Dit soort uitlatingen vinden wij bij Gansewinkel ongepast. Wij hopen op uw begrip.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
neem dan ook gelijk die staaf dynamiet in je hol in overweging...
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit soort uitlatingen vinden wij bij Gansewinkel ongepast. Wij hopen op uw begrip.
Dat soort grapjes hou je maar in de SCquote:Op woensdag 24 december 2008 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
We nemen je klacht in overweging.
Nee dusquote:Op woensdag 24 december 2008 15:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit soort uitlatingen vinden wij bij Gansewinkel ongepast. Wij hopen op uw begrip.
Bij wie probeer jij een bruine arm te scoren??quote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat soort grapjes hou je maar in de SC
weet iemand waar de directie van van Gansewinkel woont, krijgt ie een leuk kerstkado in de voortuinquote:
ik dacht de eigenaar vlakbij vliegveld budelquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet iemand waar de directie van van Gansewinkel woont, krijgt ie een leuk kerstkado in de voortuin
Voor 50 euro weet ik heel veelquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet iemand waar de directie van van Gansewinkel woont, krijgt ie een leuk kerstkado in de voortuin
ja, ze hebben schijnbaar een of andere weegding aan die haakarm en mag niet zwaarder zijn dan 75 kilo, maar aan die zelfde weegarm hebben ze ook bakken hangen die twee keer zo groot zijn, stelletje fucking papierneukende burocraten...quote:Op woensdag 24 december 2008 15:38 schreef Silentalarm het volgende:
Dusje vuilnisbak werd niet geleegd omdat hij te vol zat?
Afslag Budel/Maarheeze A2 richting Budelquote:Op woensdag 24 december 2008 15:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
Woont familie van me in de buurtquote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Prowl het volgende:
[..]
Afslag Budel/Maarheeze A2 richting Budel
Die Villa met dat grote hek aan de linkerkant is van de baas
die weet ik te liggen, nooit gewetenquote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Prowl het volgende:
[..]
Afslag Budel/Maarheeze A2 richting Budel
Die Villa met dat grote hek aan de linkerkant is van de baas
Dat heb ik nog nooit mee gemaaktquote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, ze hebben schijnbaar een of andere weegding aan die haakarm en mag niet zwaarder zijn dan 75 kilo, maar aan die zelfde weegarm hebben ze ook bakken hangen die twee keer zo groot zijn, stelletje fucking papierneukende burocraten...
ik ook niet, en vooral wat nu, moet ik het kattegrid uit de bak scheppen tot ie 75 kilo weegt, of 15 kilometer gaan lopen met mijn vuilnisbak naar het milieustation....quote:Op woensdag 24 december 2008 15:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit mee gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |