god wat ben jij irritant zeg. ga ff terug naar je hooligansforumquote:
Nu moet je niet doen alsof ze dagelijks op de radio isquote:
Giel was Fleur steeds aan het sarren toen ze het nieuws voorlas. Ze kon er in principe nog om lachen. Maar op een gegeven moment spoot hij scheerschuim in haar nek en toen zei ze, tijdens het nieuws dus: "En HIER trek ik de grens!"quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was er trouwens met Fleur en Giel en scheerschuim oid gebeurt?
Fleur las het nieuws (16 uur volgens mij) en Giel was vervelend aan het doen, hij spoot toen scheerschuim in haar nek en Fleur was not amused.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was er trouwens met Fleur en Giel en scheerschuim oid gebeurt?
Nee joh, het ging over Belgie.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef marcodej het volgende:
Ruim 150.000 meer dan vorig jaar? Ze vergeet een 0 volgens mij.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
die nieuwslezeres is niet echt knap, maar wel lekker om een keertje te neuken
haar nieuwe bril is niet super , maar die heeft ze niet zo vaak op als ze over straat loopt .quote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
Stel het eens voor, ik denk dat ze nieuws voor je heeft..quote:Op woensdag 24 december 2008 19:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef evert het volgende:
[..]
god wat ben jij irritant zeg. ga ff terug naar je hooligansforum
zou Giel kaalgeschoren hebben.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Fleur las het nieuws (16 uur volgens mij) en Giel was vervelend aan het doen, hij spoot toen scheerschuim in haar nek en Fleur was not amused.
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Stel het eens voor, ik denk dat ze nieuws voor je heeft..
Tranenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef MarijeH het volgende:
Het eten is op. Ik ben klaar voor de finale van serious request.
Ik lees zojuist dat ik een reportage van Eric Corton heb gemist.Heb ik verder nog iets belangrijks gemist?
Niets , behalve corton zelf.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:06 schreef MarijeH het volgende:
Het eten is op. Ik ben klaar voor de finale van serious request.
Ik lees zojuist dat ik een reportage van Eric Corton heb gemist.Heb ik verder nog iets belangrijks gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |