Ik (nog) nietquote:Op woensdag 24 december 2008 19:08 schreef Miam het volgende:
[..]
Nou idd, dat deed`t em wel...
pfff.. ik moest zelf ook een traantje wegpinken..
Zuurkool hoort een worst met spekjes bijquote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zuurkool-wit.
Zuurkool is overigens best lekker.
Nou, volgens mij is er nog plek op het 1-na-laatste concert in de HMH (althans, een week of 2 geleden nog wel). Zie TicketService.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
Dit is een lekker Krezip nummer.
Had ze best nog een keer live willien zien... Maar dat kan niet meer, inzake uitverkochte concerten.
Graag! fantastische plaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:03 schreef Sirolf het volgende:
Ik zit nu eigenlijk te wachten tot Europe - The Final Countdown wordt ingestart.
ja, stukje op de radio, toen moesten ze live in boulevardquote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef -Hans- het volgende:
maaruh, het optreden van Hit me TV is dus al geweest?
Police
Mischien over een minuut of 50 wel.quote:
Control s is verzenden op een mac (tevens op Fok [ s][/s])quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Html/javascript zou toch allemaal het zelfde moeten werken
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef 3FMaster het volgende:
Zuurkool is overigens best lekker.
Thanks! jammer dat ik dat gemist heb. Belachelijk trouwens dat het optreden werd onderbroken vanwegequote:Op woensdag 24 december 2008 19:10 schreef evert het volgende:
[..]
ja, stukje op de radio, toen moesten ze live in boulevard
'n Klein stukje van Maybe The Dancefloor. Toen moesten ze live in de uitzending van Boulevard.quote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef -Hans- het volgende:
maaruh, het optreden van Hit me TV is dus al geweest?
Nope, met Barend. Een twitterpersoon die met Timur de laatste kilometers heeft afgelegdquote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef evert het volgende:
roel jewel.... zie dat jij met timur twittert....
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef Steephsel het volgende:
Message in a bottle:
[ afbeelding ]
Kijk! Jij kent het! Bazen-voedselquote:Op woensdag 24 december 2008 19:09 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Zuurkool hoort een worst met spekjes bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |