Hier ben ik het wel mee eens eigenlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
Wat vindt iedereen zo goed aan dat nummer? Ik vind het 100x niks.
Vind het zelfs een waar ZEIKNUMMER!
* Impry ook!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:33 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk
Absoluutquote:
Precies.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:33 schreef pfaf het volgende:
In dit topic ook nog even, omdat hij het verdiend:Milow
Dat lukt helaas niet meer in het huisquote:
Zag er wel lachen uit jaquote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Michie_ het volgende:
coen ligt wel erg lang te pitten
Denk dat hij dat zelf ook zal erkennen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Urquhart het volgende:
Coen was ook een gevalletje eens en nooit meer
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, brood gesmeerd!
Sinds zaterdagochtend heb ik trouwens bijna geen stem meer (LL heeft me vast te lang in de kkkou laten staan in Breda) en Mariah Scary meezingen metschorre stem is zo slecht dat ik t nu al een succes vind
Jij slaapt ook nog om 10.30 als je om 6.15 in bed ligt.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Michie_ het volgende:
coen ligt wel erg lang te pitten
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat hij dat zelf ook zal erkennen.
Euhj...quote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Urquhart het volgende:
Coen was ook een gevalletje eens en nooit meer
Dat homo-huwelijk in t huis, zijn dat eigenlijk nog goeie headlines geweest in t buitenland? Ik vind het wel heerlijk typisch Nederlands:Dquote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat lukt helaas niet meer in het huis
Hoe oud zijn eigenlijk?quote:
Heel serious request komt niet over de grens, alleen af en toe contact met belgie en zweden.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat homo-huwelijk in t huis, zijn dat eigenlijk nog goeie headlines geweest in t buitenland? Ik vind het wel heerlijk typisch Nederlands:D
Ook veel te duur hoor. Het trouwen in het huis had ik nog wel gewild, maar niet geregeld door een weddingplanner, dan had ik alles zelf willen regelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat lukt helaas niet meer in het huis
Top 40 is al jaren de lijst van grootste kutplaten.quote:
* eens.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Top 40 is al jaren de lijst van grootste kutplaten.
Een unicum als daar een goed nummer in staat.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:36 schreef Treezz het volgende:
[..]
Hoe oud zijn eigenlijk?
toch niet zoals die van tokio hotel wel?
Onderneem zequote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane iets ondernemen gaat
Tot later
Ook al zo'n pisnummer.quote:
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee, Brendahhhhhh! (die laatste letters kwamen van mijn wederhelft:P)
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook al zo'n pisnummer.
God god god, tief op! Ik kijk nog liever naar Sunchaser dan dat ik dit moet aanhoren
als ik je fotos zie , zijn jullie absoluut van de geeikten paden afgewekenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook veel te duur hoor. Het trouwen in het huis had ik nog wel gewild, maar niet geregeld door een weddingplanner, dan had ik alles zelf willen regelen.
Tot zo !quote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane iets ondernemen gaat
Tot later
Ja is goed, volgende maand. Schikt dat?quote:
Nou... ik zeg maar niksquote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook al zo'n pisnummer.
God god god, tief op! Ik kijk nog liever naar Sunchaser dan dat ik dit moet aanhoren
lse delangequote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Top 40 is al jaren de lijst van grootste kutplaten.
Een unicum als daar een goed nummer in staat.
Ja inderdaad, het gevoel van opwekken van braakneigingen krijg ik niet vaak, is wel geniaal!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef Doezelhaar het volgende:
Die Milow is wel een geniaal hoor.. wat een stem, wat een gevoel...
Zal best, als ik het maar niet hoef te horenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef Doezelhaar het volgende:
Die Milow is wel een geniaal hoor.. wat een stem, wat een gevoel...
Mooiquote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh... die zijn zeker wel een half jaar ouder.
Onedayfly - Onedayfly was wel kwaliteit jaquote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef peaceman het volgende:
Top 40 was dat niet die plaatjeslijst die ooit maatgevend was voor kwaliteit?
denk het niet want ook afgelopen nacht shift was echt heel goed. en ik ben het dus niet met je eens.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat hij dat zelf ook zal erkennen.
Ooitquote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef peaceman het volgende:
Top 40 was dat niet die plaatjeslijst die ooit maatgevend was voor kwaliteit?
dooeiquote:Op woensdag 24 december 2008 10:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Nu echt off to Zeeland!
Daaaaaaaaag!! Tot zaterdag!!
Klopt helemaalquote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik je fotos zie , zijn jullie absoluut van de geeikten paden afgeweken
Pff... zal ik er speciaal voor jou dan even: 'over het algemeen' tussen zetten? Trouwens die one day fly is nog niet zo heel lang geleden en telt dus niet mee voor de uitspraak die ik deed.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onedayfly - Onedayfly was wel kwaliteit ja
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onedayfly - Onedayfly was wel kwaliteit ja
over een week of 3 is prima!!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja is goed, volgende maand. Schikt dat?
Wij houden niet van eikenhout, vandaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik je fotos zie , zijn jullie absoluut van de geeikten paden afgeweken
Veel plezier lieve Jalex! Geniet ervan!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Nu echt off to Zeeland!
Daaaaaaaaag!! Tot zaterdag!!
idd.. vind het wel fijne muziek...quote:Op woensdag 24 december 2008 10:42 schreef alors het volgende:
Wehehe iedereen hier die Milow haat![]()
Ik vind het lekker klinken hoor
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef ThunderChild het volgende:
Is het mij of is er iets niet in de haak bij dit nummer ??![]()
Bedoel dat Coen , de Dipjes niet leuk vind die hij zelf had. Qua performing was Coenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef evert het volgende:
[..]
denk het niet want ook afgelopen nacht shift was echt heel goed. en ik ben het dus niet met je eens.
coen is een beetje de wouter vd goes van de eerste 2 jaar. rustig maar steeds beter in zijn rol komend.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef ThunderChild het volgende:
Maar je kunt het natuurlijk ook niet doen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef Timo20 het volgende:
Je kunt natuurlijk ook deze versie kiezen:![]()
En Veenstra dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef borisz het volgende:
Ik zeg volgend jaar Antiroos, Annemic en Ekdom in het huis
Nee, simpele sentimentele kwats. Nog even er gaan 15-jarige meisjes huilen over hun ex-vriendjuh.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef ThunderChild het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef djkoelkast het volgende:
Waar is Giel met zijn jingleknoppen als je hem nodig hebt?
Blij dat het niet gebeurd... dit is echt LIVE!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef djkoelkast het volgende:
Waar is Giel met zijn jingleknoppen als je hem nodig hebt?
Het is net alsof ze van CD afspelen of heeft Roosmarijn de beste microfoon te pakken, want als je af en toe Annemiek hoort tijdens de headlines . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 10:44 schreef peaceman het volgende:
Wat bedoel je precies?
Beter niet neequote:Op woensdag 24 december 2008 10:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Maar je kunt het natuurlijk ook niet doen.
Paul is een held!quote:
Veel beter zo, dan met dan vieze petje op altijdquote:
Roosmarijn heeft de draadloze zender van radio, de Mic van Annemieke loopt via de TV regie... staat compleet los van elkaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het is net alsof ze van CD afspelen of heeft Roosmarijn de beste microfoon te pakken, want als je af en toe Annemiek hoort tijdens de headlines . . .![]()
Gisteravond al....quote:Op woensdag 24 december 2008 10:47 schreef Wexy het volgende:
ja en nu wil ik het weten.... is Rick dan al langs geweest?
Of kletsen ze alleen over Fok! en doen ze weer niet wat de bedoeling is?
wanneer? niet tussen half 10 en 2.. want toen was ik wakkerquote:
Ja dat publiek had ie ook alvast opgenomen op de cdquote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het is net alsof ze van CD afspelen of heeft Roosmarijn de beste microfoon te pakken, want als je af en toe Annemiek hoort tijdens de headlines . . .![]()
Iddquote:Op woensdag 24 december 2008 10:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
wanneer? niet tussen half 10 en 2.. want toen was ik wakker
Niet goed genoeg dan. 21.40.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:49 schreef Poppejans het volgende:
Leuk van Paul, alweer Fok noemen![]()
Ligt Coen nou nog steeds in bed![]()
Die was toch wel aardig wakker geworden net dacht ik zo, hup laat hem eens te voorschijn komen![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat publiek had ie ook alvast opgenomen op de cd
rond half tien waren sunchaser en molenpaardmirjam in het glazen huis.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
Diaanquote:
Dan kunnen ze Annemieke beter ook via de zender laten lopen, want kwa geluid klinkt dat beter via de TV regie dan . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 10:48 schreef Dichterbijer het volgende:
Roosmarijn heeft de draadloze zender van radio, de Mic van Annemieke loopt via de TV regie... staat compleet los van elkaar.
echt niet... toen zat ik in de bus en heb ik een half uur lang aandachtig kunnen luisterenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:50 schreef bolivian het volgende:
Milow op de Grote Markt in Breda.
[ link | afbeelding ]
Maar toen werd Rick toch niet gedraaidquote:Op woensdag 24 december 2008 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
rond half tien waren sunchaser en molenpaardmirjam in het glazen huis.
Ja, zou het echt?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
Hij komt wel binnen 3 uur hoor geloof me
Euhquote:Op woensdag 24 december 2008 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
![]()
Hij komt wel binnen 3 uur hoor geloof me
echt wel hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 10:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
echt niet... toen zat ik in de bus en heb ik een half uur lang aandachtig kunnen luisteren
Ow gaat het om die kutplaat van Rick Astley. Die hebben we gelukkig nog niet gehoord.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar toen werd Rick toch niet gedraaid
naja zeg.......... das knap.... dan heb ik nadat sun en mm op de radio te horen waren blijkbaar meteen liggen slapen en ben ik na het nummer weer wakker geworden zeker...quote:Op woensdag 24 december 2008 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
rond half tien waren sunchaser en molenpaardmirjam in het glazen huis.
idd.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar toen werd Rick toch niet gedraaid
ja duh!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow gaat het om die kutplaat van Rick Astley. Die hebben we gelukkig nog niet gehoord.
dat dusquote:Op woensdag 24 december 2008 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow gaat het om die kutplaat van Rick Astley. Die hebben we gelukkig nog niet gehoord.
We hebben er wel 12 000 euro voor betaald. Schande!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:50 schreef bolivian het volgende:
Milow op de Grote Markt in Breda.
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We hebben er wel 12 000 euro voor betaald. Schande!
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat was niet voor die kutplaat, maar voor een kut-foto-reportage.
Fok en 3FM zijn altijd al vrienden geweestquote:Op woensdag 24 december 2008 10:48 schreef Againzender het volgende:
FOK! staat er weer mooi op met de actie
ja mijn nummer is zeker uniek.....quote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
Echt sneu staat er bij de veiling: bied nu op een uniek telefoon nummer: 0611122223
maar alle nummers zijn toch uniek ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja mijn nummer is zeker uniek.....
Maaruhm het gaat om de bijzonderheid van dat nummer vrees ik
heb er ook even op geboden.... tot ze over de 600 heen gingen... toen had ik geen zin meer
Hoeveel had je geboden dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:56 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja mijn nummer is zeker uniek.....
Maaruhm het gaat om de bijzonderheid van dat nummer vrees ik
heb er ook even op geboden.... tot ze over de 600 heen gingen... toen had ik geen zin meer
599quote:
pfffffquote:Op woensdag 24 december 2008 10:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hadde ze bijzonder neer moeten zetten
Die van mij is uniekerquote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
Echt sneu staat er bij de veiling: bied nu op een uniek telefoon nummer: 0611122223
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:54 schreef Dagoduck het volgende:
molenpaardmirjam.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:58 schreef JDude het volgende:
Wie was dat eigenlijk die met SC meekwam?
Ik hoor iets van ruim 216 Euro! Niet gek voor 20 minuten spelen!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:57 schreef bolivian het volgende:
Heh, Milow komt z'n donatiebox legen hier op de redactie! Antiroos is al aan het tellen!
Dat was ook alleen omdat ik 3FM meer geld gunde.... en ik toch wel wist dat men er over heen zou gaanquote:
DIe loopt al lang en breed rond . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 10:57 schreef JJH het volgende:
Heeft Giel zich trouwens al gemeld?
Ik vind het klasse dat ie het zo red zonder roken.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Giel is een goede gast, maar hoe langer hij geen eten krijgt en rookt begint ie wel irritanter te worden.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
DIe loopt al lang en breed rond . . .
quote:Het is vreselijk, kranzinnig, waanzinnig druk in het callcenter! Mooi! Goed zo! Blijf bellen! 0909-1336.
Ik bedoelde in het topicquote:Op woensdag 24 december 2008 10:59 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
DIe loopt al lang en breed rond . . .
In Breda valt het mee hoor ik net. Maar goed, iedereen zal hier wel op de Markt staanquote:Op woensdag 24 december 2008 11:00 schreef tevebe het volgende:
Wat een drukte overal, maar alles is nu gelukkig in huis
Misschien dat ie na SR een keer komt buurten, maar nu heeft ie er ook niet echt tijd voor lijkt me.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:02 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Vast wel... maar posten doet ie denk ik niet.
Hier was volgens mij het hele dorp uitgelopen om de laatste inkopen te doenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:02 schreef JDude het volgende:
[..]
In Breda valt het mee hoor ik net. Maar goed, iedereen zal hier wel op de Markt staan.
we geven je na 48 uur op als vermist, je mag ook eerder smsje sturen met SOS of HELP erin.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga me in de hel die supermarkt heet storten... Voor het geval ik niet levend terug keer, wil ik graag dat mijn as wordt verstrooid over het C-veld van ADO'20.
Aan de gebeurtenis log te zien: niet veel aan. http://www.3fmfan.nl/page/eventlogquote:Op woensdag 24 december 2008 11:03 schreef peaceman het volgende:
Hoe was Floortje vannacht eigenlijk?
Wel apart dat ze ook de storing tijd voorzien hebben van titelsquote:Op woensdag 24 december 2008 11:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I've had betterquote:Op woensdag 24 december 2008 11:03 schreef peaceman het volgende:
In dezelfde categorie las ik van de week dat de eerste vrouwelijke Brabantse busschauffeur met pensioen is.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:07 schreef MarijeH het volgende:
Ik lees net dat het oudste paard van de KLPD is overleden.
bijna kan heel niet... of bijna 2.5 miljoen of over de 5 miljoen.. want tussen de 2.5 en de 5 ligt het verdubbelingsbedrag van de staatquote:Op woensdag 24 december 2008 11:05 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat ze bijna 3 miljoen gaan halen.
Kijkers zeker ??quote:Op woensdag 24 december 2008 11:05 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat ze bijna 3 miljoen gaan halen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:06 schreef Timo20 het volgende:
ff wat heel anders opgezet: The Raconteurs - Live @ Glastonbury 2008![]()
![]()
![]()
![]()
*geen grapje zal maken over paardenrookvlees met een belegen smaakjequote:Op woensdag 24 december 2008 11:07 schreef MarijeH het volgende:
Dat had ik ook al gelezen. Gestorven tijdens zijn werk.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:07 schreef MarijeH het volgende:
Ik mag niet klagen!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:03 schreef peaceman het volgende:
Gast, niemand kan tippen aan Ilsequote:
zonder die extra 2,5 miljoen bedoel ik natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
bijna kan heel niet... of bijna 2.5 miljoen of over de 5 miljoen.. want tussen de 2.5 en de 5 ligt het verdubbelingsbedrag van de staat
Zeker echt gaafquote:Op woensdag 24 december 2008 11:08 schreef Dichterbijer het volgende:
Aandoenlijk die kleintjes op de markt
Die bedoelde ik o.a.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gast, niemand kan tippen aan Ilse![]()
Ilse![]()
dat zei je er niet bijquote:Op woensdag 24 december 2008 11:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
zonder die extra 2,5 miljoen bedoel ik natuurlijk.
Paulquote:Op woensdag 24 december 2008 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik sta weer te prutsen. Ik heb een Gieltje"![]()
En dan te bedenken dat ik vorig jaar een meet en greet ben misgelopen met de damesquote:
Ik vertrouw - onterecht zo bleek - soms ook op de intelligentie van de andere fokkers.quote:
die is handjes aan het tellenquote:
Je bedoelt Gerard Ekdom?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:10 schreef superworm het volgende:En toch mis ik Gerard vEkdom.
Hoe kon t? Je pinpas niet bij je?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:11 schreef Pinpas het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik vorig jaar een meet en greet ben misgelopen met de dames
intelligentie en fokkers in 1 zin? weet je dat zeker dat je dat meende?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vertrouw - onterecht zo bleek - soms ook op de intelligentie van de andere fokkers.
Kon de gleuf niet vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hoe kon t? Je pinpas niet bij je?![]()
Ik niet. Je moet ook uitkijken dat iemand niet TE vaak in het huis komt . . .quote:Op woensdag 24 december 2008 11:10 schreef superworm het volgende:
En toch mis ik Gerard vEkdom.
Ik ben naief he?!quote:Op woensdag 24 december 2008 11:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
intelligentie en fokkers in 1 zin? weet je dat zeker dat je dat meende?
quote:
En die waren er bij de dames toch voldoende.quote:
Nee, dat bedoel ik, giel zit er inquote:Op woensdag 24 december 2008 11:12 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik niet. Je moet ook uitkijken dat iemand niet TE vaak in het huis komt . . .
ONTZETTEND!!!quote:
Afgeplakt waren zeker bang voor skimmersquote:Op woensdag 24 december 2008 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
En die waren er bij de dames toch voldoende.
quote:Op woensdag 24 december 2008 11:14 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Afgeplakt waren zeker bang voor skimmers
Linkje?quote:Op woensdag 24 december 2008 11:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
![]()
Hun optreden in de Melkweg was toch wel een van de beste optredens dit jaar.
Die versie van Blue Veins die ze toen speelden.... pff..... Orgastisch!!
op de radio hoorde ik het nummer ook 3 keer overslaanquote:Op woensdag 24 december 2008 11:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op TV is dat. Zal wel een foutje daar zijn. Op de radio is het perfect.
Als ik luister, luister ik via de ether. Het zal dus wel aan de (straal)verbinding liggen, want soms slaan ook de 'gesprekken' over. Niet alleen de platen dus.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Op TV is dat. Zal wel een foutje daar zijn. Op de radio is het perfect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |