quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Arnhempje het volgende:
Ik zie Sunchaser nu hier het Eusebiusplein oprennen met een camera achter zich aan en een vrouw met een gigantische check in haar handen
en alvast een voorproefje geven van wat ons fokkers die betaalt hebben te wachten staatquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
Waarom ging SHE eigenlijk zelf niet mee?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Arnhempje het volgende:
Ik zie Sunchaser nu hier het Eusebiusplein oprennen met een camera achter zich aan en een vrouw met een gigantische check in haar handen
Heeft hij wel eens gepost in de 3FM reeks?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zal ik dat gewoon nu bekendmaken dan?
Ik keek en je typte nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Lijkt me dat die wel genoeg aandacht heeft nuquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
Waarom ging SHE eigenlijk zelf niet mee?
Ja?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Arnhempje het volgende:
dan zeg je dat je dat aan SR heb gegeven, en of hun ook net zo hongerig zijn als die kindertjes in arme landenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Impry het volgende:
[..]
Zijn van die schooiers die folders bezorgen en dan ¤ 5,- willen
Moet jij hem eerst voor mij laten smeltenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neem een caramelblokje om de pijn te verzachten!
uhuquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |