Denk dat hij dat zelf ook zal erkennen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Urquhart het volgende:
Coen was ook een gevalletje eens en nooit meer
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:31 schreef Jannekje7 het volgende:
Zo, brood gesmeerd!
Sinds zaterdagochtend heb ik trouwens bijna geen stem meer (LL heeft me vast te lang in de kkkou laten staan in Breda) en Mariah Scary meezingen metschorre stem is zo slecht dat ik t nu al een succes vind
Jij slaapt ook nog om 10.30 als je om 6.15 in bed ligt.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Michie_ het volgende:
coen ligt wel erg lang te pitten
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat hij dat zelf ook zal erkennen.
Euhj...quote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Urquhart het volgende:
Coen was ook een gevalletje eens en nooit meer
Dat homo-huwelijk in t huis, zijn dat eigenlijk nog goeie headlines geweest in t buitenland? Ik vind het wel heerlijk typisch Nederlands:Dquote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat lukt helaas niet meer in het huis
Hoe oud zijn eigenlijk?quote:
Heel serious request komt niet over de grens, alleen af en toe contact met belgie en zweden.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:36 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dat homo-huwelijk in t huis, zijn dat eigenlijk nog goeie headlines geweest in t buitenland? Ik vind het wel heerlijk typisch Nederlands:D
Ook veel te duur hoor. Het trouwen in het huis had ik nog wel gewild, maar niet geregeld door een weddingplanner, dan had ik alles zelf willen regelen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat lukt helaas niet meer in het huis
Top 40 is al jaren de lijst van grootste kutplaten.quote:
* eens.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Top 40 is al jaren de lijst van grootste kutplaten.
Een unicum als daar een goed nummer in staat.
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:36 schreef Treezz het volgende:
[..]
Hoe oud zijn eigenlijk?
toch niet zoals die van tokio hotel wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |