Maar kernenergie brengt over de gehele cyclus bijna net zoveel CO2 in de atmosfeer als fossiele energie. Uranium groeit namelijk niet aan de bomen en afval opruimen is ook niet gratis.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef Z het volgende:
Met die mini kerncentrale ontdooi je die leiding wel sigme!
Hoi Keesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar kernenergie brengt over de gehele cyclus bijna net zoveel CO2 in de atmosfeer als fossiele energie. Uranium groeit namelijk niet aan de bomen en afval opruimen is ook niet gratis.
We hebben het hier over autarkie, niet over het milieu.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar kernenergie brengt over de gehele cyclus bijna net zoveel CO2 in de atmosfeer als fossiele energie. Uranium groeit namelijk niet aan de bomen en afval opruimen is ook niet gratis.
Rot op daar geloof ik echt geen ene fucking reet van. Cijfers!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geprobeerd iets te schrijven, maar de lengterestrictie viel me echt te zwaar. Anders had ik vanzelfsprekend gewonnen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:14 schreef Mainport het volgende:
Hebben jullie het winnende verhaal van de kerstverhalenwedstrijd al gelezen?
Iets net zo lang smaken tot het op is?quote:smaken
sma·ken
smaakte; h. gesmaakt
2·overgank. werkw.
(mbt. voedsel en drank) tot zich nemen
synoniem: nuttigen, proeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |