3quote:Op woensdag 24 december 2008 18:58 schreef Dichterbijer het volgende:
Hoeveel topics nog tot het eind?
Voor de statistieken slimpiequote:Op woensdag 24 december 2008 18:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo de vorige , voor je archief ofzo![]()
![]()
!!! waar hebben we het over
Vreselijk irritant mens is het..quote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een menstruatiedans gedaan?"
Tsja, dat is dus het niveautje hamsterwang.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Miam het volgende:![]()
Ik heb op de valreep nog eventjes 25 Euro gedoneerd.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Miam het volgende:![]()
Moet je es vrijdagmiddag luisterenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:01 schreef Meddo het volgende:
wat doet claudia daarze was toch gestopt
Zonde van je geld.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:00 schreef Miam het volgende:![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:01 schreef Impry het volgende:
Heb aan weinig mensen een hekel, maar Claudia vormt daarop een uitzondering!
Ze is net weer terug...quote:Op woensdag 24 december 2008 19:01 schreef Meddo het volgende:
De horror.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Moet je es vrijdagmiddag luisteren
Nou, kusje terug hoor!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Claudia in een land ver weg is best te pruimen
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:02 schreef Intrepidity het volgende:
Mannen in enge pakken voor het huis!
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Claudia in theater is best te pruimen
Ow, bij haar thuis ongetwijfeld ook. Daar kom ik toch niet. Verder kan ik haar he-le-maal niet uitstaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Claudia in theater is best te pruimen
Wat een negatieve uitspraak!quote:
Of Carlo en Irene.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu eigenlijk te wachten tot Europe - The Final Countdown wordt ingestart.
Geen videoquote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Steep, heb jij nog dat stukje van die Champagnefles? Of doe jij geen video online zetten enz.
Ik hoorde dat ie gevallen was. Daarna nooit meer wat van em gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef alors het volgende:
Claudia
Maar heeft nog iemand wat gehoord van die skeelerjongen?
Niks joh die jankeballen gaan gelijk hier weer van :quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was er trouwens met Fleur en Giel en scheerschuim oid gebeurt?
luister je wel eens naar 3fm?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:01 schreef Meddo het volgende:
Een select gezelschap.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb jij aan weinig mensen een hekel?
Maw, ik kijk wel de videoquote:Op woensdag 24 december 2008 19:04 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Geen videoDat schijnt Sirolf te hebben. Eventuele stills kan je wel bij mij zijn
god wat ben jij irritant zeg. ga ff terug naar je hooligansforumquote:
Nu moet je niet doen alsof ze dagelijks op de radio isquote:
Giel was Fleur steeds aan het sarren toen ze het nieuws voorlas. Ze kon er in principe nog om lachen. Maar op een gegeven moment spoot hij scheerschuim in haar nek en toen zei ze, tijdens het nieuws dus: "En HIER trek ik de grens!"quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Fleur las het nieuws (16 uur volgens mij) en Giel was vervelend aan het doen, hij spoot toen scheerschuim in haar nek en Fleur was not amused.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee joh, het ging over Belgie.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef marcodej het volgende:
Ruim 150.000 meer dan vorig jaar? Ze vergeet een 0 volgens mij.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
die nieuwslezeres is niet echt knap, maar wel lekker om een keertje te neuken
haar nieuwe bril is niet super , maar die heeft ze niet zo vaak op als ze over straat loopt .quote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
Stel het eens voor, ik denk dat ze nieuws voor je heeft..quote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef evert het volgende:
[..]
god wat ben jij irritant zeg. ga ff terug naar je hooligansforum
zou Giel kaalgeschoren hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Fleur las het nieuws (16 uur volgens mij) en Giel was vervelend aan het doen, hij spoot toen scheerschuim in haar nek en Fleur was not amused.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Stel het eens voor, ik denk dat ze nieuws voor je heeft..
Tranenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef MarijeH het volgende:
Het eten is op. Ik ben klaar voor de finale van serious request.
Ik lees zojuist dat ik een reportage van Eric Corton heb gemist.Heb ik verder nog iets belangrijks gemist?
Niets , behalve corton zelf.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef MarijeH het volgende:
Ik lees zojuist dat ik een reportage van Eric Corton heb gemist.Heb ik verder nog iets belangrijks gemist?
Een jankende Gielquote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef MarijeH het volgende:
Nou idd, dat deed`t em wel...quote:
En toch doen hequote:Op woensdag 24 december 2008 19:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn zoontje zij toen hij het zag op tv , niet huilen , niet doen
Html/javascript zou toch allemaal het zelfde moeten werkenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:08 schreef Qunix het volgende:
Leuk van een mac is dat je [ s ] [/s] krijgt bij het submitten van een reactie
Ik (nog) nietquote:Op woensdag 24 december 2008 19:08 schreef Miam het volgende:
[..]
Nou idd, dat deed`t em wel...
pfff.. ik moest zelf ook een traantje wegpinken..
Zuurkool hoort een worst met spekjes bijquote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zuurkool-wit.
Zuurkool is overigens best lekker.
Nou, volgens mij is er nog plek op het 1-na-laatste concert in de HMH (althans, een week of 2 geleden nog wel). Zie TicketService.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Dit is een lekker Krezip nummer.
Had ze best nog een keer live willien zien... Maar dat kan niet meer, inzake uitverkochte concerten.
Graag! fantastische plaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu eigenlijk te wachten tot Europe - The Final Countdown wordt ingestart.
ja, stukje op de radio, toen moesten ze live in boulevardquote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef -Hans- het volgende:
maaruh, het optreden van Hit me TV is dus al geweest?
Police
Mischien over een minuut of 50 wel.quote:
Control s is verzenden op een mac (tevens op Fok [ s][/s])quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Html/javascript zou toch allemaal het zelfde moeten werken
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef 3FMaster het volgende:
Zuurkool is overigens best lekker.
Thanks! jammer dat ik dat gemist heb. Belachelijk trouwens dat het optreden werd onderbroken vanwegequote:Op woensdag 24 december 2008 19:10 schreef evert het volgende:
[..]
ja, stukje op de radio, toen moesten ze live in boulevard
'n Klein stukje van Maybe The Dancefloor. Toen moesten ze live in de uitzending van Boulevard.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef -Hans- het volgende:
maaruh, het optreden van Hit me TV is dus al geweest?
Nope, met Barend. Een twitterpersoon die met Timur de laatste kilometers heeft afgelegdquote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef evert het volgende:
roel jewel.... zie dat jij met timur twittert....
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Steephsel het volgende:
Message in a bottle:
[ afbeelding ]
Kijk! Jij kent het! Bazen-voedselquote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Zuurkool hoort een worst met spekjes bij
Tegen die tijd heb ik al gegeten enzoquote:Op woensdag 24 december 2008 19:10 schreef Miam het volgende:
[..]
Mischien over een minuut of 50 wel.![]()
op die manier , jammer dat niet goed is afgestemdquote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Control s is verzenden op een mac (tevens op Fok [ s][/s])
Vast en zeker die gare toverbalquote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Qunix het volgende:
Wat zal het laatste plaatje zijn van hun?
Achja, podium is sowieso meer bedoeld voor de mensen op het plein.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! jammer dat ik dat gemist heb. Belachelijk trouwens dat het optreden werd onderbroken vanwege
Boulevard
Laten we het open!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
'n Klein stukje van Maybe The Dancefloor. Toen moesten ze live in de uitzending van Boulevard.
Ik hoop dat we nog wel wat meer van ze te zien krijgen.
Hehehequote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Steephsel het volgende:
Message in a bottle:
[ afbeelding ]
gok op ABBA net als belgie.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Qunix het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kijk! Jij kent het! Bazen-voedsel![]()
Bij mij niet op firefox en mobiel op safari.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:08 schreef Qunix het volgende:
Leuk van een mac is dat je [ s ] [/s] krijgt bij het submitten van een reactie
Jammer dat ik Fok dingen niet kan afzettenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op die manier , jammer dat niet goed is afgestemd
maar levert niet meer geld opquote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Achja, podium is sowieso meer bedoeld voor de mensen op het plein.
En Boulevard trekt net even wat meer kijkers
Jordyquote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Qunix het volgende:
Jaja.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik al gegeten enzo
Firefox 3 op een Apple pc/laptop?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mij niet op firefox en mobiel op safari.
Bovenstaande heb je natuurlijk wel gelijk mee, maar jammer is het wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Achja, podium is sowieso meer bedoeld voor de mensen op het plein.
En Boulevard trekt net even wat meer kijkers
Maak er een development ding van en meld het aan als een bugjequote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer dat ik Fok dingen niet kan afzetten
Als je zag dat er gisterenavond al erg veel gebeld werd ná de liveuitzending op 1-2-3, kan het bij Boulevard ook meehelpen.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar levert niet meer geld op
Heb een IPOD Touch G3 16GB gewonnen, is daar nou een beetje op te internetten ?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mij niet op firefox en mobiel op safari.
This is the moment?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Qunix het volgende:
Fleurquote:Op woensdag 24 december 2008 19:07 schreef Briggy het volgende:
Nog 1 keer Fleur voor haar fans![]()
[ afbeelding ]
Gaat prima jaquote:Op woensdag 24 december 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb een IPOD Touch G3 16GB gewonnen, is daar nou een beetje op te internetten ?
quote:
Ah op die manier....quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Control s is verzenden op een mac (tevens op Fok [ s][/s])
Cool kan ik ook vanuit bed fokkenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Gaat prima jaSafari op de iPod is een prima browser
Die kan snel van mening veranderen.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vond Giel ook opeens , terwijl hij hem heeft lopen afzeiken
Cortonquote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je haalt Timur en Corton door elkaar
Nee, da's Margriet.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef gateway het volgende:
[..]
Fleur
Is fleur ook niet diegene die weggaat???
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je haalt Timur en Corton door elkaar
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ah op die manier....
Ik gebruik gewoon de knop altijd.
Heb hem nog niet uitgepakt, heb er alleen een oplaadunit voorbij gekocht via een stekkerquote:
Neen Utregquote:Op woensdag 24 december 2008 19:16 schreef Impry het volgende:
Wil Nijmegen het huis volgend jaar ofzo?
Ik hoop het, maar natuurlijk op de 1ste plaats Den Bosch.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:16 schreef Impry het volgende:
Wil Nijmegen het huis volgend jaar ofzo?
Ik zit op de iphone met wifi nu en dat is prima te doenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het was de vader van Jordy.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:17 schreef Steephsel het volgende:
Die man woont ook in Voorburg, net als Jordy
Mag van mij ook, sta binnen 30 minuten in Den Bosch.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar natuurlijk op de 1ste plaats Den Bosch.
' Waar kom je vandaan? '
'Uit Male'
Nouuuuquote:Op woensdag 24 december 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, natuurlijk gaan ze hiervan geen MH maken.
Dank voor de infoquote:Op woensdag 24 december 2008 19:17 schreef Impry het volgende:
Was er al gezegd dat het de Armin-mix is?
Whaha, nu je het zegt ja! Wat een gepruts was dat vorig jaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:17 schreef Marc63 het volgende:
Nu maar hopen dat de geluidsinstallatie het weer begeeft tijdens de finale. Ik hoef de opbrengst echt niet met Jordy te vieren.
Behalve dat je kan bellen en smsen , zit er toch weinig verschil tussen de ipod en itouchquote:Op woensdag 24 december 2008 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zit op de iphone met wifi nu en dat is prima te doen
Waarom zouden ze? Dit is toch niet de anthem?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, natuurlijk gaan ze hiervan geen MH maken.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:19 schreef bolivian het volgende:
Vet applaus voor Timur op de redactie!
En terecht, het is echt niet zomaar ietsquote:Op woensdag 24 december 2008 19:19 schreef bolivian het volgende:
Vet applaus voor Timur op de redactie!
Ze hadden van Tropical Danny & Guillermo toch ook een megahit gemaakt?quote:
Ik zou dat ook wel willenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:18 schreef peaceman het volgende:
Ik wil volgend jaar het glazen huis in Enschede!
Dat en - al was 't dat wel - het is natuurlijk een kutnummerquote:Op woensdag 24 december 2008 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze? Dit is toch niet de anthem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |