Dozoquote:
zonder ????quote:Op donderdag 25 december 2008 10:09 schreef Pheno het volgende:
Zo, heerlijk lang weekend zonder verplichtingen.
Wij eten 5 dagen niet thuis. We komen en gaan overal wanneer we willen en je zit achteraf niet met de rotzooi.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:24 schreef Pheno het volgende:
Je denkt toch niet dat ik allerlei bezoekjes ga maken omdat het MOET?
No way
is het m-m?quote:
hoiquote:
Kan zij mooi kokenquote:Op donderdag 25 december 2008 10:46 schreef Klonk het volgende:
de katten komen naar beneden dat betekent dat mijn vriendin wakker is
dat doe je elke dag alquote:Op donderdag 25 december 2008 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga lekker buiten de deur eten.
Vandaag nog een keertje extra, zodat ik ook aan die hongernegertjes in Afrika kan denken. Dat was ik tijdens de lunch vergeten.quote:
gezien de kookkunsten van mijn vriendin leek me dat het bestequote:Op donderdag 25 december 2008 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je bent de eerlijkheid zelve.
Die hongernegertjes hebben ze daar toch ook wel, in een andere kleur dan, maar tochquote:Op donderdag 25 december 2008 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vandaag nog een keertje extra, zodat ik ook aan die hongernegertjes in Afrika kan denken. Dat was ik tijdens de lunch vergeten.
Cali!quote:Op donderdag 25 december 2008 10:35 schreef Californium het volgende:
hoi vanuit NLben zo blij om weer even thuis te zijn
![]()
Fijne kerstdagen iedereen
ik ga ef wat internet dingen doen en dan even aan school werken en dan lekker weer sociaal doen met mams![]()
neequote:Op donderdag 25 december 2008 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand Fha gezien toevallig? Zwelgje is op tv
zolang ik geen rare dingen doe met die tand zonder vulling lukt het al een stuk beter dan gisteravond ja, gelukkig ook geen pijn ofzoquote:
Hier heb ik White Chicks gekeken vanmiddag..quote:Op donderdag 25 december 2008 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
nu alquote:Op donderdag 25 december 2008 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
De enige hongernegers in dit land zijn Nigerianen die al jaren wachten op hun doodsstraf in de dodencel. Geen medelijden mee.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:53 schreef Klonk het volgende:
hebben jullie daar geen eigen hongernegertjes ?
Het schijnt... heb net voor de vorm maar even broodjes gebakken en een eitje gekookt. Ondertussen draait de was en ga ik zometeen even knutselen... dus ja, wat ik kerstquote:
Zolang ze het zich zelf ook maar realiseert dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
gezien de kookkunsten van mijn vriendin leek me dat het beste
Dat scheelt zeker jaquote:Op donderdag 25 december 2008 10:55 schreef Klonk het volgende:
[..]
zolang ik geen rare dingen doe met die tand zonder vulling lukt het al een stuk beter dan gisteravond ja, gelukkig ook geen pijn ofzo
De echte kerstfilm welquote:Op donderdag 25 december 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier heb ik White Chicks gekeken vanmiddag..
Heb je wel je schaatsen al opgezocht?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hee, dit is Azie; verwacht niet altijd de meest logische beslissingen hier..
Die liggen op zolder, al sinds 1996.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je wel je schaatsen al opgezocht?
Hey BXquote:Op donderdag 25 december 2008 11:05 schreef BrandX het volgende:
ik ga lekker filmpje kijken
![]()
laters!
Have funquote:Op donderdag 25 december 2008 11:05 schreef BrandX het volgende:ik ga lekker filmpje kijken
![]()
laters!
en wat ga je er vandaag mee 3-in-1 solderen?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
Zo, 3 in 1 soldeerstation gekocht. Een leuk kerstcadeau
Ik denk niet dat de TNT vandaag bezorgd.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en wat ga je er vandaag mee 3-in-1 solderen?
Solderen die TNTquote:Op donderdag 25 december 2008 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de TNT vandaag bezorgd.
T...quote:Op donderdag 25 december 2008 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2008 01:33 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van woensdag 24 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 428 PeZu
66. 084 Klonk
76. 080 Papierversnipperaar
86. 069 DaMart
88. 068 JortK
Komt door die oranje brievenbussen. Hier zijn ze ook oranje en de postbezorging werkt hier al niet goed meer sinds ze in 1945 onafhankelijk werden.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Komt door die oranje brievenbussen. Hier zijn ze ook oranje en de postbezorging werkt hier al niet goed meer sinds ze in 1945 onafhankelijk werden.
Wanneer kwamen jullie ook alweer hierheen, jongen?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:26 schreef OA het volgende:
[..]
Wij eten 5 dagen niet thuis. We komen en gaan overal wanneer we willen en je zit achteraf niet met de rotzooi.En het is overigens geen kwestie van moeten.
Deze:quote:Op donderdag 25 december 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
Zo, 3 in 1 soldeerstation gekocht. Een leuk kerstcadeau
Ik sta er niet inquote:
Ze zeggen wel eens 'tijden veranderen'... wat waar mag zijn, maar de postbezorging veranderd niet..quote:
* indahnesia.com belt 112quote:Op donderdag 25 december 2008 11:45 schreef DaMart het volgende:
Zo, camera even leeggehaald.
[ afbeelding ]
Denk je er wel aan dat je de kattenbakkorrels niet meer in je kliko gooit? Anders wordt ie over twee weken weer niet leeg gemaaktquote:Op donderdag 25 december 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
een muzikale koolmees
en ik ga even kijken of de geest van kerstmis zich in de kattenbakken heeft verstopt
Ja, het beestje was ook heen en weer aan het zwaaien op het windvangende houtje onderaanquote:Op donderdag 25 december 2008 11:49 schreef Klonk het volgende:
een muzikale koolmees
en ik ga even kijken of de geest van kerstmis zich in de kattenbakken heeft verstopt
Moeten die korrels voortaan eerst in zo'n doorzichtige hersluitbare zak ingepakt worden of zo?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk je er wel aan dat je de kattenbakkorrels niet meer in je kliko gooit? Anders wordt ie over twee weken weer niet leeg gemaakt.
Je pakt de mascara er weer bij?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, ik zal me eens opmaken om een hapje buiten de deur te gaan eten op deze eennalaatste kerstdag van 2008
Mag dat dan niet?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk je er wel aan dat je de kattenbakkorrels niet meer in je kliko gooit? Anders wordt ie over twee weken weer niet leeg gemaakt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moeten die korrels voortaan eerst in zo'n doorzichtige hersluitbare zak ingepakt worden of zo?
Het mag er wel in, maar de kliko wordt er te zwaar vanquote:Op donderdag 25 december 2008 11:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mag dat dan niet?
Ik gooi de zooi van de beesten altijd in een vuilniszak en in de grijze container. GFT trouwens ook, we hebben hier geen bruine bak (tbv GFT)
Maar uiteindelijk bleek het toch een in beton gestort lijk te zijn in die kliko?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Het mag er wel in, maar de kliko wordt er te zwaar van:
Mongolen van van Gansewinkel
whehe...quote:Op donderdag 25 december 2008 11:56 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Het mag er wel in, maar de kliko wordt er te zwaar van:
Mongolen van van Gansewinkel
jammer van die mooie groene klikoquote:Op donderdag 25 december 2008 11:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk bleek het toch een in beton gestort lijk te zijn in die kliko?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |