Misschien juist onder waterquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is hij nog steeds niet boven water....
Spannennnnnddddddddd!quote:
Dat laatste programma is van haar en heeft ze "verkocht" aan de omroep. (begreep ik laatst)quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
hoe heeft Floortje haar droombaan (beetje reizen naar de leukste plekken ter wereld) weten te bemachtigen? Chris Zegers, een model, oke... maar Floortje?
Wie gingen er heen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Ach ja, ik vraag me af of Fok! ook niet maar gewoon in de rij staat, dus dan is het een kwestie van afwachten eerdat ze aan de beurt komen.
Ze was vroeger toen ik altijd X-Files keek de enige die het fatsoenlijk aan kon kondigen. De anderen hadden al moeite met het uitspreken van Mulder en Scully.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms worden mensen op presentatietalent geselecteerd i.p.v. uiterlijkheden.
Those were the days.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haar voorgevel is niet echt hè.
Alleen zo bedroevend slecht dat Nederland 2 en 3 weer normaal gingen uitzenden . . .quote:
de PR zal toch wel wat degelijks geregeld hebben ? Het is niet voor niets steeds onderin in beeld verschenenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:23 schreef Impry het volgende:
[..]
Ach ja, ik vraag me af of Fok! ook niet maar gewoon in de rij staat, dus dan is het een kwestie van afwachten eerdat ze aan de beurt komen.
Tuurlijk wel op de seconde afquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:24 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
kan ook iets later zijn denk niet dat het stipt half 10 is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |