Die PI had ik verdomme niet (bewust) aangeklikt.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Batterijen vervangen? Dat helpt bij mij als de muis raar doet (Logitech, type geen idee, zat bij cordless desktop).
Zit een oplaaddock bij, en de batterijen kunnen niet vervangen wordenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Batterijen vervangen? Dat helpt bij mij als de muis raar doet (Logitech, type geen idee, zat bij cordless desktop).
Hoi.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Houniet het volgende:
Hallo allemaal.
Ik ga er van tussen, moet nog een hoop doen. De groeten.
Oh, dan zal dat het niet zijn. Althans ik ga er van uit dat je 'm bv. vannacht wel opgeladen hebt en de accu dus wel voldoende geladen is.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Zit een oplaaddock bij, en de batterijen kunnen niet vervangen worden
Heb je al opnieuw geconnect? Bij mn oude muis was het wel eens dat hij de connectie af en toe verloor (soms door laag batterijniveau) waardoor hij een scrollsignaal bleef interpreteren en dus zo de hele tijd door scrolldequote:Op woensdag 24 december 2008 12:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Muis scrolled automatisch? :-/ << Kan iemand helpen?
Ik ga niet hoor. Althans nog niet, straks wel nog even de stad in, maar voorlopig niet.quote:
Lees dan even de OP, want dat heeft hij al geprobeerd.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heb je al opnieuw geconnect? Bij mn oude muis was het wel eens dat hij de connectie af en toe verloor (soms door laag batterijniveau) waardoor hij een scrollsignaal bleef interpreteren en dus zo de hele tijd door scrollde
Ohquote:Op woensdag 24 december 2008 12:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lees dan even de OP, want dat heeft hij al geprobeerd.
Ik moet gewoon volgende week maandag en dinsdag nog werken.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:59 schreef Counterattack het volgende:
Ik heb 2 weken vakantie op mijn stage
Ja, hier ook. Maar in ieder geval wel droog. En niet mistig. Maar een beetje zon mag ook nog wel.quote:
ik zei het tochquote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef jslavenburg het volgende:
Heb mijn muis drivers van 4.7 naar 4.6 gedowngrade, had er toen nog geen last van. Even rebooten dus
hier hetzelfdequote:Op woensdag 24 december 2008 13:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar in ieder geval wel droog. En niet mistig. Maar een beetje zon mag ook nog wel.
Die Logitech drivers zijn wel vaker kut, dus dat zou het inderdaad wel eens geweest kunnen zijn. Ik houd het ook gewoon bij de versie die ik nu heb, updates hoef ik niet, het doet nu allemaal wat ik wil.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:20 schreef jslavenburg het volgende:
Heb mijn muis drivers van 4.7 naar 4.6 gedowngrade, had er toen nog geen last van. Even rebooten dus
Ik zeg niet dat het is opgelost, ik bedoel: Ik heb versie 4.7 verwijderd, want een paar dagen terug had ik nog versie 4.6, en daar had ik geen last mee. Nu even kijken of het aan versie 4.7 ligt, of echt dus aan mijn muisquote:
Ik zou de driver verwijderen, rebooten, opnieuw installeren en zonodig weer even rebooten en de updater uitschakelen. En inderdaad, kutsoftware.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:39 schreef jslavenburg het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen?
[ afbeelding ]
En aan het aantal processen te zien is de lijst lekker lang...Goed hoor, die logitech update service....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op woensdag 24 december 2008 18:18 schreef The_Dean het volgende:
Kom je bij moeders om even een opbergbakje omdat je van plan was voor 2 dagen macaroni te koken, krijg je inderdaad een opbergbakje [omdat ik die nog niet heb], gevuld met bami en saté. "Ja, gewooon ff opbakken. Smakelijk eten!"
Zo leer ik het toch nooitkan je net zo goed weer bij moeders aan tafel mee-etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Maar zo leert ie het nooitquote:Op woensdag 24 december 2008 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kan je net zo goed weer bij moeders aan tafel mee-eten
Hij heeft nog 10tallen jaren om het te leren... Niet zo ongeduldig zijn.. Ik wou dat ik mijn ma's kast nog kon leegplunderen en ze af en toe effe wat had klaarstaanquote:
Maar hij is wel gegarandeerd van goed etenquote:
Die wordt dat ook na een tijd beuquote:Op woensdag 24 december 2008 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hij is wel gegarandeerd van goed etenEn gewoon een vriendin zoeken die kan koken
Goed ideequote:Op woensdag 24 december 2008 18:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar hij is wel gegarandeerd van goed etenEn gewoon een vriendin zoeken die kan koken
Kan dat nog steeds, maar mijn moeder zegt ook wel eens van... Zondag ga jij voor ons koken..quote:Op woensdag 24 december 2008 18:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij heeft nog 10tallen jaren om het te leren... Niet zo ongeduldig zijn.. Ik wou dat ik mijn ma's kast nog kon leegplunderen en ze af en toe effe wat had klaarstaan
Dan heb jij de verkeerde moederquote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kan dat nog steeds, maar mijn moeder zegt ook wel eens van... Zondag ga jij voor ons koken..
maar meestal staat ze zelf dan te kokenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan heb jij de verkeerde moeder
Zeker, maar ben ook wel een paar fouten tegengekomen... Maar dat staat ook in de Encyclopædia Britannica.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 19:40 schreef PieterBas het volgende:
Bij die docente maakte ik trouwens meteen een perfect indruk.. Ik was net gedumpt door mijn vriendin.. en cynischer dan dr Gregory House![]()
Ik: Zou, dat single zijn spaart me opeens veel geld uit..
Zij: Hoezo dat.
Ik: Net gedumpt door mijn vriendin.. correct ex-vriendin
Zij... aaaauww
Ik: Een andere gast is nu in haar investeren, maar die zal zijn return on investments ook niet halen. Want Aandelen S.L.E.T pieken maar even.. en dan kelderen ze naar beneden.
Zij:
Projectgroep![]()
We gingen ook eigenlijk alleen naar haar lessen omdat het een lekker wijf was, want les geven kon ze niet.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:16 schreef Cuegirllie het volgende:
niks..
quote:Op woensdag 24 december 2008 20:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
We gingen ook eigenlijk alleen naar haar lessen omdat het een lekker wijf was, want les geven kon ze niet.en dat voor iemand die lessen marketing en communicatie gaf.
Ik zei ook zoiets als "Vrouwen zijn de duivel"quote:
ik ga zo Harry Potter and the Chamber of Secrets kijkenquote:
gaan!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 20:19 schreef Houniet het volgende:
Ik kan ook nog naar een feest, maar ik heb geen zin om alleen te gaan. Komt wel een dame die ik al 3 jaar niet gezien heb.
Wat zal ik doen.
Een van de eerste lessen was "Communicatie" (van een andere docente) en het ging echt zo van...quote:Op woensdag 24 december 2008 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom heb ik zulke lareressen nooit gehad
Als zij Sophia Bush heet... dan zou ik zeker gaanquote:Op woensdag 24 december 2008 20:19 schreef Houniet het volgende:
Ik kan ook nog naar een feest, maar ik heb geen zin om alleen te gaan. Komt wel een dame die ik al 3 jaar niet gezien heb.
Wat zal ik doen.
Nee zo heet ze nietquote:Op woensdag 24 december 2008 20:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als zij Sophia Bush heet... dan zou ik zeker gaan
Ik wacht op je topicquote:Op woensdag 24 december 2008 20:52 schreef nicomart het volgende:
Moguh.. zo vanochtend vroeg op pad gegaan naar mijn toekomstige huisje. Boel bekeken, naar de notaris en toen even thuis eten en weer door naar het inmiddels eigen huisje
Ga zo wel ff een klustopic maken. Heb een paar foto's geschoten
Ik kan er alles mee afspelenquote:Op woensdag 24 december 2008 21:25 schreef The_Dean het volgende:
Ja, is dat echt zo tof als dat men doet geloven?
Gelukt?quote:
Daar was ik vorige week ook nog.quote:
tja.. mensen doen graag Amerika naquote:
Dat kan ook.. of gewoon niet vierenquote:Op donderdag 25 december 2008 15:24 schreef The_Dean het volgende:
Tsja, ieder zijn eigen... Ik vier kerst zoals het bedoeld is, niet om de kado's
ik weet niet eens wat dat gevoel isquote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 15:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat dat gevoel is
jij wel?quote:
quote:Op donderdag 25 december 2008 17:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik haast de neiging om een fok-knokploeg te gaan samenstellen![]()
Hoe ga je vanavond en morgen doorbrengen dan? wat leuks met vriendlief?
Ja, waarom niet?quote:
Het geven van cadeau's is iets Amerikaans? Wat een bullshit.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
tja.. mensen doen graag Amerika na
Jij viert midwinter's eve dus? En ik vier Kerst niet om de cadeau's, maar het is wel leuk om ze te krijgen en geven.quote:Op donderdag 25 december 2008 15:24 schreef The_Dean het volgende:
Tsja, ieder zijn eigen... Ik vier kerst zoals het bedoeld is, niet om de kado's
Achja je hebt een klik met de familie of niet hequote:Op donderdag 25 december 2008 17:11 schreef Puala het volgende:
Klinkt alsof je er absoluut geen zin in hebtZonde eigenlijk.
Heb zelf de sound of music nog nooit gezien
Mjah, oke, daar heb je wel gelijk in. Geen idee wanneer die film komt, heb hem ergens gedownload staan geloof ikquote:Op donderdag 25 december 2008 17:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja je hebt een klik met de familie of niet he![]()
En tja je zit thuis door eigen keuze of niet he
Ik al te vaakMaar je moet hem absoluut eens kijken hoor!!!
Hehe.. ooitquote:Op donderdag 25 december 2008 17:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Mjah, oke, daar heb je wel gelijk in. Geen idee wanneer die film komt, heb hem ergens gedownload staan geloof ik
quote:Op donderdag 25 december 2008 17:22 schreef Cuegirllie het volgende:lol.. de 6 en 9 door elkaar halen
Succes!!! ik hoefde het niet te doen, doordat m'n vriendin niet meer komtquote:Op donderdag 25 december 2008 17:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Vast wel jaEerst mijn kamer opruimen
Handigquote:Op donderdag 25 december 2008 17:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Succes!!! ik hoefde het niet te doen, doordat m'n vriendin niet meer komt
Owww het is voor een goed doel!quote:Op donderdag 25 december 2008 17:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Handig
Ik moet wel, binnenkort gaan we een muur van mijn kamer schilderen![]()
Eindelijk, na een jaar zeuren, maar nu weet ik niet welke kleur ik het wil
Ik heb als basic donker bruin voor mijn kamer, kasten, bed, decoratie.. alles is donker bruin.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owww het is voor een goed doel!![]()
Hmm ja lastig.. gewoon een goed fel kleurtje
quote:Op donderdag 25 december 2008 17:53 schreef Puala het volgende:
Je bent geweldig![]()
Heb een nieuw afspeelprogramma voor de pc
Hij kan er zelf ook wat vanquote:Op donderdag 25 december 2008 19:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij bevalt het jou ook wel
Hoiquote:Op donderdag 25 december 2008 19:48 schreef PieterBas het volgende:
Hallo
Hier wordt al weer hevig gediscusseerd of er Harry Potter of the Sound Of Music gekeken gaat worden
Dat nooitquote:Op donderdag 25 december 2008 19:49 schreef Cuegirllie het volgende:
En PB je moet natuurlijk voor the sound of music gaan
Dan is er dus toch geen discussiequote:
Niet als je ouders dat willen kijken..quote:Op donderdag 25 december 2008 19:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan is er dus toch geen discussie
Er zijn toch wel meer tv's in huis?quote:Op donderdag 25 december 2008 19:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Niet als je ouders dat willen kijken..
Dat welquote:Op donderdag 25 december 2008 19:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Er zijn toch wel meer tv's in huis?
Dus.. er was een probleem?quote:
ik nietquote:Op donderdag 25 december 2008 20:10 schreef Puala het volgende:
Ik stem voor bank met kersthapjesen harry potter
quote:Op donderdag 25 december 2008 20:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht van je eigenlijk
Dat heb ik net hopeloos verlorenquote:Op donderdag 25 december 2008 20:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is ook leuk.
Kolonisten van Catan
Niet voor m'n schoudersquote:Op donderdag 25 december 2008 21:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
je hebt vast wel ergens een massagestaaf
Zoiets staat bij mij ook op het programma, maar dan in een andere stad. Eerst even met vrienden lekker Mexicaans eten en de nodige Corona's drinken en dan de stad in waar ik ook nog met wat mensen afgesproken heb. Ik heb er zin in.quote:Op donderdag 25 december 2008 19:20 schreef Houniet het volgende:
Zeker, morgen eerst met wat vrienden uit eten, daarna Doetinchem in.
De achterkant van je hoofd heb ik altijd al willen zien.. Ik ga ervoor zittenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:55 schreef Cuegirllie het volgende:
Veronica.. nieuwjaardag.. Delerium van Javier Guzman..![]()
Misschien zie je nog de achterkant van m'n hoofd helemaal links vooraan![]()
mits ze deze show hebben gekozen en niet die van de avond ervoor![]()
Ja het gezicht vast niet, want de cameraman stond vaak naast mijquote:Op donderdag 25 december 2008 23:00 schreef nicomart het volgende:
[..]
De achterkant van je hoofd heb ik altijd al willen zien.. Ik ga ervoor zitten
gezelligquote:Op donderdag 25 december 2008 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja het gezicht vast niet, want de cameraman stond vaak naast mij
quote:
Ah okquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:20 schreef nicomart het volgende:
Ja, maar ik moet wel. Ik wil morgen weer verder met klussen en ik moet gewoon nog wat dingen hebben
Nee hoor, maar overhemden strijken probeer ik tot een minimum te beperken. Het is een kutklus.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:08 schreef eer-ik het volgende:
Ja, want strijken is ook echt veel werk
Ik vind het nooit zo erg.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee hoor, maar overhemden strijken probeer ik tot een minimum te beperken. Het is een kutklus.
Ik zorg er altijd voor dat een spijkerbroek zo min mogelijk gekreukt de droger in gaat, dan is strijken eigenlijk vrijwel altijd overbodig (wel als de droger klaar is eruit halen en opvouwen, niet erin laten liggen, dan moet je alsnog strijken).quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind het nooit zo erg.
Ook bij het dragen van jeans strijk ik ze gewoon
Overhemden
Ik heb zojuist m'n pantalon maar weer even van buiten gehaald, die stonk nogal na kerstavondquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zorg er altijd voor dat een spijkerbroek zo min mogelijk gekreukt de droger in gaat, dan is strijken eigenlijk vrijwel altijd overbodig (wel als de droger klaar is eruit halen en opvouwen, niet erin laten liggen, dan moet je alsnog strijken).
Maar overhemden zijn inderdaad fijn. Ik draag ook sowieso een overhemd vanavond, maar of ik er een spijkerbroek bij draag of een pak, dat ga ik zometeen eens kritisch bekijken.
Neen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:08 schreef The_Dean het volgende:
Is de Mediamarkt vanmiddag ook open?
Leeuwarden welquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Leeuwarden wel
Precies de goeie, daar moest ik ook heen
Geen andere in de buurt? Wel balenquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Serieus?
Die bij mij niet
Moet er ook heen.
Nee, Alphen niet, Utrecht niet, beiden niet open.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen andere in de buurt? Wel balen
Er lekker even met de auto eropuitquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, Alphen niet, Utrecht niet, beiden niet open.
Bastards.
De dichtstbijzijnde is in Cruquius maar om daar nou heen te gaan
Ga morgen wel.
Vanavond uit eten met mijn vrienden en daarna stappen in Doetinchem.quote:
Alleen ui? Blij dat ik niet in de buurt van jullie benquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vanavond ui eten met mijn vrienden en daarna stappen in Doetinchem.
Nicequote:Op vrijdag 26 december 2008 14:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vanavond ui eten met mijn vrienden en daarna stappen in Doetinchem.
Met de auto weg is ook wel relaxed idd.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Er lekker even met de auto eropuit
quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alleen ui? Blij dat ik niet in de buurt van jullie ben
Snapte ik wel, was te makkelijk om hem te makenquote:
Dat kan ook inderdaad, maar droger vind ik handiger. Alleen in de zomer hang ik kleren meestal gewoon buiten.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb zojuist m'n pantalon maar weer even van buiten gehaald, die stonk nogal na kerstavond
Spijkerbroeken doe ik ook nooit in de droger eigenlijk, laat die altijd aan een hanger drogen, dan trekt ie ook al aardig recht vaak
Hehe inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Snapte ik wel, was te makkelijk om hem te maken
Moedig, op tweede kerstdag naar de winkel waar iedereen zijn kerstcadeau's aan het ruilen is.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:34 schreef The_Dean het volgende:
Nja, op naar de gekte van de MM, even een svideo kabel scoren
Het is nu behoorlijk zonnigquote:Op vrijdag 26 december 2008 14:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat kan ook inderdaad, maar droger vind ik handiger. Alleen in de zomer hang ik kleren meestal gewoon buiten.
Ik hang mijn pak als het naar rook stinkt ofzo vaak even in de badkamer als ik ga douchen of als iemand in bad gaat, dan is de stank er ook altijd wel vlot uit.
Ja. Maar als je nu kleren te drogen buiten hangt, dan bevriezen ze.quote:
Voor de stooorrrrmmmquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:06 schreef jslavenburg het volgende:
Stilte...
Ja, dat is ook weer zoiets.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja. Maar als je nu kleren te drogen buiten hangt, dan bevriezen ze.
Welke buurt?quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:29 schreef eer-ik het volgende:
Ik ken die hele buurt niet.
waar jij heengaat.quote:
Nicequote:Op vrijdag 26 december 2008 15:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar jij heengaat.
Wicked style nu gast!
Allstars, pantalon, replay vest met hoge kraag en colbertje
Slaat nergens op maa rhet ziet er nog best puik uit al zeg ik het zelf.
quote:
Ach, ik wist waar ik in zou belanden, en maak me zulke tijden [anders eigenlijk ook nooit] druk. Allemaal dringende mensen, jankende kinderen, schreeuwende vaders en moeders, en ik struin er gewoon doorheen alsof ik 'without a care in the world'quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Moedig, op tweede kerstdag naar de winkel waar iedereen zijn kerstcadeau's aan het ruilen is.
Toch maar pak aan ja?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, gedoucht, geschoren, pak aan, nu nog even de juiste stropdas erbij zoeken. En de riem.
Ja, toch maar wel. Anders hangt het hier ook maar nutteloos te zijn he.quote:
Ja ff de spanning eraf, eet toch veel lekkerderquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:34 schreef eer-ik het volgende:
Whehe
Allemaal mensen die nog effe snel voor het eten naar de hoertjes gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |