FUCK THE SYSTME!!!!~~~!!!@@!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:26 schreef DaMart het volgende:
Je hebt iets teveel gekopieerd in de OP.
Ze hebben wel wat KSC-posters meegenomen volgens mij.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Klonk het volgende:
Mongolen van van Gansewinkel
meer wil ik even niet kwijt
Maar die worden alleen maar lichter...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:07 schreef Klonk het volgende:
en volgende keer zitten er nog wat lijken tussen ook...
dat is waarquote:Op woensdag 24 december 2008 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar die worden alleen maar lichter...
Postuum Sonjabakkeren ftwquote:Op woensdag 24 december 2008 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op woensdag 24 december 2008 16:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
voor mij ja, geen flauw idee waar ik met mijn afval heen moet nuquote:
Hoe kan er in een kleine kliko nou meer dan 75 kilo zitten gek. Bouwpuin moet je naar de stortplaats brengen. Nadenkenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:17 schreef Klonk het volgende:
maar dan hoef je je geen zorgen te maken om je vuilnisbak, dat is dan weer een voordeel...
Dom he,quote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef PeZu het volgende:
stop geen lijken in je kliko hoor, dat deed ik ook eens moet ik gelijk 5 jaar brommen, flauwerikken
nou, vol lood storten terwijl het nog vloeibaar is dan kom je een heel eind denk ikquote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe kan er in een kleine kliko nou meer dan 75 kilo zitten gek. Bouwpuin moet je naar de stortplaats brengen. Nadenken
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, vol lood storten terwijl het nog vloeibaar is dan kom je een heel eind denk ik
Daar kan je kliko ook tegen jaquote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, vol lood storten terwijl het nog vloeibaar is dan kom je een heel eind denk ik
Omdat het kanquote:Op woensdag 24 december 2008 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom weegt jouw kliko meer dan 75 kilo?
120 liter lood, weet je hoe zwaar dat wel niet isquote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan je kliko ook tegen ja
Of in beton storten...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dom he,
je moet lijken ook in de kast stoppen
Nee johquote:
Ja, maar als het vloeibaar is smelt je kliko echt heel snel hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
120 liter lood, weet je hoe zwaar dat wel niet is
og zwaarder, je kliko volgiete met kwik
Het zou wel de zware container kunnen verklaren!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh
Anders kunnen de lijken niet uit de kast komen
details, detailsquote:Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar als het vloeibaar is smelt je kliko echt heel snel hoor
Dat weer wel jaquote:Op woensdag 24 december 2008 17:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zou wel de zware container kunnen verklaren!
...al zullen ze dat met de huidige weersverwachtingen ook zelf wel doen, want het wordt koud tijdens hun nachtelijke inbraken!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zijn vaak de details die criminelen de das omdoen...
lood heeft een laag smeltpunt dus als je het niet te heet maakt dan kan het bestquote:Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar als het vloeibaar is smelt je kliko echt heel snel hoor
Auw! Nu een noodtandarts zoeken?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:55 schreef Klonk het volgende:
en nou breekt er net ook nog een vulling af, ik haat kerstmis...
En anders ik welquote:Op woensdag 24 december 2008 17:55 schreef Klonk het volgende:
en nou breekt er net ook nog een vulling af, ik haat kerstmis...
sorry fles maar ik moest hem makenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders ik wel![]()
Honden moeten dood
Heb ook al eens op 2e kerstdag anderhalf uur vastgezeten in een lift. Ja ja, die dag dat er ongeveer 1 monteur rondrijdt voor de hele klotebenelux![]()
Opflikkeren met je hoerige hoerekerstmis![]()
dat ligt wat ingewikkeld bij mij, iets met een diepe angst voor de tandarts en daar al heel lang niet geweest zijn enzoquote:Op woensdag 24 december 2008 18:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Auw! Nu een noodtandarts zoeken?.
Vast wel een fokker die de rest er voor je wil uithalenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat ligt wat ingewikkeld bij mij, iets met een diepe angst voor de tandarts en daar al heel lang niet geweest zijn enzo
voor weinuugquote:Op woensdag 24 december 2008 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vast wel een fokker die de rest er voor je wil uithalen
Voor niets dan hun eigen sadistische genoegenquote:
ooh jaquote:
Je kunt natuurlijk ook zelf de vulling van het kerstkonijn in je holle kies stoppen!quote:Op woensdag 24 december 2008 19:13 schreef Klonk het volgende:
nou, enzo dus, ben nu aan het kijken wat en hoe, iets met een speciale tandarts ofzo, na de kerst denk ik...
Nog 1 level en hij mag met de baas duellerenquote:Op woensdag 24 december 2008 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt promotie gekregen op je werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |