Och, loodgieters en storingsmonteurs werken ook op zon- en feestdagen. Het probleem met de wc was na een uurtje of drie reeds opgelost en de stroom zat er zelfs na veertig minuten alweer op. En aangezien we huren, kostte het ook nog eens niets.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef Lienekien het volgende:
O, dat is best vervelend. Hoe los je zoiets op op die dagen?
Ik heb in de jaren 90 genoeg gezopen voor een heel leven en weet me tegenwoordig dan ook best in te houden. Ik lust 'hem' nog steeds graag hoor, maar... binnen het betamelijke.quote:De champagne was best lekker, maar de kater was fors.
Maar kernenergie brengt over de gehele cyclus bijna net zoveel CO2 in de atmosfeer als fossiele energie. Uranium groeit namelijk niet aan de bomen en afval opruimen is ook niet gratis.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 21:14 schreef Z het volgende:
Met die mini kerncentrale ontdooi je die leiding wel sigme!
Hoi Keesquote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar kernenergie brengt over de gehele cyclus bijna net zoveel CO2 in de atmosfeer als fossiele energie. Uranium groeit namelijk niet aan de bomen en afval opruimen is ook niet gratis.
We hebben het hier over autarkie, niet over het milieu.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 23:48 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Maar kernenergie brengt over de gehele cyclus bijna net zoveel CO2 in de atmosfeer als fossiele energie. Uranium groeit namelijk niet aan de bomen en afval opruimen is ook niet gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |