quote:Op donderdag 25 december 2008 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn pa heeft 300.000+ posts op een internetforum.
quote:
Jouw papa is pure win.quote:Op donderdag 25 december 2008 20:53 schreef Mwanatabu het volgende:
Uhhh mijn vader kwam je altijd ophalen van het uitgaan, en als je te laat was dan trok hij een lullig vissershoedje op en kwam het café binnen
whehequote:Op donderdag 25 december 2008 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
FTW!quote:Op donderdag 25 december 2008 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn pa heeft er wel 4 versleten, en over de roestgaten plakten we stickers.quote:
Kon jij je vriendjes weer uitlachen...quote:Op donderdag 25 december 2008 21:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
FTW!
Wij hadden ook een Lada. En daar achterop zat dan een sticker waarop stond "Lada, net even sterker"
Mijn vriendjes voegden daar dan aan toe: "als dan een kartonnen doos"
PWND
Mijn pa moest of een Jaguar of een Maserati rijden.quote:
Good for you! Maar wat doe je hier dan?quote:Op zondag 28 december 2008 01:06 schreef Oblivion het volgende:
Ook een pa met een jagers hoed...
Maar mijzelf ervoor schamen?
Nooit!
Posten, net als jij.....quote:Op zondag 28 december 2008 01:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Good for you! Maar wat doe je hier dan?
Niet zo snel, maar voor wat wel dan?quote:Op zondag 28 december 2008 01:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Posten, net als jij.....
Ik schaam mij alleen niet zo snel.
Goede vraag, ga ik een nachtje over slapen...quote:Op zondag 28 december 2008 02:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet zo snel, maar voor wat wel dan?
Cliffhangerrrquote:Op zondag 28 december 2008 02:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Goede vraag, ga ik een nachtje over slapen...
En heeft ook de illusie dat je mee wil dansenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn ma danst altijd raar door de kamer
quote:Op zondag 28 december 2008 02:18 schreef Rosbief het volgende:
Dat m'n moeder altijd op het herentoilet in de pisbakken ging urineren.
quote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef conleche het volgende:
Mijn moeder liet een keer een zachte scheet, midden in een volle lift en dat stonk verschrikkelijk en toen zei ze tegen mij, met bozige stem: Nou, conleche, dat mag niet hoor!
Dat was een dubbelop schaam-experience: ik schaamde me voor haar omdat ze een scheet liet en voor mezelf omdat mensen dachten dat ik het had gedaan![]()
Kleine conleche was toen 7 en heeft het haar moeder nooit vergeven.
Deed me hieraan denken:quote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef conleche het volgende:
Mijn moeder liet een keer een zachte scheet, midden in een volle lift en dat stonk verschrikkelijk en toen zei ze tegen mij, met bozige stem: Nou, conleche, dat mag niet hoor!
Niet echt een cliffhanger, maar vind het wel eens gênant als Pa de deur van de opticien open gooit en tegen de opticien hardop zegt dat hij zo blij is met zijn bril, terwijl de winkel vol staat met mensen die dan heel raar achterom kijken...quote:
Van: 'Bohboh slagertje wat een puike lappen vlees weer!!1einsquote:Op maandag 29 december 2008 00:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet echt een cliffhanger, maar vind het wel eens gênant als Pa de deur van de opticien open gooit en tegen de opticien hardop zegt dat hij zo blij is met zijn bril, terwijl de winkel vol staat met mensen die dan heel raar achterom kijken...![]()
En hij doet het niet alleen bij de opticien.
Groenteman, slager etc etc...
Nee, ik kan het niet eens nadoen...quote:Op maandag 29 december 2008 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Van: 'Bohboh slagertje wat een puike lappen vlees weer!!1eins![]()
' ?
Ik zie het voor mequote:Op maandag 29 december 2008 01:06 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, ik kan het niet eens nadoen...![]()
Maar hij moet het altijd iets hardop zeggen. (positief of negatief)
Is volgens mij gewoon dwangmatig.
Ik duw 'm dan meestal maar de winkel uit met de mededeling, het is weer genoeg pa!
Mijn vader wil nog wel eens dronken terugkomen en soms zijn er dan ook vrienden hierquote:Op maandag 29 december 2008 01:14 schreef Oblivion het volgende:
Maar al die keren dat hij met een gekke gebreide muts een dansje heeft gedaan bij nieuwe vriendjes konden me niet deren...
Lag zelfs in een deuk.![]()
Ach van je familie moet je het hebben, nietwaar conleche?
Damn ik had mijn moeder terug gepakt als ze me dat geflikt zou hebben, ondanks de leeftijd.
Wat erg!
Precies.quote:Op zondag 28 december 2008 02:21 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
En heeft ook de illusie dat je mee wil dansen
ik zal het hoedje binnekort eens op de foto zettenquote:Op zondag 28 december 2008 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe eens een google-pic, van een die er op lijkt.
Wat een leuke pa!!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:10 schreef RSie het volgende:
mijn pa ging op straat altijd de leuke vent uithangen.
-ineens spontaan bokje springen als iemand gebukt staat
-bij mooie dames onder de paraplu stappen
-blij huppelen
-dansje doen met moeders
vondt ik toen verschrikkelijk als ik ernaast liep! Nu vind ik het wel humor en doe zelf ook dat soort acties
Dit is voor mij absoluut de winnaarquote:Op donderdag 25 december 2008 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Voor mij ookquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:22 schreef Painted_Horse het volgende:
[..]
Dit is voor mij absoluut de winnaar
waarom lachte ik keihard hardop om deze post ?quote:Op maandag 29 december 2008 01:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Van: 'Bohboh slagertje wat een puike lappen vlees weer!!1eins![]()
' ?
geen idee, maar ik had er ook last van!quote:Op woensdag 7 januari 2009 05:59 schreef TwyLight het volgende:
[..]
waarom lachte ik keihard hardop om deze post ?!!!
Wij ookquote:Op donderdag 25 december 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wij hebben ooit een lada gehad, ik win.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:13 schreef Geqxon het volgende:
God, ik weet er weer eentje.
Dat mijn moeder voor kerst een toiletrol houder kreeg:
[ afbeelding ]
En mijn vader vroeg waar de batterijen in moesten.
Ohhhh wat erg! Die dacht natuurlijk "Ach, ik kan dat kind wel de schuld geven" net zoals bij een hond ofzo.quote:Op zondag 28 december 2008 23:37 schreef conleche het volgende:
Dat was een dubbelop schaam-experience: ik schaamde me voor haar omdat ze een scheet liet en voor mezelf omdat mensen dachten dat ik het had gedaan![]()
Kleine conleche was toen 7 en heeft het haar moeder nooit vergeven.
Ghehe, zoiets had ik ook. Mijn moeder zat nog al eens te zingen op de fiets en dan zat ik achterop en maande ik haar tot stilte of iig niet zo hard.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:21 schreef Isegrim het volgende:
Dat mijn moeder naast mij in de stad luidop liep te zingen op straat.
Mijn mama is een Runescape Modquote:Op donderdag 25 december 2008 20:43 schreef Paaskonijn het volgende:
2 Lada's, baasss boven baasssquote:Op donderdag 25 december 2008 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wij hebben ooit een lada gehad, ik win.
iuew... weet niet of ik dat als eerste anekdote wel zo zou waarderen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 02:30 schreef Em.ster het volgende:
Mijn moeder heeft nog steeds de neiging om bij nieuwe vriendjes de verhalen uit de oude doos te trekken. Leuk dat je vriendje van je moeder hoort dat je vroeger echt kei-autistisch was en dat je op je twaalfde je broek een keer vol gescheten hebt. IK WAS ZIEK!.
5 Lada's.quote:Op donderdag 15 januari 2009 22:24 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
2 Lada's, baasss boven baasss
De faalmobielquote:Op maandag 29 december 2008 18:39 schreef Heidens_Figuur het volgende:
Ik schaamde me vroegah (goed... goed... ongeveer 5 jaar geleden was dat) altijd dood voor het vervoersmiddel dat mijn pa had gekocht:
Een witte (met roestbruine accenten) Ford Transit. Dubbele cabine, ding lekte bij regen ( zelf ontkende de man dat stellig ), en bij 100 of harder kon je de radio niet horen. Tot zover is het leed te overzien. Er reden destijds duizenden van die dingen rond (je ziet ze nu eigenlijk nooit meer, hooguit nog een enkele cabine of de nieuwere modellen, die overigens ook spuuglelijk zijn) van mensen die lekker goedkoop op een grijs kenteken reden.
Echter, nu had de beste man besloten de auto eens op te vrolijken. Het kan immers niet dat je zoon die zelf in de 2e zit met een lelijke Transhit naar school wordt gebracht. Had de man er een paar disneystickers(Donald Duck zo dacht ik, precies zo groot dat je ze vanaf de schoolkantine nog net kon zien als het vehikel op de parkeerplaats op uw onfortuinlijke auteur staat te wachten) op geplakt. Om het af te maken had hij ook nog op de zijkanten achter de ramen van de 2e cabine (zeg maar de achterbank) een paar vlammenstickers
(van die lange) geplakt, om de faalmobiel af te maken. Voor ik het vergeet, het ding was ook nog gepimpt met een paar gordijntjes voor de zijruiten. Zelfgemaakt uiteraard
![]()
.
Wat was ik blij toen het ding gejat werd. Enkele weken daarna werd het grijs kenteken voor particulieren afgeschaft, dus hebben we sindsdien altijd redelijk normale auto's gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |