Ik post al wat langer in deze reeksquote:Op woensdag 24 december 2008 01:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe krijg ik zon uitgebrijde? alleen als ik voor december ook gepost heb zeker nou ja kijk dees:
[ afbeelding ]
Excel zeker?quote:Op woensdag 24 december 2008 01:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoe krijg ik zon uitgebrijde? alleen als ik voor december ook gepost heb zeker nou ja kijk dees:
[ afbeelding ]
Oehquote:Op woensdag 24 december 2008 01:19 schreef Brennel het volgende:
How you smile, and how you kiss me, and how you do that thing
* Brennel scjopt zichzelf nu echt van FOK! af
welkequote:Op woensdag 24 december 2008 01:17 schreef tevebe het volgende:
Iemand toevallig al mijn plaat voorbij horen komen?
Achquote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit bijna aan de 15.000 postsIk ga Sirolf nog inhalen.
Kon de ingang niet vindenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
En de neger is alweer weg, het duurde te lang zeker.
Z'n vriendin smaatje heeft wat ingeworpenquote:Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Nee nee, hij staat er nog, maar z'n witte trui is uit..quote:Op woensdag 24 december 2008 01:20 schreef Ambrosius het volgende:
Ik doe er dan ook niet zoveel moeite voor om op m'n plek te blijven staan, poststatistieken interesseren me niet zo...quote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit bijna aan de 15.000 postsIk ga Sirolf nog inhalen.
Bij mij gaat het juist wel om de cijfertjes.quote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik doe er dan ook niet zoveel moeite voor om op m'n plek te blijven staan, poststatistieken interesseren me niet zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |