quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:49 schreef denthemen het volgende:
[..]
Daar moet ik, mocht ik moderator worden, boven staan. Ik maak meteen maar de grap : HAHAHH JE KAN ER NIET BOVEN STAAN, WANT JE KAN NIET STAAN111!!11!! Dat scheelt sommige mensen weer wat tijd
En hij moet niet van die stomme -dt fouten makenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef Adothehague het volgende:
Als het maar geen Ajacied word vind ik alles best.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat niemand nog de grap heeft gemaakt dat sjimz er ook niet boven kan staan.
TR verzondenquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:28 schreef Adothehague het volgende:
Als het maar geen Ajacied word vind ik alles best.
Daarom was Vaduz ook zo'n topmodquote:Op zaterdag 27 december 2008 13:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dat niemand nog de grap heeft gemaakt dat sjimz er ook niet boven kan staan.
quote:
quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:13 schreef TerroRobbie het volgende:
@eend, in nog geen 100 jaar wil ik op fok mod worden, maar ik geef enkel mijn mening/visie.
Gewoon basic check die je krijgt voordat je doormag. Bij de laatste 3 wordt je hele postgeschiedenis doorgelezen, je familie onderzocht en moet je jezelf onderwerpen aan een vraaggesprek van 5 uur terwijl je vastgebonden ligt.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ray is een background check aan 't doen, dat hoort toch alleen bij de laatste 3 die overgebleven zijn?
Ah, goed om te weten. Dan maak ik bij voorbaat al geen kans meer om ooit mod te worden hier.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon basic check die je krijgt voordat je doormag. Bij de laatste 3 wordt je hele postgeschiedenis doorgelezen, je familie onderzocht en moet je jezelf onderwerpen aan een vraaggesprek van 5 uur terwijl je vastgebonden ligt.
Er zitten een paar pareltjes bij hoorquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef Happel het volgende:
Ik heb maar 62 notes.
Dat zal best. Ga ze ooit nog wel lezen als ik er wat meer verzameld heb.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Er zitten een paar pareltjes bij hoor.
Volgens mij mag je Crane welquote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zal best. Ga ze ooit nog wel lezen als ik er wat meer verzameld heb.
Inderdaad, wel optimaal waar voor je geld krijgen!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zal best. Ga ze ooit nog wel lezen als ik er wat meer verzameld heb.
Dat laatste spreekt me dan wel weer aanquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Gewoon basic check die je krijgt voordat je doormag. Bij de laatste 3 wordt je hele postgeschiedenis doorgelezen, je familie onderzocht en moet je jezelf onderwerpen aan een vraaggesprek van 5 uur terwijl je vastgebonden ligt.
wielklem is genoeg..quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je bent wel een stuk milder dan vroeger.quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:19 schreef Happel het volgende:
Ik heb maar 62 notes.
* Happel zichzelf een schouderklopje geeft.
Maar wees gerust. Heb (voorlopig) geen ambities om een blauw kleurtje te dragen.
Hey, SCH op het account van kleinzusje!quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat laatste spreekt me dan wel weer aan
quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:18 schreef RayMania het volgende:
Iedereen maakt hier kans om mod te worden. Naja, niet iedereen.
Ach, als Ray voor denthemen een rollator wil regelen, doet 'ie dat vast ook voor jouquote:
Ik denk niet dat een rollator alleen mij bij de (forum) Admins er door zal kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, als Ray voor denthemen een rollator wil regelen, doet 'ie dat vast ook voor jou
Er is maar 1 troetel mankequote:Op zaterdag 27 december 2008 22:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ach, als Ray voor denthemen een rollator wil regelen, doet 'ie dat vast ook voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |