Onderneem zequote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane iets ondernemen gaat
Tot later
Ook al zo'n pisnummer.quote:
Zo'n vermoeden had ik alquote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee, Brendahhhhhh! (die laatste letters kwamen van mijn wederhelft:P)
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook al zo'n pisnummer.
God god god, tief op! Ik kijk nog liever naar Sunchaser dan dat ik dit moet aanhoren
als ik je fotos zie , zijn jullie absoluut van de geeikten paden afgewekenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook veel te duur hoor. Het trouwen in het huis had ik nog wel gewild, maar niet geregeld door een weddingplanner, dan had ik alles zelf willen regelen.
Tot zo !quote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane iets ondernemen gaat
Tot later
Ja is goed, volgende maand. Schikt dat?quote:
Nou... ik zeg maar niksquote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook al zo'n pisnummer.
God god god, tief op! Ik kijk nog liever naar Sunchaser dan dat ik dit moet aanhoren
lse delangequote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Top 40 is al jaren de lijst van grootste kutplaten.
Een unicum als daar een goed nummer in staat.
Ja inderdaad, het gevoel van opwekken van braakneigingen krijg ik niet vaak, is wel geniaal!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef Doezelhaar het volgende:
Die Milow is wel een geniaal hoor.. wat een stem, wat een gevoel...
Zal best, als ik het maar niet hoef te horenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef Doezelhaar het volgende:
Die Milow is wel een geniaal hoor.. wat een stem, wat een gevoel...
Mooiquote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee joh... die zijn zeker wel een half jaar ouder.
Onedayfly - Onedayfly was wel kwaliteit jaquote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef peaceman het volgende:
Top 40 was dat niet die plaatjeslijst die ooit maatgevend was voor kwaliteit?
denk het niet want ook afgelopen nacht shift was echt heel goed. en ik ben het dus niet met je eens.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat hij dat zelf ook zal erkennen.
Ooitquote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef peaceman het volgende:
Top 40 was dat niet die plaatjeslijst die ooit maatgevend was voor kwaliteit?
dooeiquote:Op woensdag 24 december 2008 10:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Nu echt off to Zeeland!
Daaaaaaaaag!! Tot zaterdag!!
Klopt helemaalquote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik je fotos zie , zijn jullie absoluut van de geeikten paden afgeweken
Pff... zal ik er speciaal voor jou dan even: 'over het algemeen' tussen zetten? Trouwens die one day fly is nog niet zo heel lang geleden en telt dus niet mee voor de uitspraak die ik deed.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onedayfly - Onedayfly was wel kwaliteit ja
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onedayfly - Onedayfly was wel kwaliteit ja
over een week of 3 is prima!!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja is goed, volgende maand. Schikt dat?
Wij houden niet van eikenhout, vandaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als ik je fotos zie , zijn jullie absoluut van de geeikten paden afgeweken
Veel plezier lieve Jalex! Geniet ervan!quote:Op woensdag 24 december 2008 10:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Nu echt off to Zeeland!
Daaaaaaaaag!! Tot zaterdag!!
idd.. vind het wel fijne muziek...quote:Op woensdag 24 december 2008 10:42 schreef alors het volgende:
Wehehe iedereen hier die Milow haat![]()
Ik vind het lekker klinken hoor
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 24 december 2008 10:43 schreef ThunderChild het volgende:
Is het mij of is er iets niet in de haak bij dit nummer ??![]()
Bedoel dat Coen , de Dipjes niet leuk vind die hij zelf had. Qua performing was Coenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:40 schreef evert het volgende:
[..]
denk het niet want ook afgelopen nacht shift was echt heel goed. en ik ben het dus niet met je eens.
coen is een beetje de wouter vd goes van de eerste 2 jaar. rustig maar steeds beter in zijn rol komend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |