The Price is Right?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:18 schreef Impry het volgende:
Dat muziekje is gewoon geweldig. Moet je nagaan dat dat eerst altijd redelijk 'serieus' werd gebruikt in een spelprogramma (naam even kwijt)
Up met SR? Nee toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:18 schreef Qunix het volgende:
En NL1, NL2 en NL3 zijn weer up!
Prijzenslag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:18 schreef Impry het volgende:
Dat muziekje is gewoon geweldig. Moet je nagaan dat dat eerst altijd redelijk 'serieus' werd gebruikt in een spelprogramma (naam even kwijt)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
ook op de veiling
[ link | afbeelding ]
Goede neptieten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef D.Rose het volgende:
Floortje is vast heel aardig, maar niet echt leuk om naar te kijken
watdan? istie kwijt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
webhawkjuh nog steeds niet gezien
Tis idd een beetje een plorkje, maar ze is wel tof.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef D.Rose het volgende:
Floortje is vast heel aardig, maar niet echt leuk om naar te kijken
Moet dat steeds met die kop in beeld?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef muisje-eliza het volgende:
ook op de veiling
[ link | afbeelding ]
misschien is ie T-shirts aan het verkopenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Idd, na z'n shirtjesopmerking verdwenenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's heel mooi maar konden ze geen hamster sturen, of een zwerver, of m'n oma?
laat jij je kop eens zien dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet dat steeds met die kop in beeld?
Haar voorgevel is niet echt hè.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tis idd een beetje een plorkje, maar ze is wel tof.
Kop is een beetj kut. Lijf is prima hoor!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tis idd een beetje een plorkje, maar ze is wel tof.
lolquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's heel mooi maar konden ze geen hamster sturen, of een zwerver, of m'n oma?
MissyMiriam is er ook bijquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's heel mooi maar konden ze geen hamster sturen
Dat zeg ik toch? Het is een plorkje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Kop is een beetj kut. Lijf is prima hoor!
Met het lijf is niet heel veel misquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
hoe heeft Floortje haar droombaan (beetje reizen naar de leukste plekken ter wereld) weten te bemachtigen? Chris Zegers, een model, oke... maar Floortje?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Kop valt tegen, maar lijf is prima hoor!
Het is voor FOK!tv.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
lol![]()
Alles beter dan SC ja...
Ik ga lachen als hij het huis niet in mag en alleen zijn zegje mag doen aan de mic 10 seconden en dan optiefen
Soms worden mensen op presentatietalent geselecteerd i.p.v. uiterlijkheden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
hoe heeft Floortje haar droombaan (beetje reizen naar de leukste plekken ter wereld) weten te bemachtigen? Chris Zegers, een model, oke... maar Floortje?
Floortje heeft haar eigen productiebedrijf. Die maakten altijd YorinTravel. Kweet niet of ze dat nog steeds doen en of ze ook 3 op Reis maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
Volgens mij was het gewoon de bedoeling om het huis in te gaan hoor, anders ging het niet door vanuit FOK! gezien, zoiets heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
lol![]()
Alles beter dan SC ja...
Ik ga lachen als hij het huis niet in mag en alleen zijn zegje mag doen aan de mic 10 seconden en dan optiefen
Ik denk dat de mic 't hoogst haalbare voor 'm is.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
lol![]()
Alles beter dan SC ja...
Wat ^^^^ zegt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms worden mensen op presentatietalent geselecteerd i.p.v. uiterlijkheden.
Those were the days.
Is hij nog steeds niet boven water....quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat gingen ze dan met het geld doen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon de bedoeling om het huis in te gaan hoor, anders ging het niet door vanuit FOK! gezien, zoiets heb ik begrepen.
Ach ja, ik vraag me af of Fok! ook niet maar gewoon in de rij staat, dus dan is het een kwestie van afwachten eerdat ze aan de beurt komen.quote:
quote:
zekerquote:maar ze is wel tof.
Misschien juist onder waterquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is hij nog steeds niet boven water....
Spannennnnnddddddddd!quote:
Dat laatste programma is van haar en heeft ze "verkocht" aan de omroep. (begreep ik laatst)quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
Wie gingen er heen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Ach ja, ik vraag me af of Fok! ook niet maar gewoon in de rij staat, dus dan is het een kwestie van afwachten eerdat ze aan de beurt komen.
Ze was vroeger toen ik altijd X-Files keek de enige die het fatsoenlijk aan kon kondigen. De anderen hadden al moeite met het uitspreken van Mulder en Scully.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Those were the days.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haar voorgevel is niet echt hè.
Alleen zo bedroevend slecht dat Nederland 2 en 3 weer normaal gingen uitzenden . . .quote:
de PR zal toch wel wat degelijks geregeld hebben ? Het is niet voor niets steeds onderin in beeld verschenenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Ach ja, ik vraag me af of Fok! ook niet maar gewoon in de rij staat, dus dan is het een kwestie van afwachten eerdat ze aan de beurt komen.
Tuurlijk wel op de seconde afquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kan ook iets later zijn denk niet dat het stipt half 10 is
MM toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef bolivian het volgende:
Sunchaser is gesignaleerd op de redactie! Met aanhang,
Gaaf!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef bolivian het volgende:
SC zal het allicht proberenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon de bedoeling om het huis in te gaan hoor, anders ging het niet door vanuit FOK! gezien, zoiets heb ik begrepen.
Alles voor het goede doel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef gerbenp het volgende:
en dan heb je 90 cent verspild aan een sms dat niet is gekomen
Kijk aan!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef bolivian het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
Haar voorgevel is niet echt hè.
En ditquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Those were the days.
Ja, jammer was dat.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Alleen zo bedroevend slecht dat Nederland 2 en 3 weer normaal gingen uitzenden . . .![]()
damn, dat is eigenlijk best slimquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Floortje heeft haar eigen productiebedrijf. Die maakten altijd YorinTravel. Kweet niet of ze dat nog steeds doen en of ze ook 3 op Reis maken.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Zou lachen als hij even de 3FM topic reeks noemt. Dan gaat het hier misschien wel nog drukker worden.
Zolang je afnemers van je programma hebt, zekerquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
damn, dat is eigenlijk best slimproductie bedrijfje starten die reisprogrammas maakt
Het is Tong80.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand posten welk nummer er nu is op 3 FM
Innercity - Good lifequote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Heb geen TV Noord gezien vandaag. Maar goed, mocht er wel wat uitgezonden zijn, dan komt dat toch wel online te staan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
DiedjeeJ => Alleen OOG had toch beelden van SR @ Grunn ? Volgens mij had TV Noord alleen oog voor de SBS stoet.
Da's omdat ie zo klein isquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef Susi het volgende:
[..]
de PR zal toch wel wat degelijks geregeld hebben ? Het is niet voor niets steeds onderin in beeld verschenen
Ik geef verder geen oordeel volgens mij? Ik zeg alleen dat ze niet echt zijn, meer niet. Er is niks met Floortje als je mijn mening wil weten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent echt ziek. Ik geef toe, het is geen Ilse (O+), maar ze er toch goed uit![]()
Andersom bedoel je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Ik hebh trouwensa drie topics geopen over Fok op 3 FM
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Dan vrees ik dat we van TV Noord weinig hoeven te verwachten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heb geen TV Noord gezien vandaag. Maar goed, mocht er wel wat uitgezonden zijn, dan komt dat toch wel online te staan.
Good Life van Inner City.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Speciaal voor Sun natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef evert het volgende:
coen is weer wakker
En alle 3 nog open?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
heb je goed gedaan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Hoezo klachten?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal wel op de blacklist zijn gezet.. Teveel klachten enzo.
Aub nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Zou lachen als hij even de 3FM topic reeks noemt. Dan gaat het hier misschien wel nog drukker worden.
3FM - 3 topics. Dat is vast geen toeval !quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef tong80 het volgende:
Was hier gister toch ook al evenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Good Life van Inner City.
WTF Tong hier!
haar borsten zijn zo echt als ik weet niet wat..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik geef verder geen oordeel volgens mij? Ik zeg alleen dat ze niet echt zijn, meer niet. Er is niks met Floortje als je mijn mening wil weten.
Ekdom mocht dat ding niet meer overdag draaien.. Klote reclames als "ZEKER OUWE" mag wel maar zo'n plaat schijnbaar niet. Vaag.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3FM - 3 topics. Dat is vast geen toeval !
Jij stort 100 euro voor SR als ik bewijs dat ze niet echt zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:27 schreef Treezz het volgende:
[..]
haar borsten zijn zo echt als ik weet niet wat..
huiskamerconcertquote:
Ze zitten er nog steeds...quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:28 schreef dolfg het volgende:
Nou, laat de bel maar komen!
Nog drukker dan tijdens de hakkuh nacht ??quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Zou lachen als hij even de 3FM topic reeks noemt. Dan gaat het hier misschien wel nog drukker worden.![]()
Een telefoongesprek.quote:
Ik voel een uitdaging aankomenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nog drukker dan tijdens de hakkuh nacht ??![]()
ze wilde zelf nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
Waarom ging SHE eigenlijk zelf niet mee?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Nog drukker dan tijdens de hakkuh nacht ??![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Telefoongesprek met Giel Beelen.
Iets met nóg meer in de aandacht staan, dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Arnhempje het volgende:
Ik zie Sunchaser nu hier het Eusebiusplein oprennen met een camera achter zich aan en een vrouw met een gigantische check in haar handen
en alvast een voorproefje geven van wat ons fokkers die betaalt hebben te wachten staatquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Arnhempje het volgende:
Ik zie Sunchaser nu hier het Eusebiusplein oprennen met een camera achter zich aan en een vrouw met een gigantische check in haar handen
Heeft hij wel eens gepost in de 3FM reeks?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zal ik dat gewoon nu bekendmaken dan?
Ik keek en je typte nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Lijkt me dat die wel genoeg aandacht heeft nuquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
Ja?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Arnhempje het volgende:
dan zeg je dat je dat aan SR heb gegeven, en of hun ook net zo hongerig zijn als die kindertjes in arme landenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Zijn van die schooiers die folders bezorgen en dan ¤ 5,- willen
Moet jij hem eerst voor mij laten smeltenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neem een caramelblokje om de pijn te verzachten!
uhuquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Welke frequentie in de buurt van Zaltbommel mag ook gemeente Brakel zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Telefoongesprek met Giel Beelen.
een ding: Danny..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Verschilt per moment, soms binnen paar minuten, soms 1,5 uur.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef Specularium het volgende:
Hoelang duurt zp'n sms voor het in beeld komt?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef Felixa het volgende:
Ik doneer 50 euro voor een les Engelse Uitspraak voor de zanger van Racoon...
probeer het uit en je weet hetquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef Specularium het volgende:
96.8 denk ik.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke frequentie in de buurt van Zaltbommel mag ook gemeente Brakel zijn
Gewoon 96.8 waarschijnlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke frequentie in de buurt van Zaltbommel mag ook gemeente Brakel zijn
kan best dat ie niet komt.. had ik gister ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef peaceman het volgende:
Ja, waar zijn die DJ's hier? Ik verdenk Hans ervan dat hij 1 van de 3 is. Hij is er iets te vaak.
Mijn voorkeur gaat uit naar Happy Hardcore. meer zeg ik niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef peaceman het volgende:
Ja, waar zijn die DJ's hier? Ik verdenk Hans ervan dat hij 1 van de 3 is. Hij is er iets te vaak.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
En 2 euro voor een muziekcursus voor hetzelfde gezelschap.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ben zijn liefje, ik typ nu voor mijn mannetje.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar Happy Hardcore. meer zeg ik niet.
Alleen Veenstra komt hier regelmatig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef peaceman het volgende:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef miss_bleu het volgende:
op twitter:
sr08 Ik voel een Q-bel.. uh, deurbel aankomen #sr08 8 minuten ago from TweetDeck
Dag Paul.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:31 schreef Felixa het volgende:
Ik doneer 50 euro voor een les Engelse Uitspraak voor de zanger van Racoon...
Zelfs op de Noordpool was hij online..quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:32 schreef valing het volgende:
[..]
Alleen Veenstra komt hier regelmatig.
maar volgens mij heeft de SupriseTruck geen internet
Paulquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan ben jij Coen zeker.quote:
Ga je in op mijn aanbod?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:32 schreef Treezz het volgende:
[..]
kan best dat ie niet komt.. had ik gister ook
IK HEB HEMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |