Je hebt het niet eens over z'n uitwerpsel op je kleren.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Loop ik net van m'n werk naar de bushalte, precies zoals ik altijd loop.
Glij ik uit over een godverdomme hondedrol
Dus nu:
Enkel verstuikt
allebei m'n knieën kapot
allebei m'n handen kapot
spijkerbroek kapot
kerstkado voor m'n tante kapot
Alleen maar omdat zo'n stuk uitschot van een hondenbezitter zijn hoerige tyfusbeest overal midden op straat laat schijten
Honden
Hondenbezitters die de boel niet opruimen:+ nekschot
Kerstavond
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Klote voor je man.
Pics van hoe je eruit ziet nu?
Het liefst zo snel mogelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:42 schreef Maki-maki. het volgende:
Paarden schijten ook. Paardenmeisjes ook. 15-jarigen ook.
Allemaal. Allemaal moeten dood.
Luister naar deze God. Mensen die hun honden overal laten poepen moeten dood!quote:Op woensdag 24 december 2008 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
Reden te meer om vuurwerk af te steken om die kutbeesten een trauma te bezorgen!
Zo vaak schijten roodharige meisjes toch niet op straat?quote:Op woensdag 24 december 2008 18:51 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Die kunnen er ook wat van hoor, onderschat dat niet.
En weet je wat ze dan gaan doen? Juist! Nog meer schijtenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
Reden te meer om vuurwerk af te steken om die kutbeesten een trauma te bezorgen!
Was een aflopend stukje weg, dus voorover gevallen idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 18:46 schreef J.Herrer het volgende:
En hoe de fuck kunnen je knieen nou kapot zijn? Draai je je soms tijdens je val
Of ben je te dik dat je vanzelf voorover uitglijdt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |