Da's waar, maar mooie huizen vind ikquote:Op donderdag 25 december 2008 15:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zutphen![]()
Het enige nadeel is dat het in Nederland ligt.
[..]
Ja ik geloof het ook.
Dat mag ik niet hopen.quote:
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:56 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Da's waar, maar mooie huizen vind ikCentrum ook altijd erg gezellig
Ajb niet zeg!quote:
I knowquote:
Witte kerstquote:Op donderdag 25 december 2008 15:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ajb niet zeg!![]()
doe mij maar 25+
Kan me de keer in Portugal nog voor de geest halen waar het bijna 40 graden was. Dat was zo lekker.
hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest!quote:Op donderdag 25 december 2008 15:58 schreef Noortje. het volgende:
Wat is dat dan weer voor kutreclame?
Hoest?quote:Op donderdag 25 december 2008 15:58 schreef Noortje. het volgende:
Wat is dat dan weer voor kutreclame?
Ah, jammer.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat mag ik niet hopen.
Of wel eigenlijk. Door de sneeuw lopen met Radiohead op.![]()
Om nog maar even in de klaagstemming te blijven: ik kom er net achter dat ik vergeten ben m'n iPod op te laden.
Kan ik me zo niet herinnerenquote:Op donderdag 25 december 2008 15:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vorig jaar rond dezelfde tijd werd je lastiggevallen door de reclames van De Pers.
Sneeuw is wel geinig, maar alleen als je niet hoeft te fietsen..quote:Op donderdag 25 december 2008 15:58 schreef Steephsel het volgende:
[..]
I know
[..]
Witte kerstKerst hoort niet met 40 graden
![]()
Dat is al snel in Nederlandquote:Laatste keer dat er goed sneeuw lag, stond heel NL op z'n kop door de files enz.
2 woorden: Openbaar vervoerquote:Op donderdag 25 december 2008 16:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sneeuw is wel geinig, maar alleen als je niet hoeft te fietsen..![]()
[..]
Dat is al snel in Nederland. Beetje regen en er staan direct gigantische files.
Nou ja, niets zo erg als DITZOquote:Op donderdag 25 december 2008 15:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest! hoest!
Inderdaad, weer een reclame die aan het rijtje van irritante reclame's kan worden toegevoegd.
De ergste vind ik nog altijd de "ZEKER OUWE!!! " reclame.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ja, niets zo erg als DITZO
Die ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De ergste vind ik nog altijd de "ZEKER OUWE!!! " reclame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |