Ochtend? Middag Marc!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:27 schreef Marc63 het volgende:
Gaat hard hier op kerstochtend.
zit je vol?quote:
Even wennen inderdaad.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:32 schreef JDude het volgende:
Meneer Stenders, draait u 2 platen?
Ja, pfoe, was een stevig maar lekker ontbijtjequote:Op donderdag 25 december 2008 13:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zit je vol?
ik ga zo![]()
* muisje-eliza schrok wel dat ze de lapo was
ik heb echt een bud-titel ook maarjah
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:35 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga ook maar eens. Geen idee of ik vandaag nog on kom. Iedereen fijne 1ste kerstdag. Eetze![]()
Have fun en eet ze!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:35 schreef 3FMaster het volgende:
Ik ga ook maar eens. Geen idee of ik vandaag nog on kom. Iedereen fijne 1ste kerstdag. Eetze![]()
Ook alweer 15,5 jaar geleden dat ik (inclusief ouders) bij m'n eerste concert stond (U2 in de Kuip).quote:Op donderdag 25 december 2008 13:35 schreef -Hans- het volgende:
Alweer 13 jaar oud die plaat?! damn.. tijd gaat hard.
Heuj!quote:
Iets wat je waarschijnlijk nog kan herinneren als de dag van gisteren, denk ik zo.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:36 schreef JDude het volgende:
Ook alweer 15,5 jaar geleden dat ik (inclusief ouders) bij m'n eerste concert stond (U2 in de Kuip).
Roel!quote:
Dat dan weer wel ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:37 schreef -Hans- het volgende:
Iets wat je waarschijnlijk nog kan herinneren als de dag van gisteren, denk ik zo.
Ga ik zeker even naar luisteren.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:37 schreef borisz het volgende:
Jelmer![]()
Oh en Bert van Lent in het weekend tussen 12 en 3 dat is een goede
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Ook alweer 15,5 jaar geleden dat ik (inclusief ouders) bij m'n eerste concert stond (U2 in de Kuip).
"De leiding weet 't nog niet."quote:Op donderdag 25 december 2008 13:37 schreef borisz het volgende:
Jelmer![]()
Oh en Bert van Lent in het weekend tussen 12 en 3 dat is een goede
Wie heeft ze als ontbijt gehad dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
FOK! ff als rustpunt na een ongetwijfeld overheerlijk ontbijt?
Het ging best wel hard inderdaad. Heb ook 2 topics gemist..quote:Op donderdag 25 december 2008 13:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat ik sinds vannacht 4 topics gemist heb
We zitten nog niet op het oude niveau dus
Uhu. Zometeen werkenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
FOK! ff als rustpunt na een ongetwijfeld overheerlijk ontbijt?
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie dat ik sinds vannacht 4 topics gemist heb
We zitten nog niet op het oude niveau dus
Hmzquote:Op donderdag 25 december 2008 13:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Uhu. Zometeen werkenik heb echt totáál geen zin.
Hoi Resco.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:42 schreef Resco het volgende:
Hallo dan! Allemaal een fijne 1e kerstdag gewenst
Hey! Insgelijksquote:Op donderdag 25 december 2008 13:42 schreef Resco het volgende:
Hallo dan! Allemaal een fijne 1e kerstdag gewenst
jij?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het ging best wel hard inderdaad. Heb ook 2 topics gemist..
Gok zometeen Klaas of Bart.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:43 schreef Marc63 het volgende:
Is het complete schema al bekend? Tot dusver weet ik:
0000-0300: Guis/Roosmarijn
0300-0600 Robbert-Jan
0600-0900 Michiel
0900-1200 Edwin
1200-1500 Rob
1500-1800 ???
1800-2100 ???
2100-0000 Rudy
Vang jij studiefinanciering?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Leven van onze belastingscenten
Zou die de afgelopen week zijn huis uit geweest?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja man! heb sowieso de laatste dagen (al dan niet bewust) een hoop topics gemist..
Ik denk Roel. Sirolf heb ik niet zo heel veel gezien. Meestal kwam ie ff posten welke filmpjes hij online had gezet.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja man! heb sowieso de laatste dagen (al dan niet bewust) een hoop topics gemist..
He, waar is het Sirolf stukje nouquote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geen idee, maar die post ook minder vaak in een topic.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zou die de afgelopen week zijn huis uit geweest?
Roel ! ja, zou ook best kunnen.. Sirolf heeft in de meeste topics wel gepost, maar qua aantal reacties was het niet heel veel.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk Roel. Sirolf heb ik niet zo heel veel gezien. Meestal kwam ie ff posten welke filmpjes hij online had gezet.
Nee, maar ik ontvang ook niet 100 miljoen per jaar en ik bezit geen paleizen waar ik 3/4de van de tijd niet eens in woon.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Vang jij studiefinanciering?
Weg!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He, waar is het Sirolf stukje nou
Ik lees mijn naam?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:47 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk Roel. Sirolf heb ik niet zo heel veel gezien. Meestal kwam ie ff posten welke filmpjes hij online had gezet.
quote:giel belen heeft helemaal geen vriendin dat is een slet die hij heeft ingehuurd voor 500 euro om hem ff te zoenen
Ik zat gisteren nog wel te denken "Wat nou als die vriendin van Giel nog 17 was?"quote:
DIE LUCHT!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik moet zo naar eindhoven naar mn zus, maar ik ben... luiEn ik lig zooo lekker in bed met de laptop op schoot
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:54 schreef Noortje. het volgende:
*keel schraapt*
ALS WE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
DAN GAAAN WE MET Z'N ALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Die in Antwerpen is open!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:51 schreef -Hans- het volgende:
Bagger, zelfs de bios is dicht vandaag. Grom!
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:54 schreef Noortje. het volgende:
*keel schraapt*
ALS WE GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
DAN GAAAN WE MET Z'N ALLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
Jouw avatar verandert steeds (Of begin ik hallucinaties te krijgen?)quote:Op donderdag 25 december 2008 13:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik moet zo naar eindhoven naar mn zus, maar ik ben... luiEn ik lig zooo lekker in bed met de laptop op schoot
Antwerpen? uuhhm dat ligt nou niet echt in de buurt van Grunn.. Dan gooi ik er wel even een DVD in.quote:
quote:
Erg vet inderdaad en ook het lopen richting het podium.. daarna vond ik het allemaal wat minder worden.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:54 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb trouwens eindelijk de finale gekeken, supervet dat moment waar alle lichten uitgaan.
wolfrolfquote:Op donderdag 25 december 2008 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo lieve mede 3FM-luisteraarts
[ afbeelding ]!!!!!!
Wat een GEWELDIGE eindstandIk ben blij dat ik met 2 SMSjes ¤1,80 heb gedoneerd
Tevens: De Top Serious Request overklast deTop 2000
zwaar
![]()
Stenders
Ik zat gelukkig niet op te letten. Op die manier heb ik ook 2 weken lang de ZEKUR OUWE reclame gemist.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:00 schreef -Hans- het volgende:
hoest hoest hoest hoest hoest hoest hoest. damn, weer een irritante reclame er bij.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
Hallo lieve mede 3FM-luisteraarts
[ afbeelding ]!!!!!!
Wat een GEWELDIGE eindstandIk ben blij dat ik met 2 SMSjes ¤1,80 heb gedoneerd
Tevens: De Top Serious Request overklast deTop 2000
zwaar
![]()
Stenders
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:54 schreef Marc63 het volgende:
Ah, ik zie een woordgrap aankomen bij 1939.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:05 schreef -Hans- het volgende:
Is Paul Weller?
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:04 schreef D.Rose het volgende:
het is een knackebrödje geworden
[ afbeelding ]
Kevin had het er gisteren over dat Hit Me TV niet 1x was aangevraagd, terwijl hij toch een keer voorbij is gekomen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Als 3FM ze niet draait dan doe ik het wel![]()
Succes met teruglezenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
Het valt me nu ineens op dat dit topic 1083 isBizar
Flauwekul inderdaad want ik heb hem daarna ook nog aangevraagdquote:Op donderdag 25 december 2008 14:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kevin had het er gisteren over dat Hit Me TV niet 1x was aangevraagd, terwijl hij toch een keer voorbij is gekomen.
Beetje raar. Of Kevin probeerde ons aan te sporen om het nog vaker aan te vragen.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Flauwekul inderdaad want ik heb hem daarna ook nog aangevraagd
Zal ik daar dan maar gewoon niet aan beginnen?quote:Op donderdag 25 december 2008 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Succes met teruglezen.
Op 't hoogtepunt gingen er meer dan 60 posts per minuut doorheen.
Doe maar niet neequote:Op donderdag 25 december 2008 14:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zal ik daar dan maar gewoon niet aan beginnen?![]()
Dat komt omdat de hogere regionen altijd zo voorspelbaar zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef Sirolf het volgende:
En toch is de muziek vandaag tot nu toe best apart op 3FM. Die Top Serious Request is vooral in de lagere regionen toch een erg verrassende lijst.
En muzikaal errrrrug prettigquote:Op donderdag 25 december 2008 14:16 schreef Sirolf het volgende:
En toch is de muziek vandaag tot nu toe best apart op 3FM. Die Top Serious Request is vooral in de lagere regionen toch een erg verrassende lijst.
Topper!quote:Op donderdag 25 december 2008 14:07 schreef TheVulture het volgende:
Als 3FM ze niet draait dan doe ik het wel![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.huizenzoeker.n(...)raat-53/details.html
quote:
Roosmarijn heeft een keer met iemand uit de Coldplaystraat gebeld om te vragen of de huizen geel waren, niemand in paniek raakte, er paarse heuvels in de buurt waren, er een geleerde woonde en de auto's er met de snelheid van het geluid langsreden.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:26 schreef MarijeH het volgende:
[..]
En daar is ook nog een Queenstraat en een Beatlesstraat.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Roosmarijn heeft een keer met iemand uit de Coldplaystraat gebeld om te vragen of de huizen geel waren, niemand in paniek raakte, er paarse heuvels in de buurt waren, er een geleerde woonde en de auto's er met de snelheid van het geluid langsreden.
Hahahaquote:Op donderdag 25 december 2008 14:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Roosmarijn heeft een keer met iemand uit de Coldplaystraat gebeld om te vragen of de huizen geel waren, niemand in paniek raakte, er paarse heuvels in de buurt waren, er een geleerde woonde en de auto's er met de snelheid van het geluid langsreden.
Meesterlijkquote:Op donderdag 25 december 2008 14:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
damn, zoiets is altijd kut maar met kerst ook nog eensquote:Op donderdag 25 december 2008 14:34 schreef Noortje. het volgende:
De vader van praktisch de beste vriendin van mijn zus is overleden. Wtf.
Dikke kudzooi dat het dan ook met Kerst moet gebeuren. Niet alleen heb je dit jaar een klotekerst, ik denk dat het nog heel wat jaren geen vrolijke kerst zal zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:34 schreef Noortje. het volgende:
quote:omg, de vader van Ann is vannacht plotseling overleden aan een hartstilstand
Ik heb nog nooit zo'n gezonde man gezien.
En het feit dat hij ongeveer net zo oud is als papa, zet je best wel aan het denken
Hmzquote:Op donderdag 25 december 2008 14:34 schreef Noortje. het volgende:
Idd jaquote:Op donderdag 25 december 2008 14:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dikke kudzooi dat het dan ook met Kerst moet gebeuren. Niet alleen heb je dit jaar een klotekerst, ik denk dat het nog heel wat jaren geen vrolijke kerst zal zijn.
Dank.quote:
Inderdaad. Mijn god. En dan ook echt zo heel onverwachts.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:36 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dikke kudzooi dat het dan ook met Kerst moet gebeuren. Niet alleen heb je dit jaar een klotekerst, ik denk dat het nog heel wat jaren geen vrolijke kerst zal zijn.
Queen straat?! daar wil ik wonenquote:Op donderdag 25 december 2008 14:26 schreef MarijeH het volgende:
[..]
En daar is ook nog een Queenstraat en een Beatlesstraat.
Als nou eens iedereen in dit topic naar Lent ging verhuizen. Voor iedereen is er wel een straatquote:Op donderdag 25 december 2008 14:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Queen straat?! daar wil ik wonen
Thanks.quote:
Variatie op de Nederlandse radio.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Waarom worden er platen tussendoor gedraaid die niet in de lijst staan?
Omdat Rob de dj van dienst is.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:44 schreef TheVulture het volgende:
Waarom worden er platen tussendoor gedraaid die niet in de lijst staan?
Hier wordt je vast wel wat vrolijker van:quote:Op donderdag 25 december 2008 14:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ben echt zo hard heel chagrijnig nu en volgens mij weten mijn ouders het nog niet, en en en ik moet vanavond werken en dat wil ik nu helemaal niet meer want dan moet ik vrolijk doen tegen al die mensen die zoiets hebben van "OH WAT LEUK HET IS KERST, EEN EN AL VROLIJKHEID!". Daar kan ik sowieso al niet tegen en nu dus al helemaaaaaal niet meer.
Tyfus.
tja op zich maakt het me niet uit maar als deze plaat helemaal niet is aangevraagd vind ik het wel vaag als iemand anders zijn plaat niet hoort terwijl er wel geld voor is betaaldquote:
Hij draait de platen uit de lijst wel hoor. Straks had ie ook wat tijd over om een extra plaat te draaien.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
tja op zich maakt het me niet uit maar als deze plaat helemaal niet is aangevraagd vind ik het wel vaag als iemand anders zijn plaat niet hoort terwijl er wel geld voor is betaald
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hier wordt je vast wel wat vrolijker van:
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:34 schreef Noortje. het volgende:
Dat zou wat zijn ja.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als nou eens iedereen in dit topic naar Lent ging verhuizen. Voor iedereen is er wel een straat
Haaai met Henk.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:48 schreef Marc63 het volgende:
Haaaaaaaaaaai jochie!!
Ik weet niet wat voor een werk je doet maar heb je nog even tijd voor je moet beginnen met werken? Ik zou het gewoon even aanzien en als het niet goed het aangeven. Dat het niet gaat zullen ze op je werk wel begrijpen, neem ik aan.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ben echt zo hard heel chagrijnig nu en volgens mij weten mijn ouders het nog niet, en en en ik moet vanavond werken en dat wil ik nu helemaal niet meer want dan moet ik vrolijk doen tegen al die mensen die zoiets hebben van "OH WAT LEUK HET IS KERST, EEN EN AL VROLIJKHEID!". Daar kan ik sowieso al niet tegen en nu dus al helemaaaaaal niet meer.
Tyfus.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:34 schreef Noortje. het volgende:
Mja heb nog een uurtje, het gaat op zich wel heb er alleen absoluut geen zin in. Hypocriet kutfeest vind ik het, en dan helemaal nu. Ik werk in een restaurant en alles is helemaal mooi opgetuigd en nou ja, veel mensen gaat uit eten omdat het kerst is dus zijn vrolijk, mooi opgetut en al dat. Bah.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor een werk je doet maar heb je nog even tijd voor je moet beginnen met werken? Ik zou het gewoon even aanzien en als het niet goed het aangeven. Dat het niet gaat zullen ze op je werk wel begrijpen, neem ik aan.Betreft kerst moet ik je helemaal gelijk geven. Commerciële poppenkast is het.
Dankjewel.quote:
Van hetzelfde!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben er vandoor. Fijne dag aan allen.
boterkoekquote:Op donderdag 25 december 2008 15:03 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga ook, boterkoek maken met Radiohead heel hard aan.
?? is mischien Domien ?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:24 schreef borisz het volgende:
Heb lekker gewandeld in de duinen. Nu kan het nog
Oh het is nu dus
0000-0300: Guis/Roosmarijn
0300-0600 Robbert-Jan
0600-0900 Michiel
0900-1200 Edwin
1200-1500 Rob
1500-1800 Bart
1800-2100 ???
2100-0000 Rudy
I knowquote:
Jij ook Roel! Tot ziens.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik ben er vandoor. Fijne dag aan allen.
Ik werd wakker zonder dat zappelin op tv wasquote:Op donderdag 25 december 2008 15:35 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Toen sliep ik ook ongeveer
Wel raar, wakkerworden en niet SR hoeven kijken
uuhhm heel veel sterkte Noor!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mja heb nog een uurtje, het gaat op zich wel heb er alleen absoluut geen zin in. Hypocriet kutfeest vind ik het, en dan helemaal nu. Ik werk in een restaurant en alles is helemaal mooi opgetuigd en nou ja, veel mensen gaat uit eten omdat het kerst is dus zijn vrolijk, mooi opgetut en al dat. Bah.
[..]
Dankjewel.
Zappelin?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werd wakker zonder dat zappelin op tv was. Heb tijdens SR elke dag de tv op nl3 aanlaten staan en dan waren er 's ochtends de smurfen enzo op
.
Maar ik ben er weer weg van. Tot later
.
Hej DaMook ! en tot ziens maar weer.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik werd wakker zonder dat zappelin op tv was. Heb tijdens SR elke dag de tv op nl3 aanlaten staan en dan waren er 's ochtends de smurfen enzo op
.
Maar ik ben er weer weg van. Tot later
.
Ik gok ook op Verschuuren Verschuuren.quote:
I knowquote:Op donderdag 25 december 2008 15:38 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Zappelin?Da's voor kinderen
Doei
Beterschap !quote:Op donderdag 25 december 2008 15:41 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Jahoor, beetje snotterig, maar verder goed
Met jou?
Maar was ik een 10-jarige, dan zou ik liever Z@pp kiezen dan Jetix of Nickelodeon.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:38 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Zappelin?Da's voor kinderen
Doei
Bart draait meestal goeie muziekquote:Op donderdag 25 december 2008 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Muziek op de radio mag er ook wel wezen.
Hier niet hoor?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig is het buiten mooi weer en niet heel erg koud.
quote:
Bedankt.quote:
Klopt, maar ik vind 'm vaak wel de bekende platen draaien die je overdag ook al erg vaak hoort. Maar de muziek staat bij hem wel centraal (lees: hij draait veel muziek en praat weinig) en dat vind ik wel goed.quote:
Weet niet waar je woont maar in het Noorden schijnt de zon is het een graad of 5. 't is best te doen want ik ben net nog een uur buiten geweest om de goot even schoon te maken.quote:Hier niet hoor?
Damn, het zit je vandaag even niet mee Noortje.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
[..]
Bedankt.![]()
Haha kut ik ging zo geld overmaken naar mezelf vanaf mijn spaarrekening naar mijn normale, doen ze niets tijdens de kerst. Ben ik weer te laat en heb ik wéér geen geld
Hier in't westen is het grauw en koudquote:Op donderdag 25 december 2008 15:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind 'm vaak wel de bekende platen draaien die je overdag ook al erg vaak hoort. Maar de muziek staat bij hem wel centraal (lees: hij draait veel muziek en praat weinig) en dat vind ik wel goed.
[..]
Weet niet waar je woont maar in het Noorden schijnt de zon is het een graad of 5. 't is best te doen want ik ben net nog een uur buiten geweest om de goot even schoon te maken.
Neen niet zo nee.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, het zit je vandaag even niet mee Noortje.
Zutphen is ook mooi, maar Spanje...quote:Op donderdag 25 december 2008 15:51 schreef Noortje. het volgende:
Strakblauwe lucht hier, maar het zal niet al te warm zijn.
Ik ben jaloers op Jimbo, hij zit in Spanje in z'n t-shirt en het was zo zonnig dat z'n cam het niet aankon.
Had ik eigenlijk niet verwacht want KNMI geeft toch nog zo'n 6 graden aan. 't wordt trouwens vanaf morgen echt een stuk kouder.. Grrrr!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:49 schreef Steephsel het volgende:
Hier in't westen is het grauw en koud
Als t maar gaat sneeuwenquote:Op donderdag 25 december 2008 15:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk niet verwacht want KNMI geeft toch nog zo'n 6 graden aan. 't wordt trouwens vanaf morgen echt een stuk kouder.. Grrrr!
En dan ben ik er hopelijk ook weer bij.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:49 schreef Barend_ het volgende:
Potverdrie.. Wat zijn die zes dagen óntzettend snel voorbij gegaan!
Gisteren was (mijns inziens) absoluut wel de tofste SR dag van dit jaar..
Op naar SR09!
Dan weet je wat je straks te doen staat. Extra goed opletten.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neen niet zo nee.
Het zal vanavond ook wel allemaal fout gaan, dat ik dingen vergeet enzo...
Zutphenquote:Op donderdag 25 december 2008 15:51 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Zutphen is ook mooi, maar Spanje...
Ja ik geloof het ook.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan weet je wat je straks te doen staat. Extra goed opletten.
Ben ik het wel met je eens. De laatste dag was inderdaad heel erg gaaf, maar ik vond de zaterdagavond eigenlijk ook wel erg leuk.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:49 schreef Barend_ het volgende:
Potverdrie.. Wat zijn die zes dagen óntzettend snel voorbij gegaan!
Gisteren was (mijns inziens) absoluut wel de tofste SR dag van dit jaar..
Op naar SR09!
Da's waar, maar mooie huizen vind ikquote:Op donderdag 25 december 2008 15:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zutphen![]()
Het enige nadeel is dat het in Nederland ligt.
[..]
Ja ik geloof het ook.
Dat mag ik niet hopen.quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:56 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Da's waar, maar mooie huizen vind ikCentrum ook altijd erg gezellig
Ajb niet zeg!quote:
I knowquote:
Witte kerstquote:Op donderdag 25 december 2008 15:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajb niet zeg!![]()
doe mij maar 25+
Kan me de keer in Portugal nog voor de geest halen waar het bijna 40 graden was. Dat was zo lekker.
hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:58 schreef Noortje. het volgende:
Wat is dat dan weer voor kutreclame?
Hoest?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:58 schreef Noortje. het volgende:
Wat is dat dan weer voor kutreclame?
Ah, jammer.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat mag ik niet hopen.
Of wel eigenlijk. Door de sneeuw lopen met Radiohead op.![]()
Om nog maar even in de klaagstemming te blijven: ik kom er net achter dat ik vergeten ben m'n iPod op te laden.
Kan ik me zo niet herinnerenquote:Op donderdag 25 december 2008 15:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vorig jaar rond dezelfde tijd werd je lastiggevallen door de reclames van De Pers.
Sneeuw is wel geinig, maar alleen als je niet hoeft te fietsen..quote:Op donderdag 25 december 2008 15:58 schreef Steephsel het volgende:
[..]
I know
[..]
Witte kerstKerst hoort niet met 40 graden
![]()
Dat is al snel in Nederlandquote:Laatste keer dat er goed sneeuw lag, stond heel NL op z'n kop door de files enz.
2 woorden: Openbaar vervoerquote:Op donderdag 25 december 2008 16:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sneeuw is wel geinig, maar alleen als je niet hoeft te fietsen..![]()
[..]
Dat is al snel in Nederland. Beetje regen en er staan direct gigantische files.
Nou ja, niets zo erg als DITZOquote:Op donderdag 25 december 2008 15:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest!
Inderdaad, weer een reclame die aan het rijtje van irritante reclame's kan worden toegevoegd.
De ergste vind ik nog altijd de "ZEKER OUWE!!! " reclame.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ja, niets zo erg als DITZO
Die ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De ergste vind ik nog altijd de "ZEKER OUWE!!! " reclame.
Jazeker wel!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu ben je vast niet serieus of wel?
Ik heb zaterdag weinig van SR in Breda meegekregen.. Was veel telaat wakker, en ben toen naar Utrecht getreind voor de Suprise Truck met VeenstraVeenstra.. Alleen was ik zo laat, dat allles al bijna opgeruimd was..quote:Op donderdag 25 december 2008 15:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens. De laatste dag was inderdaad heel erg gaaf, maar ik vond de zaterdagavond eigenlijk ook wel erg leuk.
Zekur welquote:Op donderdag 25 december 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Gewoon lekker blijven luisteren en dan hoor je 'm vanzelf
Liever niet dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Gewoon lekker blijven luisteren en dan hoor je 'm vanzelf
Dan had je naar Enschede of Groningen moeten gaan. Volgens Veenstra de leukste dagen met de surprisetruck. Zou het er iets mee te maken hebben dat er nogal veel FOK!-ers waren?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:13 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag weinig van SR in Breda meegekregen.. Was veel telaat wakker, en ben toen naar Utrecht getreind voor de Suprise Truck met VeenstraVeenstra.. Alleen was ik zo laat, dat allles al bijna opgeruimd was..
Zaterdagavond/nacht was opzich wel erg geslaagd want er stonden allemaal supporters van NAC (die hadden gewonnen) voor het GH en volgens mij was dat ook de avond waar Ilse de Lange te gast was. Super leuk mens is dat.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:13 schreef Barend_ het volgende:
Ik heb zaterdag weinig van SR in Breda meegekregen..
Damn, dat is wel lullig! nog wel wat van de optredens gezien of zelfs dat niet?quote:Was veel telaat wakker, en ben toen naar Utrecht getreind voor de Suprise Truck met VeenstraVeenstra.. Alleen was ik zo laat, dat allles al bijna opgeruimd was..
Vond Veenstra het wel leuk in Grunn? Gelukkig maar want in het begin was er niet heel veel aan. Beetje een suffe sfeer. Dat laatste zou best kunnen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:18 schreef Marc63 het volgende:
Dan had je naar Enschede of Groningen moeten gaan. Volgens Veenstra de leukste dagen met de surprisetruck. Zou het er iets mee te maken hebben dat er nogal veel FOK!-ers waren?
Ilse was inderdaad wel de beste slaapgast van dit jaar.. Niet dat ze geslapen heeft is het wel?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zaterdagavond/nacht was opzich wel erg geslaagd want er stonden allemaal supporters van NAC (die hadden gewonnen) voor het GH en volgens mij was dat ook de avond waar Ilse de Lange te gast was. Super leuk mens is dat.![]()
Nee dus.. Was om 17:20 in Utrecht (trein had uiteraard vertraging..) en toen ik op de Neude aankwam was er niets meer te beleven.quote:[..]
Damn, dat is wel lullig! nog wel wat van de optredens gezien of zelfs dat niet?
Ook die hebben problemen met sneeuw/ijs/enz.quote:
Volgens mij heeft ze inderdaad echt amper slaap gehad.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:24 schreef Barend_ het volgende:
Ilse was inderdaad wel de beste slaapgast van dit jaar.. Niet dat ze geslapen heeft is het wel?
En ik heb zaterdag nog wel wat dingen gezien, maar niet veel.
Damn, dat is dan wel erg lullig.. Leven het openbaar vervoer, maar niet heus.quote:Nee dus.. Was om 17:20 in Utrecht (trein had uiteraard vertraging..) en toen ik op de Neude aankwam was er niets meer te beleven.
Hahaha, nou inderdaad zeg!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sterk spul he, die Fishermens Friends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |