nachtmis is vet jongequote:Op woensdag 24 december 2008 23:29 schreef Klonk het volgende:
ik heb het topic stuk gemaakt of is iedereen schijnheilig naar de nachtmis toe
Nee hoor, ik ben er nog!quote:Op woensdag 24 december 2008 23:29 schreef Klonk het volgende:
ik heb het topic stuk gemaakt of is iedereen schijnheilig naar de nachtmis toe
Ik heb nog eens ooit een CD opgenomen met kerstliedjesquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:49 schreef Ladylike het volgende:
een hele goede kerstavond
cadeautjes uitgepakt, eten is op, nu aan de alcohol
vodkaquote:
Lekker hequote:
jaquote:
Drinken is goedquote:Op donderdag 25 december 2008 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
ik ben eigenlijk ziek maar drink stiekum toch wel
Hey scheetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door PeZu op 25-12-2008 09:49:24 ]There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
opgelostquote:Op donderdag 25 december 2008 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Is het trouwens teveel moeite om echte tieten te vinden
ooh ja weet ik man, sommige zeuren hier al over 2 leestekensquote:Op donderdag 25 december 2008 09:50 schreef indahnesia.com het volgende:
Het was eigenlijk maar een grapje, aangezien ik die regel in de OP onzin vind.
da's triest inderdaad.. zullen we eens lekker wat tieten plaatsen voor iedereen maandag weer op kantoor zit?quote:Op donderdag 25 december 2008 09:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja weet ik man, sommige zeuren hier al over 2 leestekens
ik zal het straks even controlerenquote:Op donderdag 25 december 2008 09:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
spoiler of niet, het blijven neptieten toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |