Excel zeker?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe krijg ik zon uitgebrijde? alleen als ik voor december ook gepost heb zeker nou ja kijk dees:
[ afbeelding ]
Oehquote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef Brennel het volgende:
How you smile, and how you kiss me, and how you do that thing
* Brennel scjopt zichzelf nu echt van FOK! af
welkequote:Op woensdag 24 december 2008 01:17 schreef tevebe het volgende:
Iemand toevallig al mijn plaat voorbij horen komen?
Achquote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit bijna aan de 15.000 postsIk ga Sirolf nog inhalen.
Kon de ingang niet vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
En de neger is alweer weg, het duurde te lang zeker.
Z'n vriendin smaatje heeft wat ingeworpenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Nee nee, hij staat er nog, maar z'n witte trui is uit..quote:Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ik doe er dan ook niet zoveel moeite voor om op m'n plek te blijven staan, poststatistieken interesseren me niet zo...quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit bijna aan de 15.000 postsIk ga Sirolf nog inhalen.
Bij mij gaat het juist wel om de cijfertjes.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik doe er dan ook niet zoveel moeite voor om op m'n plek te blijven staan, poststatistieken interesseren me niet zo...
Ik ook niet, dat is ook wel te zien aan mijn grafiekquote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik doe er dan ook niet zoveel moeite voor om op m'n plek te blijven staan, poststatistieken interesseren me niet zo...
3FM probeert nu met StuBru te concurreren.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een prachtplaten zeg. Draai dat overdag ook es
.
En paint.quote:
Mij ook niet, maar volgens mij hoor je meer bij het meubilair uit het topic als ik.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neen dat kan niet...snapt Dagoduck dat dan echt?quote:
ik heb overigens in mei rick astley live gezien in de wembley arena in london... zijn stem is nog steeds prima.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Alvast bedankt namens vele luisteraars.
Jaquote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Neen dat kan niet...snapt Dagoduck dat dan echt?
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet je zeggen dat we het maken in een HEUL duur teken-/rekenpakket.
Nou, jij post toch ook al sinds het begin mee? Dan hoor je er evengoed bij.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar volgens mij hoor je meer bij het meubilair uit het topic als ik.
PS ofzoquote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee joh, dan moet je zeggen dat we het maken in een HEUL duur teken-/rekenpakket.
Blijkbaar.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jullie mogen niet liegen.quote:
Ja, die post echt belachelijk veel.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Marc63 het volgende:
Zie trouwens ook dat Hans de 30.000 is gepasseerd. Das nog ruim 2x zoveel als ik heb.
Alsof ik alles bijhoudt..ik heb meer boeiende gesprekken gaandequote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Stomme vraag, ik gaf al het antwoord weg.
Sinds mei 2007. Ik weet nog dat het tijdens een uitzending van Domien was en dat ie Annemieke ging bellen omdat ze jarig was.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, jij post toch ook al sinds het begin mee? Dan hoor je er evengoed bij.
LOLquote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jullie mogen niet liegen.
Die maak je natuurlijk gewoon met notepad.
geen slecht streven als je het mij vraagtquote:Op woensdag 24 december 2008 01:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
3FM probeert nu met StuBru te concurreren.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
* Steephsel is trots
Dat is niet zo moeilijk hoor ik doe het met paint das nog moeilijkerquote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik leerde het mezelf ook op mijn achtste, niets bijzonders.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
aha, en photoshop voor de tekstquote:
Hij heeft ook belachelijk veel posts gewijd aan aankondigingen dat ie na dit of dat gaat stoppen.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, die post echt belachelijk veel.
Die wilde ik eigenlijk ook zeggen , maar dat is niet echt iets om grafiekjes te makenquote:
Wow, ik wist niet dat hij het nog deed.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:23 schreef evert het volgende:
[..]
ik heb overigens in mei rick astley live gezien in de wembley arena in london... zijn stem is nog steeds prima.
toch is CRY FOR HELP zijn allermooiste nummer
Amen. Met Kevin moet dat lukken.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef Tourniquet het volgende:
Het wordt nu wel eens tijd voor de Soulwax remix van Kids, of Kids zelf eventueel.
Ah, da's dan idd wat later. Zulke dingen onthou ik dan weer niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds mei 2007. Ik weet nog dat het tijdens een uitzending van Domien was en dat ie Annemieke ging bellen omdat ze jarig was.
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:27 schreef DaMook het volgende:
(gemiddeld 15 per dag)
Gisteren was dat (net als de rest van afgelopen 2 jaar) 14![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Je bent vergeten Office te installeren?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
En de helft van de programma's die jullie noemen ken ik geen eens_!
Ik ben een totale computernoob.
Ik heb 46 en ik groei nogquote:
Had niet verwacht dat dat zou veranderenquote:
Waar het hart van vol is..quote:Op woensdag 24 december 2008 01:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wakker pijpen
Of hoor ik niet goed![]()
Dan komt mijn geheugen dat heel veel onthoud waar je nooit meer wat aan hebt toch nog eens van pas.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, da's dan idd wat later. Zulke dingen onthou ik dan weer niet.
paint, wordpadquote:Op woensdag 24 december 2008 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
Ze is geen artiest, dus wordt mensen vermaken wat lastiger voor d'r . . .quote:
Inderdaad. Staat de remix wel in hun bibliotheek/systeem?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:26 schreef Tourniquet het volgende:
Het wordt nu wel eens tijd voor de Soulwax remix van Kids, of Kids zelf eventueel.
Ik dacht meer aan Beatrix eigenlijk..quote:Op woensdag 24 december 2008 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze net zo goed Astrid Joosten uitnodigen.
Wie nietquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:27 schreef Paaskonijn het volgende:
of mijquote:Op woensdag 24 december 2008 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van. Ik weet bijvoorbeeld nog dat tijdens de eerste SR Claudia nog werd onderbroken door de redactie midden in een nummer van Prince, waarna te horen was 'Waaaaat is die DJ stil, wat is die DJ stil, wat is die DJ stil!' op muziek.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan komt mijn geheugen dat heel veel onthoud waar je nooit meer wat aan hebt toch nog eens van pas.
Die kan nog 2 voor 12 presenteren, livequote:Op woensdag 24 december 2008 01:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |