Tegen die tijd heb ik al gegeten enzoquote:Op woensdag 24 december 2008 19:10 schreef Miam het volgende:
[..]
Mischien over een minuut of 50 wel.![]()
op die manier , jammer dat niet goed is afgestemdquote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Qunix het volgende:
[..]
Control s is verzenden op een mac (tevens op Fok [ s][/s])
Vast en zeker die gare toverbalquote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Qunix het volgende:
Wat zal het laatste plaatje zijn van hun?
Achja, podium is sowieso meer bedoeld voor de mensen op het plein.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! jammer dat ik dat gemist heb. Belachelijk trouwens dat het optreden werd onderbroken vanwege
Boulevard
Laten we het open!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
'n Klein stukje van Maybe The Dancefloor. Toen moesten ze live in de uitzending van Boulevard.
Ik hoop dat we nog wel wat meer van ze te zien krijgen.
Hehehequote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Steephsel het volgende:
Message in a bottle:
[ afbeelding ]
gok op ABBA net als belgie.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Qunix het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kijk! Jij kent het! Bazen-voedsel![]()
Bij mij niet op firefox en mobiel op safari.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:08 schreef Qunix het volgende:
Leuk van een mac is dat je [ s ] [/s] krijgt bij het submitten van een reactie
Jammer dat ik Fok dingen niet kan afzettenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
op die manier , jammer dat niet goed is afgestemd
maar levert niet meer geld opquote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Achja, podium is sowieso meer bedoeld voor de mensen op het plein.
En Boulevard trekt net even wat meer kijkers
Jordyquote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Qunix het volgende:
Jaja.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik al gegeten enzo
Firefox 3 op een Apple pc/laptop?quote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bij mij niet op firefox en mobiel op safari.
Bovenstaande heb je natuurlijk wel gelijk mee, maar jammer is het wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef Impry het volgende:
[..]
Achja, podium is sowieso meer bedoeld voor de mensen op het plein.
En Boulevard trekt net even wat meer kijkers
Maak er een development ding van en meld het aan als een bugjequote:Op woensdag 24 december 2008 19:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jammer dat ik Fok dingen niet kan afzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |