zo'n gezellig rijtjeshuis?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Menselijk drama zo vlak voor m'n deur.
Ongeveer er recht tegenover. In een gelijke woning uit 1900.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Woon je ook in zo'n gezellig rijtjeshuis?
yay! allemaal hout en halfsteen dus.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ongeveer er recht tegenover. In een gelijke woning uit 1900.
Ja.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
yay! allemaal hout en halfsteen dus.
Zeker in deze periode als elke huismuts kaarsjes gezellig vind.quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja.Er zit geen fatsoenlijke hoek van 90 graden in het pand.
Maar het is zo brandbaar als een tierelier.
hoe?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef Fastmatti het volgende:
Deze jongen heeft mijn Kerst verziekt![]()
Omdat hij zanger is en dus iedere jongen kan krijgen die hij wil?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef Fastmatti het volgende:
Je weet wat ik van homo's vindquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:52 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Omdat hij zanger is en dus iedere jongen kan krijgen die hij wil?
Je vind ze leuker dan je vriendin?quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je weet wat ik van homo's vind
De vraag is wat de andere homo's van jou vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je weet wat ik van homo's vind
Geen kaartje gehad?quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:45 schreef Fastmatti het volgende:
Meer dan terechtquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:45 schreef Wheelgunner het volgende:
Ter uw vermaak:
Israël is van start gegaan met nieuw offensief in Gaza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |