Van hetzelfde!quote:Op donderdag 25 december 2008 13:09 schreef Krambo het volgende:![]()
Oh ja en iedereen natuurlijk een 'zalig' kerstmis he
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Opsturen naar Postbus 3 in Breda!
Da's dan weer een nadeeltje van het relatief kleine plein dit jaar... de enige route van huis naar podium was dwars door de massaquote:Op donderdag 25 december 2008 13:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond dat vertrek van die DJ's in Belgie wel beter geregeld, die werden niet gelijk bedolven onder jan en alleman bij de voordeur
Daarom lijkt 't Vrijthof me komend jaar een prima alternatiefquote:Op donderdag 25 december 2008 13:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Da's dan weer een nadeeltje van het relatief kleine plein dit jaar... de enige route van huis naar podium was dwars door de massa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom lijkt 't Vrijthof me komend jaar een prima alternatief
Ja? Ik vond haar uitermate irritant/dominant aanwezig zijn..quote:Op donderdag 25 december 2008 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Claudia doet het wel leuk die finale
quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 13:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik dacht dat dit het online meeting-topic was voor de eenzame familie-schuwe autistische fokkers die als grootste hobby hadden: de hele dag naar radio luisteren, met name tijdens de Kerstdagen waar ze het vooral prefereren om de medemens te schuwen, maar blijkbaar heb ik het verkeerde topic aangeklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al-fucking-mere?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:17 schreef muisje-eliza het volgende:
Den Bosch lijkt me ook leuk!
of naja, niet zozeer voor de sfeer, maar vanwege de ligging, Almere...die pleinen zijn echt groot zat daar.
Want ik vond Breda echt heel erg leuk hoor, maar dit plein was echt way te klein
reken maar dat ik dan elke avond even langskomquote:Op donderdag 25 december 2008 13:18 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Al-fucking-mere?
Het is toch de bedoeling dat ze veel geld ophalen?
Nou ja, véél te klein viel ook wel mee. Alleen op de laatste avond kon het plein om zes uur al op slot vanwege de grote toestroom. De charme van een wat kleiner plein is wel weer dat het ook op de rustige momenten al wat sneller vol lijktquote:Op donderdag 25 december 2008 13:17 schreef muisje-eliza het volgende:
Den Bosch lijkt me ook leuk!
of naja, niet zozeer voor de sfeer, maar vanwege de ligging, Almere...die pleinen zijn echt groot zat daar.
Want ik vond Breda echt heel erg leuk hoor, maar dit plein was echt way te klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |