Dozoquote:
zonder ????quote:Op donderdag 25 december 2008 10:09 schreef Pheno het volgende:
Zo, heerlijk lang weekend zonder verplichtingen.
Wij eten 5 dagen niet thuis. We komen en gaan overal wanneer we willen en je zit achteraf niet met de rotzooi.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:24 schreef Pheno het volgende:
Je denkt toch niet dat ik allerlei bezoekjes ga maken omdat het MOET?
No way
is het m-m?quote:
hoiquote:
Kan zij mooi kokenquote:Op donderdag 25 december 2008 10:46 schreef Klonk het volgende:
de katten komen naar beneden dat betekent dat mijn vriendin wakker is
dat doe je elke dag alquote:Op donderdag 25 december 2008 10:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik ga lekker buiten de deur eten.
Vandaag nog een keertje extra, zodat ik ook aan die hongernegertjes in Afrika kan denken. Dat was ik tijdens de lunch vergeten.quote:
Kan je al normaal eten?quote:
gezien de kookkunsten van mijn vriendin leek me dat het bestequote:Op donderdag 25 december 2008 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Je bent de eerlijkheid zelve.
Die hongernegertjes hebben ze daar toch ook wel, in een andere kleur dan, maar tochquote:Op donderdag 25 december 2008 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vandaag nog een keertje extra, zodat ik ook aan die hongernegertjes in Afrika kan denken. Dat was ik tijdens de lunch vergeten.
Cali!quote:Op donderdag 25 december 2008 10:35 schreef Californium het volgende:
hoi vanuit NLben zo blij om weer even thuis te zijn
![]()
Fijne kerstdagen iedereen
ik ga ef wat internet dingen doen en dan even aan school werken en dan lekker weer sociaal doen met mams![]()
neequote:Op donderdag 25 december 2008 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand Fha gezien toevallig? Zwelgje is op tv
zolang ik geen rare dingen doe met die tand zonder vulling lukt het al een stuk beter dan gisteravond ja, gelukkig ook geen pijn ofzoquote:
Hier heb ik White Chicks gekeken vanmiddag..quote:Op donderdag 25 december 2008 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
nu alquote:Op donderdag 25 december 2008 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
De enige hongernegers in dit land zijn Nigerianen die al jaren wachten op hun doodsstraf in de dodencel. Geen medelijden mee.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:53 schreef Klonk het volgende:
hebben jullie daar geen eigen hongernegertjes ?
Het schijnt... heb net voor de vorm maar even broodjes gebakken en een eitje gekookt. Ondertussen draait de was en ga ik zometeen even knutselen... dus ja, wat ik kerstquote:
Zolang ze het zich zelf ook maar realiseert dan.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
gezien de kookkunsten van mijn vriendin leek me dat het beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |