Jazeker wel!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu ben je vast niet serieus of wel?
Ik heb zaterdag weinig van SR in Breda meegekregen.. Was veel telaat wakker, en ben toen naar Utrecht getreind voor de Suprise Truck met VeenstraVeenstra.. Alleen was ik zo laat, dat allles al bijna opgeruimd was..quote:Op donderdag 25 december 2008 15:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben ik het wel met je eens. De laatste dag was inderdaad heel erg gaaf, maar ik vond de zaterdagavond eigenlijk ook wel erg leuk.
Zekur welquote:Op donderdag 25 december 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Gewoon lekker blijven luisteren en dan hoor je 'm vanzelf
Liever niet dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Gewoon lekker blijven luisteren en dan hoor je 'm vanzelf
Dan had je naar Enschede of Groningen moeten gaan. Volgens Veenstra de leukste dagen met de surprisetruck. Zou het er iets mee te maken hebben dat er nogal veel FOK!-ers waren?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:13 schreef Barend_ het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag weinig van SR in Breda meegekregen.. Was veel telaat wakker, en ben toen naar Utrecht getreind voor de Suprise Truck met VeenstraVeenstra.. Alleen was ik zo laat, dat allles al bijna opgeruimd was..
Zaterdagavond/nacht was opzich wel erg geslaagd want er stonden allemaal supporters van NAC (die hadden gewonnen) voor het GH en volgens mij was dat ook de avond waar Ilse de Lange te gast was. Super leuk mens is dat.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:13 schreef Barend_ het volgende:
Ik heb zaterdag weinig van SR in Breda meegekregen..
Damn, dat is wel lullig! nog wel wat van de optredens gezien of zelfs dat niet?quote:Was veel telaat wakker, en ben toen naar Utrecht getreind voor de Suprise Truck met VeenstraVeenstra.. Alleen was ik zo laat, dat allles al bijna opgeruimd was..
Vond Veenstra het wel leuk in Grunn? Gelukkig maar want in het begin was er niet heel veel aan. Beetje een suffe sfeer. Dat laatste zou best kunnen.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:18 schreef Marc63 het volgende:
Dan had je naar Enschede of Groningen moeten gaan. Volgens Veenstra de leukste dagen met de surprisetruck. Zou het er iets mee te maken hebben dat er nogal veel FOK!-ers waren?
Ilse was inderdaad wel de beste slaapgast van dit jaar.. Niet dat ze geslapen heeft is het wel?quote:Op donderdag 25 december 2008 16:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zaterdagavond/nacht was opzich wel erg geslaagd want er stonden allemaal supporters van NAC (die hadden gewonnen) voor het GH en volgens mij was dat ook de avond waar Ilse de Lange te gast was. Super leuk mens is dat.![]()
Nee dus.. Was om 17:20 in Utrecht (trein had uiteraard vertraging..) en toen ik op de Neude aankwam was er niets meer te beleven.quote:[..]
Damn, dat is wel lullig! nog wel wat van de optredens gezien of zelfs dat niet?
Ook die hebben problemen met sneeuw/ijs/enz.quote:
Volgens mij heeft ze inderdaad echt amper slaap gehad.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:24 schreef Barend_ het volgende:
Ilse was inderdaad wel de beste slaapgast van dit jaar.. Niet dat ze geslapen heeft is het wel?
En ik heb zaterdag nog wel wat dingen gezien, maar niet veel.
Damn, dat is dan wel erg lullig.. Leven het openbaar vervoer, maar niet heus.quote:Nee dus.. Was om 17:20 in Utrecht (trein had uiteraard vertraging..) en toen ik op de Neude aankwam was er niets meer te beleven.
Hahaha, nou inderdaad zeg!quote:Op donderdag 25 december 2008 16:27 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sterk spul he, die Fishermens Friends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |