En inderdaad niet dat het huis wordt leeggeroofdquote:Op donderdag 25 december 2008 13:18 schreef 3FMaster het volgende:
Al-fucking-mere?
Het is toch de bedoeling dat ze veel geld ophalen?
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:21 schreef MarijeH het volgende:![]()
Ik wil iedereen nog fijne kerstdagen wensen.
Of erger: het hele huis wordt gejat.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:20 schreef JDude het volgende:
[..]
En inderdaad niet dat het huis wordt leeggeroofd.
Insgelijksquote:Op donderdag 25 december 2008 13:21 schreef MarijeH het volgende:![]()
Mogguhquote:Op donderdag 25 december 2008 13:21 schreef MarijeH het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of erger: het hele huis wordt gejat.
Almere met al die rapnegertsquote:Op donderdag 25 december 2008 13:17 schreef muisje-eliza het volgende:
Den Bosch lijkt me ook leuk!
of naja, niet zozeer voor de sfeer, maar vanwege de ligging, Almere...die pleinen zijn echt groot zat daar.
Want ik vond Breda echt heel erg leuk hoor, maar dit plein was echt way te klein
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of erger: het hele huis wordt gejat.
Ik vind dat ze dat toch een keer met een koffiebekertje moet doenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
En, gezellig met den familie rondom de kerstboom naar de kijkbuis gestaard, alwaar ons staatshoofd met gepaste trots haar jaarlijks terugkerende kersttoespraak aan het ganze volk heeft toegedragen...
vraag me af of jullie weleens in Almere zijn geweest...tis hardstikke leuk winkelen daar, en ik geloof dat er op de groest in Hilversum meer nare dingen gebeuren dan in Almerequote:Op donderdag 25 december 2008 13:22 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Almere met al die rapnegerts
Heb weinig met kerstplaten maar deze kan ik het hele jaar wel horen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:23 schreef 3FMaster het volgende:
Mooiste kerstplaat vind ik.
Kerstquote:Op donderdag 25 december 2008 13:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
En, gezellig met den familie rondom de kerstboom naar de kijkbuis gestaard, alwaar ons staatshoofd met gepaste trots haar jaarlijks terugkerende kersttoespraak aan het ganze volk heeft toegedragen...
Die je zo achterop je fiets zetquote:Op donderdag 25 december 2008 13:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die boels bakken zijn wat waard
Ik heb er helaas jaren gewoond dus ik weet wel waar ik over praatquote:Op donderdag 25 december 2008 13:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vraag me af of jullie weleens in Almere zijn geweest...tis hardstikke leuk winkelen daar, en ik geloof dat er op de groest in Hilversum meer nare dingen gebeuren dan in Almere
Kerstochtend? Woon je in een andere tijdzone?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:27 schreef Marc63 het volgende:
Gaat hard hier op kerstochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |