In een brandweerauto zit water, in water zwemmen vissen, vissen hebben finnen, Finnen wonen naast de Russen en de kleur van de vlag van de Russen is rood..quote:
bijna goedquote:Op donderdag 25 december 2008 17:47 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
In een brandweerauto zit water, in water zwemmen vissen, vissen hebben finnen, Finnen wonen naast de Russen en de kleur van de vlag van de Russen is rood..
Jezus veranderde water in wijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:48 schreef bonke het volgende:
[..]
bijna goed![]()
een brandweerwagen heeft slangen
slangen leven in et oerwoud
oerwoud grenst aan water
en vanaf hier mag jij verder
Ja, zulke raadsels vind ik dus ook echt niet leukquote:Op donderdag 25 december 2008 00:57 schreef Bananenman het volgende:
Wat een teringraadsels in de OP. Slaan echt helemaal nergens op. Je kunt er wel veertig antwoorden op verzinnen die allemaal net zo onwaarschijnlijk zijn
Tenzij het witte wijn wasquote:Op donderdag 25 december 2008 18:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jezus veranderde water in wijn.
Wijn is rood.
Tadaaa
Jij zei dat het een leuk topic was, dan ga ik kijken. Ik vertrouwde in jouw beoordelingsvermogen, wist ik veel dat die niet klopte en het een kuttopique isquote:Op donderdag 25 december 2008 20:04 schreef lynda het volgende:
Sommige zijn echt van
[..]
toevallig net 5 minuten nadat ik deze link in je msn gooide![]()
Hij zat op het vaste land?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:32 schreef Renderclippur het volgende:
Een man gaat op een dag met zijn roeibootje ergens in het waddengebied vissen. Hij had een mooi eilandje uitgekozen en haalde al zijn spullen uit zijn boot. Nadat hij een hele dag gevist had, had hij al een flinke berg vissen gevangen, dus hij vond het wel mooi zo. Hij ruimde alles op, nam de vissen mee en ging weer huiswaarts. Echter, na enkele meters merkte hij dat hij een van zijn hengels vergeten was, dus hij draaide zich om om naar het eilandje te kijken, maar... het eiland was verdwenen. Hij had geen idee hoe dat kon. Het was niet vloed, want dat had hij wel gemerkt. Hij keek nog eens goed, maar hij kon het niet vinden.
Rara..
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:45 schreef Hagelkaas het volgende:
Een man krijgt een hartstilstand in de metro toen de stroom uitviel. Het rookverbod was de schuldige. Hoe kan dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een man woont op de 16e etage van een flat. Elke dag als hij terugkomt van zijn werk neemt hij de lift tot de 13e etage en neemt de overige drie etages de trap. Wat is er met deze man aan de hand?Die eerste is een beetje onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit mijn kindertijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
Het was een walvis?quote:Op donderdag 25 december 2008 22:32 schreef Renderclippur het volgende:
Een man gaat op een dag met zijn roeibootje ergens in het waddengebied vissen. Hij had een mooi eilandje uitgekozen en haalde al zijn spullen uit zijn boot. Nadat hij een hele dag gevist had, had hij al een flinke berg vissen gevangen, dus hij vond het wel mooi zo. Hij ruimde alles op, nam de vissen mee en ging weer huiswaarts. Echter, na enkele meters merkte hij dat hij een van zijn hengels vergeten was, dus hij draaide zich om om naar het eilandje te kijken, maar... het eiland was verdwenen. Hij had geen idee hoe dat kon. Het was niet vloed, want dat had hij wel gemerkt. Hij keek nog eens goed, maar hij kon het niet vinden.
Rara..![]()
![]()
Nee, gewoon een eilandje in het waddengebiedquote:Haha, neequote:
Btw, dit is geen 'black story' raadsel, een beetje nadenken is genoeg om het antwoord te vinden![]()
![]()
Ik kom er niet uitquote:Op vrijdag 26 december 2008 00:12 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Nee, gewoon een eilandje in het waddengebied
[..]
Haha, nee
Btw, dit is geen 'black story' raadsel, een beetje nadenken is genoeg om het antwoord te vinden![]()
Geef eens een hint
![]()
Hij kijkt naar de verkeerde kant. Aangezien de meeste mensen met hun rug naar hun bestemming roeien, en hij van het eilandje wegroeit ziet hij het eiland wel maar als hij omkijkt juist niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:32 schreef Renderclippur het volgende:
Rara..![]()
Dat is geen raadsel, dat is gewoon domquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hij kijkt naar de verkeerde kant. Aangezien de meeste mensen met hun rug naar hun bestemming roeien, en hij van het eilandje wegroeit ziet hij het eiland wel maar als hij omkijkt juist niet.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat moet je inderdaad wel erg achterlijk zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is geen raadsel, dat is gewoon dom![]()
![]()
Dat mensen het niet doorhebben, jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is geen raadsel, dat is gewoon dom
![]()
![]()
Dat we wat niet doorhebben?quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:14 schreef Renderclippur het volgende:
[..]
Dat mensen het niet doorhebben, ja![]()
Hij heeft verloren met monopolyquote:Op woensdag 24 december 2008 21:47 schreef kalinho het volgende:
Een man loopt een straat binnen en kijkt om zich heen. Opeens ziet hij een bepaald hotel staan en roept: "ut, ik ben failliet!"
Wat is hier gebeurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |