Goed kijken waar je je voor inschrijft. En misschien is er wel wat antikraak bij jou in de buurt? Dat doet het hier nu wel heel goed paar flatjes die ze eind volgend jaar willen slopen komen nu steeds voller met anti-krakers, best gezelligquote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef Monidique het volgende:
Ik sta anders al een jaar ingeschreven,.
Inloten voor een koophuis? Hoe kansloos is dat.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef du_ke het volgende:
Toch wel apart nu precies een jaar geleden was ik druk bezig m'n appartementje te kopen. Maar toen was de wereld nog wel anders, moest ingeloot worden omdat hier in de buurt jarenlang niks voor starters was vrijgekomen. Nu staan er van dit type nog wel een stuk of wat te koop en allemaal nog net wat duurder dan die van mij dus dat gaat nog wel goed.
En een andere baan in vergelijking met nu.
Best wat veranderingen in een jaar.
Ja, vast...quote:Op woensdag 24 december 2008 10:45 schreef du_ke het volgende:
En misschien is er wel wat antikraak bij jou in de buurt?
Nou ja inloten niet helemaal ze gingen weg op inschrijfdatum bij de corporatie. Een wat discutabele methode waar ze daarna mee stopten maar goed ik had er geluk meequote:Op woensdag 24 december 2008 10:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Inloten voor een koophuis? Hoe kansloos is dat.
Ik vraag me eigenlijk af wie er uberhaupt zin heeft om vier jaar op zo'n wachtlijst te staan. En wat te doen in de tussentijd? Maar in een bizar dure private huurwoning?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
In Groningen is de wachttijd gemiddeld 4-8 jaar geworden. Dat krijg je met al die mensen die zich hysterisch prematuur en preventief inschrijven.
Niet zo'n slimme jongens danquote:Op woensdag 24 december 2008 10:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is nu nog niet het geval hoor. Er zijn nog zeker een handvol starters in mijn directe omgeving die de afgelopen paar maand een hypotheek hebben gekregen. Als je maar binnen de NHG normen blijft is er niet zo heel veel aan de hand.
Dat levert zelfs taferelen op van mensen die gaan kamperen bij het kantoor waar de kavels worden uitgegeven.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou ja inloten niet helemaal ze gingen weg op inschrijfdatum bij de corporatie. Een wat discutabele methode waar ze daarna mee stopten maar goed ik had er geluk mee.
Overigens is loten voor bv nieuwbouwkavels niet zo bijzonder.
Ik heb wrs gewoon geluk gehad maar ik betaal voor een ruime bovenwoning midden in het centrum 480e per maand.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wie er uberhaupt zin heeft om vier jaar op zo'n wachtlijst te staan. En wat te doen in de tussentijd? Maar in een bizar dure private huurwoning?
Dat is best weinig, inderdaad, maar de meeste verhalen die ik erover hoor zijn toch wat minder positief.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:56 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik heb wrs gewoon geluk gehad maar ik betaal voor een ruime bovenwoning midden in het centrum 480e per maand.
Te sneu.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat levert zelfs taferelen op van mensen die gaan kamperen bij het kantoor waar de kavels worden uitgegeven.
De meeste mensen wonen om te leven niet als investering. Dat vind ik slimmer dan als een bang konijntje zitten wachten op wat er misschien zou kunnen gaan gebeuren in de toekomstquote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Niet zo'n slimme jongens dan. Nee, ik zeg niet dat er geen hypotheken worden verstrekt, maar dat er minder snel een hypotheek wordt verstrekt, en terecht. Dat betekent gewoon minder vraag.
En dan zwaar teleurgesteld zijn als ze dat kavel in Dalfsen niet krijgenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat levert zelfs taferelen op van mensen die gaan kamperen bij het kantoor waar de kavels worden uitgegeven.
De risicogrens is vermoedelijk in ieder geval wat verschoven; absolute tophypotheken, of hypotheken met een relatief geringe inkomensdekking, sneuvelen dan vermoedelijk het snelst, wat helemaal niet zo'n slechte ontwikkeling is.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Niet zo'n slimme jongens dan. Nee, ik zeg niet dat er geen hypotheken worden verstrekt, maar dat er minder snel een hypotheek wordt verstrekt, en terecht. Dat betekent gewoon minder vraag.
Groningen is door alle studenten(kamers) natuurlijk een apart verhaal. En ook daar zijn minder populaire wijken (Vinkhuizen, Leeuwenborgh en Beijum) waarvoor je echt geen 4 jaar ingeschreven hoeft te staan.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af wie er uberhaupt zin heeft om vier jaar op zo'n wachtlijst te staan. En wat te doen in de tussentijd? Maar in een bizar dure private huurwoning?
Je schrikt je het apelazerus als je bij bijvoorbeeld direct wonen kijkt. Dan ben je al gauw 1000+ euro kwijt. Maar volgens mij moet j ook niet bij dat soort instellingen gaan zoeken. Dat is vragen om teleurstellingenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is best weinig, inderdaad, maar de meeste verhalen die ik erover hoor zijn toch wat minder positief.
Lijkt me niet relevant.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heb jij naast de Nederlandse nationaliteit nog een andere nationaliteit?
Die wijken zijn ook neit echt duur. Maar dan woon je ook niet wat je noemt spectaculair.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Groningen is door alle studenten(kamers) natuurlijk een apart verhaal. En ook daar zijn minder populaire wijken (Vinkhuizen, Leeuwenborgh en Beijum) waarvoor je echt geen 4 jaar ingeschreven hoeft te staan.
Plus een redelijk aanbod aan betaalbare private huur.
Maar ik zeg toch helemaal niet dat de meeste mensen wonen als investering? Dat maakt ook niet uit, als je alleen een hypotheek krijgt voor een veredelde studentenkamer willen mensen daar niet "wonen om te leven". Dan wachten ze tot ze wel kunnen "wonen om te leven" en stokt de vraag (tijdelijk).quote:Op woensdag 24 december 2008 10:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
De meeste mensen wonen om te leven niet als investering. Dat vind ik slimmer dan als een bang konijntje zitten wachten op wat er misschien zou kunnen gaan gebeuren in de toekomst.
Dat is inderdaad beter dan dronken achter het stuur kruipen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:04 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, ik kan al een huisje hebben, maar dan zit ik dus niet op fietsafstand van de stad. En dat is een vereiste. Dan blijf ik liever nog eventjes thuis.
Daarom,quote:Op woensdag 24 december 2008 11:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter dan dronken achter het stuur kruipen.
Dat scheelt wel weer een fors deel van het schoonmaken, anders.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Maar ik zeg toch helemaal niet dat de meeste mensen leven als investering? Dat maakt ook niet uit, als je alleen een hypotheek krijgt voor een veredelde studentenkamer willen mensen daar niet "wonen om te leven". Dan wachten ze tot ze wel kunnen "wonen om te leven" en stokt de vraag (tijdelijk).
Een beetje yuppen chick knapt dan wel op je af.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat scheelt wel weer een fors deel van het schoonmaken, anders.
Maar ook dan geldt weer: je moet geduld kunnen hebben om te wachten op die woning die kwalitatief een beetje in orde is en betaalbaar is. Niet iedereen heeft die tijd.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:02 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je schrikt je het apelazerus als je bij bijvoorbeeld direct wonen kijkt. Dan ben je al gauw 1000+ euro kwijt. Maar volgens mij moet j ook niet bij dat soort instellingen gaan zoeken. Dat is vragen om teleurstellingen
Bestaan die nog?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een beetje yuppen chick knapt dan wel op je af.
Heel Amsterdam zit vol met vrouwtjes uit de provincie die een carrière najagen..quote:
Die bestaan toch niet in deze omgeving.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een beetje yuppen chick knapt dan wel op je af.
Bepaald niet zelfsquote:Op woensdag 24 december 2008 11:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Die wijken zijn ook neit echt duur. Maar dan woon je ook niet wat je noemt spectaculair.
Wat ben je toch goed op de hoogte.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heel Amsterdam zit vol met vrouwtjes uit de provincie die een carrière najagen..
Waar is deze omgeving?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Die bestaan toch niet in deze omgeving.
Ook nu kan je als starter nog gewoon een hypotheek krijgen voor een leuk huisje dat heel wat meer is dan een veredelde studentenkamer.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:05 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Maar ik zeg toch helemaal niet dat de meeste mensen wonen als investering? Dat maakt ook niet uit, als je alleen een hypotheek krijgt voor een veredelde studentenkamer willen mensen daar niet "wonen om te leven". Dan wachten ze tot ze wel kunnen "wonen om te leven" en stokt de vraag (tijdelijk).
Waar jij gesjeesd bent.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Waar is deze omgeving?
Je kan ze ruiken.quote:
Ligt er een beetje aan waar je wilt wonen, natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook nu kan je als starter nog gewoon een hypotheek krijgen voor een leuk huisje dat heel wat meer is dan een veredelde studentenkamer.
Enschede?quote:
quote:
Uiteraard het is altijd een afweging tussen prijs, locatie en woningtype.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:16 schreef Reya het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar je wilt wonen, natuurlijk.
Projectie.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Schade. Dat wordt eenzaam sterven. Of een relatie aangaan met Monolith
Gast, je leest niet. Of je "als starter" een hypotheek kan krijgen voor een "leuk huisje" is afhankelijk van hoe veel je verdient en waar je woont. Als je in Eindhoven een brutoloon hebt van onder de 2.500 hoef je sinds de banken wat zuiniger zijn niet op meer te rekenen dan a) een probleemwijk, b) een krot of c) een veredelde studentenkamer. Het is niet overal Meppel waar je dan een jaren '30 huis kan kopen. Als die starters geen zin hebben in deze opties blijven ze even zitten waar ze zitten en zakt de vraag gewoon. Dat heeft niks met "wonen als investering" te maken, maar dat is het gevolg van een lager hypotheekbedrag en dus wordt de keuze erg beperkt. Dat is niet erg, maar dat drukt de vraag voor koopwoningen en je kunt zelf wel raden wat dat voor gevolgen heeft voor de huurwoningen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook nu kan je als starter nog gewoon een hypotheek krijgen voor een leuk huisje dat heel wat meer is dan een veredelde studentenkamer.
Maar wel als je er een wurghypotheek voor moet afsluitenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:18 schreef Nautilus_ het volgende:
Er is niets mis met een veredelde studentenkamer.
Origineel.quote:
Als ik voor 11 uur niet een aantal koppen koffie heb gehad, anders heb ik de hele dag hoofdpijn.quote:
Is dit een zin?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als ik voor 11 uur niet een aantal koppen koffie heb gehad, anders heb ik de hele dag hoofdpijn.
Sorry.quote:
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1045856.htmlquote:The Likud elections committee upheld on Thursday a petition to move controversial party figure Moshe Feiglin from the 20th place on the party ticket to 36th, despite his strong showing at this week's party primary. (...) Polls show Likud winning about 35 seats in the election, leaving Feiglin (...) out of the Knesset.
Wat. Qua volk?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Meppel is 2 a 3 keer zo goedkoop als de rest van Nederland.
tja en naar mijn idee was je ook al niet zo slim als je 2 jaar terug een tophypotheek nam als starterquote:Op woensdag 24 december 2008 11:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Gast, je leest niet. Of je "als starter" een hypotheek kan krijgen voor een "leuk huisje" is afhankelijk van hoe veel je verdient en waar je woont. Als je in Eindhoven een brutoloon hebt van onder de 2.500 hoef je sinds de banken wat zuiniger zijn niet op meer te rekenen dan a) een probleemwijk, b) een krot of c) een veredelde studentenkamer. Het is niet overal Meppel waar je dan een jaren '30 huis kan kopen. Als die starters geen zin hebben in deze opties blijven ze even zitten waar ze zitten en zakt de vraag gewoon. Dat heeft niks met "wonen als investering" te maken, maar dat is het gevolg van een lager hypotheekbedrag en dus wordt de keuze erg beperkt. Dat is niet erg, maar dat drukt de vraag voor koopwoningen en je kunt zelf wel raden wat dat voor gevolgen heeft voor de huurwoningen.
Minstens!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Meppel is 2 a 3 keer zo goedkoop als de rest van Nederland.
Ja ik merk dat die mok koffie wel hielpquote:Op woensdag 24 december 2008 11:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als ik voor 11 uur niet een aantal koppen koffie heb gehad, anders heb ik de hele dag hoofdpijn.
LOL, dat is bij mij op de hoek en ik heb daar gekeken. Ik denk dat je zelf ook wel weet hoe het zit als een makelaar zegt "Koper dient rekening te houden met moderniseringskosten" : dit is een bouwval. Als je dit vergelijkt met de prijs van woningen met dezelfde grootte in dezelfde buurt kun je dat zelf ook natellen.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
tja en naar mijn idee was je ook al niet zo slim als je 2 jaar terug een tophypotheek nam als starter.
Huizenjacht vergt wat creativiteit en dan zijn er nu zeker zoveel kansen als een jaar terug (zo niet meer).
Met bruto 2500 en een beetje onderhandelen kan je bv in Eindhoven dit kopen: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=a14a41cb-70ab-4599-b0b7-aabf6bdc6c93&objecttype=DetailKoopObject
Ken de buurt niet zo maar slecht lijkt het me niet direct.
Het was maar van de eerste pagina op fundaquote:Op woensdag 24 december 2008 12:42 schreef Autodidact het volgende:
[..]
LOL, dat is bij mij op de hoek en ik heb daar gekeken. Ik denk dat je zelf ook wel weet hoe het zit als een makelaar zegt "Koper dient rekening te houden met moderniseringskosten" : dit is een bouwval. Als je dit vergelijkt met de prijs van woningen met dezelfde grootte in dezelfde buurt kun je dat zelf ook natellen.
Kijk maar eens verder. Krotten (waar dus nog een hoop kosten bij komen), pauperbuurt en schoenendozen. Als iemand dat niet "een leuk huis" vindt, en zijn salaris een hogere hypotheek niet toestaat zal er minder vraag komen. Zo moeilijk is dat niet...quote:Op woensdag 24 december 2008 12:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was maar van de eerste pagina op funda. Maar tussen de paar honderd woningen in de categorie tot ca 165.000¤ moet met wat creativiteit wat te vinden zijn toch?
En ondertussen wel Biljoenen uitgeven via de staat.quote:
Detailhandel VS: taxfree periodes
De Amerikaanse detailhandel wil dat burgers volgend jaar bepaalde periodes belastingvrij kunnen winkelen. Dat is goed voor de werkgelegenheid en het consumentenvertrouwen, vinden de winkeliers.
Hun belangenorganisatie schijft in een brief aan toekomstig president Obama dat ze denkt aan drie belastingvrije periodes van tien dagen in de maanden maart, juni en oktober. Consumenten kunnen zo 20 miljard dollar besparen, wat neerkomt op 175 per huishouden.
Sommige staten hebben al belastingvrije winkelperiodes. Meestal is dat voor het begin van het nieuwe schooljaar.
Prima hoor, mits er een evenredige daling in uitgaven tegenover staat, maar in het algemeen stokt het nou juist op dat punt.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En ondertussen wel Biljoenen uitgeven via de staat.![]()
![]()
Dit is waanzin. Luie vieze vette amerikanen.
Bedelen bij je Arabische broeders. As van het kwaad enzoquote:Op woensdag 24 december 2008 14:26 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe dan ze dat dan in vredesnaam?
Lenen; de rente op staatsobligaties ligt nu zo laag dat er voorlopig min of meer straffeloos kan worden geleend. Uiteraard is er ergens een generatie die hiervoor moet opdraaien, maar dat probeert men zo hard mogelijk te negeren.quote:
Brabantse humor?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:55 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
1 Aprilgrap. Secondenlijm op de moskeevloer.
Damn wat heb ik goede herinneringen aan dergelijke gebeden tijdens de ramadan. Een en al grappen en grollen.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:55 schreef Autodidact het volgende:
[ afbeelding ]
1 Aprilgrap. Secondenlijm op de moskeevloer.
Dat maakt niet uit, want Marrakech is uberpopulair, dus die heeft jouw mening niet nodig!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:30 schreef Sam_Spade het volgende:
Overigens ben ik van mening dat alleen Quintus smeriger is dan Marrakech.
Die? Dat!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, want Marrakech is uberpopulair, dus die heeft jouw mening niet nodig!
Vertel liever hoe het met klowjow is.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, die!Het leeft namelijk! Ik bedoel, hij leeft.
![]()
Zoals elke Marokkaan, zal het wel goed met hem gaan.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:39 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Vertel liever hoe het met klowjow is.
Banaan ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zoals elke Marokkaan, zal het wel goed met hem gaan.
He, dat rijmt.
Maar het klopt niet.quote:
Net als de Gouden Kooi en dat is heel mooi!quote:Op woensdag 24 december 2008 15:48 schreef Sam_Spade het volgende:
Van laag allooi, en jij komt uit het Gooi.
Ga inlanders afslachten jij.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:58 schreef Sam_Spade het volgende:
Dichters liegen de waarheid.
Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen; zo'n gelegenheid is natuurlijk ideaal om je imago wat bij te spijkeren.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Mutant01 het volgende:
Agmedinnejad mag een kersttoespraak houden
sigme, graagquote:
Waarschijnlijk dat 'ie voornemens is in Bethlehem onderzoek te doen naar de vermeende huisvesting van Maria.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij gaat zeggen; zo'n gelegenheid is natuurlijk ideaal om je imago wat bij te spijkeren.
Eens zal ik je bedienenquote:
Blubberlemmings...quote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kan World of Goo van harte aanraden:
http://worldofgoo.com/dl2.php?lk=demo
Nadat de IB-groep gestort heeft neem ik aan?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:13 schreef Sam_Spade het volgende:
Dan stel ik voor in januari een bijeenkomst te houden.
Dan kan 'ie lang wachten.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nadat de IB-groep gestort heeft neem ik aan?
Dat was ook de bedoeling.quote:
Of voordat ik naar de IB groep moet storten?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:54 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nadat de IB-groep gestort heeft neem ik aan?
pff wordt best irritant op een gegeven momentquote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik kan World of Goo van harte aanraden:
http://worldofgoo.com/dl2.php?lk=demo
Daar moet je wel op rekenenquote:Op woensdag 24 december 2008 20:22 schreef Monolith het volgende:
Kerstavond. Een mooi moment om eens gezellig naar de kroeg te gaan.
Jawel.quote:
Deze wilde ik je schenken, maar misschien maakt dat je alleen maar verdrietiger.quote:Op woensdag 24 december 2008 21:46 schreef Sam_Spade het volgende:
Noem mij uitwerpselen.
Met Wittgensteinsiaanse sporten?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:02 schreef Reya het volgende:
Ik ben de ladder der kansloosheid aan het beklimmen.
Als ik Aoristus heette, zou ik vragen: ''Voor een zalfje?''quote:Op woensdag 24 december 2008 22:05 schreef One_of_the_few het volgende:
ik ben bij de kerstnachtdienst geweest.
tosti's en wijn.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:05 schreef One_of_the_few het volgende:
goed plan. Borrelnoten kunnen altijd op elk tijdstip van de dag.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb wel zin in wat borrelnootjes.
Hoe voel je je eronder?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:05 schreef One_of_the_few het volgende:
een vast gevoel van dit nooit meer. het was 4 jaar geleden voor het laatst met kerst, ik weet weer waarom. Ik zat er dan ook niet voor mijn geloof, die heb ik dan ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe voel je je eronder?
Waarom dan wel?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
een vast gevoel van dit nooit meer. het was 4 jaar geleden voor het laatst met kerst, ik weet weer waarom. Ik zat er dan ook niet voor mijn geloof, die heb ik dan ook niet.
Dat vraag ik me nu ook af...quote:
Mag wel hoor.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:52 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat vraag ik me nu ook af...
nah ja, beetje samenloop van omstandigheden, wat niet allemaal online hoeft
edit: ja, ik had ook niks kunnen zeggen in het begin, weet ik.
weet ikquote:
Ik bedoel voor jezelf houden.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 23:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik bedoel voor jezelf houden.
ik probeer ook maar een beetje de kerstidealen te verwezenlijken tussen troep stropers.quote:
Ga jij Monolith maar weer knuffelen in de kroeg.quote:
Best wel prachtig enzo. Laast vertelde iemand me dat er weer een soort meteorietenregen zou komen en dat het sterrenstelsel in het teken van de tweeling (sterrenbeeld) zou komen te staan. Ok. Whatever.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:47 schreef One_of_the_few het volgende:
altijd goed om de mens in zijn algemeenheid weer even n perspectief te plaatsen.
Ik ben de wijnvoorraad voor kerst aan het plunderen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
Zo dat was een geslaagde kerstborrel.
hm, dat van het sterrenstelsel moet je nog maar eens nuchter uitleggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:50 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Best wel prachtig enzo. Laast vertelde iemand me dat er weer een soort meteorietenregen zou komen en dat het sterrenstelsel in het teken van de tweeling (sterrenbeeld) zou komen te staan. Ok. Whatever.
Is dat de boodschap van de pastoor vandaag de dag? Gaat heen en drink.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:55 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben de wijnvoorraad voor kerst aan het plunderen.
Zeker.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Is dat de boodschap van de pastoor vandaag de dag? Gaat heen en drink.
Dan zal ik even in mijn agenda moeten bladeren, ben ik bang.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:57 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
hm, dat van het sterrenstelsel moet je nog maar eens nuchter uitleggen.
Ik vind niet het relativerende mooi aan dat stukje. Vooral hoe groot de natuur wel niet is, hoe groot alles om ons is. Wat er allemaal wel niet is buiten de aarde.
jezus, heb je een agenda?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:02 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dan zal ik even in mijn agenda moeten bladeren, ben ik bang
O ja, spw, heb ik ooit eens gedaan. Leuke opleiding wel, tussen de meisjes leren waar het kutje voor dient in vaktaal.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:04 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
jezus, heb je een agenda?
een agenda is voor pabo/sph/spw meisjes.
Een beetje man heeft het of niet nodig omdat zijn hersenen dat aankunnen of heeft een secretaresse.
Kwestie van de juiste training. Nadeel van sterke dranken is dat de geleidelijkheid van bier richting dronken worden verandert in plotsing nogal dronken met de meest rare effecten tot gevolg. Mja het heeft zo zijn charmesquote:Op donderdag 25 december 2008 00:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Zeker.
Wijn is niet alleen uitgevonden voor het avondmaal.![]()
De bodem van de fles komt inzicht.
Bier is natuurlijk ook prima, net als sterke drank. Nadeel van een aantal sterke dranken is dat mijn maag zich vrij snel binnenstebuiten keert, empirisch vastgesteld.
die charmes heb ik nog niet ontdekt. Behalve dat vrienden hele foute anekdotes over mij kunnen vertellenquote:Op donderdag 25 december 2008 00:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste training. Nadeel van sterke dranken is dat de geleidelijkheid van bier richting dronken worden verandert in plotsing nogal dronken met de meest rare effecten tot gevolg. Mja het heeft zo zijn charmes.
Zo vroeg al? Wat een ellende.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:42 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nog 1 uur en dan moet ik naar Hengelo om de schoonfamilie blij te maken.
Ik probeer er zo lang mogelijk over te doen. (heb allemaal provinciale wegen uitgezocht)quote:Op donderdag 25 december 2008 11:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo vroeg al? Wat een ellende.
Heb je geen TomTom met een langsterouteoptie?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik probeer er zo lang mogelijk over te doen. (heb allemaal provinciale wegen uitgezocht)
Zijn dat nou de yuppenvrouwen die je scout?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik las net in iemand Fotoboek () dat ze HBO kennismanagement doet.
![]()
![]()
OMG wat een bout studie moet dat zijn.
Langs het prachtige Ommen en Vriezenveenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik probeer er zo lang mogelijk over te doen. (heb allemaal provinciale wegen uitgezocht)
Probeer de voetgangersversie van Google Maps eens.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zij zou wel een makkelijk slachtoffer zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Zijn dat nou de yuppenvrouwen die je scout?
O.a.quote:Op donderdag 25 december 2008 11:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Langs het prachtige Ommen en Vriezenveen?
Ja zeker op een dag als vandaag met veel bejaarden op de weg zijn die wegen erg link als je in wilthalenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
O.a.Het gaat echt een 70km toch worden. Gezellig achter opa in een oud golfje blijven plakken.
Mijn egaa draait nu kerstmuziek.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:01 schreef MrX1982 het volgende:
Met Kerst vrijgezel zijn is misschien zo erg nog niet.
Sterktequote:Op donderdag 25 december 2008 12:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mijn egaa draait nu kerstmuziek.
Laaaaaast christmas I gave you my heart.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Mijn egaa draait nu kerstmuziek.
Nee. Dat is een lang verhaal en lang niet zo mooi als het kerstverhaalquote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef du_ke het volgende:
Zo 12 uur, mooie tijd voor het kerstontbijt.
Ben jij eigenlijk al een keer afgestudeerd mrx?
Des te beter.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee. Dat is een lang verhaal en lang niet zo mooi als het kerstverhaal.
Komt er een dosis laks gedrag in voor?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee. Dat is een lang verhaal en lang niet zo mooi als het kerstverhaal.
Laksheid en gebrek aan motivatie zijn wel twee aspecten die erin voorkomen. Het verhaal is ook nog niet ten einde. Het laatste hoofdstuk laat nog op zich wachtenquote:Op donderdag 25 december 2008 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Komt er een dosis laks gedrag in voor?
Ach ik heb ook 2 studies gedaan met beiden een jaar vertraging
Nou veel succes. Wat bij mij werkte was op een gegeven moment een deadline (bv datum dat de cijfers binnen moeten zijn voor een diploma uitreiking) en dan toch die laatste maand even knallen zodat je er van af bentquote:Op donderdag 25 december 2008 12:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laksheid en gebrek aan motivatie zijn wel twee aspecten die erin voorkomen. Het verhaal is ook nog niet ten einde. Het laatste hoofdstuk laat nog op zich wachten.
Ik moet er straks ook nog aan geloven maar ik zet het wel op een zuipen met m'n neef en m'n zwagerquote:Op donderdag 25 december 2008 12:21 schreef Reya het volgende:
Een bron voor leedvermaak vormt vandaag overigens wel KLB, en in het bijzonder de mensen die klagen over alle verplichtingen die ze hebben deze dag.
Ik ben nu ook wel redelijk gedreven. Met die gedrevenheid haal ik de finish wel ondanks dat het geen wereldrecord gaat wordenquote:Op donderdag 25 december 2008 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou veel succes. Wat bij mij werkte was op een gegeven moment een deadline (bv datum dat de cijfers binnen moeten zijn voor een diploma uitreiking) en dan toch die laatste maand even knallen zodat je er van af bent.
Ach denk maar zo, het is wel praktisch als je uiteindelijk dat papiertje hebtquote:Op donderdag 25 december 2008 12:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel redelijk gedreven. Met die gedrevenheid haal ik de finish wel ondanks dat het geen wereldrecord gaat worden.
En jij? Nog steeds student?quote:Op donderdag 25 december 2008 12:38 schreef Reya het volgende:
Ik krijg zojuist een antwoord van een klantenservice; zou daar vandaag nog gewerkt worden?
Ja. KPN kun je bv. gewoon bellen.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:38 schreef Reya het volgende:
Ik krijg zojuist een antwoord van een klantenservice; zou daar vandaag nog gewerkt worden?
Iedereen moet door die fase.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:21 schreef Reya het volgende:
Een bron voor leedvermaak vormt vandaag overigens wel KLB, en in het bijzonder de mensen die klagen over alle verplichtingen die ze hebben deze dag.
But the very next day, you're a slag and a gayquote:Op donderdag 25 december 2008 12:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Laaaaaast christmas I gave you my heart.
Sterkte vandaag.
mijn buurman verveelt zich momenteel de pestpleuris in Wapsen, dat zal je ook wel kennenquote:Op donderdag 25 december 2008 11:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Langs het prachtige Ommen en Vriezenveen?
Zegt me zo niksquote:Op donderdag 25 december 2008 14:00 schreef Aoristus het volgende:
[..]
mijn buurman verveelt zich momenteel de pestpleuris in Wapsen, dat zal je ook wel kennen
Dat ligt bij Ommen en Vriezeveenquote:
Aha dan had ik die gemistquote:Op donderdag 25 december 2008 14:20 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat ligt bij Ommen en Vriezeveen
Ik hoop dat je de juiste wapenuitrusting hebt uitgekozenquote:
Dat zei je niet. Je zei iets over schapen.quote:
Altijd die schapen die blijven hangen he.quote:Op donderdag 25 december 2008 14:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zei je niet. Je zei iets over schapen.
Vraag me niet waarom ik weet dat je dat in eerste instantie schreef, maar dat bleef hangen.
Daar kick je anders vast op.quote:
Dit is mijn nidrei, dit is mijn kol...quote:Op donderdag 25 december 2008 16:23 schreef Monidique het volgende:
Dit is mijn geweer, dit is mijn pistool..
Je moet ook niet zoveel drinken.quote:
Skeletten?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:43 schreef Picchia het volgende:
Mijn kledingkasten zijn weer gevuld.
dank jequote:Op donderdag 25 december 2008 17:48 schreef Montov het volgende:
Iedereen die gezellig doet tijdens Kerst zou schuimbekkend moeten verongelukken waarbij de organen niet meer geschikt zijn voor orgaandonatie.
Ik ben Ahmadinejad niet.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
Moeten jullie niet allemaal vredesliederen onder de kerstboom gaan zingen. Wat doen jullie hier allemaal nog!
Vreedzaamheid is voor moslims.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:18 schreef Mutant01 het volgende:
Moeten jullie niet allemaal vredesliederen onder de kerstboom gaan zingen. Wat doen jullie hier allemaal nog!
Zin in een potje Scrabble? Gezellig, lekker.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:48 schreef Montov het volgende:
Iedereen die gezellig doet tijdens Kerst zou schuimbekkend moeten verongelukken waarbij de organen niet meer geschikt zijn voor orgaandonatie.
quote:Op donderdag 25 december 2008 20:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Zin in een potje Scrabble? Gezellig, lekker.
Tsja, als je niet weet wat je anders moet doen ?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik las net in iemand Fotoboek () dat ze HBO kennismanagement doet.
![]()
![]()
OMG wat een bout studie moet dat zijn.
Ja dat is aardig op de grens van wat je lekker doorkomtquote:Op vrijdag 26 december 2008 10:47 schreef Monolith het volgende:
Dat merk je nog aardig,. twee van die sixpackjes Hertog Jan Karakter.
>10%?quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:47 schreef Monolith het volgende:
Dat merk je nog aardig,. twee van die sixpackjes Hertog Jan Karakter.
Maar dan natuurlijk wel een espresso zoals het hoort.quote:
Verveling?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:15 schreef Reya het volgende:
Je vraagt je af wat iemand bezielt om bij volle verstand met Ali_Kannibali in discussie te gaan.
Zo, klaar. Clooney zou hier jaloers op zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Maar dan natuurlijk wel een espresso zoals het hoort.
Eerst de bonen malen...
De mensen die met Ali_Kannibali in discussie gaan, zijn helemaal niet geïnteresseerd in discussie. Ze gebruiken de zwakte van een user om hun eigen scherpzinnigheid te etaleren. Het is een vorm van persoonlijke geldingsdrang.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:15 schreef Reya het volgende:
Je vraagt je af wat iemand bezielt om bij volle verstand met Ali_Kannibali in discussie te gaan.
Is dat zoiets als een bronnen- of literatuurlijst? Zo ja, dan is er een makkelijke manier.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
Jakkie bah, jurisprudentlijst maken + sorteren.. Ben ik een noob of is er nog een makkelijke manier in word om dat te doen?
Nee.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:24 schreef Mutant01 het volgende:
Jakkie bah, jurisprudentlijst maken + sorteren.. Ben ik een noob of is er nog een makkelijke manier in word om dat te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |