Zelf oplikken danquote:Op woensdag 24 december 2008 22:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik heb een keer gekotst in de behandkamer van de tandarts
Zo moeilijk zal dweilen niet zijn toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:12 schreef Klonk het volgende:
nee, gelukkig niet, ook nooit een rekening gezien voor de schoonmaak kosten
hee hij stikte in een ijsblokjequote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef Klonk het volgende:
het heeft ook voordelen, ik ben al zeker een kwartier bezig om een appeltje te eten die in stukjes is gesneden
nee, da´s ook wel weer waar, en ik heb geleerd dat het afvoerputje van de spoelbak echt alleen voor water isquote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo moeilijk zal dweilen niet zijn toch?
nee man, makkelijk, geef me morgen een broodje met kaas en ik heb een heel kerstdiner qua tijd, goed voor de slanke lijnquote:
nee, maar hij zit op een rottige plek, en kiezen zijn niet echt geschikt om stukjes eten door te bijtenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Was het je laatste tand of zo Klonk?
Dat gaat prima hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 22:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, maar hij zit op een rottige plek, en kiezen zijn niet echt geschikt om stukjes eten door te bijten
In de blender en met een rietjequote:Op woensdag 24 december 2008 22:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee man, makkelijk, geef me morgen een broodje met kaas en ik heb een heel kerstdiner qua tijd, goed voor de slanke lijn
ik ken iemand die aan z´n kaak geopereerd is, en toen alleen maar vloeibaar voedsel mocht hebben, toen heeft de gek een frietje met mayo in de blender gedumpt, was niet zo lekkerquote:Op woensdag 24 december 2008 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In de blender en met een rietje![]()
Dat zijn dingen die je moet uitproberen hequote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken iemand die aan z´n kaak geopereerd is, en toen alleen maar vloeibaar voedsel mocht hebben, toen heeft de gek een frietje met mayo in de blender gedumpt, was niet zo lekker
Nee, hij had beter patat kunnen nemenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken iemand die aan z´n kaak geopereerd is, en toen alleen maar vloeibaar voedsel mocht hebben, toen heeft de gek een frietje met mayo in de blender gedumpt, was niet zo lekker
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, hij had beter patat kunnen nemen.
Friet is Belgisch... maar ja, dat is Limburg ook wel, dus het is je vergevenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
Limburg = friet, hoe jullie die dingen noemen zal me gevoegelijk aan mijn reet roesten
Belgie is walen, die zijn niet te verstaan, dus limbo's ook nietquote:Op woensdag 24 december 2008 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Friet is Belgisch... maar ja, dat is Limburg ook wel, dus het is je vergeven.
Nee johquote:Op woensdag 24 december 2008 22:43 schreef Klonk het volgende:
ik heb een dejavu, volgens mij is deze discussie al vaker gevoerd hier op FOK!
Rare jongens, die zuiderlingenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Friet is niet alleen in Limburg hoor
Patatten zijn wat noorderlingen "Aartapp0ls" noemen.
Oh?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:43 schreef Klonk het volgende:
Klote fokquote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef PeZu het volgende:
HET IS PATAT
Het zit je ook echt niet mee vandaag hèquote:Op woensdag 24 december 2008 22:46 schreef Klonk het volgende:
en mijn vriendin kijkt naar harry potter
Die discussie is voor mongolen.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:45 schreef PeZu het volgende:
HET IS PATAT
die vuilnisbak en tand gingen nog, maar dit is echt te erg voor woordenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zit je ook echt niet mee vandaag hè.
discussie?quote:
tot in den treuren maar ja die opstandige nep-belgen geven het niet opquote:Op woensdag 24 december 2008 22:43 schreef Klonk het volgende:
Prakken!quote:Op woensdag 24 december 2008 22:14 schreef Klonk het volgende:
het heeft ook voordelen, ik ben al zeker een kwartier bezig om een appeltje te eten die in stukjes is gesneden
noem me geen nepbelg, reserveduitser ok, maar geen nepbelgquote:Op woensdag 24 december 2008 22:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
tot in den treuren maar ja die opstandige nep-belgen geven het niet op
ik was in jouw geval liever een nep belgquote:Op woensdag 24 december 2008 22:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
noem me geen nepbelg, reserveduitser ok, maar geen nepbelg
ik woon zowat in Duitsland, als ik een flinke scheet laat kunnen ze dat in Kaldenkirchen ruiken, Belgie is keiver weg vanaf hier...quote:Op woensdag 24 december 2008 22:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was in jouw geval liever een nep belg
Mongolen wonen in Aziëquote:
Hoe is dat nou, aan jouw kant van de dampkringquote:Op woensdag 24 december 2008 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan een plaatje waar iedereen blij van wordt, aangezien dit gewoon objectief de Mooiste Vrouw aan Deze Kant van de Dampkring is![]()
[ afbeelding ]
Oh ja, discussie is futile.
Fijn, want ik hebquote:Op woensdag 24 december 2008 22:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe is dat nou, aan jouw kant van de dampkring
bedoeld?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mongolen wonen in Azië
jij bedoeld de met een extra chromosoom verrijkte blije medemens.
nachtmis is vet jongequote:Op woensdag 24 december 2008 23:29 schreef Klonk het volgende:
ik heb het topic stuk gemaakt of is iedereen schijnheilig naar de nachtmis toe
Nee hoor, ik ben er nog!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:29 schreef Klonk het volgende:
ik heb het topic stuk gemaakt of is iedereen schijnheilig naar de nachtmis toe
Ik heb nog eens ooit een CD opgenomen met kerstliedjesquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:49 schreef Ladylike het volgende:
een hele goede kerstavond
cadeautjes uitgepakt, eten is op, nu aan de alcohol
vodkaquote:
Lekker hequote:
jaquote:
Drinken is goedquote:Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
ik ben eigenlijk ziek maar drink stiekum toch wel
Hey scheetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door PeZu op 25-12-2008 09:49:24 ]There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
opgelostquote:Op donderdag 25 december 2008 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Is het trouwens teveel moeite om echte tieten te vinden
ooh ja weet ik man, sommige zeuren hier al over 2 leestekensquote:Op donderdag 25 december 2008 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Het was eigenlijk maar een grapje, aangezien ik die regel in de OP onzin vind.
da's triest inderdaad.. zullen we eens lekker wat tieten plaatsen voor iedereen maandag weer op kantoor zit?quote:Op donderdag 25 december 2008 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja weet ik man, sommige zeuren hier al over 2 leestekens
ik zal het straks even controlerenquote:Op donderdag 25 december 2008 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
spoiler of niet, het blijven neptieten toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |